abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62502361
Aaaah ok, thanks Fuente! ik dacht het al wel, maar ja.
pi_62502462
Gefeliciteerd met je zwangerschap Tessie.
pi_62509457
Tessie; gefeliciteerd!!!

Marie; ben je al bezig?

Fuente; beterschap! Hoop dat het allemaal overgaat.
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 23:15 schreef marlieske het volgende:

Ik vind ook nog steeds dat je iemand mee moet nemen naar het ziekenhuis de volgende keer die je bij kan staan

Echt dit is het moment om wat assertiever te zijn niet als je kindje er eenmaal is, dan kan je dit alles niet meer veranderen of een andere wending geven.
Ja en wat als ik niemand héb om mee te nemen? Dat is makkelijk praten dan hè. Als ik geen andere keuze heb, dan moet ik wel alleen naar de afspraken.
En er wat van zeggen kan ik niet als ik net geopereerd ben en krom van de pijn loop. Maar morgen heb ik een afspraak bij de gynaecoloog en ga ik het zeker bespreken. Ik heb hiervoor nog geen afspraak bij de gyn gehad om de eerste operatie te bespreken, wat er allemaal zo slordig en fout ging. (En nu ook deze week hoe ze de katheter verwijderd hebben en ik niet eens rustig even daar mocht blijven zitten). Nu heb ik eindelijk de kans om dat aan te geven.
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:48:55 #204
100412 mefke79
komt goed!
pi_62510692
Carmella, als je niemand mee kan nemen, neem dan een bandrecorder mee en neem het op. Je onthoud in je eentje lang niet zoveel als met z'n twee en zo'n bandrecorder is dan een goede reminder. Meestal zitten artsen daar ook echt niet mee, zeker als je uitlegt dat je vriend(man?) niet mee kan.
Succes morgen!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:52:01 #205
40122 anthony68
Elke dag , nieuwe kansen...
pi_62510783
mijn broertje heeft een meisje hij en zijn vriendin zijn gelukkig. Ik heb haar gezien klein...ik durfte haar niet vast te houden wegens bacterien had ik ergens gelezene dat ze er erg vatbaar voor zijn babys. Ik ga me nichtje zeker vaker bezoeken. jammer dat ik geen vriendin heb ik zou ook kids willen...:(
pi_62511549
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:52 schreef anthony68 het volgende:
mijn broertje heeft een meisje hij en zijn vriendin zijn gelukkig. Ik heb haar gezien klein...ik durfte haar niet vast te houden wegens bacterien had ik ergens gelezene dat ze er erg vatbaar voor zijn babys. Ik ga me nichtje zeker vaker bezoeken. jammer dat ik geen vriendin heb ik zou ook kids willen...:(
Gefeliciteerd!

Maar misschien past je post beter hier?
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 08:13 schreef tessie het volgende:
Thanx allemaal! Ik heb vanmorgen nog een keer een test gedaan voor de zekerheid haha, maar hij gaf nog steeds aan dat ik zwanger ben
Een nieuwe zwangere Van harte!
pi_62512752
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:57 schreef Meimeltje het volgende:
Haha nou zo lekker zijn die cakejes niet hoor Of je moet van heel zoet houden.
Hoi Hoi

De koekjes zien er in ieder geval erg lekker uit.

Marit en familie gefeliciteerd met Sanne

Ook gefeliciteerd aan alle nieuw bijgekomen zwangeren in dit topic.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:10:18 #208
35189 Troel
scherp en bot
pi_62513036
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:02 schreef Carmella het volgende:
Tessie; gefeliciteerd!!!

Marie; ben je al bezig?

Fuente; beterschap! Hoop dat het allemaal overgaat.
[..]

Ja en wat als ik niemand héb om mee te nemen? Dat is makkelijk praten dan hè. Als ik geen andere keuze heb, dan moet ik wel alleen naar de afspraken.
Carmella, waar in Zuid-Holland zit je?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62513578
Carmella heel veel sterkte met de operatie toegewenst. Ik hoop dat je een goed gesprek bij de gyn kan voeren en dat je opmerkingen met betrekking tot de slechte behandeling serieus worden genomen en de medewekers daarmee worden geconfronteerd. Anders veranderen dit soort omstandigheden niet.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_62514418
Troel; ik zit een een klein kwartier onder Rotterdam
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:30 schreef Tinuviel het volgende:
Anders veranderen dit soort omstandigheden niet.
Ja zo denk ik ook, ook al hoor ik om me heen dat je nou eenmaal moet accepteren dat je een nummer bent in het ziekenhuis en dat dat nooit in de wereld verandert. Het gaat er niet om dat ik het niet gezellig of leuk genoeg vind, ik weet hoe gigantisch druk ze het hebben en begrijp dat zeker wel. Maar als ze bijvoorbeeld voor een ingreep lezen wie ze op de tafel hebben liggen zou het zoveel misverstanden schelen.
Gelukkig zijn er ook zoveel meedenkende zusters geweest, dat waardeer ik zo enorm. Donderdag zei een zuster dat ik haar hand maar beet moest pakken toen ik m'n knokkels fijn kneep van de pijn. Zo onwijs lief.
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:35:07 #211
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_62515544
Dag allemaal,
Ik meld me hier ook maar weer eens (die topics gaan echt zó snel..).
Zaterdag de eerste echo gehad, en alles is prima! Hartje als een dolle zien kloppen, en het wurm bewoog zelfs een beetje. We zijn nu 9 weken en 3 dagen onderweg. Dat duurt dus nog even. Maar volgens de VK zag het er allemaal zo goed uit dat we het wel kunnen gaan vertellen aan de omgeving. Ouders wisten het al, maar vrienden nog niet. Leuke tijden! We hebben zelfs een dvd'tje van de echo, haha. Vriendin heeft wel last van vermoeidheid, pijnlijke borsten, gevoelig voor geuren, en enige emotionele labiliteit ('kan ik dit wel' etc), maar dan zeg ik altijd maar dat we het samen heus gaan redden.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_62520510
Hmmm. Ik heb het idee dat ik al een klein beetje aan het rommelen ben. Gisteravond weer een paar keer achter elkaar een krampgolf gehad, mijn buik & rug voelen sindsdien alsof ik vreselijk ongesteld ben, en ik heb doorlopend harde buiken. Het is nog wel te vroeg, en mss beeld ik het me in dat het rommelen is, maar toch...
Ik kan het natuurlijk ook nergens mee vergelijken, en ik heb dus echt geen idee! Maar goed, ik wacht af..
pi_62520582
Gefeliciteerd Tessie.

Wat moeilijk Carmella, zeker als je zoveel pijn hebt en alleen bent. Er zijn vrijwilligersorganisaties die mensen hebben die mee gaan op ziekenhuisbezoek als je anders alleen moet, maar ik weet niet of dat op heel korte termijn geregeld kan worden en of je zoiets wilt. Misschien kun je je posts uitprinten een meenemen of vooraf opschrijven wat je wilt weten? Dan kun je iets geven en hoef je het niet zelf te vertellen. Bij een bevalling gebeurt dat vaak, dus misschien kan het ervoor ook?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_62520677
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 07:41 schreef Reinhilde het volgende:
Hmmm. Ik heb het idee dat ik al een klein beetje aan het rommelen ben. Gisteravond weer een paar keer achter elkaar een krampgolf gehad, mijn buik & rug voelen sindsdien alsof ik vreselijk ongesteld ben, en ik heb doorlopend harde buiken. Het is nog wel te vroeg, en mss beeld ik het me in dat het rommelen is, maar toch...
Ik kan het natuurlijk ook nergens mee vergelijken, en ik heb dus echt geen idee! Maar goed, ik wacht af..
Het klinkt als de harde buiken zijn die bij deze termijn van de zwangerschap horen. Of dat rommelen is weet ik niet, da's denk ik een geval van interpretatie. Heel veel vrouwen 'rommelen' op deze manier (tot wegpuf-waardige-voorweeën aan toe) van een week of 34 tot 42, het is in ieder geval meestal geen indicatie van een naderende bevalling
pi_62520735
Ok, dank je Owlet. Lekker laten rommelen, is vast ergens goed voor!
Maar die ongesteldheidachtige krampen zijn wel gemeen zeg, die hoef ik niet tot 42 weken..

[ Bericht 22% gewijzigd door Reinhilde op 20-10-2008 08:30:24 ]
  maandag 20 oktober 2008 @ 08:49:24 #216
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_62521012
Carmella, veel succes vandaag in het ziekenhuis

En ik "vrees" dat Marie in het ziekenhuis heeft moeten blijven.

Svyagator gefeliciteerd met jullie mooie echo, nog een paar weekjes en dan kan je vriendin ook gaan genieten. Dan volgt er (vaak) een betere periode!!
Make love, not war ☮
pi_62522115
Ik denk ook dat Marie niet meer naar huis mocht. Hopelijk is alles goed met d'r en d'r kleintje!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_62522477
Reinhilde; paracetamol pakken .. warme kruik oid

sprak ze vanuit haar bedje
  maandag 20 oktober 2008 @ 10:35:48 #219
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62522925
Marit, doe eens een foto of heb ik die ergens gemist?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_62524686
komt ie aan ..

net heerlijk bij mij op bed, na de fles
(en met mega-meurende-luier )

[ Bericht 91% gewijzigd door marit1978 op 20-10-2008 12:02:53 ]
  maandag 20 oktober 2008 @ 11:57:50 #221
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62524852
ik wacht gespannen af...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_62525000
kijken maar !
pi_62525061
liefffffffffffffffff
  maandag 20 oktober 2008 @ 12:05:54 #224
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62525068
Ahhhhhhhhhh Dat pinkje!
  maandag 20 oktober 2008 @ 12:08:35 #225
114177 Diaan73
pi_62525122
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 11:50 schreef marit1978 het volgende:
komt ie aan ..

[ afbeelding ]

Make love, not war ☮
  maandag 20 oktober 2008 @ 12:43:08 #226
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_62525883
ooohh Marit, wat is ze lief!!!
No more games, no more drama...
pi_62525884
Aaaah wat ontzettend lief!
pi_62525918
oooow Marit wat een schatje.

Ik heb ook een goede dag vandaag, na een heel druk weekend vol klussen en op visite etc werk ik vandaag een halve dag en woensdag een halve dag zodat ik wat beter uit kan rusten, vier dagen achter elkaar was me wat teveel.
De slaapkamers zijn nu zo goed als klaar om in te gaan richten eindelijk lekker frutten met mandjes en dingetjes, heerlijk. En mooi weer, wat wil een mens nog meer!

Carmella ik wens je heel veel succes met alles, vind het heel erg dat je niet gewoon kan genieten van je zwangerschap.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_62526136
Aaaaah wat een dotje zeg Marit.

Wij zijn gister begonnen met behang af halen in de toekomstige babykamer, maar de moed is me in de schoenen gezakt. Wat een pokkebehang. Ga toch maar een stoomapparaat regelen.
pi_62526262
Wat een schatje Marit!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 20 oktober 2008 @ 14:11:11 #231
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62527923
Marit wat een liefje!!!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_62528191
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 11:50 schreef marit1978 het volgende:
komt ie aan ..

[ afbeelding ]

pi_62528240
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 12:55 schreef Koningin het volgende:
Wij zijn gister begonnen met behang af halen in de toekomstige babykamer, maar de moed is me in de schoenen gezakt. Wat een pokkebehang. Ga toch maar een stoomapparaat regelen.
Wij zijn begonnen met het leeg ruimen van de toekomstige babykamer.. Ook zo'n pokkeklus Binnenkort beginnen met het "opbouwen" (schilderen, nieuwe vloer etc etc.) das veel leuker
pi_62528618
Ahhh wat lief
pi_62529037
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 14:23 schreef Raissa het volgende:

[..]

Wij zijn begonnen met het leeg ruimen van de toekomstige babykamer.. Ook zo'n pokkeklus Binnenkort beginnen met het "opbouwen" (schilderen, nieuwe vloer etc etc.) das veel leuker
Ik zou eigenlijk het 'afbreken' ook wel willen overslaan....inrichting is veel leuker.
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:53:51 #236
62233 Jelief
ikke lief!
pi_62532223
Ik heb spijkers met koppen geslagen vandaag. Bij de huisarts verwijzing gehaald voor bekkentherapeut en thuiszorg. Daarna mij ook maar meteen ziek gemeld. Dat geeft een hoop rust, alleen al het idee dat ik niet meer voor een ander hoef te werken doet wonderen.
Morgen weer naar de vlos, ik ben benieuwd wat ze van mijn buik vind want die is behoorlijk gegroeid in de afgelopen weken.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_62533323
Goed zo Jelief! Goed voor jezelf zorgen!

Ik heb net 2 A5-formaat bladen opgehangen aan de deur in de woonkamer, wat ik graag nog zie gebeuren in huis voordat baby er is. Dat is ook best lekker om te doen, beetje overzicht scheppen. Ik vind het alleen zo kut dat ik zelf niet veel kan doen, dat bijna alles op Nixxx aan komt. Nou ja, ik kan iig zo veel mogelijk doen, en veel rusten.

Nog steeds constant harde buiken, terwijl ik vandaag echt alleen maar plat gelegen heb.
pi_62536588
Wat goed Jelief. Hoe is het met je, qua bloedsuiker? Bij Emma had je zwangerschapssuiker, toch?

Heerlijk werkt dat he, Reinhilde. Ook hier een aantal lijstjes met dingen die gedaan moeten worden, dingen die gekocht moeten worden, etc. En dan maar afstrepen!

Baby is weer uit het beetje indaling geschoten en ligt nu ook zo dat de verloskundige niet met zekerheid kon zeggen of het een stuit is of niet. Ik kan me er (nog) geen zorgen om maken eigenlijk. Gek, want bij Ronja konden dat soort dingen me weken bezig houden. Nu ga ik er maar van uit dat de baby er hoe dan ook uit zal komen. Of dat nou in stuit met een keizersnede of keurig met het koppie naar beneden in bad thuis is.

Aankomend weekend gaat dat bad gehaald worden bij Macka en vandaag heb ik de benodigde slangen en andere spullen besteld. Nog maar een paar weekjes
pi_62537121
ooowww... Marit... wat een schéétje!!

Reinhilde.. toch wel spannend, hoor... Het komt wel heel dichtbij, he?
**Life is e@sier with your eyes closed**
  Jubileum moderator maandag 20 oktober 2008 @ 20:10:54 #240
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62537194
Ahhh Marit
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_62537646
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:08 schreef Jose81 het volgende:

Reinhilde.. toch wel spannend, hoor... Het komt wel heel dichtbij, he?
Aan de ene kant wel... maar toch heb ik al bijna de hele dag zoiets van:

'Ik ben helemaal niet zwanger. Ik ben gewoon dik. Er is geen baby. Dus die komt ook niet. Ik hoef dus nergens op te wachten. Stom gedoe.

Zucht. Ik word moe van mezelf.

Owlet daarentegen hoeft nog maar een paar weken! Fijn Owlet!
pi_62537867
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:25 schreef Reinhilde het volgende:

[..]

Aan de ene kant wel... maar toch heb ik al bijna de hele dag zoiets van:

'Ik ben helemaal niet zwanger. Ik ben gewoon dik. Er is geen baby. Dus die komt ook niet. Ik hoef dus nergens op te wachten. Stom gedoe.
Ach zo herkenbaar! Bij Ronja zat ik helemaal klaar met 37 weken Toen ze er na 41 weken nog niet was was ik er echt van overtuigd dat er helemaal geen baby meer zou komen. Maar er kwam toch echt een baby dus die van jou zal ook heus wel in de komende zeven weken komen
  maandag 20 oktober 2008 @ 20:35:13 #243
62233 Jelief
ikke lief!
pi_62537908
Owlet, mijn suiker is 3,5 week geleden gecontroleerd dmveen lunchcurve. Ik heb niks gehoord van de vlos dat betekent dat het goed was. Ik ben benieuwd wat er morgen gezegd wordt en of ik weer moet laten prikken. Mijn buik is de afgelopen 4 weken flink gegroeid.

Marit wat een mooi meisje!
pi_62537932
Marit, gefeliciteerd met Sanne, wat een mooi kindje! Goed gedaan hoor.

Hier nu ook de laatste loodjes... en wat valt het tegen zo'n tweede zwangerschap. Ik kan niet lang lopen, niet lang staan, niet lang zitten en heb gewoonweg totaal geen energie. Afgelopen vrijdag bij de gyn staaltabletten gekregen, misschien dat ik daardoor wat meer fut krijg maar ik kreeg ook een flinke verkoudhoud erbij dus heb ik het hele weekend lamlendig op de bank en in bed gehangen. Ik zit niet lekker, ik lig niet lekker enz...
Maar genoeg geklaagd. Het is allemaal voor dat mooie lieve kindje in mijn buik dat zo af en toe probeert via de buikwand een weg naar buiten te vinden. Erg druk kan het zijn.
Maarja nog maar twee weken en dan mag het gaan gebeuren. We zijn er klaar voor en we kijken er naar uit. Vooral Jenthe kan niet wachten.
pi_62538125
Wow wat een mooie meisje Marit!!

Ik ben zoooo ontzettend moe. Stort elke dag rond een uurtje of 15.00 uur in. Ik val zo in slaap maar als ik 's nachts wakker word kan ik weer niet in slaap komen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_62538372
zullen we 's nachts eens wat afspreken vicky, kunnen we monopoly spelen ofzo. Ik zit met datzelfde probleem en probeer nu maar zo lang mogelijk wakker te blijven totdat ik echt omval in de hoop een beetje door te kunnen slapen 's nachts

Afgelopen vrijdagnacht maar uit ellende benende televisie gaan kijken. Wisten jullie dat er op
RTL 4, RTL 5, RTL 7, RTL 8, Veronica, SBS6 en NET 5 alleen maar sexreclames zijn.
pi_62538383
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:52 schreef Jepali het volgende:
zullen we 's nachts eens wat afspreken vicky, kunnen we monopoly spelen ofzo. Ik zit met datzelfde probleem en probeer nu maar zo lang mogelijk wakker te blijven totdat ik echt omval in de hoop een beetje door te kunnen slapen 's nachts
hehe is goed...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_62539407

Ons beebje vorige week tijdens pret echo
pi_62541094
Wat duidelijk a_a. Mooi!

Ik ben alweer 30 weken!
Wel maf met lopen vanmiddag. Ging frummel flink draaien, voelde heel vreemd en je zag het gewoon door mijn jas heen. Lopen lijkt soms wel waggelen. En de vk had wel gezegd dat ik dus idd bekken/heup/rug klachten heb. nou, dat kan ik soms wel merken. Nouja, valt weinig aan te doen. Moet alleen nog leren niet teveel te willen doen op een dag qua huishouden etc. Dat bekoop ik dus wel.
Hebben jullie nou ook dat je niet meer zo lekker kan zitten? Bijvoorbeeld met opgetrokken benen. Gisteren was ik er pissed over. Djeez ging mijn rug masseren en zat dus beetje voorover zeg maar. Maar dat wilde niet goed.
pi_62542219
Reinhilde; sterkte met de harde buiken, ik hoop dat het snel afneemt!

Svyatagor; gefeliciteerd met jullie eerste goeie echo, wat onwijs fijn!

Jepali; heel veel sterkte met de laatste zware loodjes!

A_A; wat een prachtig beebje op de echo!

Jelief; wat goed dat je zoveel gedaan en geregeld hebt vandaag!

Marit; jullie kleine beebje !

En wat leuk om te lezen hoeveel er hier al druk in de weer met de kamertjes en voorbereidingen in de weer zijn Ik ben benieuwd wat jullie gaan maken
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:52 schreef Jepali het volgende:
zullen we 's nachts eens wat afspreken vicky, kunnen we monopoly spelen ofzo.
Oh kan ik me nog aanmelden? Ik heb het vannacht weer half 6 zien worden.

Vandaag weer een lange dag in het ziekenhuis gehad en ik dacht dat ik bij de gynaecologie-afdeling kwam waar ik al weken loop. Ineens moest ik compleet ergens anders zijn, nog nooit een gyn daar gezien (op de afdeling hiervoor al een stuk of 8 gesproken).
Toen bleek dat het hele gesprek bij een gyn in opleiding was, het is dat ze in het ziekenhuis werkt en dus wel ouder dan 18 moet zijn, anders had ik het haar niet gegeven. Zo jong... niks wetend, nergens een antwoord op kunnen geven. (Ik had vorige week voor het eerst harde buiken, ze keek me vragend aan bij elke vraag of beschrijving die ik gaf... en dat ging het hele gesprek zo over alles eigenlijk).
En wat ik wederom níet kon begrijpen; niks van m'n operaties staat in hun systeem. Alleen een eerste opname, waarna deze afspraak dus gemaakt is weken geleden. Ik snap het echt niet, werkt dat nou in elk ziekenhuis zo, dat een dossier van iemand in het geheel lezen voor hun niet mogelijk is?
Ze wist dus niks van m'n operaties af en dacht dat ik alleen voor een controle kwam... Maar ja, daar kan het meisje in opleiding ook niets aan doen, ze was verder vriendelijk en probeerde er het beste van te maken.
Daarna aan het eind een "gewone" gyn gesproken, die voor het laatste oordeel even binnen kwam wippen en vroeg alleen of ik nog vragen had. Alle afspraken schuiven zoals verwacht door en de verloskundige vervalt. Ik heb ook gevraagd hoe ze het eind van de zwangerschap zien als ik heel erg ziek ben, of ik eerder ingeleid kan worden. En hoe verstandig zij het vindt als ik nu nog 20 weken elke dag meerdere paracetamols slik, omdat ik de pijn anders niet kan onderdrukken.
De rest kan ze logischerwijs helemaal niks mee, want ze is gynaecoloog en geen uroloog, dus ze moet ook afwachten hoe het met me gaat. Over 2 weken weer een controle. (Woensdag moet ik nog naar de VK, hiervoor hebben we al besproken dat het afwachten was op het oordeel in het ziekenhuis, dat ga ik dus Woensdag bespreken... ik wil toch vragen of ik af en toe nog daar mag komen, want als ik erg ziek ben en thuis ben is het erg dichtbij en ze zijn daar zo behulpzaam, dat ik dat graag achter de hand wil houden, het geeft me een fijn gevoel, zeker als ik straks geopereerd ben lijkt me het fijn Ze nemen echt de tijd voor me. )
1,5 uur later de echo van m'n nieren gehad. Hiervoor een echo of 5 gehad en elke echo duurde minstens een half uur. Deze man was na 3 minuten klaar, ik snapte er niks van. Juist nú die beoordeling zo belangrijk is om te besluiten wanneer een operatie volgt. Hij mompelde dat het bij beide nieren wat bedrukt is (wat dus al weken zo is, niks nieuws dus...), meer kreeg ik er echt niet uit.
De Urologie is 2 weken dicht vanwege verhuizing, ze hebben vorige week gezegd dat ik gebeld zou worden over de uitslag, de man mompelde er iets over dat ik zelf idd nog extra kon bellen als ik twijfelde. Hij was de kamer uit voor ik verder iets kon zeggen. Misschien was hij ook wel zo kortaf, omdat hij écht alleen voor de echo kwam en dat de rest bij de behandeld uroloog moet komen in een gesprek.
Hopelijk kunnen ze me morgen telefonisch meer vertellen, want in het ziekenhuis is er ook echt niemand op die afdeling. Ik heb gevraagd bij de röntgenafdeling die ernaast zit en daar zeiden ze dat er écht iemand was, dat ik daar heen kon, maar er stonden alleen kamers vol met verhuisspullen

En iets positiefs van vandaag:
Vanmiddag werd ik al gebeld over "huishoudelijke hulp" (oftewel thuiszorg), daar ben ik érg blij mee. Geen idee wat ik kan verwachten of waar ik recht op heb, maar ik ben al erg blij mee dat ze dingen willen gaan regelen. Morgen moet ik ze terugbellen, vanmiddag stond het op m'n voicemail omdat ik in het ziekenhuis was.

Woensdag heb ik m'n 20-weken echo. Ik hoop zo dat ik éven alle operatietoestanden kan vergeten en even een klein momentje kan genieten, zoals het bij een "gewone" zwangerschap gaat. De ellende begin ik Donderdag wel weer aan
|Wederom een idioot lange lap tekst, ik zou bijna een Blog moeten plaatsen
pi_62542222
Aaah Marit wat een schatje

Vicky, hier het zelfde probleem kan slecht in slaap komen maar er 's ochtends moeilijk uit ben totaal uit mijn ritme maar gelukkig stort ik niet meer halverwege de dag in.

Jepali, tja de sex reclame´s tot een uur of 2 meen ik kan je nog naar poker kijken daarna komt op (meen V8) ook tietenreclame's.

Hier gaat het eigenlijk op de rug/bekkenklachten prima, werd vanmorgen wel misselijk en draaierig omdat ik iets teveel deed en het weer in mijn rug schoot dat deed zo'n pijn dat het eindigde in een warme omhelzing met de wc pot op de badkamer
Maar verder is dit tot nu toe een totaal andere zwangerschap als met Isa ik zie er niet verlept uit, en voel me verder fit. Zou dat wat zeggen over het geslacht? Ben best benieuwd eigenlijk.

Reinhilde sterkte met dat gerommel pff weet niet of het misschien het indalen is want dat was ook behoorlijk pufwaardig kan ik me herinneren.

Admiraal-Anaal wat een mooi echo, hoe ver is je vriendin/vrouw nu?
Mama van Isa en Ties
pi_62542420
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:55 schreef marlieske het volgende:

Admiraal-Anaal wat een mooi echo, hoe ver is je vriendin/vrouw nu?
Ze is nu bijna 27 weken
pi_62542561
He getver Carmella een hele dag op pad en eigenlijk nog geen antwoorden.
En artsen die je dossier niet lezen klinkt me niet vreemd in de oren, loop daarom nu in een ander ziekenhuis bij een andere gyn, en juist een leergierig typje zou dat dossier WEL moeten lezen.
Mama van Isa en Ties
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:29:38 #254
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_62543129
Jeetje Carmella, weer niks wijzer geworden vandaag dus.
Ik wilde even zeggen dat ik ontzettend veel bewondering voor je heb hoe je je er tot nu toe doorheen slaat. Je blijft ontzettend attent naar iedereen en dan komt je iegen verhaal pas. Daar heb ik echt respect voor.
Ik hoop dat je woensdag kan genieten van de 20-weken echo en ik hoop ook dat er een oplossing gevonden wordt voor je klachten. Heel veel sterkte.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_62545005
Carmella en heel veel sterkte!
pi_62546279
Carmella, allereerst een dikke kus! Is er geen ander ziekenhuis waar je heen kan? Het is al vaker gezegd hier, maar zeker nu urologie 2 weken dicht is, is dit het uitgelezen moment voor een 2nd opinion in een ander ziekenhuis! Echt, lieve Carmella, kaart alles aan bij een andere uroloog, wie weet kan je ergens anders wel een normale behandeling krijgen! Oh, en heeeeel veeel plezier morgen bij de 20 weken-echo, gaat je partner mee?

Vicky, Jepali & Marlieske, rot zeg, van het niet in slaap komen. Ik kan gelukkig wel in slaap komen, maar word elke 45 minuten/uur wakker. Schiet ook niet op! Misschien moeten jullie gaan breien 's nachts, voor de baby!
quote:
[b]Op maandag 20 oktober 2008 22:55 schreef marlieske het volgende:[/b

Reinhilde sterkte met dat gerommel pff weet niet of het misschien het indalen is want dat was ook behoorlijk pufwaardig kan ik me herinneren.
Volgens mijn VK heb ik de indalingsweeen al gehad, nu ruim 3 weken geleden. Toen ik haar vertelde wat ik die dag had gevoeld, zei ze meteen: dat waren indalingsweeen. Nou ja. Who knows.

Gisteravond ben ik even helemaal ingestort, ik was echt even helemaal op en klaar met alles. Ik moet nog max 7 weken, maar ik zit er nu al doorheen.
pi_62546440
Carmella, dat idee van een second opinion is niet slecht. En kan natuurlijk zeker geen kwaad.
Denk maar even lekker aan die 20 weken echo!

Slapen gaat hier gelukkig nog goed.....'s nachts afspreken is wel een leuk idee

Reinhilde, voel je je na die instorting nu wel beter?? Vaak helpt het om effe daaraan toe te geven.
pi_62546539
Koningin, ik voel me niet echt beter nu, moet ik zeggen... Maar ik heb dan ook weer zeer onrustig geslapen. Het gekke is dat als ik 's ochtends van 7 tot 830 ongeveer wakker ben, ik daarna weer 3 uur aan een stuk kan slapen! Dus dat ga ik nu ook doen, misschien dat ik me dan wel iets beter voel. Lief dat je het vraagt! Hoe gaat het met jou?
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 08:37:01 #259
62233 Jelief
ikke lief!
pi_62546599
Jepali, toen ik weeën aan het wegwiebelen was van Emma heb ik ok langs alle kanalen gezapt... Niet echt iets om je af te leiden al die tieten.

Carmella, dit klinkt écht niet zoals het zou moeten gaan. Een second opinion lijkt mij echt niet overdreven.
pi_62546624
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 08:30 schreef Reinhilde het volgende:
Koningin, ik voel me niet echt beter nu, moet ik zeggen... Maar ik heb dan ook weer zeer onrustig geslapen. Het gekke is dat als ik 's ochtends van 7 tot 830 ongeveer wakker ben, ik daarna weer 3 uur aan een stuk kan slapen! Dus dat ga ik nu ook doen, misschien dat ik me dan wel iets beter voel. Lief dat je het vraagt! Hoe gaat het met jou?
Dan kruip maar weer lekker je bedje in. Ik zou ook nog wel een uurtje kunnen pitten, maar moet helaas werken. Met mij gaat het verder prima!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:11:03 #261
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62547002
Carmella, een hele dikke voor jou. Ik vind het echt zo verschrikkelijk om te lezen.
Die pijn en dan ook nog eens een ziekenhuis waar niks normaal lijkt te gaan. Hoe kan je nou een leerlinge krijgen als je zo'n gecompliceerd iets hebt.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:25:06 #262
114177 Diaan73
pi_62547257
Carmella, wat zit het je toch allemaal tegen zeg. Wel fijn dat je nu thuiszorg krijgt!!

Pff kan me voorstellen dat als je 's nachts niet goed meer kunt slapen, je gebroken bent. Ik slaap op zich goed, maar gisteren laat naar bed gegaan kapper geweest!! en Twan die vannacht om half 5 liep te spoken en bij ons in bed wilde liggen. No way dus, dan slaap ik niet meer... toch maar weer naar zn eigen bed gedaan en daarna heb ik nog ruim een half uur wakker gelegen. Gelukkig heeft hij vakantie en kunnen we nu een beetje luieren en heb ik iets langer kunnen slapen. Nu moet het nog even droog worden, ik moet vanmiddag om 13:00 naar bekkentherapie op de fiets met twan.
Make love, not war ☮
  Jubileum moderator dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:36:01 #263
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62547458
Even tussen alles door, onder het motto " je kunt niet teveel spammen"

[wedstrijd] Fok! zwangeren: WIN een buikschildering!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:44:21 #264
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62547615
carmella wat een triest nieuws weer .. echt ik vraag me zo langzamerhand af of ze wel goed bij hun hoofd zijn in dat ziekenhuis .. (ik hoop maar dat het niet het EMC is ) echt vrouwtje, ga toch voor een second opinion in een ander ziekenhuis!!! verder heel veel plezier met de 20 weken echo vandaag, hopelijk leidt het je gedachten even wat af

ik weet even niet meer wie het zei, maar dat gevoel van: ik ben niet zwanger, ik ben gewoon dik.. heel herkenbaar maar meestal begint junior dan wel te draaien of te schoppen en dan heb ik zoiets van oh jah! verder hier nog steeds benauwd, verkouden, gisteren wat pijnlijke harde buiken gehad, savonds laat, nog steeds elke nacht om de twee uur wakker, nu dus ook moe, maar niet meer kunnen slapen .. voor mij mogen die laatste negen weken vliegen!!!

gisteren ook weer een zak met kleertjes gekregen, van maat 62 tot maat 80, ik hoef straks niets meer aan te schaffen morgen ga ik ook de box ophalen, heeft er nog iemand tips voor goedkope boxkleden?? of tips over hoe die dingen zelf te maken (ga ik me daar eens aan wagen ) vandaag weer lekker verder nestelen, dingetjes wassen enzo. de tas voor de baby als ik richting ziekenhuis ga staat al klaar dus eens kijken of ik ook vast een koffer voor mezelf ga inpakken.... (of ben ik dan echt aan het doemdenken en moet ik daar nog maar even mee wachten )

PS. Carmella , heb je mijn pm nog gelezen gisteren???
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:11:19 #265
62233 Jelief
ikke lief!
pi_62549342
Ik ben weer terug van de vlos. Bloeddruk is goed en de lunchcurve van vorige keer was idd heel netjes. Onsje is goed gegroeid. Volgende week ijzer prikken. Als ik weer wat verder ben krijg ik nog een groeiecho en dan ook meteen nog een lunchcurve.
Mike en ik hebben trouwens bedacht dat we de bevalling deze keer ook in het ziekenhuis willen. Het is bij ons om de hoek dus het is niet zo dat ik met heftige weeën nog een half uur in de auto moet oid.
pi_62549621
dat zou toch juist een argument zijn om het eerst thuis te proberen, jelief? (niet dat ik je daartoe wil overhalen oid hoor, maar ik snapte je uitleg gewoon niet).
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:37:14 #267
62233 Jelief
ikke lief!
pi_62549913
naja het is een van de voordelen zeg maar. Ik wil zo lang mogelijk thuis blijven dat wel en met het ziekenhuis om de hoek denk ik dat dat ook wel kan. Ons huis is mega-gehorig en het idee dat mensen mij op de gang kunnen horen zou mij waarschijnlijk wel wat remmen. Datidee had ik in het zieknhuis veel minder.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:39:52 #268
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62549976
Sanne

Carmella
Veel plezier tijdens de 20-weken echo! Dat gaat vast een geweldig mooie ervaring worden waar je hopelijk lang op zal kunnen teren!

Dames die slecht/niet kunnen slapen 's nachts: DVD - recorder is mijn grote tip!
Ik nam allemaal films op die op TV kwamen en die ik toch nooit af kon kijken omdat ik halverwege in slaap viel. De laatste weken van de zwangerschap kon ik niet meer liggen van de (maag)pijn en zat/hing ik ondersteund door kussens en dekens de hele nacht films te kijken
Zodra manlief 's ochtends opstond (uitgerust en wel omdat ik niet meer de hele nacht naast hem lag te kreunen en boeren) hees hij mij overeind, bracht me naar bed en toen kon ik eens wel weer liggen slapen

Maar nachtelijke Monopoly-meets klinken wel weer erg gezellig
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:47:01 #269
35189 Troel
scherp en bot
pi_62550129
Ik heb zelfs mijn dvd's van Hugh Grant meegenomen naar het ziekenhuis
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62550284
Carmella, hopelijk kun je vandaag heerlijk genieten van je 20 weken echo

Jelief, fijn dat de curve goed was . Heb je bij Emma wel zwangerschapssuiker gehad? Ik ben bij Sara maar 1 keer geprikt (nuchter) en verder helemaal niet. Sara was 8,5 pond bij d'r geboorte dus nu heb ik 2 maal een curve gehad gelukkig beide goed.

Ooh ik ben eindelijk van mijn pijn af! De holteontsteking bleek gister toch een flinke ontsteking van een kies te zijn. Afgelopen nacht en de nacht ervoor geen oog dichtgegaan en vanmorgen kon ik om 10 uur terecht bij de tandarts. Mijn kies was dusdanig kapot, en helemaal achertin mijn gebit, dat íe getrokken is. Wat een ontzettende opluchting! De rest van m'n gebit is keurig in orde, dus ik ben helemaal opgelucht
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:15:09 #271
108648 cattie
lieve moeder
pi_62552389
Carmella, wat een hel. Klinkt alsof je een co-assistent hebt gehad. En dat is in jouw geval niet handig. In heel veel ziekenhuizen kunnen de verschillende specialisaties niet (makkelijk) in elkaars dossier kijken. Het klinkt alsof bij jou in het ziekenhuis alles langs elkaar heen gaat.

Reinhilde, ik herken zoveel in jou vanuit mijn eerste zwangerschap. De angst voor vroeggeboorte, gerommel, gedoe enz. Heel veel sterkte in de laatste loodjes. Probeer een beetje te ontspannen, hoe moeilijk dat ook kan zijn, weet ik.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:15:50 #272
108648 cattie
lieve moeder
pi_62552410
Jelief, mooi dat je weer door de apk bent.
Fuente, fijn dat je van de pijn af bent!
pi_62552442
Fuente! Wat goed dat je naar de tandarts bent gegaan. En wat fijn dat je nu van de pijn af bent
pi_62555130
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 09:44 schreef DJMO het volgende: heeft er nog iemand tips voor goedkope boxkleden
De Wibra heeft ze deze week in de aanbieding en de kruidvat ook
Zijn overigens niet heel dik vond ik zelf (die van de Wibra dan)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:55:14 #275
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62555218
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:52 schreef mrien het volgende:

[..]

De Wibra heeft ze deze week in de aanbieding en de kruidvat ook
Zijn overigens niet heel dik vond ik zelf (die van de Wibra dan)
dank je mrien! ga ik zeker even kijken dan (bij de kruidvat, ik weet hier geen wibra te zitten)

dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:00:08 #276
62233 Jelief
ikke lief!
pi_62555342
Fuente, ja ik had bij Emma suiker. Ik heb het even nagekeken, het werd anderhalve maand voor de uitgerekende dag vastgesteld. Het hoeft dus niet zo snel te gaan. In mijn herinnering was het dieetook niet echt een opgave, ik heb me suf gegeten aan kolydraat/suikervrij voedsel Ik merk nu wel dat ik veel minder eet dan bij Emma. Geen vreetbuien en veel minder zin in zoet, misschien redden we het wel zonder dieet.

Fijn dat je van de pijn af bent maar een kies trekken brr ik moet er nu even niet aan denken.
pi_62557533
Jelief; fijn dat alles goed was!

DJMO; sterkte met alle kwaaltjes en pijn, hoop dat die 9 weken ook wat relaxter voor je worden

Troel;

Fuente; wat een opluchting zal het zijn voor je, dat is nog eens fijn!
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 07:51 schreef Reinhilde het volgende:

Gisteravond ben ik even helemaal ingestort, ik was echt even helemaal op en klaar met alles. Ik moet nog max 7 weken, maar ik zit er nu al doorheen.
Reinhilde, een hele dikke kus vanuit hier Ik hoop zó dat je je nog wat beter gaat voelen die laatste weken!
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 09:11 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe kan je nou een leerlinge krijgen als je zo'n gecompliceerd iets hebt.
Ja dat begreep ik ook niet helemaal. Ik begrijp compleet dat er veel artsen in opleiding zijn en dat die ook de kans moeten krijgen om te leren , maar het komt nu niet echt uit

En een 2nd opinion overweeg ik wel, maar ik kan amper bewegen en ik reis nu bijna altijd met de taxi naar het ziekenhuis. Moet ik verderweg dan is het haast niet meer op te brengen. Ik ben nu per week gemiddeld 100 euro kwijt voor bezoekjes, dat houdt echt een keer op. (Een deel krijg ik ms vergoed, maar dat moet ik nu wel wekenlang voorschieten...)
Ik had vorige week al een aantal dagen echt hele harde buiken, dus ik vind het ook belangrijk om ook m'n rust proberen te nemen. Op een gegeven moment zit ik er zowel fysiek als mentaal echt helemaal doorheen. Ik denk ook dat het oordeel betreft een operatie niet veel uitmaakt, het gaat meer om de samenwerking tussen artsen en afdelingen, dat ze gewoon iets beter en menselijker nadenken.

De Urologie heb ik vanochtend gebeld en zodra er een arts gekeken heeft naar m'n dossier en de uitslag bekend is bellen ze mij op. Dus ik ben even gerustgesteld, ik moet dus gewoon even geduldig wachten.
(Mocht ik gebeld worden en hun oordeel twijfelen, dan ga ik ws wel toch bij een ander ziekenhuis langs).

Morgen (half 5) m'n 20-weken echo, vandaag ga ik me daar op verheugen en ik voelde vanochtend volgens mij de eerste bewegingen van de baby. Een soort van luchtbellen die dan knappen, plopjes?
Geen idee of dat het nou is , iedereen omschrijft het anders, maar ik denk het haast wel... Heel bijzonder Geeft me echt een grote glimlach na de slopende dag van gister.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 17:07:00 #278
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_62558785
Jaaaaaaaa, Carmella dat klinkt heel erg als een bewegend beebje!
Wat ontzettend rot dat je zo lastig een second opinion kunt laten doen. Heb je geen vriendin of iemand anders die eventueel met je mee kan? Wat een gedoe moet je allemaal doorstaan zeg!
Het is dat je zo ver weg woont maar anders was ik met je mee gegaan of had ik mijn man met je op pad gestuurd.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_62559027
Gisteren, 20 oktober, ben ik bevallen van een zoon! Hij heet Kevin, is geboren om 11.43 uur en weegt 3770 gram. Alles gaat super! Later meer, incl foto's.
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 17:18:08 #280
108648 cattie
lieve moeder
pi_62559055
Gefeliciteerd CM!
Alles goed met moeder en zoon?
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 17:19:08 #281
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_62559076
CM van harte wat lekker optijd!!
pi_62559114
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 17:16 schreef CrazyMoon het volgende:
Gisteren, 20 oktober, ben ik bevallen van een zoon! Hij heet Kevin, is geboren om 11.43 uur en weegt 3770 gram. Alles gaat super! Later meer, incl foto's.
Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de foto's!
pi_62559413
Gefeliciteerd CrazyMoon!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 oktober 2008 @ 17:38:22 #284
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62559485
gefeliciteerd CM!!! veel geluk met jullie zoontje kevin gewenst

weer een plekje gestegen, komt steeds dichterbij

pi_62559504
Gefeliciteerd CM!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 17:59:08 #286
57497 happyme28
I'm so happy
pi_62559865
Wow, Crazymoon, gefeliciteerd! Geniet lekker van Kevin en de rest van het gezin.
pi_62560243
Gefeliciteerd CrazyMoon!!!!

en Carmella, dat is hem hoor!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 18:45:36 #288
24188 Belana
kloon van belana
pi_62560739
CM, van harte gefeliciteerd met Kevin
stormy waters...
sailin'
pi_62560757
CM gefeli met Kevin!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 18:47:35 #290
114177 Diaan73
pi_62560788
CrazyMoon van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Kevin.

Carmella heel veel succes/plezier morgen bij de 20-weken echo!!

Ik hoef pas weer over 2,5 week terug te komen bij de bekkentherapeut, het gaat erg goed met mn rug/bekken als ik maar genoeg stabiliseer (navel intrekken) en mn oefeningen doe. Moest er vanmiddag heel veel doen, zelfs dwarse buikspieren. Maar wel fijn dat ik even niet meer hoef. Ow en ik heb ook op de skippybal gezeten vandaag: heerlijk!!

Ik begin wel een beetje ongerust te worden over Marie, al zal ze in het ziekenhuis wel in goede -als ze daar ligt - handen zijn.
Make love, not war ☮
pi_62560985
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 16:21 schreef Carmella het volgende:
Morgen (half 5) m'n 20-weken echo, vandaag ga ik me daar op verheugen en ik voelde vanochtend volgens mij de eerste bewegingen van de baby. Een soort van luchtbellen die dan knappen, plopjes?
Geen idee of dat het nou is , iedereen omschrijft het anders, maar ik denk het haast wel... Heel bijzonder Geeft me echt een grote glimlach na de slopende dag van gister.
Veel plezier morgen! Gaat je partner morgen wel mee?

En ik denk dat dat "plopjes" gevoel inderdaad de baby is, zo omschreef ik ook de eerste schopjes
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 18:56:53 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62561030
CrazyMoon, gefeliciteerd!

Carmella, alvast veel plezier morgen enneh... die plopjes kunnen idd heel goed wel de baby zijn hoor!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:19:06 #293
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_62561541
Tessie van harte met je zwangerschap !

En CrazyMoon.. van harte met jullie Kevin ..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_62561605
Crazymoon, van harte gefeliciteerd
Sara
Merel
Ukje
pi_62561631
Gefeliciteerd Crazymoon
pi_62561944
quote:
Wat mooi "op tijd" CrazyMoon!
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Kevin!!!
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 18:55 schreef Raissa het volgende:

Veel plezier morgen! Gaat je partner morgen wel mee?

En ik denk dat dat "plopjes" gevoel inderdaad de baby is, zo omschreef ik ook de eerste schopjes
Ik zat al bijna ongeduldig bij de computer om te kijken wat jullie mening over de plopjes was

En ja, als hij niet 2 uur ervoor helemaal vast komt te staan in de file dan is hij erbij, anders ben ik alleen, maar dat geeft niet T'is alleen wel zonde, want hierna komt er geen echo meer tot de bevalling. Maar hoop dat ze nog een mooi plaatje kunnen printen anders
pi_62562087
CM, van harte
Fake it till you make it...
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 20:02:28 #298
62233 Jelief
ikke lief!
pi_62562658
CM gefeliciteerd met Kevin

Carmella als je hier in de buurt woonde was ik net als Noli zo met je mee gegaan. Ik hoop voor je dat je man morgen op tijd is en vooral dat je een heel mooie echo hebt. Ennuh springende luchtbellen dat is je beepje hoor, geen twijfel mogelijk!

Ik ben vanmiddag naar de bekkentherapeut geweest. Ik heb wat tips gekregen en oefeningen én ze heeft de binnenkant van mijn bovenbenen gemasseerd. Blijkbaar span je die spieren meer aan als je last hebt van je bekken waardoor ze hard worden en daardoor trek het weer meer aan je bekken. Ow en het is zo'n heerlijk gezellige kwek . Ik had echt ff eenuurtje voor mij en daar was ik zooo aan toe
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 20:19:43 #299
593 sjak
Juffie Bloem
pi_62563206
quote:
Gefeliciteerd! Wat fijn dat alles zo goed is gegaan!
Lekker douchen!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 20:20:26 #300
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_62563228
CrazyMoon van harte gefeliciteerd met je zoon!
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')