abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 17:09:08 #176
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 17:19:14 #177
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_62486765
gefeliciteerd Tessie!!
No more games, no more drama...
pi_62487847
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 16:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
Fuente fijn dat de ergste pijn weg is. Klinkt als bijholteontsteking. Dat voelt ook heel erg als kiespijn. Heb ik in het begin van de zwangerschap gehad. Het was na een week nog niet over en toen heb ik er uiteindelijk antibiotica voor gehad. Dat hielp al heel snel.
Dat zei manlief dus ook! Ik heb nog nooit een bijholte ontsteking gehad. Nu is mijn geazicht weer iets dikker, naast m'n neus zeg maar, en ook weer wat pijnlijk, maar volgens manlief is het idd een bijholteonsteking (hij heeft dat regelmatig).
Ik kijk het maar een tijdje aan, als het niet beter wordt kan ik altijd naar de HA.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_62488194
Tessie gefeliciteerd! Fuente, beterschap!

Marie? Kom eens vertellen hoe het met je gaat?
pi_62488490
welkom Tessie!!

Fuente, beterschap!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_62489971
Klinkt inderdaad herkenbaar Fuente! Stomen helpt goed bij holteontstekingen, helemaal als je camillethee gebruikt. Sterkte, het is een rotpijn
pi_62490809
Ja Fuente, stomen helpt goed. Met kamillethee of gewoon heet water. En spoelen door zout water op te snuiven. Is wel heel vies, maar werkt wel. Ik had het een tijdje terug ook, is echt heel vervelend want het doet erg veel pijn.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 18 oktober 2008 @ 20:30:22 #183
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62491048
mijn benen voelen soms aan als stopverf.. dik, kwabberig en het lijkt wel alsof ik mijn spieren niet goed meer kan spannen (ik voel het iig niet goed meer als ik ze aanspan) is dat een gevolg van vocht vasthouden ofzo???
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_62492401
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 20:30 schreef DJMO het volgende:
mijn benen voelen soms aan als stopverf.. dik, kwabberig en het lijkt wel alsof ik mijn spieren niet goed meer kan spannen (ik voel het iig niet goed meer als ik ze aanspan) is dat een gevolg van vocht vasthouden ofzo???
Duw eens met je vinger op de huid van je been, als je er een kuiltje in kan duwen en de huid niet meteen 'terugspringt' kan het zijn dat je vocht vasthoudt.
Meestal is dat dus wel te zien.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 18 oktober 2008 @ 21:36:00 #185
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62492496
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 21:31 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Duw eens met je vinger op de huid van je been, als je er een kuiltje in kan duwen en de huid niet meteen 'terugspringt' kan het zijn dat je vocht vasthoudt.
Meestal is dat dus wel te zien.
ja dat heb ik ook, maar ik bedoel meer, in het begin voelden mijn benen niet aan als stopverf, en nu steeds meer, ik hield al vocht vast, maar niet zodanig dat ik mijn onderbeensieren niet goed meer voelde, of dat mijn benen als stopverf aanvoelden en ik vroeg me af of dat laatste het gevolg kon zijn van het vocht vasthouden an sich..
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_62492615
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 21:36 schreef DJMO het volgende:

[..]

ja dat heb ik ook, maar ik bedoel meer, in het begin voelden mijn benen niet aan als stopverf, en nu steeds meer, ik hield al vocht vast, maar niet zodanig dat ik mijn onderbeensieren niet goed meer voelde, of dat mijn benen als stopverf aanvoelden en ik vroeg me af of dat laatste het gevolg kon zijn van het vocht vasthouden an sich..
Geen idee.
pi_62493860
Gewoon even een .
Ik voel me goed!
Ik hoop dat iedereen lekker kan slapen vannacht en een goede dag heeft morgen.
pi_62494757
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:24 schreef Nijna het volgende:

[..]

Klinkt verre van prettig... . Hopelijk morgen toch weer wat soepeler.
Zijn er ook oefeningen ofzo die je kan doen om de boel wat sterker te maken of is het een kwestie van oppassen en uitzitten...
Ja heb de oefeningen meegekregen die ik al tijden doe, maar schijnbaar helpt het me niet meer genoeg
het gaat dus elke week kraken worden en ws sporten bij hun in de praktijk om me de komende 30 weken door te loodsen, dit is door de hormonen dat is duidelijk, normaal kan ik redelijk leven met mijn bekkenklachten en heb echt zelden last iig nooit pijn.
Ach ja als dit het enige is en blijft dan komt het wel goed, vond de kwalen die ik bij Isa's zwangerschap had veel vervelender.
Kan het dus gelukkig wel relativeren nu nog de boel mobiliseren met medewerking van de fysio en hopen dat alle andere kwaaltjes me bespaart blijven want snel bukken naar de wc pot gaat me nu echt niet lukken

Carmella als een arts je straks verteld dat een ruggenprik geen kwaad kan dan geloof die beste man of vrouw op hun woord, ze vertellen je echt geen onzin om jou te sparen (dat kan ik wel lezen uit de rest van je berichten want dit zijn duidelijk horken en die geven je geen verdoving om jou te sussen)

Ik vind ook nog steeds dat je iemand mee moet nemen naar het ziekenhuis de volgende keer die je bij kan staan en dat je anders toch een second opinion aan moet vragen want hoe ze met je als patient omgaan is in mijn ogen onmenselijk.

En straks als alles achter de rug is krijg je hier misschien grote problemen mee want je moet het straks wel emotioneel kunnen behappen en het een plekje geven. Nu leef je bij het moment en straks kijk je op je gemak terug en dan komt het besef pas goed aan van wat er nu allemaal met je gebeurt
Echt dit is het moment om wat assertiever te zijn niet als je kindje er eenmaal is, dan kan je dit alles niet meer veranderen of een andere wending geven.
Mama van Isa en Ties
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 23:19:51 #189
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_62494845
Carmella

DMJO: minder zout eten, meer bewegen?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_62494914
DJMO laat de vk ff naar je benen kijken van de week als ze vanaf de ochtend al dik zijn, kan zijn dat je anders spataders krijgt en dat doet pijn en die gaan niet meer weg, steunkousen zijn niet mooi maar dan wel een zegen voor je benen.
Zoals Rockabella al zegt minder je zout gebruik! Drink heel veel liefst water en leg je benen 's avonds omhoog.

Tessie ook hier gefeliciteerd
Mama van Isa en Ties
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 18 oktober 2008 @ 23:52:50 #191
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62495483
ohh tessie ik vergat helemaal jou te feliciteren bij deze nog van harte

ik gebruik idd best wel veel zou geloof ik... dat probeer ik wel te minderen dan, meer bewegen dan ik al doe gaat moeilijk, omdat ik dan verga van de pijn in mijn rug ...en benen omhoog.. hmm dan moet ik op de bank gaan liggen met mijn benen over de bankleuning heen dat zal wel grappig gezicht zijn

en nu krijg ik ook nog eens last van die hormonen net tijdens cant buy me love (ja het staat hier helaas op ) zaten we ergens om te lachen en te praten .. begin ik ineens te janken. vriendje begreep gelukkig gelijk wat me dwarszat en wist me heel snel te troosten, maar o.. ik ben het zwanger zijn qua hormonen en lichamelijke klachten even zat .. hoewel ik in mijn handjes mag knijpen van geluk als ik naar Carmella kijk

blegh, ik ben mezelf en mijn geklaag zat, ik ga maar lekker slapen met extra kussens onder mijn voeteneinde. slaap lekker allemaal en bedankt rocka en marlieske

pi_62498373
Thanx allemaal! Ik heb vanmorgen nog een keer een test gedaan voor de zekerheid haha, maar hij gaf nog steeds aan dat ik zwanger ben

@Carmelia, wat een ellende zeg! Kan je niet zoals meerdere hier al zeiden naar een ander ziekenhuis? Toen ik voor mijn PCOS steeds naar een gyn moest, ben ik ook gewisseld omdat ik eerst een enorme lompe hork had...

@DJMO, dat klinkt ook niet zo lekker.. Kan je geen tips geven, ik weet er nog nix vanaf... Maar toch veel sterkte!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 19 oktober 2008 @ 08:26:53 #193
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_62498408
Naj_Geetsrev en Tessie van harte gefeliciteerd en welkom hier. Een hele fijne zwangerschap toegewenst.

Vandaag alweer 28 weken zwanger en ik voel me redelijk goed. Het gaat goed met mn bekken, ben wel 's avonds sneller moe, maar dat is helemaal niet erg.
Make love, not war ☮
  zondag 19 oktober 2008 @ 09:42:45 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62498738
Je gaat al weer echt richting aftellen Diaan... nog niet helemaal natuurlijk, maar je het is ook niet meer 'net over de helft'. Leuk hoor!
  zondag 19 oktober 2008 @ 10:42:02 #195
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62499191
Tessie, gefeliciteerd!!! Ik wens je een hele fijne zwangerschap!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zondag 19 oktober 2008 @ 11:36:02 #196
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_62499751
Tessie wat leuk, gefeliciteerd!

Vandaag moest ik huilen omdat de mayonaise op was. Leuk joh, hormonen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_62500399
whaha die tex..

Ik ben alleen maar moe moe moe.. zou het liefst wel de hele dag in mijn bed liggen, maar ja, dat gaat natuurlijk niet.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_62500601
ik heb een zeer pijnlijke tepel.nouja niet zozeer de tepel maar wat erachter zit. Het ziet er niet ontstoken uit..wel lek ik nu harder dan dat ik deed
Iemand een idee of dit normaal is?
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_62501551
Dakota, naar zeg,

Ik lek nog nauwelijks! Ik kan wel om de paar dagen wat witte opgedroogde melkbestanddelen uit mijn tepels peuteren, en als ik daar mee bezig ben komt er wel eens een doorzichtig drupje uit, dat erg plakt.

Iemand een idee wat dat is?

Oh, en op mijn tepelhof zitten allemaal donkerbruine vlekjes, die ik eruit kan peuteren, ook al zo vaag.
pi_62501881
Reinhilde, die plakkerige vloeistof is ook een soort melk. Ik lek heel erg veel, en de druppels hier zijn ook doorzichtig en plakkerig.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')