Atix is een hij!quote:Op maandag 3 november 2008 20:09 schreef ilsepielse het volgende:
Wat heeft Atix een eng dun staartje op die foto... is dat een ongunstige foto, of hebben siamezen altijd zo'n dun dingetje? Of is Atix (hij of zij?) gewoon nog niet groot genoeg?
Alleen dat elegant klopt niet echt. Nog nooit zo'n lomp beest mee gemaaktquote:De Siamees is een elegant, harmonieus gebouwd dier met een lang slank lichaam, fijne, lange poten, ovale voeten en een lange, dunne staart.
Nog niet mogen ervaren hier, Atix is vooral superrrrr relaxt (behalve als er bezoek is, dan is 'ie spoorloosquote:Op maandag 3 november 2008 20:18 schreef tonja het volgende:
Atix is mooi![]()
En ze hebben inderdaad vaak een heel dun rattestaartje. Ik heb oosterse kortharen, met ook zulke sprietstaarten.
Verbazingwekkend is het om te zien hoe ze die dunne stengeltjes in weelderige wollige pluimen om kunnen zetten in geval van nood.
Dikke staarten is hier ook een zeldzaam fenomeen. Loes krijgt ze weleens in haar slaap, en soms maken ze elkaar tijdens het spelen zo aan het schrikken dat een dikke staart onontkoombaar is.quote:Op maandag 3 november 2008 20:26 schreef Insania het volgende:
[..]
Nog niet mogen ervaren hier, Atix is vooral superrrrr relaxt (behalve als er bezoek is, dan is 'ie spoorloos)
Ik vind vooral jouw Harry superrrrrrrr mooi![]()
Maar ik hoef 't niet meer te proberen hier thuis, m'n man staat 't niet meer toe
Jezus wat een prachtbeest.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:26 schreef Punnik het volgende:
[..]
-offtopic- ik maak muziekjes
Katzel in zn aquarium.....
[ afbeelding ]
Maine coon inderdaad? Of een Noorse boskat misschien? Ik weet het niet eigenlijk, hij is iig erg mooi!quote:Op maandag 3 november 2008 21:15 schreef Smijn. het volgende:
Weer wat foto's van kees
[ afbeelding ]
Eerste muis
[ afbeelding ]
Eerste keer samen met konijn
[ afbeelding ]
Mooi rood is niet lelijk!
[ afbeelding ]
Let op de plumeau staart
We weten hier thuis trouwens nog steeds niet echt wat voor soort kat hij nou is
quote:
Die van ons is trouwens een Ragdoll , lijkt er wel een beetje opquote:Op maandag 3 november 2008 21:15 schreef Smijn. het volgende:
Lijkt verdomd veel op de noorse boskat van mn moederquote:Op maandag 3 november 2008 21:15 schreef Smijn. het volgende:
Weer wat foto's van kees
[ afbeelding ]
Eerste muis
[ afbeelding ]
Eerste keer samen met konijn
[ afbeelding ]
Mooi rood is niet lelijk!
[ afbeelding ]
Let op de plumeau staart
quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:12 schreef RemcoW85 het volgende:
Chester, 2 weken terug op een leeftijd van 6,5 week:
[ afbeelding ]
Dan denk je, tsjah die kijkt zo zielig en oh wat schattig.
En dan 1 minuut later kijkt ie ineens zo:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:00 schreef tonja het volgende:
Leuk speelgoed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |