abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63131275
Vanmiddag wat foto's gemaakt met mijn nieuwe telefoon.

Stroevel

Stroevel

Doortje: 'ik zie je wel hoor!'

Hoeraaaah
Kleur buiten de lijntjes.
pi_63131402
sorry, dubbelpost. De derde pagina wilde weer 's niet laden, dus ik dacht dat de post niet gelukt was.

[ Bericht 91% gewijzigd door ilsepielse op 11-11-2008 15:54:44 (dubbelpost) ]
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 november 2008 @ 09:50:32 #103
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_63257006

Bellefleur
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_63257305
de (ex)katers van mijn zoon en z'n vriendin, tevens onze buren, dus...zijn ze heel veel hier.
  zondag 16 november 2008 @ 10:57:16 #105
62964 Little_Acorn
You would know
pi_63257593
Mijn fotomodel Buster
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
pi_63257711
quote:
Op maandag 3 november 2008 21:15 schreef Smijn. het volgende:
Weer wat foto's van kees

[ afbeelding ]

Eerste muis

[ afbeelding ]

Eerste keer samen met konijn

[ afbeelding ]

Mooi rood is niet lelijk!

[ afbeelding ]

Let op de plumeau staart

We weten hier thuis trouwens nog steeds niet echt wat voor soort kat hij nou is
OMG jouw Kees lijkt best wel op onze Pluis zeg, super
[/IMG]
Oudere foto, onze Pluis is vorig jaar op 17 jarige leeftijd overleden
pi_63261428
de poezen van mijn zoon, ze zijn graag en veel bij ons[img]photobucket.com 0573-jpg[/img]
pi_63261953
de poezen van mijn zoon. ze zijn vaak bij ons.[img]i461.photobucket.com/albums/99338/eimertenlies/3933[/img]
pi_63262003
weer mislukt, ik ben een oen wat foto's plaatsen betreft!
pi_63264044

katten zijn prachtige dieren!!

[ Bericht 37% gewijzigd door ladylaila op 16-11-2008 15:30:20 ]
  zondag 16 november 2008 @ 16:00:25 #111
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_63264822
Zieke Winnie met een kapje op

Nikki op een oranje zitzak.

Kleurig bewerkte Tom.

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_63265171
Ik heb net een filmpje van Ernesto geknutseld;

Van deze meneer dus:

De Kitty Snippy waar hij op de foto mee speelt is hier razend populair bij de katten, en omdat er een afstandsbediening bij zit ook bij mij als lui baasje.
pi_63265342
quote:
Op zondag 16 november 2008 16:16 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik heb net een filmpje van Ernesto geknutseld;

Van deze meneer dus:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De Kitty Snippy waar hij op de foto mee speelt is hier razend populair bij de katten, en omdat er een afstandsbediening bij zit ook bij mij als lui baasje.
Wat een dotje! Ligt het trouwens aan mij of is meneer echt zo groot?

En die enorme staart!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_63265845
Wat een pracht dier , die Ernesto!!!
pi_63265908
quote:
Op zondag 16 november 2008 16:22 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Wat een dotje! Ligt het trouwens aan mij of is meneer echt zo groot?

En die enorme staart!
Hij weegt ongeveer 5.7 kilo, aan de grote kant dus maar niet super.
En een snoepje dat issie.
pi_63267124
quote:
Op zondag 16 november 2008 16:46 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Hij weegt ongeveer 5.7 kilo, aan de grote kant dus maar niet super.
En een snoepje dat issie.
Ah, hetzelfde als mijn Mini dus, hij lijkt huge door die enorme bos haren

Ruzie om het hoogste plekje in de krabpaal:

Mini:

Sasha:
pi_63281276
Zo nou kan ik hier eindelijk eens posten!

We hebben afgelopen zaterdagmiddag Didi en Wouter uit het asiel gehaald. Wouter heette eigenlijk Schooier en alhoewel hij wel een echte schooier is zullen we hem niet meer zo noemen

Didi is de cypers/witte poes van 2006
Wouter is de zwarte kat met een heel klein wit befje van 2002

Beide zitten op een blaasgruis onderhoudsdieet, dus dat geeft geen problemen met het voer: ze eten lekker beide hetzelfde.

Eerst even de kamer verkennen:

en dan even lekker gezamelijk eten. Ze waren geen stelletje in het asiel en zaten niet eens in dezelfde ruimte dus het was een gok. maar tot nu toe gaat het goed:

's nachts heeft Wouter me een paar keer wakker gemiauwt (heb er niet op gereageerd) en ze hadden wat spullen omgegooid, maar niets ernstigs. Beide hebben gebruik gemaakt van dezelfde kattenbak dus dat is ook mooi

De volgende dag worden we al begroet als we beneden komen:

en de rest van de dag was het lekker chillen voor ze

Wouter is een echte schootkat en grijpt elke kans aan om bij je te gaan liggen. Didi is nog iets schuwer totdat je wat gaat eten: dan wil ze het liefst het eten uit je mond halen
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_63283714
Waarom heb je Wouter en Didi bij elkaar uit gekozen? Het was nog geen setje, dus geen voor de hand liggende keus?
pi_63283914
we wilden 2 katten omdat we beide full-time werken en dus overdag niet thuis zijn. 2 katten hebben dan in ieder geval nog gezelschap van elkaar.

Omdat we Wouter eigenlijk al uitgezocht hadden (na 2 uur lang rondlopen in de kattenverblijven ) en die dus blaasgruis heeft gehad zochten we daarna verder voor een andere kat die dus ook blaasgruis heeft zodat we geen problemen hebben met het voer.
Didi zat in een ander verblijf en sprak ons ook erg aan: lekker zacht en knuffelig en gaf al snel kopjes en was al aan het spinnen. We zochten 2 knuffelkatten dus de keus was hierna snel gemaakt (moest ook wel want het was zo druk dat poezen gewoon onder je neus vandaan weggeplukt werden door de nieuwe eigenaren )
Volgens de verzorgers van het asiel konden ze kwa karakter goed bij elkaar (Wouter is het meest dominant van de 2, maar niet verschrikkelijk dominant dat hij geen anderen duld. Didi vind alles wel best).

voor de rest was het dus een grote gok en zijn we blij dat het goed uitgepakt heeft tot nu toe
pi_63307382
Trix: suf en zielig na sterilisatie.

Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_63307413
Wat een sexy outfit voor Trix!
pi_63307446

Lodewijk

Fleur

Herman

Sisqo

pi_63318654
zoveelste poging: logeerpoezen elin en gato[img]i35.tinypic.com/dcg5sn.jpg[/img]
pi_63318804
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 15:48 schreef lies1947 het volgende:
zoveelste poging: logeerpoezen elin en gato[ [url=i35.tinypic.com/dcg5sn.jpg]afbeelding[/url] ]

gigantische foto
maar je was de http:// voor de url vergeten
pi_63320270
dank dank dank, eindelijk zal het me lukken?
pi_63321320
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 06:57 schreef Sorbootje het volgende:
Wat een sexy outfit voor Trix!
Ze had dat rompertje aan zodat Gomez niet aan haar hechting kan komen, en uiteraard zodat ze er zelf ook niet bij kan. Ze trok het rompertje alleen constant weer uit omdat ze zichzelf natuurlijk wou wassen na zo'n ingreep. Nu heeft ze zo'n kapje om haar kopje heen zitten, hier moet ze nu mee rondlopen tot de hechting eruit mag.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_63324644
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 06:45 schreef mrcool het volgende:
Trix: suf en zielig na sterilisatie.

[ afbeelding ]

Ahww. Zo loopt Kees nu ook rond. Wij hebben hem van het asiel meegekregen mét tandvleesproblemen, maar toen we daarnee weer naar de dierenarts zijn gegaan begon zijn mond als een rund te bloeden. Vanmiddag zijn al zijn kiezen getrokken, die bleken helemaal rot te zijn. Nu loopt hij helemaal stoned van de narcose rond
  dinsdag 18 november 2008 @ 21:44:01 #128
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_63329264
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 15:53 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

gigantische foto
maar je was de http:// voor de url vergeten
Ooh wat een mooierds!
pi_63336240
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 19:28 schreef Smijn. het volgende:

[..]

Ahww. Zo loopt Kees nu ook rond. Wij hebben hem van het asiel meegekregen mét tandvleesproblemen, maar toen we daarnee weer naar de dierenarts zijn gegaan begon zijn mond als een rund te bloeden. Vanmiddag zijn al zijn kiezen getrokken, die bleken helemaal rot te zijn. Nu loopt hij helemaal stoned van de narcose rond
Wat zielig zeg! Waarom een rompertje eigenlijk? Kan Kees niet beter zo'n kapje om zijn kopje? Sterkte ermee.
  woensdag 19 november 2008 @ 17:32:30 #130
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_63350692
quote:
Op zondag 16 november 2008 16:00 schreef soylent het volgende:
Zieke Winnie met een kapje op

[ afbeelding ]

Nikki op een oranje zitzak.

[ afbeelding ]

Kleurig bewerkte Tom.

[ afbeelding ]

Wat mooi..Z'n gezicht lijkt blauwig.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_63432053
Trix!

zaterdag 22 november 2008 @ 17:33:13 #132
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_63432134
Agossie, ze kijkt er ook zo ongelukkig bij.

Sterkte Trix.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_63432174
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 17:33 schreef tonja het volgende:
Agossie, ze kijkt er ook zo ongelukkig bij.

Sterkte Trix.
Op die foto is ze wsl nog een beetje stoned van de pijnstillers, die heeft ze donderdag voor het laatst gekregen. Nu is ze alweer een stuk drukker en rent zo nu en dan als vanouds door de woonkamer heen. Maar goed, als ik zo'n geval om mijn hoofd had zitten zou ik ook zo kijken! Donderdag mag ie er weer vanaf.
pi_63432389
Gomez!

pi_63433285
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:49 schreef ilsepielse het volgende:
Vanmiddag wat foto's gemaakt met mijn nieuwe telefoon.

Stroevel
[ afbeelding ]

Stroevel
[ afbeelding ]

Doortje: 'ik zie je wel hoor!'
[ afbeelding ]

Hoeraaaah
[ afbeelding ]
Stroevel wordt al groot!
pi_63433721
Ff over het rompertjesverhaal.. Dat heeft een van onze katers ook gehad. Die was gecastreerd, maar 1 bal via zijn lies omdat die niet indaalde en had dus ook 1 hechting. De kap had hij heel snel af en die was er ook met geen mogelijkheid om te houden. Tevens was ie erg ongelukkig met kap.

Toen heb ik dus ook een rompertje gekocht. De truc voor ons was om die achterstevoren aan doen. Dus de achterpoten door de mouwgaten. Daardoor bleef voldoende ruimte vrij om naar de kattenbak te kunnen gaan en toch niet bij het wondje te kunnen. En de voorkant vastgezet met luierspelden ipv met de drukknoopjes en ook een setje achter de voorpoten zodat hij zich daar ook niet uit kon wurmen.

Hij heeft een week uiterst tevreden rondgelopen met zijn rompertje en vond het helemaal niet erg in tegenstelling tot de ene dag met kap. Ik had achteraf gewild dat we meteen een rompertje hadden aangedaan ipv de kap. Hij kon nu tenminste gewoon rondrennen, eten en door het gat in de kap van de kattenbak.
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
pi_63433774
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 18:45 schreef LekkerApart het volgende:
eten en door het gat in de kap van de kattenbak.
Eten lukt wel met dat kapje hoor, en de deksel is van de kattenbak af. Gelukkig heeft Trix minder last van dat kapje.
pi_63433903
Zonder deksel wou ie niet heen En met kap moest ie zich er doorwurgen
En eten ging wel, maar niet echt handig.

Het grootste probleem met het kapje was dat onze twee samenspanden en ze de kap, hoe strak ook, binnen 5 minuten er naast hadden liggen. Zelfs de dierenarts was verbaasd dat het ze steeds weer lukte, want de kap kon echt niet strakker. Maar goed, dat was alweer in augustus, dus dat zijn ze alweer lang en breed vergeten
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
pi_63433961
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 18:53 schreef LekkerApart het volgende:
Zonder deksel wou ie niet heen
Ieder voordeel kent zo weer zijn nadeel, ik sta namelijk iedere dag de woonkamer te stofzuigen! Maar goed, aanstaande donderdag is alles weer zoals voorheen.
  zaterdag 22 november 2008 @ 20:20:54 #140
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_63436020
poseerkat
  zaterdag 22 november 2008 @ 20:38:40 #141
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_63436550
Wat een pracht exemplaar!!!
pi_63442285
Trix met dat aarbeienpakje, wat uberliefkjoet

Xena leest de krant... dat doet ze snachts, ze denkt dan dat we het niet zien

zondag 23 november 2008 @ 09:15:28 #143
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_63443518
pi_63452535
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 18:24 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Stroevel wordt al groot!
Ze wordt zeker al groot. Bijna 6 maanden oud en de 2,3 kg al voorbij. Lekker ding hoor En na het wisselen kan ze ineens een stuk harder bijten
Ze pieste wel in huis de laatste tijd. Daarom dit weekend bij de dierenarts geweest met wat urine. Bleek ze (beginnend) blaasgruis te hebben!! Bloed en kristalletjes in de urine. Dus een antibioticakuurtje en blaasgruisvoer meegekregen. Gelukkig vindt ze dat voer megalekker En de antibioticapilletjes gaan er zonder problemen in.

De tiener in kwestie
pi_63455889
Wat vervelend voor stroevel nu al blaasgruis
Ze lijjkt steeds meer op snowy inmiddels 5maanden en 4kilo
zal binnenkort weer eens foto's plaatsen van onze opstandige maar lieve puper.
pi_63471017
quote:
Op zondag 23 november 2008 18:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat vervelend voor stroevel nu al blaasgruis
Ze lijjkt steeds meer op snowy inmiddels 5maanden en 4kilo
zal binnenkort weer eens foto's plaatsen van onze opstandige maar lieve puper.
Idd vervelend dat ze nu al blaasgruis heeft. Hoop niet dat het kwam doordat ze een tijdje goedkoop voer (Tom Poes brokjes) heeft gekregen... Ze at zoveel omdat ze zo hard aan het groeien was, dat ik maar voer aan kon blijven slepen. Maar goed, als straks het s/d voer van Hills op is, gaan we ff kijken wat het beste voer dan is voor haar (ja, dat Hills, d0h, maar da's niet zo lief voor m'n portemonnee).
pi_63472710
Dat klopt. Royal canin en proplan hebben ook voer voor blaasgruis. Mijn zus heeft een kat met blaasgruis en zij mengt al dat eten zodat je ook wat goedkoper blaasgruis voer kunt kopen. Snowy eet ook heel erg veel veel meer dan Zorro als kitten gegeten heeft hij is nu al even groot als Fire.
En hierbij wat foto's wij moesten even het nieuwe foto toestel uitproberen wat nog niet echt lukt

Balou van mijn zus

Simba van mijn zus

Fire en Snowy

plantje slopen

[ Bericht 31% gewijzigd door F_r op 26-11-2008 10:31:46 ]
pi_63529977
Rensjebree doet mee !
aangenaam, Dit is hufter.

Wat ooit zo lief begon

is nu :

JA!
pi_63530277