OMG jouw Kees lijkt best wel op onze Pluis zeg, superquote:Op maandag 3 november 2008 21:15 schreef Smijn. het volgende:
Weer wat foto's van kees
[ afbeelding ]
Eerste muis
[ afbeelding ]
Eerste keer samen met konijn
[ afbeelding ]
Mooi rood is niet lelijk!
[ afbeelding ]
Let op de plumeau staart
We weten hier thuis trouwens nog steeds niet echt wat voor soort kat hij nou is
Wat een dotje!quote:Op zondag 16 november 2008 16:16 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik heb net een filmpje van Ernesto geknutseld;
Van deze meneer dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Kitty Snippy waar hij op de foto mee speelt is hier razend populair bij de katten, en omdat er een afstandsbediening bij zit ook bij mij als lui baasje.
Hij weegt ongeveer 5.7 kilo, aan de grote kant dus maar niet super.quote:Op zondag 16 november 2008 16:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat een dotje!Ligt het trouwens aan mij of is meneer echt zo groot?
En die enorme staart!![]()
![]()
Ah, hetzelfde als mijn Mini dus, hij lijkt huge door die enorme bos harenquote:Op zondag 16 november 2008 16:46 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Hij weegt ongeveer 5.7 kilo, aan de grote kant dus maar niet super.
En een snoepje dat issie.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:48 schreef lies1947 het volgende:
zoveelste poging: logeerpoezen elin en gato[ [url=i35.tinypic.com/dcg5sn.jpg]afbeelding[/url] ]
Ze had dat rompertje aan zodat Gomez niet aan haar hechting kan komen, en uiteraard zodat ze er zelf ook niet bij kan. Ze trok het rompertje alleen constant weer uit omdat ze zichzelf natuurlijk wou wassen na zo'n ingreep. Nu heeft ze zo'n kapje om haar kopje heen zitten, hier moet ze nu mee rondlopen tot de hechting eruit mag.quote:Op dinsdag 18 november 2008 06:57 schreef Sorbootje het volgende:
Wat een sexy outfit voor Trix!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 06:45 schreef mrcool het volgende:
Trix: suf en zielig na sterilisatie.
[ afbeelding ]
Ooh wat een mooierds!quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:53 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gigantische foto![]()
maar je was de http:// voor de url vergeten
Wat zielig zeg!quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:28 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ahww. Zo loopt Kees nu ook rond. Wij hebben hem van het asiel meegekregen mét tandvleesproblemen, maar toen we daarnee weer naar de dierenarts zijn gegaan begon zijn mond als een rund te bloeden. Vanmiddag zijn al zijn kiezen getrokken, die bleken helemaal rot te zijn. Nu loopt hij helemaal stoned van de narcose rond
quote:Op zondag 16 november 2008 16:00 schreef soylent het volgende:
Zieke Winnie met een kapje op
[ afbeelding ]
Nikki op een oranje zitzak.
[ afbeelding ]
Kleurig bewerkte Tom.
[ afbeelding ]
Op die foto is ze wsl nog een beetje stoned van de pijnstillers, die heeft ze donderdag voor het laatst gekregen. Nu is ze alweer een stuk drukker en rent zo nu en dan als vanouds door de woonkamer heen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:33 schreef tonja het volgende:
Agossie, ze kijkt er ook zo ongelukkig bij.
Sterkte Trix.
Stroevel wordt al groot!quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:49 schreef ilsepielse het volgende:
Vanmiddag wat foto's gemaakt met mijn nieuwe telefoon.
Stroevel
[ afbeelding ]
Stroevel
[ afbeelding ]
Doortje: 'ik zie je wel hoor!'
[ afbeelding ]
Hoeraaaah
[ afbeelding ]
Eten lukt wel met dat kapje hoor, en de deksel is van de kattenbak af. Gelukkig heeft Trix minder last van dat kapje.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:45 schreef LekkerApart het volgende:
eten en door het gat in de kap van de kattenbak.
Ieder voordeel kent zo weer zijn nadeel, ik sta namelijk iedere dag de woonkamer te stofzuigen!quote:
Ze wordt zeker al groot. Bijna 6 maanden oud en de 2,3 kg al voorbij. Lekker ding hoorquote:
Idd vervelend dat ze nu al blaasgruis heeft. Hoop niet dat het kwam doordat ze een tijdje goedkoop voer (Tom Poes brokjes) heeft gekregen...quote:Op zondag 23 november 2008 18:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat vervelend voor stroevel nu al blaasgruis
Ze lijjkt steeds meer op snowy inmiddels 5maanden en 4kilo
zal binnenkort weer eens foto's plaatsen van onze opstandige maar lieve puper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |