abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 oktober 2008 @ 11:05:32 #201
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_62499407
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 11:00 schreef Klopkoek het volgende:
kneusje.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  zondag 19 oktober 2008 @ 11:09:13 #202
262 Re
Kiss & Swallow
pi_62499450
het wordt ook steeds erger he
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 19 oktober 2008 @ 11:09:28 #203
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62499455
Enfin, dan ben ik benieuwd wat het deze verkiezing zal worden. Ik gok dat de opkomst hoger dan 60% zal zijn, misschien wel aanzienlijk hoger. Er is immers nog nooit zo lang en uitgebreid campagne gevoerd. Obama alleen al heeft volgens mij meer uitgegeven dan Bush en Kerry samen.

Verder kent de VS natuurlijk een federaal stelsel, een registratie-plicht en hebben die mensen elke week iets om op te stemmen, dat draagt volgens mij ook bij aan de lagere opkomsten dan hier.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 oktober 2008 @ 11:21:36 #204
862 Arcee
Look closer
pi_62499604
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 10:35 schreef laforest het volgende:
Nee omdat Sarah Palin een trouwe volgeling van Jezus en God is, ze volgens de regels van de bijbel leeft en handelt naar Gods woord
Dat doet Osama Bin Laden ook. Welke God heeft nu gelijk?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 19 oktober 2008 @ 11:24:04 #205
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_62499628
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 09:52 schreef Arcee het volgende:

[..]

Wat zeggen andere peilingen?
Dezelfde peiling waar het nieuwsartikel het over heeft had McCain voor het debat al op -3, en is nu van -4 naar -3 weer gegaan. Niet echt voldoende voor een boude conclusie.
Gemiddeld over alle peilingen lijkt het momentum van Obama tot een halt te zijn gebracht en is een tikkeltje minder geworden, maar nog niet echt significant.

Het probleem met sites als pollster.com en rcp.com is dat sommige oudere peilingen niet meer worden meegenomen in het gemiddelde terwijl er nog niet een recente versie is van dezelfde peiler. Op zich logisch natuurlijk om alleen recente peilingen mee te wegen, maar dat heeft wel als gevolg dat Pew Research (Obama +7), Ipsos (+9), ABC (+10), Fox (+7), Newsweek (+11), Democracy Corps (+9), Time (+6), NBC (+6), CBS (+3), CNN (+8) niet meer meetellen. Deze peilingen zijn allemaal van vorige week tot 2 weken terug. Veel van deze peilers zaten boven het gemiddelde, en zodra deze peilers weer een peiling houden is het goed mogelijk dat deze ook weer het gemiddelde omhoog halen.

Daarom kijk ik het liefste via fivethirtyeight.com, daar worden dat soort zaken meegerekend. En daar is de winkans voor Obama in twee dagen tijd heel licht afgenomen van 96% naar 94%. Daar wordt nu gerekend op een huidige voorsprong van Obama van 6.6% en wordt er verwacht dat dit terug zal zakken naar 5.3% omdat historisch gezien voorsprongen altijd kleiner worden in de laatste weken voor de verkiezingen.
Géén kloon van tvlxd!
pi_62499669
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 11:09 schreef Wheelgunner het volgende:
Enfin, dan ben ik benieuwd wat het deze verkiezing zal worden. Ik gok dat de opkomst hoger dan 60% zal zijn, misschien wel aanzienlijk hoger. Er is immers nog nooit zo lang en uitgebreid campagne gevoerd. Obama alleen al heeft volgens mij meer uitgegeven dan Bush en Kerry samen.

Verder kent de VS natuurlijk een federaal stelsel, een registratie-plicht en hebben die mensen elke week iets om op te stemmen, dat draagt volgens mij ook bij aan de lagere opkomsten dan hier.
Voter turnout gaat echt een slam dunk worden, er zijn namelijk erg veel nieuwe kiezers die zowel erg voor als erg tegen Obama zijn .
  zondag 19 oktober 2008 @ 11:52:46 #207
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_62499956
McCain moet gewoon er voor zorgen dat de zwartjes van de kieslijst worden gehaald. Zoveel mogelijk in ieder geval.

Wordt het toch nog McCain, is goed voor Europa en de wereld

Maarja, die truuks zijn beneden alle niveau
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 19 oktober 2008 @ 11:55:16 #208
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_62500009
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 11:05 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Monidique is gewoon een arrogante zak, zit bij elke gelegenheid mij af te katten. Voorbeeldje:
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:39 schreef Monidique het volgende:

[..]

Klopkoek is een trollkloon, daarom slaat het meeste nergens op.
Zonder dat ik wat tegen hem gezegd heb en zo zijn er tientallen andere voorbeeldjes. Dat laat ik niet over mijn kant gaan.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_62500081
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 11:52 schreef Klopkoek het volgende:
McCain moet gewoon er voor zorgen dat de zwartjes van de kieslijst worden gehaald. Zoveel mogelijk in ieder geval.
Ik hoop dat je ooit zo'n opmerking maakt als ik in je buurt sta.
Calm down, please!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 oktober 2008 @ 12:01:36 #210
862 Arcee
Look closer
pi_62500116
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 19 oktober 2008 @ 12:01:47 #211
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_62500120
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 11:59 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ik hoop dat je ooit zo'n opmerking maakt als ik in je buurt sta.
Ik zeg toch ook dat ik het een een truuk vind die beneden alle niveaus is?

Maarja, het is wel de weg naar de overwinning. Als ik McCain was zou ik het ook doen.

Resumerend: het Amerikaanse systeem deugt niet.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_62500811
wtf is er met die peilingen gebeurd ? Een week geleden stond Obama nog een straatlengte voor en nu heeft 't nog maar de grootte van de foutmarge ?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_62500853
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 12:32 schreef Corkscrew het volgende:
Niet zelgemaakt, maar wel het posten waard, leek me

Er staan er nog veel meer op die site trouwens
pi_62500999
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 10:56 schreef Wheelgunner het volgende:
De man zal ook wel pissig worden als hij straks met een beetje een nuchterdere blik kan terugkijken op de campagne om te zien hoe zijn 'handlers' zijn reputatie hebben verknald door zich zo te verlagen.
Kom, kom. Die man heeft alles zelf in de hand, hoor. Het is John McCain die dergelijke spotjes heeft goedgekeurd, het is John McCain die de firma heeft ingehuurd die hem in 2000 zwartmaakte, het is John McCain die ervoor heeft gekozen een campagne te voeren waarin Obama wordt afgeschilderd als een onpatriotische half-Amerikaanse militairenhatende terroristenvrienden.

Dit is John McCain. Election first.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monidique op 19-10-2008 13:01:16 ]
pi_62501098
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 12:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf is er met die peilingen gebeurd ? Een week geleden stond Obama nog een straatlengte voor en nu heeft 't nog maar de grootte van de foutmarge ?
McCain en Palin gaan winnen
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:02:39 #216
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_62501137
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 12:59 schreef laforest het volgende:

[..]

Misschien als het had geklopt wat ie zei, maar dat is niet zo.
RCP average is nog steeds zwaar in het voordeel van Barack Steve Obama.
quote:
RCP National Average 49.6 43.1 Obama +6.5
.
-
pi_62501174
@ Laforest:

Hoe sta jij tegenover de agressieve manier van reageren en soms zelfs het gebruik van geweld van sommige republikeinse aanhangers?

Ben jij het met me eens dat uitspraken met betrekking tot Obama als "kill him" en "he's a domestic terrorist" niet in een campagne thuishoren, en dat McCain en Palin zich hier openlijk van moeten distanciëren?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:05:43 #218
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_62501184
Ik weet niet of het al gepost is maar dit is een zeer boeiend stuk:
http://www.nytimes.com/2008/10/19/magazine/19obama-t.html?pagewanted=1&_r=1&hp

Heeft iemand meer van dat soort verhalen gelezen? Ik lees ze graag
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_62501202
quote:

[..]

zou een ramp voor de wereld zijn jongen, ook voor jou
pi_62501256
quote:

[..]

Denk het ook. Ik roep het al vanaf het begin: Amerika kiest geen zwarte president. De campagne verhardt en ondanks alle zogenaamde afkeer van dat soort strategiën zal je zien dat het wel degelijk effect heeft. Nou maar hopen dat McCain de komende 4 jaar in goede gezondheid blijft anders zitten we daar met dat kalf opgescheept
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:12:33 #221
182895 FleshWound
Closing Time
pi_62501304
Holy. Mother. Of. Fuck.

Obama's fundraising voor september: 150 miljoen.

https://donate.barackobam(...)ource=20081019_DP_D1
all the women tear their blouses off
and the men they dance on the polka-dots
and it's partner found, it's partner lost
and it's hell to pay when the fiddler stops
pi_62501307
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Denk het ook. Ik roep het al vanaf het begin: Amerika kiest geen zwarte president. De campagne verhardt en ondanks alle zogenaamde afkeer van dat soort strategiën zal je zien dat het wel degelijk effect heeft. Nou maar hopen dat McCain de komende 4 jaar in goede gezondheid blijft anders zitten we daar met dat kalf opgescheept
toch kan dit goed zijn voor obama, er zullen nu meer democraten gaan stemmen

Maar amerikanen zijn extreem en zelfs mensen die hun enige kind verloren hebben in Irak en door dit beleid uit hun huis zijn gezet, en die toch nog op Mc Cain gaan stemmen, gewoon omdat men niet op een neger wil stemmen ook al issie de beste amerikaan die er beschikbaar is. Dat is de US, een hypocriet religieuse bende

ik vind de US gevaarlijker dan Iran, zeker met zo'n dom kalf als Palin aan de atoomknoppen

[ Bericht 11% gewijzigd door henkway op 19-10-2008 13:24:51 ]
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:13:43 #223
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_62501326
quote:

[..]

Ik merk het helaas veel te vaak op dit forum:

Men loopt blindelings achter Obama aan probeert de Amerikaan niet te begrijpen. Nu wil ik niet zeggen dat ik de Amerikaan in het Zuiden begrijp, ik probeer het wel en kan ook de nadelen van Obama inzien die hij heeft voor de Zuidelijke Amerikanen.
Amerikanen zijn niet gek ofzo hoor.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:13:56 #224
182895 FleshWound
Closing Time
pi_62501332
Oh, en mag ik iedereen er even aan herinneren dat nationale tracking polls geen enkel nut hebben bij het bepalen van de winnaar? State polls daarintegen...
pi_62501358
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:13 schreef FleshWound het volgende:
Oh, en mag ik iedereen er even aan herinneren dat nationale tracking polls geen enkel nut hebben bij het bepalen van de winnaar? State polls daarintegen...
Ze hebben wel een nut. Als het 55/45 is, bijvoorbeeld, dan moet het heel gek lopen wil dat ook niet te zien zijn in de in de peilingen in de staten.
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:22:18 #226
182895 FleshWound
Closing Time
pi_62501494
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:15 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ze hebben wel een nut. Als het 55/45 is, bijvoorbeeld, dan moet het heel gek lopen wil dat ook niet te zien zijn in de in de peilingen in de staten.
Integendeel, state polls en national polls lopen vaker wel dan niet verschillend.

En als we naar de state polls kijken (www.fivethirtyeight.com), wetende dat Obama alleen maar de Kerry states hoeft te winnen plus 19 willekeurige electoral votes...
pi_62501544
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:22 schreef FleshWound het volgende:

Integendeel, state polls en national polls lopen vaker wel dan niet verschillend.
Dat is helemaal niet onmogelijk. Wat ik bedoel: iemand die 55% van de popular vote krijgt, verliest niet in de electoral vote. Het is aardig indicatief. Als iemand in de peilingen 50% versus 49% heeft, bijvoorbeeld, dan valt er inderdaad weinig te zeggen op zich, dan moet je echt naar de peilingen in de staten kijken.
pi_62501571
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:06 schreef henkway het volgende:

[..]

zou een ramp voor de wereld zijn jongen, ook voor jou
Praat geen poep

Ik kan niet wachten totdat McCain president is
pi_62501670
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:05 schreef Tomatenboer het volgende:
@ Laforest:

Hoe sta jij tegenover de agressieve manier van reageren en soms zelfs het gebruik van geweld van sommige republikeinse aanhangers?

Ben jij het met me eens dat uitspraken met betrekking tot Obama als "kill him" en "he's a domestic terrorist" niet in een campagne thuishoren, en dat McCain en Palin zich hier openlijk van moeten distanciëren?
McCain heeft zich hier reeds van gedistancieerd terwijl Obama zich nooit heeft gedistancieerd van onggepast handelen van zijn aanhangers.

Het is verkiezingstijd en dat is een strijd.
pi_62501690
quote:

[..]

Kalf??

zondag 19 oktober 2008 @ 13:37:56 #232
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_62501815
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 10:35 schreef laforest het volgende:

[..]

Nee omdat Sarah Palin een trouwe volgeling van Jezus en God is, ze volgens de regels van de bijbel leeft en handelt naar Gods woord
Hypocriete God dan. Om in Zijn boek te zeggen dat hij van iedereen houd maar stiekem net iets meer van fundamentalisten houden

Ik zeg dit om aan te geven dat als er een God bestaat, ik laat ieder vrij in daarin te geloven, dit boven ons besef gaat en dus het zeggen dat God aan onze kant is of voor ons is zinloos is omdat de gedachte van god voor ons niet te volgen zijn.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_62501851
Palin ontmoet nep-Palin

NEW YORK - De Republikeinse vicepresidentskandidate Sarah Palin heeft zaterdag in de Amerikaanse tv-show Saturday Night Live de actrice Tina Fey ontmoet, die haar al weken parodieert.

Fey trad ook zaterdagavond weer op met een groot Palin-kapsel, rood jasje, bril, nasaal accent en Palin-gebaren. De echte gouverneur van Alaska nam het met haar bekende brede glimlach humoristisch op.

Ze durft wel
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:39:42 #235
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62501858
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 12:52 schreef Monidique het volgende:

[..]

Kom, kom. Die man heeft alles zelf in de hand, hoor. Het is John McCain die dergelijke spotjes heeft goedgekeurd, het is John McCain die de firma heeft ingehuurd die hem in 2000 zwartmaakte, het is John McCain die ervoor heeft gekozen een campagne te voeren waarin Obama wordt afgeschilderd als een onpatriotische half-Amerikaanse militairenhatende terroristenvrienden.

Dit is John McCain. Election first.
Niet zo naief zeg, denk je echt dat hij elk spotje bekijkt waarvoor ze de soundbite "I am John McCain and I approve this message.." gebruiken? Hij bepaalt echt niet de koers van zijn campagne, misschien nog wel minder dan dat Obama dat over de zijne doet.

Daar zit een heel groot team achter, een team waar hij echt niet de leiding over heeft.
pi_62501898
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:39 schreef qonmann het volgende:
Palin ontmoet nep-Palin

NEW YORK - De Republikeinse vicepresidentskandidate Sarah Palin heeft zaterdag in de Amerikaanse tv-show Saturday Night Live de actrice Tina Fey ontmoet, die haar al weken parodieert.

Fey trad ook zaterdagavond weer op met een groot Palin-kapsel, rood jasje, bril, nasaal accent en Palin-gebaren. De echte gouverneur van Alaska nam het met haar bekende brede glimlach humoristisch op.

[ afbeelding ]

Ze durft wel
ze wordt gestuurd door een slimme campagneleiding die precies opschrijven wat ze moet zeggen, ze heeft een keer zelf gepraat en dat pakte helemaal verkeerd uit
pi_62501926
Wow. John McCain weet niet wat voor campagne hij leidt. Hij weet niets van de robocalls. Hij weet niets van Ayers. Hij weet niets van Palin. Van zijn publiek.

John McCain is dus echt een seniele bejaarde?

Nee, dat heeft niets met naïviteit te maken. Dit is de campagne van John McCain. Haat, angst en wanhoop. Dit weet John McCain, hij heeft namelijk een bewustzijn, geloof ik. Hij kan zeggen: jongens, we doen die spotjes niet meer. Ik wil er niets meer over horen en zodra er nog maar één keer zoiets gezegd wordt, dan wordt de verantwoordelijke ontslagen. Nee. Je hoort hem er niet over. En nogmaals: Dit is John McCains campagne. Hij heeft de keuze om te zeggen: we doen dit niet, we gaan het zo en zo dus. We gaan een respectvolle campagne voeren, we gaan Obama aanvallen op z'n standpunten en we laten het Amerikaanse volk beslissen. Maar nee...

John McCain heeft z'n keuze gemaakt. Election First.

Wie is er nou naïef?

Nee, echt. Ik ben niet degene die hier naïef is. "John McCain is een heel eervolle man, maar hij weet gewoon niet wat zijn campagne doet! Hij vindt het echt niet leuk wat er allemaal gezegd wordt!" Right...
pi_62501932
quote:
Palin ontmoet nep-Palin

[ afbeelding ]

Ze durft wel
Gewoon een heldin
pi_62501941
quote:
Palin ontmoet nep-Palin

[ afbeelding ]

Ze durft wel
http://www.huffingtonpost(...)with-t_n_135887.html

Tweede filmpje. Dit kan vice-president worden? Lijkt me toch dat haar optreden het voor een heleboel mensen wel gemakkelijk heeft gemaakt.
pi_62502005
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:43 schreef laforest het volgende:

[..]

Gewoon een heldin

"Saturday Night Live" is having a banner season with ratings up about 50 percent from this time a year ago.

Why? Two words: Tina Fey. Actually, five words: Tina Fey as Sarah Palin.

Since the season began, Fey has appeared three times as the Republican vice-presidential candidate, delivering instant-classic riffs on Palin's shaky interview and debate performances.

Palin is set to appear on Saturday's show, with host Josh Brolin, the star of director Oliver Stone's new movie about President Bush, "W."

A John McCain campaign spokeswoman confirmed Palin's appearance but offered no details about what the Alaska governor will say or do.

Thanks to the magic of hulu.com, you can watch clips of some of the show's best-known skits, including great presidential caricatures, and thanks to the magic of my blog, you can do this without leaving MLive. Everybody wins"

WASHINGTON - De voorsprong van de Democraat Barack Obama op de Republikein John McCain in de race om het Amerikaanse presidentschap is geslonken tot 3 procentpunten. Dit blijkt zondag uit een nieuwe opiniepeiling in opdracht van het Britse persbureau Reuters.

HaHa !
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_62502015
quote:
Average Joe can't fix America's pipes

BY MITCH ALBOM • FREE PRESS COLUMNIST • October 19, 2008

Until last week, the most common axiom about plumbers was that when they bent over to fix a pipe, you could see the crack of their butts.
Advertisement

Not anymore.

Thanks to Joe Wurzelbacher, we can now go to plumbers for our political future.

Wurzelbacher was mentioned about two dozen times in the debate between Sens. Barack Obama and John McCain this past week. They called him Joe the Plumber, an average Ohio guy who had told Obama during a campaign swing that he was planning on buying a business that makes $250,000 to $280,000 a year. He then asked the candidate, "Your new tax plan is going to tax me more, isn't it?"

The exchange was caught on tape (what isn't these days?). And from there, the pipe hit the fan. McCain held up Joe as an average American businessman who would suffer from Obama's plan to spread the wealth around.

McCain said that with Obama in charge, guys like Joe would "not be able to realize the American dream of owning their own business."

Jackpot! Joe the Plumber, to Republicans, was instantly a working-class hero, a good, honest family man who just wanted to start a company and was gonna get socked by Obama's socialist ideas.

By Thursday, the media were on his lawn. Katie Couric called him. You already could imagine the movie: "Mr. Wurzelbacher Goes to Washington."

And then Joe opened his mouth.
Nothing is as it seems to be

It turns out Joe has no plumber's license.

Joe isn't in the plumbers union.

Joe never did a plumbers apprenticeship.

Joe's business likely would not be taxed under Obama's proposal.

Joe might even get a tax cut under Obama's proposal.

Joe doesn't believe in Social Security.

Joe's first name isn't Joe, it's Samuel.

And Samuel hasn't paid his taxes.

And that's just as we go to press. By the time you read this, Joe may be a member of the Weathermen. None of this surprises me. It is what you get in a country that seems to think everything is a form of "American Idol."

Look. There is a reason we call "the average guy" average. Because he's in the middle. Average. When you aim for the White House, to lead the free world, to hold the fate of the Earth in your hands, you shouldn't aspire to average. And this election shouldn't be about average.

Don't get me wrong. Plumbers, when you need them, are more desirable than presidents. I, personally, would be underwater in my home if not for my plumber.

But in politics, we overdo the small picture because we get bored with the big picture. Our eyes glaze over when candidates talk policy. The devil is in the details, but we're not interested in the devil. We'd rather watch, be entertained, be told a story.

So we attach to how McCain looks puffed up when he walks. We attach to a volatile quote from Obama's former preacher. I actually heard a radio host claim that a photo of Sarah Palin buying diapers for her baby could have a noticeable effect on the election.

Diapers?
The president isn't all-powerful

In that kind of world, is it any wonder Joe the Plumber became a sensation? But when you dig in, you see his circumstance might be the exact opposite of that for which he's being touted.

Now, personally, I am no fan of Obama's tax plan -- not because of him, but because I have never seen higher taxes result in more efficient government. But I also know that whatever Obama or McCain are touting now is unlikely to pass as is. Remember Bill Clinton's health care plan? He ran on that, and after eight years, it still hadn't happened.

By the time the House and the Senate get done with tax proposals, they rarely look like the originals, so who knows who will pay what next year?

What we do know is grabbing the "regular" guy and holding him up is an old political trick that rarely works. And sometimes it backfires on both sides.

After all, McCain is now getting criticized. And how many people will want to hire an unlicensed plumber who owes money on his taxes?

And we haven't even mentioned a butt crack.
Detroit Free Press
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:48:19 #243
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62502046
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:05 schreef Tomatenboer het volgende:

http://pajamasmedia.com/b(...)lunteer-in-new-york/

pi_62502063

Volgens dit staatje hoeft iemand die tot 603.000 dollar verdient helemaal niets te vrezen.

Wel leuk om te zien dat McCain 19 dollar (-0.2%) overheeft voor iemand met het minimumloon. Maar als je meer dan 2.87 miljoen verdient krijg je een taxcut van 4.4%! Hard nodig om die miljonairs door de hongerwinter door te laten komen.

Bovendien laat McCain meer dan Obama de staatsschuld oplopen met de belastingplannen.
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:50:08 #245
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62502088
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:43 schreef Monidique het volgende:
Wow. John McCain weet niet wat voor campagne hij leidt. Hij weet niets van de robocalls. Hij weet niets van Ayers. Hij weet niets van Palin. Van zijn publiek.

John McCain is dus echt een seniele bejaarde?

Nee, dat heeft niets met naïviteit te maken. Dit is de campagne van John McCain. Haat, angst en wanhoop. Dit weet John McCain, hij heeft namelijk een bewustzijn, geloof ik. Hij kan zeggen: jongens, we doen die spotjes niet meer. Ik wil er niets meer over horen en zodra er nog maar één keer zoiets gezegd wordt, dan wordt de verantwoordelijke ontslagen. Nee. Je hoort hem er niet over. En nogmaals: Dit is John McCains campagne. Hij heeft de keuze om te zeggen: we doen dit niet, we gaan het zo en zo dus. We gaan een respectvolle campagne voeren, we gaan Obama aanvallen op z'n standpunten en we laten het Amerikaanse volk beslissen. Maar nee...

John McCain heeft z'n keuze gemaakt. Election First.

Wie is er nou naïef?

Nee, echt. Ik ben niet degene die hier naïef is. "John McCain is een heel eervolle man, maar hij weet gewoon niet wat zijn campagne doet! Hij vindt het echt niet leuk wat er allemaal gezegd wordt!" Right...
Meen je dit nou serieus? De kandidaten hebben het echt veel te druk om zich met de details van hun campagne bezig te houden, dat snap je toch wel?
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:51:00 #246
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_62502109
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:39 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Niet zo naief zeg, denk je echt dat hij elk spotje bekijkt waarvoor ze de soundbite "I am John McCain and I approve this message.." gebruiken? Hij bepaalt echt niet de koers van zijn campagne, misschien nog wel minder dan dat Obama dat over de zijne doet.

Daar zit een heel groot team achter, een team waar hij echt niet de leiding over heeft.
Dat McCain zijn eigen campagne niet onder controle heeft is misschien nog wel erger, en maakt hem nog minder geschikt als president.
Géén kloon van tvlxd!
pi_62502150
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:49 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
De som van alle getoonde tarieven voor de verschillende schalen en dat dan gedeeld door negen? En dat is dan De Gemiddelde Tax Cut? .
pi_62502186
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:50 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Meen je dit nou serieus?
Natuurlijk meen ik dat serieus. Dat lijkt mij helder. Niet alleen dat ik het serieus neem, maar ook dat het heel helder is dat John McCain gekozen heeft zijn campagne zo te voeren.
pi_62502194
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:52 schreef Monidique het volgende:

[..]

De som van alle getoond tarieven voor de verschillende schalen en dat dan gedeeld door negen? En dat is dan De Gemiddelde Tax Cut? .
Je hebt gelijk, die gemiddelde taxcut slaat idd nergens op .
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:54:32 #250
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62502198
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:54 schreef Monidique het volgende:

[..]

Natuurlijk meen ik dat serieus. Dat lijkt mij helder. Niet alleen dat ik het serieus neem, maar ook dat het heel helder is dat John McCain gekozen heeft zijn campagne zo te voeren. Wees toch niet zo naïef...
Agree to disagree maar weer dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')