quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Lol 4-0 verloren van Rastafari
Ik snap er echt geen snars van. Zo goed vond ik hem niet. Hij maakte gewoon alle kansen af.
Moet je diezelfde knop ingedrukt houden. Volgens mij is het de linkertrigger. Zo kan je 'm ook afleggen (Lt + A) en dan met de andere speler gewoon schieten.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
FF een vraagje. Als je bij een vrijetrap een 2de man erbij roept. Hoe kun je hem die vrijetrap dan laten nemen?
m00r ben ikquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Moet je diezelfde knop ingedrukt houden. Volgens mij is het de linkertrigger. Zo kan je 'm ook afleggen (Lt + A) en dan met de andere speler gewoon schieten.
Net tegen m00r gespeeld, verloren met 2-0. Ik had toch wel een doelpuntje verdiend vond ik
Vanmiddag was ik trouwens nog Liverpool, nu moet ik ineens met Atletico Madrid genoegen nemenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
m00r ben ik
Als iedereen ff meld wie wie is dan voeg ik dat ff toe aan de OP.
Wat een wedstrijd tussen ons!quote:
Ja idd, was een mooie wedstrijd waarin jij ook nog eens mijn penalty tegenhield.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:58 schreef MaxC het volgende:
[..]
Wat een wedstrijd tussen ons!
Jij kwam op 1-0, en 2-1 waarna ik uiteindelijk nog de winst pakte!
Verder loopt het wel aardig met 2 overwinning en 1 gelijkspel tegen Aston Villa. Moet zeggen dat diegene die Aston Villa bestuurde erg goed was!
Wat bedoel je nou?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:53 schreef emokid het volgende:
Als ik ooit uit deze competitie kom wtf. Ik kan niet uit de huidige stappen, staat iets met XBOX LIVE RESTRICTION DOES NOT ALLOW YOU TO DO THAT, ik heb gewoon gold en online werkt.
Niet zo gek toch? Anders gaat iedereen de competitie leaven als het even tegen zit.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:53 schreef emokid het volgende:
Als ik ooit uit deze competitie kom wtf. Ik kan niet uit de huidige stappen, staat iets met XBOX LIVE RESTRICTION DOES NOT ALLOW YOU TO DO THAT, ik heb gewoon gold en online werkt.
Tegen Aston Villa heb ik gewonnen (ik ben Manchester).quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:07 schreef Gabbylicious het volgende:
Verloren van Real en Juve, geen wonder
Wel gelijk tegen Man Utd, dat dan wel
Ben Aston Villa btw.
Echt? Oh, ja het was Liverpoolquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Tegen Aston Villa heb ik gewonnen (ik ben Manchester).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |