Ja en wat als ik niemand héb om mee te nemen? Dat is makkelijk praten dan hè. Als ik geen andere keuze heb, dan moet ik wel alleen naar de afspraken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:15 schreef marlieske het volgende:
Ik vind ook nog steeds dat je iemand mee moet nemen naar het ziekenhuis de volgende keer die je bij kan staan
Echt dit is het moment om wat assertiever te zijn niet als je kindje er eenmaal is, dan kan je dit alles niet meer veranderen of een andere wending geven.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:52 schreef anthony68 het volgende:
mijn broertje heeft een meisje hij en zijn vriendin zijn gelukkig. Ik heb haar gezien klein...ik durfte haar niet vast te houden wegens bacterien had ik ergens gelezene dat ze er erg vatbaar voor zijn babys. Ik ga me nichtje zeker vaker bezoeken. jammer dat ik geen vriendin heb ik zou ook kids willen...:(
Een nieuwe zwangerequote:Op zondag 19 oktober 2008 08:13 schreef tessie het volgende:
Thanx allemaal! Ik heb vanmorgen nog een keer een test gedaan voor de zekerheid haha, maar hij gaf nog steeds aan dat ik zwanger ben
Hoi Hoiquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:57 schreef Meimeltje het volgende:
Haha nou zo lekker zijn die cakejes niet hoorOf je moet van heel zoet houden.
Carmella, waar in Zuid-Holland zit je?quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:02 schreef Carmella het volgende:
Tessie; gefeliciteerd!!!![]()
Marie; ben je al bezig?![]()
![]()
Fuente; beterschap!Hoop dat het allemaal overgaat.
[..]
Ja en wat als ik niemand héb om mee te nemen? Dat is makkelijk praten dan hè. Als ik geen andere keuze heb, dan moet ik wel alleen naar de afspraken.
Ja zo denk ik ook, ook al hoor ik om me heen dat je nou eenmaal moet accepteren dat je een nummer bent in het ziekenhuis en dat dat nooit in de wereld verandert. Het gaat er niet om dat ik het niet gezellig of leuk genoeg vind, ik weet hoe gigantisch druk ze het hebben en begrijp dat zeker wel. Maar als ze bijvoorbeeld voor een ingreep lezen wie ze op de tafel hebben liggen zou het zoveel misverstanden schelen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:30 schreef Tinuviel het volgende:
Anders veranderen dit soort omstandigheden niet.
Het klinkt als de harde buiken zijn die bij deze termijn van de zwangerschap horen. Of dat rommelen is weet ik niet, da's denk ik een geval van interpretatie.quote:Op maandag 20 oktober 2008 07:41 schreef Reinhilde het volgende:
Hmmm. Ik heb het idee dat ik al een klein beetje aan het rommelen ben. Gisteravond weer een paar keer achter elkaar een krampgolf gehad, mijn buik & rug voelen sindsdien alsof ik vreselijk ongesteld ben, en ik heb doorlopend harde buiken. Het is nog wel te vroeg, en mss beeld ik het me in dat het rommelen is, maar toch...
Ik kan het natuurlijk ook nergens mee vergelijken, en ik heb dus echt geen idee! Maar goed, ik wacht af..
quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:50 schreef marit1978 het volgende:
komt ie aan ..
[ afbeelding ]
net heerlijk bij mij op bed, na de fles
(en met mega-meurende-luier)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |