Ik voelde me best wel lullig bij die 2-1, maar die 1-0 was anders ook wel idioot, pass ik terug op de keeper met balkje helemaal vol kom er zo'n slap rolletje en kan jij scorenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:29 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Hij schoot tot tweemaal toe tegen een op de grond liggende speler aanMet éénmaal als gevolg een tegengoal.
2-2 tegen Sevilla, ik stond na 25min met 2-0 voor, maar ik gaf twee échte kutgoals weg
Deze is toch nog bezig?quote:
Ik vond het allemaal al een beetje transparantquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:10 schreef sky2k het volgende:
Ik was zelf Chelsea 0-0 tegen Ajax... Was eigenlijk niet echt aan het op letten en tegelijk nog eens aan de telefoon (Geen smoes had mijn baas aan de lijn...). Maar wel een leuke wedstrijd gespeeld. Ajax had nauwelijks kans tegen mij maar ik kon niet door de verdediging heen van Ajax... Hij speelde heel erg defensief. volgens mij had hij 4-5-1 opstelling.
Trouwens niet in de Fok! Comp.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:13 schreef Gabbylicious het volgende:
Net Man Utd kapot gespeeld, stond 4-1 voor, stopt die lul.
Jammer dat je tegen mij al gespeeld hebt, ik klikte net ook op jouquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:39 schreef Leonos het volgende:
Ik invite iedereen maar niemand accepteert. Wat is dat nou weer voor bagger
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:56 schreef Leonos het volgende:
Net 0-0 gespeeld tegen Aston Villa.
Ik verspeel echt de wedstrijden waar ik moet winnen
Ik, maar we zaten met zijn 2-en te spelen, 1e helft hij, 2e helft ik.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:02 schreef Lyzio het volgende:
Wie heeft Manchester City?Die speelde niet zo goed
Volgens mij kan je alleen de laatste 10 wedstrijden ofzo zien als je een stuk of 3 keer op RT druktquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:34 schreef Lyzio het volgende:
Kan iemand mij trouwens uitleggen waar ik kan zien tegen wie ik welk resultaat heb neergezet? Want ik sta nog altijd 5e, sinds ik begonnen benDat kan gewoon niet kloppen.
Wat voor goal was het?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:52 schreef MaxC het volgende:
Net tegen Sevilla(Tukkerchamp) met 1-0 gewonnen, mooiste goal ooit
Hij bleef voor me staan met een speler en dus schoot mijn keeper tegen die speler --> doelpuntquote:
Graag gedaan. Er was gewoon geen houden aanquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:35 schreef Revolverocelot het volgende:
inmiddels 2 wedstrijden gespeeld en 2 gewonnnen en nog bedankt voor het compliment lyzio(ben btw inter)
Ik kon er trouwens niks aan doen want ik bestuurde die speler niet eensquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:47 schreef Sieps het volgende:
[..]
Hij bleef voor me staan met een speler en dus schoot mijn keeper tegen die speler --> doelpunt![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Hij is volquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:47 schreef cypher21 het volgende:
Ik probeer de "F Competitie" te zoeken, maar kan niets vinden bij online competities
Heb je net uitgedaagdquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:34 schreef Voltreffer het volgende:
Nog iemand online? Kan nu wel een wedstrijdje spelen
Leuke wedstrijd! Kansen over en weer, het had net zo goed 1-1 of 2-2 kunnen worden. Maar 0-0 is ook wel terecht lijkt mequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:34 schreef Voltreffer het volgende:
Nog iemand online? Kan nu wel een wedstrijdje spelen
Werd geplaagd door msn gesprekken via xbox en een telefoontjequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:15 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Leuke wedstrijd! Kansen over en weer, het had net zo goed 1-1 of 2-2 kunnen worden. Maar 0-0 is ook wel terecht lijkt me
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |