Er is iets mis met het posts tellen in dit topic, daardoor zie je de bij de eerste posts op een nieuwe pagina de nieuwe pagina niet.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:36 schreef Ewelina het volgende:
Excuses als ik de foto meerdere keren heb gepost, deze computer werkt niet zo goed (zit op de universiteit). Mocht ie meerdere keren gepost zijn, kan een mod dat dan even aanpassen?
Stroevel is een zij-tjequote:Op woensdag 10 december 2008 13:01 schreef tonja het volgende:
Die laatste foto! Ze/Hij doet alleen maar ongeveer na wat er op het dienblad afgebeeld staat.
Die is echt geweldig inderdaadquote:Op woensdag 10 december 2008 13:01 schreef tonja het volgende:
Die laatste foto! Ze/Hij doet alleen maar ongeveer na wat er op het dienblad afgebeeld staat.
Awwww hij/ze kijkt op die eerste foto ook echt zo van: ben ik niet prach-tig?quote:Op woensdag 10 december 2008 18:19 schreef As_33 het volgende:
Kijk eens hoe ik mooi zit te wezen in de door mij geruïneerde plantenbak.
En als ik dadelijk opsta ruik ik heerlijk naar verse munt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze natuurlijk, welke vent is nou bezig met mooi zijn en het hebben van een fris naar verse munt riekend vachtje en bekje (ze eet ook van de munt)quote:Op woensdag 10 december 2008 18:22 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Awwww hij/ze kijkt op die eerste foto ook echt zo van: ben ik niet prach-tig?
Scherpe blikquote:Op woensdag 10 december 2008 19:11 schreef Bluezz het volgende:
Die plantenbakherkenbaar ook
En deze poes doet de hersenen na op het boek?
[ afbeelding ]
Heey Kalat! Dat boek ken ik maar al te goed ondertussenquote:Op woensdag 10 december 2008 19:11 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt precies op mijn katquote:Op woensdag 10 december 2008 20:10 schreef Smijn. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een luiwammes.
quote:Op woensdag 10 december 2008 19:11 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hou maar op.. pff!quote:Op woensdag 10 december 2008 19:27 schreef supkaa het volgende:
[..]
Heey Kalat! Dat boek ken ik maar al te goed ondertussen
Wooooowww. Dat is inderdaad net keesquote:Op donderdag 11 december 2008 08:05 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Lijkt precies op mijn kat![]()
![]()
[ afbeelding ]
Precies wat ik dacht!quote:Op zaterdag 13 december 2008 @ 21:10 schreef tonja het volgende:
Ted is gewoon ergens van het internet geplukt. Aan de kleuren te zien is "Ted" een meisje. Schattig is het wel ja, maar niet de bedoeling van dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |