Wie is Liverpool dan? Dat was mijn eerste match, tegen Max_(...) ofzoquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En volgens je profiel heb je alle 3 je wedstrijden verloren
Wat dacht je dan? Dat je zomaar een competitie kon verlaten?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:09 schreef emokid het volgende:
Godver, moet ik dus die league van mij afmaken. Nja goed.
Ja.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? Dat je zomaar een competitie kon verlaten?
Sorry hoor, maar als je niet tegen je verlies kan ga dan niet janken op een forum.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:21 schreef Wessiej het volgende:
Hmm net 2 wedstrijden gedaan, tegen Dirk Kuijt en iemand die op Xbox Live Rastafariman heeft, geen idee wie dat is.
Tegen DK was een goeie pot, 0-0 geworden maar erg leuk. Die andere duidelijk niet, ok ik had 3-0 verloren maar zelfs als ik verlies kan het nog een leuke pot zijn, deze gast speelt gewoon anti-voetbal.
Steeds hetzelfde, sowieso hij is Madrid, kies gewoon je favoriete club ipv de beste, en dan naar de rechterflank, kappen, passen tot hij voor open goal staat en tada, anti-voetbal
Meteen xbox uit geknalt erna, was echt een kut pot
, maar dacht ik laat het even kwijt
Kijk dit is beter, ik bedoel het ook niet rot.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:30 schreef Wessiej het volgende:
Nee dat bedoel ik niet, maar tuurlijk jij was stukken beter, maar ik vind het irritant als 1 iemand heel de tijd hetzelfde doet, daar kan ik mij aan ergeren, vooral in een spelletje.
Zat ook wel even zo bij dat hakje van [ afbeelding ] , maar dacht ik laat het even kwijt
Kusje dag.
En je hebt een mooie New World Order avatar
En Sting is sinds zondag ook wéér World Heavyweight Championquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:35 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Kijk dit is beter, ik bedoel het ook niet rot.
Maar als ik een goede wedstrijd speel en ik kijk even later op het forum en zie dat ik de grond wordt ingeboord met anti-voetbal vind ik dat iets minder.
Dat is waarschijnlijk mijn manier van spelen.
Een actie op de zijkanten van Robben en dan proberen naar binnen te trekken of een voorzet geven.
Hoewel ik ook veel schoten van binnen de 16 had en het 2de doelpunt was een kopbal
Kusje terug
Goeie oude tijd met de NWO tegen STING op TNT, voor mij 1 van de beste tijden van het worstelen.
Kloptquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Ok, ik speel nu tegen Ajax, ik neem aan dat dat Lyzio is??
Gaat goed jaquote:
Erg raar inderdaad! Het lukt me wel gewoon om een normale ranked match te spelen...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:58 schreef Lyzio het volgende:
Wat een onzin zegHad dat gister ook met nog iemand, en nu weer met Krentebol. Een invite krijgen, accepten end an krijg je this game session is no longer available.
![]()
Mij ook. En het is ook niet zo dat we al eens tegen elkaar gespeeld hebben in deze competitie. Had dat gister ook met m00r volgens mij.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Erg raar inderdaad! Het lukt me wel gewoon om een normale ranked match te spelen...
Doe maar tegen mij (Fr3nkmeister). Udinese en Ajax lijkt me een leuke potquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:21 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Ik wil ook met doen
Buffeljezus - Udinese
Slechte wedstrijd inderdaad.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
Rommelige pot net tegen Max Crater, hij had wel de betere kansen, maar ik heb zelf wel wat goals laten liggen
Inmiddels fier onderaan met vier/vijf verloren, nul gewonnen. Zelfs nog geen één keer gescoord
Dat was ikquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:39 schreef MaxC het volgende:
[..]
Slechte wedstrijd inderdaad.
Speelde trouwens ook nog tegen iemand met Ajax, die speelde erg goed en verdiende meer maar ik won op zijn duits: Riera scoorde in de 88e minuut de 1-0
Oh dear Godquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:27 schreef ego-tripper het volgende:
Dames, hou een plekje vrij voor mij, als het goed is voeg ik me er morgen bij:D
Hij schoot tot tweemaal toe tegen een op de grond liggende speler aanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:26 schreef emokid het volgende:
Friedel is prima keeper in FIFA09. Wat die gozer allemaal wel niet gered heeft bij mij.
Dat was ikquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:58 schreef MaxC het volgende:
[..]
Wat een wedstrijd tussen ons!
Jij kwam op 1-0, en 2-1 waarna ik uiteindelijk nog de winst pakte!
Verder loopt het wel aardig met 2 overwinning en 1 gelijkspel tegen Aston Villa. Moet zeggen dat diegene die Aston Villa bestuurde erg goed was!
Dan is je tegenstander wegquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:33 schreef Lyzio het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom ik heel vaak deze melding krijg:
This game session is no longer available
Ook als we allebei nog in de "lobby" zitten gebeurd me dit. Je kunt dan ook niet op A drukken om READY! te krijgen. Heel raarquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |