hell yeah!quote:
ik zie ze van dichtbij hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:26 schreef indahnesia.com het volgende:
Zie ik daar nu tieten in de verte???
Die discussie is al te vaak gevoerd hier, volgens mij. Dus mijn reactie daarop mag bekend worden geachtquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het een probleem is op je werk moet je niet fokken op je werk.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:16 schreef Muck het volgende:
[..]
das NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Doe mij ook eens zo'n broer!quote:
nou kijk...
hij riep vorige week al een keer dat ie een verrassing voor me had, en hij en mijn ouders hadden het er elke keer dat ik ze aan de telefoon had over, dus ik was gigantisch nieuwsgierig
toen ik gisteren thuiskwam, zei ie: " nou, ga eens zitten"
en toen wam ie aan met een rugzak. grijs met roze, dus ik zeg "goh, leuk joh!"
hij: "voor je hem openmaakt even dit... de helft krijg je van mij, maar de andere helft moet je zelf betalen. wanneer je dat doet zie je maar, daar mag je zo lang over doen als je zelf wilt"
dus ik zo van![]()
ik heb die tas opengemaakt natuurlijk, en daar bleek een gloednieuwe laptop in te zitten!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik had de tranen over mijn wangen lopenquote:
quote:
Doe ze allebei maar, ik begin wel met de koffie en dan kijk ik verderquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
* indahnesia.com schuift doorgeladen revolver toe.
ooh ja, ik nu ookquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:26 schreef Muck het volgende:
[..]
hell yeah!
[..]
ik zie ze van dichtbij hoor
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:28 schreef Klonk het volgende:
Muckie
ik ging alleen ff naar de computerboer een paar honderd meter hiervandaan, kan ik niet normaal terugfietsen, 12 km van gemaakt
Lekgepriktquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Goedemiddag..
Hoe ik me voel:
[ afbeelding ]
Ik wil niet meer..![]()
Iemand nog wat motivatie voor mij over?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Doe ze allebei maar, ik begin wel met de koffie en dan kijk ik verder
that's the spiritquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Doe ze allebei maar, ik begin wel met de koffie en dan kijk ik verder
wou je ruzie?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zelfs op de fiets haal ik die McClaren van jou nog in. MPG kan dat wel bevestigen.
pak jij die broer, pak ik de laptop.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die discussie is al te vaak gevoerd hier, volgens mij. Dus mijn reactie daarop mag bekend worden geacht.
[..].
[..]
Doe mij ook eens zo'n broer!![]()
je blijft van mijn toffe laptop afquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
pak jij die broer, pak ik de laptop.
Muckquote:
moved or deletedquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh ja, ik nu ook
[ afbeelding ]
Paarsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:35 schreef Muck het volgende:
[..]
je blijft van mijn toffe laptop af
hij is paars![]()
![]()
![]()
too gay for you
Wat? Ben je nou jaloers dat MPG op mijn bagagedrager heeft gezeten en tien meter voor alle klaphekjes zijn handen voor zijn ogen deed en een schietgebedje begon te prevelen. En dat hij na het klimmen en dalen in de duinen eerst een glas water nodig had om te ontspannen en de trilling uit zijn hele lichaam te krijgen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:33 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
that's the spirit
[..]
wou je ruzie?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:35 schreef Muck het volgende:
[..]
je blijft van mijn toffe laptop af
hij is paars![]()
![]()
![]()
too gay for you
Een dagje dat een uur duurde... in plaats van een half uurquote:
hoe ist nou?quote:
hij is paars met een blossom-print in donkerpaarsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:36 schreef Klonk het volgende:
een paarse laptop, laat mijn vriendin het maar niet horen, wil ze er ook eentje
had ik voor deze ookquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Paars. Ik heb een paarse telefoon
.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat? Ben je nou jaloers dat MPG op mijn bagagedrager heeft gezeten en tien meter voor alle klaphekjes zijn handen voor zijn ogen deed en een schietgebedje begon te prevelen. En dat hij na het klimmen en dalen in de duinen eerst een glas water nodig had om te ontspannen en de trilling uit zijn hele lichaam te krijgen?
plaatje heet 3.jpgquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
moved or deleted
Voordat je upload een normale naam geven, daar filtert dat ding uiteindelijk op. Dus hills.jpg of zo
als je van platte humor houdt is het een aardige film, heb hem hier op DVD liggen (a 70 eurocent)quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
shit.quote:
en ik vond het oranje gedoe op mijn W350 al op het randjequote:
quote:
quote:hij is paars met een blossom-print in donkerpaars![]()
![]()
zien?
Die is ook liefquote:had ik voor deze ook
Nu heb ik een limited edition sony ericsson s500i
met bloemen
niks mis meequote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
en ik vond het oranje gedoe op mijn W350 al op het randje![]()
[ afbeelding ]
Hoe werkt je MSN-dans-oplicht-schreeuw-waarschuwingsding eigenlijk?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:46 schreef Muck het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:46 schreef Muck het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Ik let op... als de rest nou ook even oplet dat ze niet tegelijk met een mod het topic volposten, komt het helemaal goedquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:54 schreef Klonk het volgende:
blauwen opgelet, bijna vol, ik herhaal bijna vol en we willen de TT natuurlijk wel eer aan doen
mwaaaah, lijkt niet zo goed te werkenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe werkt je MSN-dans-oplicht-schreeuw-waarschuwingsding eigenlijk?
ik hou al opquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:54 schreef Klonk het volgende:
blauwen opgelet, bijna vol, ik herhaal bijna vol en we willen de TT natuurlijk wel eer aan doen
dat zeker!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:54 schreef es70 het volgende:
[..]
En je kunt er vrij zeker van zijn dat er geen kerel is die ff iets wil checken.
Ik ga nu even pauzeren, dus als ik terugkom is het topic vol en is er weer een nieuwe...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik let op... als de rest nou ook even oplet dat ze niet tegelijk met een mod het topic volposten, komt het helemaal goed.
Stop dan.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik let op... als de rest nou ook even oplet dat ze niet tegelijk met een mod het topic volposten, komt het helemaal goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |