Doe maar tegen mij (Fr3nkmeister). Udinese en Ajax lijkt me een leuke potquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:21 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Ik wil ook met doen
Buffeljezus - Udinese
Slechte wedstrijd inderdaad.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
Rommelige pot net tegen Max Crater, hij had wel de betere kansen, maar ik heb zelf wel wat goals laten liggen
Inmiddels fier onderaan met vier/vijf verloren, nul gewonnen. Zelfs nog geen één keer gescoord
Dat was ikquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:39 schreef MaxC het volgende:
[..]
Slechte wedstrijd inderdaad.
Speelde trouwens ook nog tegen iemand met Ajax, die speelde erg goed en verdiende meer maar ik won op zijn duits: Riera scoorde in de 88e minuut de 1-0
Oh dear Godquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:27 schreef ego-tripper het volgende:
Dames, hou een plekje vrij voor mij, als het goed is voeg ik me er morgen bij:D
Hij schoot tot tweemaal toe tegen een op de grond liggende speler aanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:26 schreef emokid het volgende:
Friedel is prima keeper in FIFA09. Wat die gozer allemaal wel niet gered heeft bij mij.
Dat was ikquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:58 schreef MaxC het volgende:
[..]
Wat een wedstrijd tussen ons!
Jij kwam op 1-0, en 2-1 waarna ik uiteindelijk nog de winst pakte!
Verder loopt het wel aardig met 2 overwinning en 1 gelijkspel tegen Aston Villa. Moet zeggen dat diegene die Aston Villa bestuurde erg goed was!
Dan is je tegenstander wegquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:33 schreef Lyzio het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom ik heel vaak deze melding krijg:
This game session is no longer available
Ook als we allebei nog in de "lobby" zitten gebeurd me dit. Je kunt dan ook niet op A drukken om READY! te krijgen. Heel raarquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |