Daar ben ik het echt heel erg mee eensquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:56 schreef Biogarde het volgende:
Die tong blijft meesterlijk [ afbeelding ]
En ik dacht toch afdoende gezocht te hebben.quote:
Mocht je niet naar binnen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:19 schreef Biogarde het volgende:
De 2 stofzuigers bij elkaar![]()
[ afbeelding ]
Mijn, ook redelijk bejaarde, heren van 16+ struinen vooral 's nachts de buurt af en vallen alle andere katten aan die denken ook nog recht te hebben om op de parkeerplaats te lopen. Ondanks gewichten onder 4 kg winnen ze het over het algemeen ook nog.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:50 schreef Riro het volgende:
En m'n bejaarde van 17 die bijna alleen nog maar ligt te slapen
Ja ik weet het, maar katten moeten hier verplicht een bandje om, anders worden ze als zwerver gezien en deze had er geen, misschien weggelopen... hij was redelijk mager en vrat mijn kat zn bakje binnen seconden leegquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:16 schreef Ewelina het volgende:
Dat is een raskat(ik denk een Brit). Even checken of ie niet gechipt is.
Wat een scheetjes. Wel wat ouder dan 3,4 weken hoor. Ik denk al gauw een week of 6 (tot 8). Maar kleine poesjes zijn sowieso lief...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:09 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik heb normaal niet zo veel met katten maar vandaag was ik met m'n oom naar een boerderij gegaan waar zijn caravan geparkeerd stond (ging even helpen). Liep ik de schuur binnen kwamen er 3 kleine katjes op me afgerend![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze waren zo leuk. Ik weet niet hoe oud deze lieve schattige katjes zijn. Een week of 3/4 of zo? Moederpoes kwam ook nog even gedag zeggen. Wilde er bijna eentje meenemen
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:19 schreef Biogarde het volgende:
De 2 stofzuigers bij elkaar![]()
[ afbeelding ]
Die uitslooffoto vind ik geweldig!quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:07 schreef KellyPelly het volgende:
Iker zit graag in de vensterbank. Af en toe komt er een andere poes voor het raam zitten
[ afbeelding ]
Iker is onder de indruk en slooft zich uit
[ afbeelding ]
Vandaag heeft ook Iker een luie zondag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een mooie!quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:30 schreef Punnik het volgende:
leuke foto's hier
dit is Katzel, ligt graag in de weg :S
[ afbeelding ]
-offtopic- ik maak muziekjesquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:39 schreef godigita het volgende:
Mooi hoofdkwartier heb je daar, Punnik! Ben benieuwd wat je doet, maar da's weer zo offtopic, he?
Prachtige poezels hier weer! Ik vind Mini altijd zo schattig.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:26 schreef Punnik het volgende:
[..]
-offtopic- ik maak muziekjes
Katzel in zn aquarium.....
[ afbeelding ]
Ik krijg geen indicatie dat er meerdere pagina's zijn !quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:17 schreef tonja het volgende:
Dit is raar, ik zie na mijn laatste post in dit topic de posts na mij niet.
Ik vroeg het net in BUG, en idd er is iets mis gegaan met het nummeren. Ik heb even een quote geplaatst van Jump in mijn post van gisteren.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:32 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Ik krijg geen indicatie dat er meerdere pagina's zijn !
Een '/2' achter de normale topic-URL levert wel de 2e pagina op.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:19 schreef TripleM het volgende:
Owwwww eindelijk een plekje om mijn nieuwe huisgenootjes te showen!!
Sinds zondag ben ik de trotse eigenaar van 2 hele leuke katjes. Ik heb ze Hummer en Rover genoemd. Ze zijn nu 7 weken oud, moeder is helaas overleden (vergiftigd), dus ik vind ze extra extra extra lief! Ik ben nu al erg trots, want ze zijn al zindelijk (op één plasje op mijn schoenen na) en eten al vanaf het begin hun kittenbrokjes!
Toen ze zondag binnenkwamen was het nog even wennen:
[ afbeelding ]
Maar deze foto van gisteravond laat zien dat ze zich inmiddels helemaal thuis voelen:
[ afbeelding ]
Mijn katten doen dat ook. Maar goed, smaken verschillen. Ik vind ook die lichte pluimpjes in zijn oren zo leukquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:31 schreef ferrari_rood het volgende:
@ ewelina Wij vinden Amigo dus niet zo mooi. Hij is van mijn ouders en toen ik hem mee ging ophalen was mijn 1e reactie heb je die uitgekozen???? en toen subtiel niet mijn kleur. Hij is als ik het goed heb zwart smoke dat houdt in een lichte onderkleur zilver in dit geval en donker als bovenkleur zwart in dit geval. Amigo is wel heel lief hoor een beetje sullig zeg ik altijd als je hem optilt laat hij zich ook gewoon bungelen.
Geen gaatjes!!!quote:
Whehe, sprekend inderdaadquote:Op maandag 3 november 2008 @ 11:39 schreef Damzkieee het volgende:
Die spider lijkt verdomd veel op onze Iker
Check de voorhoofden maar eens, die kleuren
Atix is een hij!quote:Op maandag 3 november 2008 20:09 schreef ilsepielse het volgende:
Wat heeft Atix een eng dun staartje op die foto... is dat een ongunstige foto, of hebben siamezen altijd zo'n dun dingetje? Of is Atix (hij of zij?) gewoon nog niet groot genoeg?
Alleen dat elegant klopt niet echt. Nog nooit zo'n lomp beest mee gemaaktquote:De Siamees is een elegant, harmonieus gebouwd dier met een lang slank lichaam, fijne, lange poten, ovale voeten en een lange, dunne staart.
Nog niet mogen ervaren hier, Atix is vooral superrrrr relaxt (behalve als er bezoek is, dan is 'ie spoorloosquote:Op maandag 3 november 2008 20:18 schreef tonja het volgende:
Atix is mooi![]()
En ze hebben inderdaad vaak een heel dun rattestaartje. Ik heb oosterse kortharen, met ook zulke sprietstaarten.
Verbazingwekkend is het om te zien hoe ze die dunne stengeltjes in weelderige wollige pluimen om kunnen zetten in geval van nood.
Dikke staarten is hier ook een zeldzaam fenomeen. Loes krijgt ze weleens in haar slaap, en soms maken ze elkaar tijdens het spelen zo aan het schrikken dat een dikke staart onontkoombaar is.quote:Op maandag 3 november 2008 20:26 schreef Insania het volgende:
[..]
Nog niet mogen ervaren hier, Atix is vooral superrrrr relaxt (behalve als er bezoek is, dan is 'ie spoorloos)
Ik vind vooral jouw Harry superrrrrrrr mooi![]()
Maar ik hoef 't niet meer te proberen hier thuis, m'n man staat 't niet meer toe
Jezus wat een prachtbeest.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:26 schreef Punnik het volgende:
[..]
-offtopic- ik maak muziekjes
Katzel in zn aquarium.....
[ afbeelding ]
Maine coon inderdaad? Of een Noorse boskat misschien? Ik weet het niet eigenlijk, hij is iig erg mooi!quote:Op maandag 3 november 2008 21:15 schreef Smijn. het volgende:
Weer wat foto's van kees
[ afbeelding ]
Eerste muis
[ afbeelding ]
Eerste keer samen met konijn
[ afbeelding ]
Mooi rood is niet lelijk!
[ afbeelding ]
Let op de plumeau staart
We weten hier thuis trouwens nog steeds niet echt wat voor soort kat hij nou is
quote:
Die van ons is trouwens een Ragdoll , lijkt er wel een beetje opquote:Op maandag 3 november 2008 21:15 schreef Smijn. het volgende:
Lijkt verdomd veel op de noorse boskat van mn moederquote:Op maandag 3 november 2008 21:15 schreef Smijn. het volgende:
Weer wat foto's van kees
[ afbeelding ]
Eerste muis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Let op de plumeau staart
quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:12 schreef RemcoW85 het volgende:
Chester, 2 weken terug op een leeftijd van 6,5 week:
[ afbeelding ]
Dan denk je, tsjah die kijkt zo zielig en oh wat schattig.
En dan 1 minuut later kijkt ie ineens zo:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:00 schreef tonja het volgende:
Leuk speelgoed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gister waren die pluimpjes helemaal groen van in het gras spelen...quote:
OMG jouw Kees lijkt best wel op onze Pluis zeg, superquote:Op maandag 3 november 2008 21:15 schreef Smijn. het volgende:
Weer wat foto's van kees
[ afbeelding ]
Eerste muis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Let op de plumeau staart
Wat een dotje!quote:Op zondag 16 november 2008 16:16 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik heb net een filmpje van Ernesto geknutseld;
Van deze meneer dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Kitty Snippy waar hij op de foto mee speelt is hier razend populair bij de katten, en omdat er een afstandsbediening bij zit ook bij mij als lui baasje.
Hij weegt ongeveer 5.7 kilo, aan de grote kant dus maar niet super.quote:Op zondag 16 november 2008 16:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat een dotje!Ligt het trouwens aan mij of is meneer echt zo groot?
En die enorme staart!![]()
![]()
Ah, hetzelfde als mijn Mini dus, hij lijkt huge door die enorme bos harenquote:Op zondag 16 november 2008 16:46 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Hij weegt ongeveer 5.7 kilo, aan de grote kant dus maar niet super.
En een snoepje dat issie.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:48 schreef lies1947 het volgende:
zoveelste poging: logeerpoezen elin en gato[ [url=i35.tinypic.com/dcg5sn.jpg]afbeelding[/url] ]
Ze had dat rompertje aan zodat Gomez niet aan haar hechting kan komen, en uiteraard zodat ze er zelf ook niet bij kan. Ze trok het rompertje alleen constant weer uit omdat ze zichzelf natuurlijk wou wassen na zo'n ingreep. Nu heeft ze zo'n kapje om haar kopje heen zitten, hier moet ze nu mee rondlopen tot de hechting eruit mag.quote:Op dinsdag 18 november 2008 06:57 schreef Sorbootje het volgende:
Wat een sexy outfit voor Trix!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 06:45 schreef mrcool het volgende:
Trix: suf en zielig na sterilisatie.
[ afbeelding ]
Ooh wat een mooierds!quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:53 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gigantische foto![]()
maar je was de http:// voor de url vergeten
Wat zielig zeg!quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:28 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ahww. Zo loopt Kees nu ook rond. Wij hebben hem van het asiel meegekregen mét tandvleesproblemen, maar toen we daarnee weer naar de dierenarts zijn gegaan begon zijn mond als een rund te bloeden. Vanmiddag zijn al zijn kiezen getrokken, die bleken helemaal rot te zijn. Nu loopt hij helemaal stoned van de narcose rond
quote:Op zondag 16 november 2008 16:00 schreef soylent het volgende:
Zieke Winnie met een kapje op
[ afbeelding ]
Nikki op een oranje zitzak.
[ afbeelding ]
Kleurig bewerkte Tom.
[ afbeelding ]
Op die foto is ze wsl nog een beetje stoned van de pijnstillers, die heeft ze donderdag voor het laatst gekregen. Nu is ze alweer een stuk drukker en rent zo nu en dan als vanouds door de woonkamer heen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:33 schreef tonja het volgende:
Agossie, ze kijkt er ook zo ongelukkig bij.
Sterkte Trix.
Stroevel wordt al groot!quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:49 schreef ilsepielse het volgende:
Vanmiddag wat foto's gemaakt met mijn nieuwe telefoon.
Stroevel
[ afbeelding ]
Stroevel
[ afbeelding ]
Doortje: 'ik zie je wel hoor!'
[ afbeelding ]
Hoeraaaah
[ afbeelding ]
Eten lukt wel met dat kapje hoor, en de deksel is van de kattenbak af. Gelukkig heeft Trix minder last van dat kapje.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:45 schreef LekkerApart het volgende:
eten en door het gat in de kap van de kattenbak.
Ieder voordeel kent zo weer zijn nadeel, ik sta namelijk iedere dag de woonkamer te stofzuigen!quote:
Ze wordt zeker al groot. Bijna 6 maanden oud en de 2,3 kg al voorbij. Lekker ding hoorquote:
Idd vervelend dat ze nu al blaasgruis heeft. Hoop niet dat het kwam doordat ze een tijdje goedkoop voer (Tom Poes brokjes) heeft gekregen...quote:Op zondag 23 november 2008 18:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat vervelend voor stroevel nu al blaasgruis
Ze lijjkt steeds meer op snowy inmiddels 5maanden en 4kilo
zal binnenkort weer eens foto's plaatsen van onze opstandige maar lieve puper.
Ik heb hem vernoemd naar iemand, zijn bijnaam is rode hufter.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Ah wat een schatje.
Hoe ben je op die naam gekomen?
Hij kijkt zo onschuldig.
(L)(L)quote:Op woensdag 26 november 2008 11:25 schreef tonja het volgende:
Dat schoelje van mij maar weer eens even spammen
Betrapt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is dat d'r keel in de weg zit, anders had die bek nog verder open gekunt
[ afbeelding ]
Sweet!quote:Op woensdag 26 november 2008 15:30 schreef EmilieClaeys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn kleine Tirsa.
daar mag die alleen maar aan ruikenquote:Op donderdag 27 november 2008 19:52 schreef ilsepielse het volgende:
Wat een mooie fiets heeft Hufter
Garfield heeft een bandje om zn nek.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:07 schreef tonja het volgende:
Wat een wollige gezelligheid. Hoe hou je ze uitelkaar trouwens?
Haar gezichtquote:Op woensdag 19 november 2008 17:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat mooi..Z'n gezicht lijkt blauwig.
Awquote:Op maandag 8 december 2008 12:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben sinds vrijdag een Fritsje Philips in huis. We denken dat snwoy heb een haal tijdens het spelen heeft gegeven en nu moet hij dus een kapje om. Natuurlijk kon ik het kattenriempje dat ik ooit voor Ramses gekocht had nergens meer vinden en op Sinterklaas avond waren alle winkels al dicht. Had er snel een veter door heen gedaan dit vond Snowy alleen een erg leuk speel object zaterdag morgen in alleijl een riempje gekocht. Volgens de DA heeft Zorro best een grote kop dus krijg hij ook een grote kop. Een stukje afknippen gaat helaas niet want dan kan hij bij zijn wondje op de plek waarbij ons onze wenkbrouwen ongeveer zitten. Hij vindt zichzelf erg zielig. Woendag mag het kapje weer af als het wondje er goed uitzit. Nu maar hopen dat de rest hem niet gaat helpen met krabben om die plek
Een foto van de patient
[ afbeelding ]
Haha die vond ik juist maf, maar dankjequote:Op dinsdag 9 december 2008 00:15 schreef vronie het volgende:
Wat een mooie foto's vooral die laatste
Dankjewel namens Boris!quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:39 schreef ilsepielse het volgende:
Wat een mooie kat is Boris toch. En in z'n ren is het net een echte tijger!
Er is iets mis met het posts tellen in dit topic, daardoor zie je de bij de eerste posts op een nieuwe pagina de nieuwe pagina niet.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:36 schreef Ewelina het volgende:
Excuses als ik de foto meerdere keren heb gepost, deze computer werkt niet zo goed (zit op de universiteit). Mocht ie meerdere keren gepost zijn, kan een mod dat dan even aanpassen?
Stroevel is een zij-tjequote:Op woensdag 10 december 2008 13:01 schreef tonja het volgende:
Die laatste foto! Ze/Hij doet alleen maar ongeveer na wat er op het dienblad afgebeeld staat.
Die is echt geweldig inderdaadquote:Op woensdag 10 december 2008 13:01 schreef tonja het volgende:
Die laatste foto! Ze/Hij doet alleen maar ongeveer na wat er op het dienblad afgebeeld staat.
Awwww hij/ze kijkt op die eerste foto ook echt zo van: ben ik niet prach-tig?quote:Op woensdag 10 december 2008 18:19 schreef As_33 het volgende:
Kijk eens hoe ik mooi zit te wezen in de door mij geruïneerde plantenbak.
En als ik dadelijk opsta ruik ik heerlijk naar verse munt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze natuurlijk, welke vent is nou bezig met mooi zijn en het hebben van een fris naar verse munt riekend vachtje en bekje (ze eet ook van de munt)quote:Op woensdag 10 december 2008 18:22 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Awwww hij/ze kijkt op die eerste foto ook echt zo van: ben ik niet prach-tig?
Scherpe blikquote:Op woensdag 10 december 2008 19:11 schreef Bluezz het volgende:
Die plantenbakherkenbaar ook
En deze poes doet de hersenen na op het boek?
[ afbeelding ]
Heey Kalat! Dat boek ken ik maar al te goed ondertussenquote:Op woensdag 10 december 2008 19:11 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt precies op mijn katquote:Op woensdag 10 december 2008 20:10 schreef Smijn. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een luiwammes.
quote:Op woensdag 10 december 2008 19:11 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hou maar op.. pff!quote:Op woensdag 10 december 2008 19:27 schreef supkaa het volgende:
[..]
Heey Kalat! Dat boek ken ik maar al te goed ondertussen
Wooooowww. Dat is inderdaad net keesquote:Op donderdag 11 december 2008 08:05 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Lijkt precies op mijn kat![]()
![]()
[ afbeelding ]
Precies wat ik dacht!quote:Op zaterdag 13 december 2008 @ 21:10 schreef tonja het volgende:
Ted is gewoon ergens van het internet geplukt. Aan de kleuren te zien is "Ted" een meisje. Schattig is het wel ja, maar niet de bedoeling van dit topic.
ik dacht...uuuu..die foto heb ik vanmorgen nog zitten bekijken maar niet op fok. lushie?quote:Op zondag 14 december 2008 13:24 schreef Cat22 het volgende:
Snapshot van luie Naartjie die niet in de gaten had dat er tijdelijk een opening was tussen bank en hocker en zijn slaapruimte dus een bekleed moeras was geworden. HALP!
[ afbeelding ]
Wat is hij toch enorm mooiquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:26 schreef Greys het volgende:
Ohhh, ik vergeet steeds dat ik hier nu ook mag spammen!
Krijgen we straks trouwens allemaal foto's van omgelazerde kerstbomen met onschuldig kijkende katten?
Ik verheug me er vast op!
Borie Blèr de Bengaal mist het asiel al langggggggg niet meer!
Dat heb ik dus met alle postings na 19:59 uur vandaag, tenzij in in de url aanpas dat ik alle postings in 1 pagina te zien krijg.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:17 schreef tonja het volgende:
Dit is raar, ik zie na mijn laatste post in dit topic de posts na mij niet.
Het gaat niet echt lekker met FOK! blijkbaarquote:Op zondag 14 december 2008 20:38 schreef MissBliss het volgende:
Mijn post is verdwenen [ afbeelding ]
Nee, ik zag ook geen enkele post na die van 15.48 vanmiddag! Nu weer wel, vaag hoor..quote:Op zondag 14 december 2008 @ 20:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het gaat niet echt lekker met FOK! blijkbaar
Die van mij zag ik ook niet meerquote:Op zondag 14 december 2008 20:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ik zag ook geen enkele post na die van 15.48 vanmiddag! Nu weer wel, vaag hoor..
quote:Op zondag 14 december 2008 18:00 schreef HoneyTrap het volgende:
[..]
ik dacht...uuuu..die foto heb ik vanmorgen nog zitten bekijken maar niet op fok. lushie?
Dankjequote:Op zaterdag 13 december 2008 17:27 schreef tonja het volgende:
Wat fijn voor de poes! En voor jou ook natuurlijk. Gefeliciteerd met je nieuwe huisgenootje
Ook katten kunnen negertjes zijn, of zwart wit gevlekt. Lucifer (pagina 5) heeft ook zwarte kussentjes. En de kat bij m'n ouders, Miepje, had al haar kussentjes zwart, maar d'r neusje is rozequote:Op maandag 15 december 2008 18:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dankje. Wij zijn erg blij met haar en zij ook met ons, aan haar reacties en aanhankelijkheid te merken
.
En ik zag kussentjes. Hebben eigenlijk alle zwarte katten ook zwarte kussentjes? Een vriend van me zei dat het gewoon smerig was, maar mijne komt nooit buiten dus dat zal het niet zijn
.
Dr kop zit soms wel onder het spinrag, als ze weer eens op plekken is geweest waar wij bijna nooit komen ... zal eens kijken of ik dr een keer kan betrappen.
Ja, daarom vroeg ik het me dus af, omdat hij ook zwarte kussentjes hadquote:Op maandag 15 december 2008 18:42 schreef warrel het volgende:
[..]
Ook katten kunnen negertjes zijn, of zwart wit gevlekt. Lucifer (pagina 5) heeft ook zwarte kussentjes. En de kat bij m'n ouders, Miepje, had al haar kussentjes zwart, maar d'r neusje is roze
Stoer!!quote:Op woensdag 17 december 2008 21:51 schreef Smijn. het volgende:
Geen foto, maar een filmpjegrote actie op 0.47!
Keesquote:Op woensdag 17 december 2008 21:51 schreef Smijn. het volgende:
Geen foto, maar een filmpjegrote actie op 0.47!
quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:26 schreef haarlemsmeiske het volgende:
Hmmmm wat een heerlijke poezenpicca's. Voor je het weet zit je een hele avond alleen maar te kijken hier.
Dus hierbij onze bijdrage...
Dit is Gizzie 4 jaar. Een jaar geleden heb ik haar opgehaald uit Hillegom bij mensen die 4 katten en 3 kinderen hadden toen. Ze werd helemaal ondergelopen en kreeg bijna geen aandacht. Hier is ze het alfa-vrouwtje.
[ afbeelding ]
flupverflappie....is er iemand die deze noob wil vertellen hoe ze een pic kan posten? Klikken op het icoontje en url invoeren is dus niet genoeg?
Wat wordt Stroevel mooi!quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:16 schreef ilsepielse het volgende:
Maandag, eind van de middag... Knock-out. Ze kon d'r ogen amper open houden.
[ afbeelding ]
Kale buik! (dinsdag)
[ afbeelding ]
Slapen is nog steeds erg lekker...
[ afbeelding ]
Maar spelen is ook leuk!
[ afbeelding ]
Oh, en Doortje is er natuurlijk ook bij
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |