Ook niet aardig van je om ons zo te noemen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
er zitten op FOK! meer mongooltjes dan op mijn werk
Ik moet hem over 3 weken halen, risicogroep vanwege astma.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
risicogroepen, o.a. oudere mensen (en nog wat risicogroepe) en diabetici (en ik heb diabetes) en voor mensen die in de zorg werken is het ook min of meer verplicht en aangezien ik in de zorg werk snap je het wel
gewoon trekken als je tijd over hebt.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:12 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ja, mag toch. Misschien dat ik dan wat kan verzinnen.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gewoon trekken als je tijd over hebt.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet hem over 3 weken halen, risicogroep vanwege astma.
Ja.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:03 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Hbben jullie al voor vandaag plannen gemaakt?
Jij bent dan ook export.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]we zitten dan kennelijk in dezelfde risicogroep, ik wordt alleen nooit opgeroepen. Maar goed, heb dan ook nauwelijks last van mijn astma gelukkig.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
Werken tot 16:50, dan de trein halen, om 18:15 thuiskomen en snel eten maken voordat om 18:35 de voorbeschouwing van de voorbeschouwing van de nabeschouwing van het voetbal begint.
Hoe laat is de wedstrijd?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
Werken tot 16:50, dan de trein halen, om 18:15 thuiskomen en snel eten maken voordat om 18:35 de voorbeschouwing van de voorbeschouwing van de nabeschouwing van de voorbeschouwing van het reclameblok van het voetbal begint.
Tegen wie en is het belangrijk enzo?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:20 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]. Oja, Nederland voetbalt vanavond.!!
Oh, niet belangrijk dus.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:22 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Uit in Noorwegen en voor de kwalificatie Wereldkampioenschap in Zuid Afrika
Vriendin die me daar heen moet rijden heeft ongeluk gehad met de auto op weg hier heen, dus die auto is kapoet en haar vriend heeft vandaag de andere auto.. dus dan word het pas morgen.quote:
The wh00t?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:19 schreef DaMart het volgende:
18:35 de voorbeschouwing van de voorbeschouwing van de nabeschouwing van de voorbeschouwing van het reclameblok van het voetbal begint.
Dat dus. Spel voor het volkquote:
I know. Dit blijft dan in je kop hangen ja.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Vriendin die me daar heen moet rijden heeft ongeluk gehad met de auto op weg hier heen, dus die auto is kapoet en haar vriend heeft vandaag de andere auto.. dus dan word het pas morgen.
Bah. ik wil er gewoon van af zijn.
DS staat op Storms verlanglijstje... Kan je daar idd gewoon de spelletjes van de GBA inprakkenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, PSP met een typvaut.
Portable PlayStation. Handheld van Sony. Ik heb ook twee nintendo DS'sen
Jup. Moet je wel een oude DS hebben , de nieuwere DS die geplanned staat heeft geen GBA slot meer.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:44 schreef es70 het volgende:
[..]
DS staat op Storms verlanglijstje... Kan je daar idd gewoon de spelletjes van de GBA inprakken.
WKz.quote:
Da's mooi, want het schijnt de oude DS te zijnquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jup. Moet je wel een oude DS hebben , de nieuwere DS die geplanned staat heeft geen GBA slot meer.
moet je er wel bij zeggen dat wij in Europa die nieuwe DS niet voor eind 2009 kunnen verwachtenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jup. Moet je wel een oude DS hebben , de nieuwere DS die geplanned staat heeft geen GBA slot meer.
Nja, ik heb ook al 5 jaar lang dingen op een verlanglijstje staanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
moet je er wel bij zeggen dat wij in Europa die nieuwe DS niet voor eind 2009 kunnen verwachten
Zo echt hehquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nja, ik heb ook al 5 jaar lang dingen op een verlanglijstje staan!
Zulke verhalen ken ik van de HSL-Zuidquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:48 schreef Klonk het volgende:
moet je er wel bij zeggen dat wij in Europa die nieuwe DS niet voor eind 2009 kunnen verwachten
Ik heb m'n brood al op. En een soeppie.quote:
maak me ff lekkerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb m'n brood al op. En een soeppie..
quote:
Dat is rot als je op diesel rijdt.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:40 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
En ik heb even de auto vol gegooid met Euro 95.
Nee? Dan blijf ikquote:
Net weer mijn auto volgegooid met benzinequote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
net pauze gehad, nieuwe bak koffie en voorlopig nog even geen werk want de aanpassingen zijn nog niet in de te testen applicatie doorgevoerdprima dus
en daar?
quote:
Dat gebeurt bij mij nou nooit.quote:
Heb voor 1,34/L getankt bij Witte Pompquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
Ik heb gisteren getankt, staat in belgie op 1,28/L dus vond het nog meevallen
Muck, jij hier!quote:
ben hier in een grijs verleden wel vaker regelmatig geweest, maar heb 't wat versloftquote:
ACquote:
sjeweettok !quote:
immerquote:
Goed plan. Neem een salade plusquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:08 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik ga in ieder geval wat halen bij de McDonald's. Geen zin om vanavond te gaan koken ofzo.
true, true,quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ben hier in een grijs verleden wel vaker regelmatig geweest, maar heb 't wat versloft
probeer maar weer 's wat mee te gaan doen![]()
fhaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:42 schreef Fha het volgende:
zo. was ik weer![]()
sportschool lijkt smiddags toch echt meer op een bejaardensoos
Ah, dat el cheapo spulquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:40 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
En ik heb even de auto vol gegooid met Euro 95.
Muckquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:28 schreef Muck het volgende:
dag popjes
nu hebben jullie alsnog een Muck hier
Muckquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:45 schreef Muck het volgende:
[..]
fha
mja, dat heb ik ook altijd als ik 's ochtends ga zwemmen!
ik ben al 3 keer dat bad op en neer als de oudjes het trapje af zijn
Bij ons zetten die oudjes dan altijd van die hele slome muziek aan, waar je dus amper op kunt sporten. Voor een beetje fitness werken wat dreunende beats toch veel beterquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:42 schreef Fha het volgende:
zo. was ik weer![]()
Vertelquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:42 schreef Fha het volgende:
zo. was ik weer![]()
Ik gisteren nog hier in het mooie Maassluis!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, dat el cheapo spul.
Zondag nog voor 1,36 de liter mn tank volgemikt bij de shell
Blije woooooort0lsquote:
Het moet nou eenmaal gebeuren.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, dat el cheapo spul.
Zondag nog voor 1,36 de liter mn tank volgemikt bij de shell
da's nie moeilijk, want die is doodquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:44 schreef Muck het volgende:
[..]
true, true,
we zijn veel gezelliger dan de CUL-SC hoor
Maar je bent wel strak en glimmend van het zweet teruggekomen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:42 schreef Fha het volgende:
zo. was ik weer![]()
ja, ik vind het ook niet zo erg hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Muck![]()
haha ja ik vind het wel gezellig eigenlijkbeter dan wanneer er alleen maar rare opgepompte types rond lopen
(daarbij zeggen de oudjes gewoon vriendelijk hallo ipv een sagerijnige blik toe te werpen
)
Prijzen in vrije valquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:49 schreef OA het volgende:
[..]
Ik gisteren nog hier in het mooie Maassluis!
Oh prettig ja..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij ons zetten die oudjes dan altijd van die hele slome muziek aan, waar je dus amper op kunt sporten. Voor een beetje fitness werken wat dreunende beats toch veel beter.
Niet doen, daarmee sponsor je indirect MPGquote:
vet gezelligquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:50 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, ik vind het ook niet zo erg hoor
als MPG op zondag zwemles geeft, dan lig ik weleens in het zwembad tussen de oudjes. dat uurtje vliegt altijd voorbij omdat ze dan in hum Limbo-taaltje tegen me aan het babbelen zijn
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:51 schreef OA het volgende:
[..]
Niet doen, daarmee sponsor je indirect MPG
MPG staat dan ook voor Matige Poolse Gastarbeiderquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:51 schreef OA het volgende:
[..]
Niet doen, daarmee sponsor je indirect MPG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |