quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG staat dan ook voor Matige Poolse Gastarbeider.
ik kom bijna niet meer in CULquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's nie moeilijk, want die is dood
ben je jaloers op de wortels die MPG van zijn werk voor me meebrengt?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die van dat zakje met zo'n wortel die de kotssmiley imiteert zonder kots?
volgens mij heeft iedereen ineens een leven...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:54 schreef Muck het volgende:
[..]
ik kom bijna niet meer in CUL
[..]
ben je jaloers op de wortels die MPG van zijn werk voor me meebrengt?
Neequote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:54 schreef Muck het volgende:
[..]
ben je jaloers op de wortels die MPG van zijn werk voor me meebrengt?
ja man!quote:
en heel indirect mijquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:51 schreef OA het volgende:
[..]
Niet doen, daarmee sponsor je indirect MPG
Zijn zijn vingers dan inmidels niet weggerimpeld door al dat water?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:56 schreef Muck het volgende:
[..]
ja man!
er is daar ook een zwem-fossiel
die zwemt al meer jaren dan dat ik oud ben
hihi gaaafquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:56 schreef Muck het volgende:
[..]
ja man!
er is daar ook een zwem-fossiel
die zwemt al meer jaren dan dat ik oud ben
Ja, dus? Is dat een reden om niet te fokken?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
volgens mij heeft iedereen ineens een leven...
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG staat dan ook voor Matige Poolse Gastarbeider.
Mja, ik als Utregse ben vooral na aan het denken over wat ze nou toch zeggenquote:
hahaha, ik ook, daarom mod ik ook niet meerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb net een mega-krentenbol op, van de marktquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:55 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik krijg verdomd nu enorm honger.
zijn best lekkerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee.
Ik omschreef alleen de zak waarvan hij een plaatje liet zien vorige week.
haarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zijn zijn vingers dan inmidels niet weggerimpeld door al dat water?
ik heb een werkend leven, dus kan ik prima fok!ken, lang leve nerd zijnquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dus? Is dat een reden om niet te fokken?
Ik herken het. De rest van de topfokkers post bijna niet, op tong na. Zo sta je net in de top 500, zo sta je in de top 20quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb een werkend leven, dus kan ik prima fok!ken, lang leve nerd zijn
Met een plakje kaasquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:04 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Krentenbollen zijn helemaal niet lekker.
ik heb er ook nog een bril bij en een nerd-studiequote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb een werkend leven, dus kan ik prima fok!ken, lang leve nerd zijn
Wat zei fruts dan?quote:
En uithoudingsvermogen, blijkbaar!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:01 schreef Muck het volgende:
[..]
haar
en nee, maar ze heeft wel eenbadmuts
Ja, had je mijn bemoedigende reactie nog ontvangen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:02 schreef Muck het volgende:
oh, en mart, wilde je nog weten waarom ik denk dat mijn broer gek is geworden?
*herkenning*quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik herken het. De rest van de topfokkers post bijna niet, op tong na. Zo sta je net in de top 500, zo sta je in de top 20
heel welquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:04 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
quote:
En Ferrari is beter dan McClaren!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:04 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
meestal iets in de trant van "geen tietenplaatjes in de KSC, er zitten ook mensen op hun werk"quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Badmuts... nog erger dan een regenkapje...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:01 schreef Muck het volgende:
[..]
haar
en nee, maar ze heeft wel eenbadmuts
oeh, goed veel kaasquote:
Of hagelslagquote:
Moeten we helpen zoeken?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:08 schreef Muck het volgende:
[..]
oeh, goed veel kaas
nee muck, niet doen, je bent net 4 kilo kwijt, blijf van die pizza af!
jeps, het is dan ook een kaaspizza, al die andere zooi moet ik er niet ophebben, dan stink ik de hele nacht uit m'n bek jeweets...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:08 schreef Muck het volgende:
[..]
oeh, goed veel kaas
nee muck, niet doen, je bent net 4 kilo kwijt, blijf van die pizza af!
whehehehehequote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
meestal iets in de trant van "geen tietenplaatjes in de KSC, er zitten ook mensen op hun werk"
Terechte opmerking natuurlijkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
meestal iets in de trant van "geen tietenplaatjes in de KSC, er zitten ook mensen op hun werk"
Bril, checkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:05 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb er ook nog een bril bij en een nerd-studie
Met boter EN kaas! En een beetje mosterdquote:
Als het een probleem is op je werk moet je niet fokken op je werk.quote:
das NSFWquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:[..]
En uithoudingsvermogen, blijkbaar!
quote:[..]
Ja, had je mijn bemoedigende reactie nog ontvangen?
nou kijk...
hij riep vorige week al een keer dat ie een verrassing voor me had, en hij en mijn ouders hadden het er elke keer dat ik ze aan de telefoon had over, dus ik was gigantisch nieuwsgierig
toen ik gisteren thuiskwam, zei ie: " nou, ga eens zitten"
en toen wam ie aan met een rugzak. grijs met roze, dus ik zeg "goh, leuk joh!"
hij: "voor je hem openmaakt even dit... de helft krijg je van mij, maar de andere helft moet je zelf betalen. wanneer je dat doet zie je maar, daar mag je zo lang over doen als je zelf wilt"
dus ik zo van![]()
ik heb die tas opengemaakt natuurlijk, en daar bleek een gloednieuwe laptop in te zitten!![]()
![]()
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Nah:quote:
dat dusquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het een probleem is op je werk moet je niet fokken op je werk.
* indahnesia.com schuift doorgeladen revolver toe.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Goedemiddag..
Hoe ik me voel:
[ afbeelding ]
Ik wil niet meer..![]()
Iemand nog wat motivatie voor mij over?
quote:
liever nietquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bril, check
nerdstudie, check (informatiekunde)
nerdbaan, check (softwarebedrijf)
ik heb wel een kopje koffie voor jequote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Goedemiddag..
Hoe ik me voel:
[ afbeelding ]
Ik wil niet meer..![]()
Iemand nog wat motivatie voor mij over?
hell yeah!quote:
ik zie ze van dichtbij hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:26 schreef indahnesia.com het volgende:
Zie ik daar nu tieten in de verte???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |