Dat was een beste pegel jaquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:23 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Werd geplaagd door msn gesprekken via xbox en een telefoontje. TOch leuke wedstrijd, jammer van die bal op de paal
Ik ben tukkerchamp met XBL maar heb nog niet tegen jou gespeeldquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:22 schreef Voltreffer het volgende:
Net 2 leuke wedstrijden gespeeld! 1 gewonnen van Tukkerchamp, en gelijk tegen Ajax. Nu bezig tegen rastafari, die 2 penalty's kreeg :". Scoorde zelf nog tegen. Nu een maat van m'n die de 2e helft speelt! We gaan zien!
Zo zonde dat je die goals niet op kunt slaan hequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:52 schreef Sieps het volgende:
[..]
Ik ben tukkerchamp met XBL maar heb nog niet tegen jou gespeeld![]()
Wat een geweldig doelpunt was die omhaal van kanouté toch
Oh mijn fout, dacht dat je Atletico wasquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:52 schreef Sieps het volgende:
[..]
Ik ben tukkerchamp met XBL maar heb nog niet tegen jou gespeeld![]()
Wat een geweldig doelpunt was die omhaal van kanouté toch
Ik ben Atletico. En die omhaal van Kanouté was tegen mijquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:07 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Oh mijn fout, dacht dat je Atletico was
Jij bent Inter?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:40 schreef Revolverocelot het volgende:
gaat tot nu toe goed met me ,sta nu tweede dus hopen dat er nog wat meer in zin.
zojuist gewonnen van tafel met 6-1 en ook van rasta nog wat met 2-0 wat gelukkig
Eensch. Leaven is echt voor de meest kansloze en gefrustreerde spelers. Not done. Ik stond verdomme met 2-0 achter tegen Athlético met Ajax en ik heb me terug geknokt naar 2-2. Dat is ongeveer hetzelfde, alleen wil ik wel vechten voor mijn kansen.quote:
Ik ging weg omdat jij dat ook doet.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:35 schreef Revolverocelot het volgende:
zojuist 3-0 gewonnen van leonasnl
en die kerel ging na 3-0 er van door maar ik vind dat niet niet zo erg want het was toch al een gelopen zaak.
en emokid kom op man het is en blijft maar een spelletje
Heel de competitie is vol. 18/18 .quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:53 schreef emokid het volgende:
Ik kan de competitie niet vinden als ik ernaar zoek, ik wil met Villa spelen maar die is al bezet dacht ik.
Ik ben nooit kansloos. Ik wou sowieso al niet tegen je spelen eigenlijk.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:54 schreef Revolverocelot het volgende:
leonos je was gewoon kansloos en daarop besloot je om eerder weg te gaan prima je recht.
geen probleem mee hoor.
Ja wij kunnen niet samen spelen, mijn modem staat op moderate het kan daaraan liggen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:06 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ook als we allebei nog in de "lobby" zitten gebeurd me dit. Je kunt dan ook niet op A drukken om READY! te krijgen. Heel raar
Heb ik idd ook, zal wel aan de EA servers liggen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:26 schreef Sieps het volgende:
2-1 gewonnen van Chelsea en 2-0 van Spanje, alleen als ik nu naar de competitie wil gaan staat er dat ik bij geen enkele competitie ingeschreven sta
Leuke potquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:55 schreef Rkatier het volgende:
Ik ben nu ook van de partijNu is ie trouwens ook vol
Verwacht nog geen wonderen van mijIk heb het altijd op de PC gespeeld, het is nog even wennen
Maar tja alleen zo leer je het snelst
Edit: me ontgroening gehadMet 3-2 verloren van Dirk-Kuijt
Ik kwam in eerste minuut meteen achter, ik was ff bang dat ik compleet weg gespeeld werd, maar het werd een leuke wedstrijd
![]()
Dat probleem heb ik ook. En ik kan die fok-competitie niet vinden, bestaat deze nog wel?quote:Op maandag 20 juli 2009 10:59 schreef Antal93 het volgende:
Hallo iedereen,
Ik heb een probleempje met Fifa 09 online.
Ik wil graag een competitie spelen maar iedere keer als ik me aanmeld voor een competitie staat er:
Er kunnen zich op dit moment geen members aanmelden voor deze competitie. (Dat staat bij elke competitie)
Iemand een oplossing????
Bvb!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |