Wat voor goal was het?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:52 schreef MaxC het volgende:
Net tegen Sevilla(Tukkerchamp) met 1-0 gewonnen, mooiste goal ooit
Hij bleef voor me staan met een speler en dus schoot mijn keeper tegen die speler --> doelpuntquote:
Graag gedaan. Er was gewoon geen houden aanquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:35 schreef Revolverocelot het volgende:
inmiddels 2 wedstrijden gespeeld en 2 gewonnnen en nog bedankt voor het compliment lyzio(ben btw inter)
Ik kon er trouwens niks aan doen want ik bestuurde die speler niet eensquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:47 schreef Sieps het volgende:
[..]
Hij bleef voor me staan met een speler en dus schoot mijn keeper tegen die speler --> doelpunt![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Hij is volquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:47 schreef cypher21 het volgende:
Ik probeer de "F Competitie" te zoeken, maar kan niets vinden bij online competities
Heb je net uitgedaagdquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:34 schreef Voltreffer het volgende:
Nog iemand online? Kan nu wel een wedstrijdje spelen
Leuke wedstrijd! Kansen over en weer, het had net zo goed 1-1 of 2-2 kunnen worden. Maar 0-0 is ook wel terecht lijkt mequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:34 schreef Voltreffer het volgende:
Nog iemand online? Kan nu wel een wedstrijdje spelen
Werd geplaagd door msn gesprekken via xbox en een telefoontjequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:15 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Leuke wedstrijd! Kansen over en weer, het had net zo goed 1-1 of 2-2 kunnen worden. Maar 0-0 is ook wel terecht lijkt me
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |