Een leuk stel poezels Patapon. Beetje een soortgelijk setje als ik heb, alleen heb jij de westerse versie

Vandaag moesten Harry en Loes naar de dierenarts voor de jaarlijkse prikken. Het is altijd een heel gedoe om ze samen in de reiskooi te krijgen. In mijn eentje lukte dat voorheen niet, omdat zodra nr.1 zat opgesloten die in standje luchtalarm ging, en nr.2 zich dus never nooit niet liet pakken.
Deze keer heb ik het anders aangepakt, ik heb bij de dierenarts een blikje a/d kattenvoer gekocht. Dat is kattenvoer om de eetlust op te wekken van zieke katten.
Een week van te voren heb ik de reiskooi klaar gezet. Vanmiddag toen ze erin moesten heb ik een bakje met dat kattenvoer achter in de kooi gezet, en ja hoor ze trapten erin! Ik kon gewoon het deurtje dichtdoen achter ze
En het scheelt echt qua stress. Ik vroeg altijd een vriend om te helpen met ze in de kooi te proppen, en dat was altijd een heel geworstel. Katten overstuur en ik werd er ook niet rustiger van. Hoewel ze niet rustig te noemen waren was het toch een stuk minder paniek dan normaal. Ik hoop alleen dat ze de volgende keer weer in die methode trappen. Denk het wel eigenlijk want ze aten het eten nadat ze door hadden dat ze opgesloten waren wel op.
Bij de dierenarts ging alles goed, Loes was na een tijdje zelfs best over haar angst heen. Harry is een schijterd die bleef het allemaal doodeng vinden. Dit keer, en dat wijst ook op minder stress, voelden ze de prik wel. De vorige keer waren ze zo gestresst dat ze die prik geneens door hadden. Elk voordeel heeft zijn nadeel dus

Ze werden verder helemaal gezond verklaard. De DA gaf me nog complimenten voor hun gebit, dus dat was allemaal perfect in orde.
Net een waardeloze foto van het stel gemaakt maar goed, ik hoef nu hier geen tvp neer te zetten