Deelnemers:quote:Ok, ik heb zojuist een competitie gestart op de XBOX 360.
Naam competitie: F Competitie (FOK weigerde het systeem)
Wachtwoord: forum
HaveFun![]()
Spelen kan gewoon hoor. Iedereen moet een keer tegen elkaar spelen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:07 schreef Leonos het volgende:
Dan moet je nog geen wedstijden spelen he Kuijt. Gewoon wachten tot iedereen er is
Want dat ging vanmiddag ook mis
Ja, maar als wij nu spelen. Dan is de competitie gelijk klaar. Omdat er maar 2 deelnemers zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Spelen kan gewoon hoor. Iedereen moet een keer tegen elkaar spelen.
Je kunt op ieder moment tegen iemand uit de competitie spelen als hij online is. In totaal kunnen er 18 mensen zich aanmelden voor de competitie (inmiddels zitten er 9 in). Je moet dus 17 wedstrijden spelen en de momenten waarop je speelt mag je zelf weten.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:05 schreef Lyzio het volgende:
Hoe werkt dat nou precies met die competities?Ik snap dat niet echt. Moet je op bepaalde tijden tegen elkaar? Dat je er echt zeg maar "thuis voor moet blijven" of hoe zit dat?
Tevens wel ingeschrevenGT: Fr3nkmeister
Wat snap je er niet aan dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:25 schreef LinQ het volgende:
Ik snap dat verdedigen nog steeds niet joh :$
Heb je weer de hele wedstrijd ajax liedjes via je headset gezongen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:29 schreef Leonos het volgende:
Oja, wat ie zei toen ik de 5-0 scoorde.
'Ik snap het gewoon niet'![]()
Toen moest ik toch nog wel even lachen
Schiet op dan, met je truitje kiezenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:02 schreef Leonos het volgende:
Ik wacht nog steeds op je
En je moet tegen iedereen spelen
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:21 schreef Leonos het volgende:
1-0 verloren van Ajax
Damn, wat een kansen had ik op het laatst
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Lol 4-0 verloren van Rastafari
Ik snap er echt geen snars van. Zo goed vond ik hem niet. Hij maakte gewoon alle kansen af.
Moet je diezelfde knop ingedrukt houden. Volgens mij is het de linkertrigger. Zo kan je 'm ook afleggen (Lt + A) en dan met de andere speler gewoon schieten.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
FF een vraagje. Als je bij een vrijetrap een 2de man erbij roept. Hoe kun je hem die vrijetrap dan laten nemen?
m00r ben ikquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Moet je diezelfde knop ingedrukt houden. Volgens mij is het de linkertrigger. Zo kan je 'm ook afleggen (Lt + A) en dan met de andere speler gewoon schieten.
Net tegen m00r gespeeld, verloren met 2-0. Ik had toch wel een doelpuntje verdiend vond ik
Vanmiddag was ik trouwens nog Liverpool, nu moet ik ineens met Atletico Madrid genoegen nemenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
m00r ben ik
Als iedereen ff meld wie wie is dan voeg ik dat ff toe aan de OP.
Wat een wedstrijd tussen ons!quote:
Ja idd, was een mooie wedstrijd waarin jij ook nog eens mijn penalty tegenhield.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:58 schreef MaxC het volgende:
[..]
Wat een wedstrijd tussen ons!
Jij kwam op 1-0, en 2-1 waarna ik uiteindelijk nog de winst pakte!
Verder loopt het wel aardig met 2 overwinning en 1 gelijkspel tegen Aston Villa. Moet zeggen dat diegene die Aston Villa bestuurde erg goed was!
Wat bedoel je nou?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:53 schreef emokid het volgende:
Als ik ooit uit deze competitie kom wtf. Ik kan niet uit de huidige stappen, staat iets met XBOX LIVE RESTRICTION DOES NOT ALLOW YOU TO DO THAT, ik heb gewoon gold en online werkt.
Niet zo gek toch? Anders gaat iedereen de competitie leaven als het even tegen zit.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:53 schreef emokid het volgende:
Als ik ooit uit deze competitie kom wtf. Ik kan niet uit de huidige stappen, staat iets met XBOX LIVE RESTRICTION DOES NOT ALLOW YOU TO DO THAT, ik heb gewoon gold en online werkt.
Tegen Aston Villa heb ik gewonnen (ik ben Manchester).quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:07 schreef Gabbylicious het volgende:
Verloren van Real en Juve, geen wonder
Wel gelijk tegen Man Utd, dat dan wel
Ben Aston Villa btw.
Echt? Oh, ja het was Liverpoolquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Tegen Aston Villa heb ik gewonnen (ik ben Manchester).
Wie is Liverpool dan? Dat was mijn eerste match, tegen Max_(...) ofzoquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En volgens je profiel heb je alle 3 je wedstrijden verloren
Wat dacht je dan? Dat je zomaar een competitie kon verlaten?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:09 schreef emokid het volgende:
Godver, moet ik dus die league van mij afmaken. Nja goed.
Ja.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? Dat je zomaar een competitie kon verlaten?
Sorry hoor, maar als je niet tegen je verlies kan ga dan niet janken op een forum.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:21 schreef Wessiej het volgende:
Hmm net 2 wedstrijden gedaan, tegen Dirk Kuijt en iemand die op Xbox Live Rastafariman heeft, geen idee wie dat is.
Tegen DK was een goeie pot, 0-0 geworden maar erg leuk. Die andere duidelijk niet, ok ik had 3-0 verloren maar zelfs als ik verlies kan het nog een leuke pot zijn, deze gast speelt gewoon anti-voetbal.
Steeds hetzelfde, sowieso hij is Madrid, kies gewoon je favoriete club ipv de beste, en dan naar de rechterflank, kappen, passen tot hij voor open goal staat en tada, anti-voetbal
Meteen xbox uit geknalt erna, was echt een kut pot
, maar dacht ik laat het even kwijt
Kijk dit is beter, ik bedoel het ook niet rot.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:30 schreef Wessiej het volgende:
Nee dat bedoel ik niet, maar tuurlijk jij was stukken beter, maar ik vind het irritant als 1 iemand heel de tijd hetzelfde doet, daar kan ik mij aan ergeren, vooral in een spelletje.
Zat ook wel even zo bij dat hakje van [ afbeelding ] , maar dacht ik laat het even kwijt
Kusje dag.
En je hebt een mooie New World Order avatar
En Sting is sinds zondag ook wéér World Heavyweight Championquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:35 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Kijk dit is beter, ik bedoel het ook niet rot.
Maar als ik een goede wedstrijd speel en ik kijk even later op het forum en zie dat ik de grond wordt ingeboord met anti-voetbal vind ik dat iets minder.
Dat is waarschijnlijk mijn manier van spelen.
Een actie op de zijkanten van Robben en dan proberen naar binnen te trekken of een voorzet geven.
Hoewel ik ook veel schoten van binnen de 16 had en het 2de doelpunt was een kopbal
Kusje terug
Goeie oude tijd met de NWO tegen STING op TNT, voor mij 1 van de beste tijden van het worstelen.
Kloptquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Ok, ik speel nu tegen Ajax, ik neem aan dat dat Lyzio is??
Gaat goed jaquote:
Erg raar inderdaad! Het lukt me wel gewoon om een normale ranked match te spelen...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:58 schreef Lyzio het volgende:
Wat een onzin zegHad dat gister ook met nog iemand, en nu weer met Krentebol. Een invite krijgen, accepten end an krijg je this game session is no longer available.
![]()
Mij ook. En het is ook niet zo dat we al eens tegen elkaar gespeeld hebben in deze competitie. Had dat gister ook met m00r volgens mij.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Erg raar inderdaad! Het lukt me wel gewoon om een normale ranked match te spelen...
Doe maar tegen mij (Fr3nkmeister). Udinese en Ajax lijkt me een leuke potquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:21 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Ik wil ook met doen
Buffeljezus - Udinese
Slechte wedstrijd inderdaad.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
Rommelige pot net tegen Max Crater, hij had wel de betere kansen, maar ik heb zelf wel wat goals laten liggen
Inmiddels fier onderaan met vier/vijf verloren, nul gewonnen. Zelfs nog geen één keer gescoord
Dat was ikquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:39 schreef MaxC het volgende:
[..]
Slechte wedstrijd inderdaad.
Speelde trouwens ook nog tegen iemand met Ajax, die speelde erg goed en verdiende meer maar ik won op zijn duits: Riera scoorde in de 88e minuut de 1-0
Oh dear Godquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:27 schreef ego-tripper het volgende:
Dames, hou een plekje vrij voor mij, als het goed is voeg ik me er morgen bij:D
Hij schoot tot tweemaal toe tegen een op de grond liggende speler aanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:26 schreef emokid het volgende:
Friedel is prima keeper in FIFA09. Wat die gozer allemaal wel niet gered heeft bij mij.
Dat was ikquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:58 schreef MaxC het volgende:
[..]
Wat een wedstrijd tussen ons!
Jij kwam op 1-0, en 2-1 waarna ik uiteindelijk nog de winst pakte!
Verder loopt het wel aardig met 2 overwinning en 1 gelijkspel tegen Aston Villa. Moet zeggen dat diegene die Aston Villa bestuurde erg goed was!
Dan is je tegenstander wegquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:33 schreef Lyzio het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom ik heel vaak deze melding krijg:
This game session is no longer available
Ook als we allebei nog in de "lobby" zitten gebeurd me dit. Je kunt dan ook niet op A drukken om READY! te krijgen. Heel raarquote:
Ik voelde me best wel lullig bij die 2-1, maar die 1-0 was anders ook wel idioot, pass ik terug op de keeper met balkje helemaal vol kom er zo'n slap rolletje en kan jij scorenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:29 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Hij schoot tot tweemaal toe tegen een op de grond liggende speler aanMet éénmaal als gevolg een tegengoal.
2-2 tegen Sevilla, ik stond na 25min met 2-0 voor, maar ik gaf twee échte kutgoals weg
Deze is toch nog bezig?quote:
Ik vond het allemaal al een beetje transparantquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:10 schreef sky2k het volgende:
Ik was zelf Chelsea 0-0 tegen Ajax... Was eigenlijk niet echt aan het op letten en tegelijk nog eens aan de telefoon (Geen smoes had mijn baas aan de lijn...). Maar wel een leuke wedstrijd gespeeld. Ajax had nauwelijks kans tegen mij maar ik kon niet door de verdediging heen van Ajax... Hij speelde heel erg defensief. volgens mij had hij 4-5-1 opstelling.
Trouwens niet in de Fok! Comp.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:13 schreef Gabbylicious het volgende:
Net Man Utd kapot gespeeld, stond 4-1 voor, stopt die lul.
Jammer dat je tegen mij al gespeeld hebt, ik klikte net ook op jouquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:39 schreef Leonos het volgende:
Ik invite iedereen maar niemand accepteert. Wat is dat nou weer voor bagger
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:56 schreef Leonos het volgende:
Net 0-0 gespeeld tegen Aston Villa.
Ik verspeel echt de wedstrijden waar ik moet winnen
Ik, maar we zaten met zijn 2-en te spelen, 1e helft hij, 2e helft ik.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:02 schreef Lyzio het volgende:
Wie heeft Manchester City?Die speelde niet zo goed
Volgens mij kan je alleen de laatste 10 wedstrijden ofzo zien als je een stuk of 3 keer op RT druktquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:34 schreef Lyzio het volgende:
Kan iemand mij trouwens uitleggen waar ik kan zien tegen wie ik welk resultaat heb neergezet? Want ik sta nog altijd 5e, sinds ik begonnen benDat kan gewoon niet kloppen.
Wat voor goal was het?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:52 schreef MaxC het volgende:
Net tegen Sevilla(Tukkerchamp) met 1-0 gewonnen, mooiste goal ooit
Hij bleef voor me staan met een speler en dus schoot mijn keeper tegen die speler --> doelpuntquote:
Graag gedaan. Er was gewoon geen houden aanquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:35 schreef Revolverocelot het volgende:
inmiddels 2 wedstrijden gespeeld en 2 gewonnnen en nog bedankt voor het compliment lyzio(ben btw inter)
Ik kon er trouwens niks aan doen want ik bestuurde die speler niet eensquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:47 schreef Sieps het volgende:
[..]
Hij bleef voor me staan met een speler en dus schoot mijn keeper tegen die speler --> doelpunt![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Hij is volquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:47 schreef cypher21 het volgende:
Ik probeer de "F Competitie" te zoeken, maar kan niets vinden bij online competities
Heb je net uitgedaagdquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:34 schreef Voltreffer het volgende:
Nog iemand online? Kan nu wel een wedstrijdje spelen
Leuke wedstrijd! Kansen over en weer, het had net zo goed 1-1 of 2-2 kunnen worden. Maar 0-0 is ook wel terecht lijkt mequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:34 schreef Voltreffer het volgende:
Nog iemand online? Kan nu wel een wedstrijdje spelen
Werd geplaagd door msn gesprekken via xbox en een telefoontjequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:15 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Leuke wedstrijd! Kansen over en weer, het had net zo goed 1-1 of 2-2 kunnen worden. Maar 0-0 is ook wel terecht lijkt me
Dat was een beste pegel jaquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:23 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Werd geplaagd door msn gesprekken via xbox en een telefoontje. TOch leuke wedstrijd, jammer van die bal op de paal
Ik ben tukkerchamp met XBL maar heb nog niet tegen jou gespeeldquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:22 schreef Voltreffer het volgende:
Net 2 leuke wedstrijden gespeeld! 1 gewonnen van Tukkerchamp, en gelijk tegen Ajax. Nu bezig tegen rastafari, die 2 penalty's kreeg :". Scoorde zelf nog tegen. Nu een maat van m'n die de 2e helft speelt! We gaan zien!
Zo zonde dat je die goals niet op kunt slaan hequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:52 schreef Sieps het volgende:
[..]
Ik ben tukkerchamp met XBL maar heb nog niet tegen jou gespeeld![]()
Wat een geweldig doelpunt was die omhaal van kanouté toch
Oh mijn fout, dacht dat je Atletico wasquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:52 schreef Sieps het volgende:
[..]
Ik ben tukkerchamp met XBL maar heb nog niet tegen jou gespeeld![]()
Wat een geweldig doelpunt was die omhaal van kanouté toch
Ik ben Atletico. En die omhaal van Kanouté was tegen mijquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:07 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Oh mijn fout, dacht dat je Atletico was
Jij bent Inter?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:40 schreef Revolverocelot het volgende:
gaat tot nu toe goed met me ,sta nu tweede dus hopen dat er nog wat meer in zin.
zojuist gewonnen van tafel met 6-1 en ook van rasta nog wat met 2-0 wat gelukkig
Eensch. Leaven is echt voor de meest kansloze en gefrustreerde spelers. Not done. Ik stond verdomme met 2-0 achter tegen Athlético met Ajax en ik heb me terug geknokt naar 2-2. Dat is ongeveer hetzelfde, alleen wil ik wel vechten voor mijn kansen.quote:
Ik ging weg omdat jij dat ook doet.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:35 schreef Revolverocelot het volgende:
zojuist 3-0 gewonnen van leonasnl
en die kerel ging na 3-0 er van door maar ik vind dat niet niet zo erg want het was toch al een gelopen zaak.
en emokid kom op man het is en blijft maar een spelletje
Heel de competitie is vol. 18/18 .quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:53 schreef emokid het volgende:
Ik kan de competitie niet vinden als ik ernaar zoek, ik wil met Villa spelen maar die is al bezet dacht ik.
Ik ben nooit kansloos. Ik wou sowieso al niet tegen je spelen eigenlijk.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:54 schreef Revolverocelot het volgende:
leonos je was gewoon kansloos en daarop besloot je om eerder weg te gaan prima je recht.
geen probleem mee hoor.
Ja wij kunnen niet samen spelen, mijn modem staat op moderate het kan daaraan liggen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:06 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ook als we allebei nog in de "lobby" zitten gebeurd me dit. Je kunt dan ook niet op A drukken om READY! te krijgen. Heel raar
Heb ik idd ook, zal wel aan de EA servers liggen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:26 schreef Sieps het volgende:
2-1 gewonnen van Chelsea en 2-0 van Spanje, alleen als ik nu naar de competitie wil gaan staat er dat ik bij geen enkele competitie ingeschreven sta
Leuke potquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:55 schreef Rkatier het volgende:
Ik ben nu ook van de partijNu is ie trouwens ook vol
Verwacht nog geen wonderen van mijIk heb het altijd op de PC gespeeld, het is nog even wennen
Maar tja alleen zo leer je het snelst
Edit: me ontgroening gehadMet 3-2 verloren van Dirk-Kuijt
Ik kwam in eerste minuut meteen achter, ik was ff bang dat ik compleet weg gespeeld werd, maar het werd een leuke wedstrijd
![]()
Dat probleem heb ik ook. En ik kan die fok-competitie niet vinden, bestaat deze nog wel?quote:Op maandag 20 juli 2009 10:59 schreef Antal93 het volgende:
Hallo iedereen,
Ik heb een probleempje met Fifa 09 online.
Ik wil graag een competitie spelen maar iedere keer als ik me aanmeld voor een competitie staat er:
Er kunnen zich op dit moment geen members aanmelden voor deze competitie. (Dat staat bij elke competitie)
Iemand een oplossing????
Bvb!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |