Nee? Dan blijf ikquote:
Net weer mijn auto volgegooid met benzinequote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
net pauze gehad, nieuwe bak koffie en voorlopig nog even geen werk want de aanpassingen zijn nog niet in de te testen applicatie doorgevoerdprima dus
en daar?
quote:
Dat gebeurt bij mij nou nooit.quote:
Heb voor 1,34/L getankt bij Witte Pompquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
Ik heb gisteren getankt, staat in belgie op 1,28/L dus vond het nog meevallen
Muck, jij hier!quote:
ben hier in een grijs verleden wel vaker regelmatig geweest, maar heb 't wat versloftquote:
ACquote:
sjeweettok !quote:
immerquote:
Goed plan. Neem een salade plusquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:08 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik ga in ieder geval wat halen bij de McDonald's. Geen zin om vanavond te gaan koken ofzo.
true, true,quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ben hier in een grijs verleden wel vaker regelmatig geweest, maar heb 't wat versloft
probeer maar weer 's wat mee te gaan doen![]()
fhaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:42 schreef Fha het volgende:
zo. was ik weer![]()
sportschool lijkt smiddags toch echt meer op een bejaardensoos
Ah, dat el cheapo spulquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:40 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
En ik heb even de auto vol gegooid met Euro 95.
Muckquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:28 schreef Muck het volgende:
dag popjes
nu hebben jullie alsnog een Muck hier
Muckquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:45 schreef Muck het volgende:
[..]
fha
mja, dat heb ik ook altijd als ik 's ochtends ga zwemmen!
ik ben al 3 keer dat bad op en neer als de oudjes het trapje af zijn
Bij ons zetten die oudjes dan altijd van die hele slome muziek aan, waar je dus amper op kunt sporten. Voor een beetje fitness werken wat dreunende beats toch veel beterquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:42 schreef Fha het volgende:
zo. was ik weer![]()
Vertelquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:42 schreef Fha het volgende:
zo. was ik weer![]()
Ik gisteren nog hier in het mooie Maassluis!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, dat el cheapo spul.
Zondag nog voor 1,36 de liter mn tank volgemikt bij de shell
Blije woooooort0lsquote:
Het moet nou eenmaal gebeuren.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, dat el cheapo spul.
Zondag nog voor 1,36 de liter mn tank volgemikt bij de shell
da's nie moeilijk, want die is doodquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:44 schreef Muck het volgende:
[..]
true, true,
we zijn veel gezelliger dan de CUL-SC hoor
Maar je bent wel strak en glimmend van het zweet teruggekomen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:42 schreef Fha het volgende:
zo. was ik weer![]()
ja, ik vind het ook niet zo erg hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Muck![]()
haha ja ik vind het wel gezellig eigenlijkbeter dan wanneer er alleen maar rare opgepompte types rond lopen
(daarbij zeggen de oudjes gewoon vriendelijk hallo ipv een sagerijnige blik toe te werpen
)
Prijzen in vrije valquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:49 schreef OA het volgende:
[..]
Ik gisteren nog hier in het mooie Maassluis!
Oh prettig ja..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij ons zetten die oudjes dan altijd van die hele slome muziek aan, waar je dus amper op kunt sporten. Voor een beetje fitness werken wat dreunende beats toch veel beter.
Niet doen, daarmee sponsor je indirect MPGquote:
vet gezelligquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:50 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, ik vind het ook niet zo erg hoor
als MPG op zondag zwemles geeft, dan lig ik weleens in het zwembad tussen de oudjes. dat uurtje vliegt altijd voorbij omdat ze dan in hum Limbo-taaltje tegen me aan het babbelen zijn
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:51 schreef OA het volgende:
[..]
Niet doen, daarmee sponsor je indirect MPG
MPG staat dan ook voor Matige Poolse Gastarbeiderquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:51 schreef OA het volgende:
[..]
Niet doen, daarmee sponsor je indirect MPG
Mits je in Limland woont uiteraard.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |