Ik heb hem vernoemd naar iemand, zijn bijnaam is rode hufter.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Ah wat een schatje.
Hoe ben je op die naam gekomen?
Hij kijkt zo onschuldig.
(L)(L)quote:Op woensdag 26 november 2008 11:25 schreef tonja het volgende:
Dat schoelje van mij maar weer eens even spammen
Betrapt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is dat d'r keel in de weg zit, anders had die bek nog verder open gekunt
[ afbeelding ]
Sweet!quote:Op woensdag 26 november 2008 15:30 schreef EmilieClaeys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn kleine Tirsa.
daar mag die alleen maar aan ruikenquote:Op donderdag 27 november 2008 19:52 schreef ilsepielse het volgende:
Wat een mooie fiets heeft Hufter
Garfield heeft een bandje om zn nek.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:07 schreef tonja het volgende:
Wat een wollige gezelligheid. Hoe hou je ze uitelkaar trouwens?
Haar gezichtquote:Op woensdag 19 november 2008 17:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat mooi..Z'n gezicht lijkt blauwig.
Awquote:Op maandag 8 december 2008 12:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben sinds vrijdag een Fritsje Philips in huis. We denken dat snwoy heb een haal tijdens het spelen heeft gegeven en nu moet hij dus een kapje om. Natuurlijk kon ik het kattenriempje dat ik ooit voor Ramses gekocht had nergens meer vinden en op Sinterklaas avond waren alle winkels al dicht. Had er snel een veter door heen gedaan dit vond Snowy alleen een erg leuk speel object zaterdag morgen in alleijl een riempje gekocht. Volgens de DA heeft Zorro best een grote kop dus krijg hij ook een grote kop. Een stukje afknippen gaat helaas niet want dan kan hij bij zijn wondje op de plek waarbij ons onze wenkbrouwen ongeveer zitten. Hij vindt zichzelf erg zielig. Woendag mag het kapje weer af als het wondje er goed uitzit. Nu maar hopen dat de rest hem niet gaat helpen met krabben om die plek
Een foto van de patient
[ afbeelding ]
Haha die vond ik juist maf, maar dankjequote:Op dinsdag 9 december 2008 00:15 schreef vronie het volgende:
Wat een mooie foto's vooral die laatste
Dankjewel namens Boris!quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:39 schreef ilsepielse het volgende:
Wat een mooie kat is Boris toch. En in z'n ren is het net een echte tijger!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |