Ik krijg geen indicatie dat er meerdere pagina's zijn !quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:17 schreef tonja het volgende:
Dit is raar, ik zie na mijn laatste post in dit topic de posts na mij niet.
Ik vroeg het net in BUG, en idd er is iets mis gegaan met het nummeren. Ik heb even een quote geplaatst van Jump in mijn post van gisteren.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:32 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Ik krijg geen indicatie dat er meerdere pagina's zijn !
Een '/2' achter de normale topic-URL levert wel de 2e pagina op.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:19 schreef TripleM het volgende:
Owwwww eindelijk een plekje om mijn nieuwe huisgenootjes te showen!!
Sinds zondag ben ik de trotse eigenaar van 2 hele leuke katjes. Ik heb ze Hummer en Rover genoemd. Ze zijn nu 7 weken oud, moeder is helaas overleden (vergiftigd), dus ik vind ze extra extra extra lief! Ik ben nu al erg trots, want ze zijn al zindelijk (op één plasje op mijn schoenen na) en eten al vanaf het begin hun kittenbrokjes!
Toen ze zondag binnenkwamen was het nog even wennen:
[ afbeelding ]
Maar deze foto van gisteravond laat zien dat ze zich inmiddels helemaal thuis voelen:
[ afbeelding ]
Mijn katten doen dat ook. Maar goed, smaken verschillen. Ik vind ook die lichte pluimpjes in zijn oren zo leukquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:31 schreef ferrari_rood het volgende:
@ ewelina Wij vinden Amigo dus niet zo mooi. Hij is van mijn ouders en toen ik hem mee ging ophalen was mijn 1e reactie heb je die uitgekozen???? en toen subtiel niet mijn kleur. Hij is als ik het goed heb zwart smoke dat houdt in een lichte onderkleur zilver in dit geval en donker als bovenkleur zwart in dit geval. Amigo is wel heel lief hoor een beetje sullig zeg ik altijd als je hem optilt laat hij zich ook gewoon bungelen.
Geen gaatjes!!!quote:
Whehe, sprekend inderdaadquote:Op maandag 3 november 2008 @ 11:39 schreef Damzkieee het volgende:
Die spider lijkt verdomd veel op onze Iker
Check de voorhoofden maar eens, die kleuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |