Betere prioriteiten stellen dusquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:56 schreef OA het volgende:
Jammer dat er nog wel eens werk tussendoor komt....
En nu mijn icon nog in de OP editten.quote:
Ik doequote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:00 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
En nu mijn icon nog in de OP editten..
Ik voel me buitengesloten.
en mijn internet is te langzaam om er nog moeite voor te doen vandaag. Die houd je dus nog tegoedquote:
Komt door dndiek... zelfs Pheno werd door zijn aanwezigheid verrastquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:02 schreef Klonk het volgende:
zelfs in het topic wat we vol zouden maken zonder te mucken lukt het bepaalde modjes nog steeds niet....
waar moet het heen met de mensheid
Dat doet trouwens niets af aan:quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Komt door dndiek... zelfs Pheno werd door zijn aanwezigheid verrast.
quote:
Donequote:
Altijd makkelijk anderen de schuld te geven, maar ik ga verder naar The Sopranos kijkenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
ja jaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sommigen hebben gewoon niet vooraan gestaanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:02 schreef Klonk het volgende:
zelfs in het topic wat we vol zouden maken zonder te mucken lukt het bepaalde modjes nog steeds niet....
waar moet het heen met de mensheid
Klopt!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:05 schreef dndiek het volgende:
[..]
Altijd makkelijk anderen de schuld te geven, maar ik ga verder naar The Sopranos kijken
Zie mijn reactie op dndiek in deze zelfde postquote:
Je staat nu ook in de wiki. Tomaatje komt toch nooit meer, dus pindakaas.quote:
quote:
ik wel, mijn trouwe dell gaat na 5 jaar (ja, vijf jaar) probleemloze dienst met pensioen, raar een nieuwe computer is altijd tof maar het is ook altijd een beetjequote:
Staan er nog meer in de OP die nooit meer komen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je staat nu ook in de wiki. Tomaatje komt toch nooit meer, dus pindakaas.
En dan kunnen dat wiebelende ei, eer-ik en vdvorst er ook wel uit, en vervangen worden door Fles, A4W en es. En meteen Klonk, Papier en Indah updaten.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je staat nu ook in de wiki. Tomaatje komt toch nooit meer, dus pindakaas.
mijn oude laptopje staat ook nog naast me hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik wel, mijn trouwe dell gaat na 5 jaar (ja, vijf jaar) probleemloze dienst met pensioen, raar een nieuwe computer is altijd tof maar het is ook altijd een beetjevoor de ouwe computer....
met mijn minimaal 5 jaar oude icoontje is het meer downdatenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan kunnen dat wiebelende ei, eer-ik en vdvorst er ook wel uit, en vervangen worden door Fles, A4W en es. En meteen Klonk, Papier en Indah updaten.
MPG, zie hier je to-do-lijst voor vanavond.
Ik voel me altijd ontzettend schuldig als ik iets na lange trouwe dienst vervang door een nieuwere versiequote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik wel, mijn trouwe dell gaat na 5 jaar (ja, vijf jaar) probleemloze dienst met pensioen, raar een nieuwe computer is altijd tof maar het is ook altijd een beetjevoor de ouwe computer....
5 jaar is langquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ookquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik voel me altijd ontzettend schuldig als ik iets na lange trouwe dienst vervang door een nieuwere versie
eer-ik oa. Als MPG geen tijd heeft doe ik het vanavond wel. Dan regel ik meteen de histroy even.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Staan er nog meer in de OP die nooit meer komen?
wat zijn mensen ook sentimentele gevallen, ik heb ergens mijn allereerste toetsenbord nog liggen, kan er geen afscheid van nemen en zo heb ik nog wel meer van dat soort dingetjes, geen kasten vol maar gewoon kleine gebruiksvoorwerpen met een verhaal...quote:
maf is dat he?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat zijn mensen ook sentimentele gevallen, ik heb ergens mijn allereerste toetsenbord nog liggen, kan er geen afscheid van nemen en zo heb ik nog wel meer van dat soort dingetjes, geen kasten vol maar gewoon kleine gebruiksvoorwerpen met een verhaal...
Ja!! Ik heb nog een paar bij mn ma in de kast liggenquote:
Ik heb alleen dit jaar al 3 toetsenborden versletenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat zijn mensen ook sentimentele gevallen, ik heb ergens mijn allereerste toetsenbord nog liggen, kan er geen afscheid van nemen en zo heb ik nog wel meer van dat soort dingetjes, geen kasten vol maar gewoon kleine gebruiksvoorwerpen met een verhaal...
Mama's tv heeft het een half jaar geleden na ruim 17 jaar trouwe dienst begeven. Zelfs die staat nu op zolder bewaard te worden te zijnquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:19 schreef Pheno het volgende:
15 jaar die tv van me. En nooit een probleem. Ik heb nog nooit een breedbeeld tv gehad
dat doe ik ook niet, maar dat was het toetsenbord van de eerste pc die ik helemaal zelf had gekocht, nog zonder zo´n windowsknop, dus compleet onbruikbaar maar weggooien nee...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb alleen dit jaar al 3 toetsenborden versleten, zou geen doen zijn om dat allemaal te bewaren
.
Ik heb de PC waar ik veel met mijn nu vrouw heb gechat aan MPG gegevenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:19 schreef Klonk het volgende:
ja, eigenlijk wel, zou best eens willen dat ik die ouwe rotzooi (want dat is het feitelijk) eens weg kon pleuren, maar telkens als ik voor die kast sta en heel stoer zeg, nu gaat het echt weg, kijk ik naar dat spul, denk aan de verhalen die er in mijn kop bij horen en dan doe ik heel erg niet stoer die kast weer dicht
Daarom heb ik het ook aan hem gegeven, dan gebeurt er nog iets nuttigs mee.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:23 schreef Klonk het volgende:
dan vind ik het ook minder erg, als ik iets weggeef en ik weet dat het in goeie handen komt, dat kan ik beter hebben dan dat je iets bij de kringloopwinkel dumpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |