daar stopte ik met lezenquote:Anyway,
quote:Na dit deprimerende intermezzo ging ik uiteraard op zoek naar een betere vis in de vijver, en die was weldra gevonden.
Ze had een mooi gezichtje, een zeer geil kontje en...
Weet ik veel, verder kijk ik nooit, JEWEETTOCH!
Klopt wel, na een tijdje heb ik écht geen zin meerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:41 schreef afcajos het volgende:
Toen je over die zwerver begon moest ik serieus lachenVerder een beetje een anti-climax weer
Je begint altijd zo sterk, maar het einde geeft mij op één of andere manier nooit een bevredigend gevoel.. (en jou ook niet!!!11
![]()
!!11
)
Nee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:43 schreef Stofje het volgende:
Ben jij nou een onbaatzuchtige beffer, Chris?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:31 schreef Chriz2k het volgende:
Dus ik zo van: ''! '' en stuur terug: ''Ey boo, geen takkie takkie vanavond, ik kom onverwachts.'', alleen dan ietwat meer op een elitaire en verheven manier.
Ik rook dus wat ganja terwijl ik op mijn bika stap om naar de club te gaan, onderweg nog eventjes gestopt om een zwerver in elkaar te slaan maar er is niets noemenswaardigs gebeurd.
Hier moest ik wel heel hard om lachenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:31 schreef Chriz2k het volgende:
Ik rook dus wat ganja terwijl ik op mijn bika stap om naar de club te gaan, onderweg nog eventjes gestopt om een zwerver in elkaar te slaan maar er is niets noemenswaardigs gebeurd.
Die andere 99,9% van de KLB-topics zijn ware pareltjes die het lezen meer dan waard zijn en waarin de creativiteit in jouw ogen optimaal zegeviert en waarbij de klacht volledig gegrond is?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:49 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Deze topics beginnen een beetje te vervelen...
Bedankt voor je input.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:53 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
Deze keer is-ie wat minder dan je vorig topic. vooral vanwege dat hetzelfde onderwerp uitgekauwd werd, en minder goede zinconstructies/woordkeuzes gehanteerd worden. Zoals in elkaar slaan ipv in elkaar rossen, en maar ipv verder niets noemenswaardigs.
Volgende keer meer aandacht besteden aan je verhal, dat over iets geheels anders moet gaan.
Stil. Mooi.quote:Toen kwam zo die eerdergenoemde sma tegen m'n penis aanrijden, maar het beviel me niks.
Ik dacht echt zo van: ''Nee.''
Dus ik zo van: ''Sorry, ik heb hoofdpijn, vandaag niet.''
Sma begon te huilen, dus ik sloeg haar.
''Niet met me sollen, bitch.''
Eens, teleurstellende anticlimax!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:45 schreef Tristessa het volgende:
Je begon goed, maar het einde is kut.
Paragraaf 1.2: 'Hier ging het fout'.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:08 schreef shroomer het volgende:
Stel je nou eens voor: over 200 jaar sta je met dit topic in de geschiedenisboeken van alle brugklassers van Nederland. (Hoofdstuk: "De opkomst en teloorgang van het internet")
Goed topic weer, klasse.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:31 schreef Chriz2k het volgende:
geen takkie takkie, ik kom onverwachts
Word je zelf nou geil van dit soort verhaaltjes?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:31 schreef Chriz2k het volgende:
Ze stond met haar broek op de enkels in een hokje en ik werd gedwongen haar te beffen, dat vreselijke kale, strakke en bovenal natte 16-jarige kutje.
Na afloop kon ik niets anders doen dan trillen.
Trillen als het mietje dat ik ben.
Klacht: De vagina van een 16-jarig meisje moeten bevredigen terwijl er geen pijpbeurt tegenover staat.
quote:
Iedereen zou dat moeten zijn, daarmee leren we vrouwen dat dat ook kan en zullen ze vaker onbaatzuchtig pijpen. En daar moet je al vroeg mee beginnen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:43 schreef Stofje het volgende:
Ben jij nou een onbaatzuchtige beffer, Chris?
chris wil graag modje worden en gaat nu topics openen waarvan ie hoopt dat ze goed vallen bij de crew.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:43 schreef Biels het volgende:
Chriz is een ekte ekte.
Dit dus.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:43 schreef Biels het volgende:
Chriz is een ekte ekte.
Nou.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:58 schreef solyaris het volgende:
[..]
Word je zelf nou geil van dit soort verhaaltjes?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
Geen takkie takkie, ik kom onverwachts![]()
Is dat niet van Kempi?
Ken jij Bioslock überhaupt?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:37 schreef S1nn3rz het volgende:
ts is een goedkope bioslock wannabe.
well boy, not even close.
Ja, want dit soort topics doen het altijd goed bij de crew.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:44 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
chris wil graag modje worden en gaat nu topics openen waarvan ie hoopt dat ze goed vallen bij de crew.
royal sadness
Well, thank you.quote:
Lijkt niet eens een béétje op losertje BS. Wat een typetje was dat, bah.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:37 schreef S1nn3rz het volgende:
ts is een goedkope bioslock wannabe.
well boy, not even close.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:04 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ben blij dat iemand m'n plaatje weet te waarderen
Ik ben the best of both worlds.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
je moet niet ontkennen dat je een bs + vac wannebee bent!!!!
Het lukt je alleen nog niet.
Piramidenbouwers vs. Oorlogsveteranenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:40 schreef Stofje het volgende:
Lijkt niet eens een béétje op held VAC. Wat een typetje was dat, yeah.
Kom maar halen bitch!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik word ook moe van jouw gezeik.
Maak eens een sandwich voor me.
Je hebt gelijk!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
Vergeet je niet iemand????!!!
Vuile sloerie! Goedkoop stuk vreten!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En alle gekheid op een stokje:,
,
! HOI M_T_M!
,
,
!
*bloemetjes strooit*
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En alle gekheid op een stokje:,
,
! HOI M_T_M!
,
,
!
*bloemetjes strooit*
Dit is oldskool, je oma en ik die de liefde bedrijven.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:32 schreef Chriz2k het volgende:
Speciaal voor jullie, om mijn nieuwe topicidee te vieren.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
LEUGENS
Prima, met die van jou?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..].
Om maar weer even ontopic te gaan: Hoe gaat het eigenlijk met jouw vagina?
Die mag niet klagen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:48 schreef melanie_the_miss het volgende:
Prima, met die van jou?
Ja dat van die zwerver was idd grappig maar voor de rest wat jammer jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:41 schreef afcajos het volgende:
Toen je over die zwerver begon moest ik serieus lachenVerder een beetje een anti-climax weer
Je begint altijd zo sterk, maar het einde geeft mij op één of andere manier nooit een bevredigend gevoel.. (en jou ook niet!!!11
![]()
!!11
)
hier stopte ik met lezenquote:van de
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:45 schreef Tristessa het volgende:
Je begon goed, maar het einde is kut.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die andere 99,9% van de KLB-topics zijn ware pareltjes die het lezen meer dan waard zijn en waarin de creativiteit in jouw ogen optimaal zegeviert en waarbij de klacht volledig gegrond is?
ahhahahaquote:
Omdat het sletje de touwtjes in handen hadquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:06 schreef Hagelkaas het volgende:
Uitstekende uitdrukking van je emoties Chris, ik leef echt met je mee. Desalniettemin vraag ik mij toch af waarom het tienersletje niet keihard anaalmee naar huis hebt genomen, om daar de daad af te maken?
Ik wacht op het volgende topic.
Dat is over het algemeen niet mijn stijl.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:06 schreef Hagelkaas het volgende:
Uitstekende uitdrukking van je emoties Chris, ik leef echt met je mee. Desalniettemin vraag ik mij toch af waarom het tienersletje niet keihard anaalmee naar huis hebt genomen, om daar de daad af te maken?
Ik wacht op het volgende topic.
Aha, natgras.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Grashealmpjes gedompeld in ochtenddauw.
Beste post uit dit topicquote:
Dus ik werd logischerwijs helemaal para en sla een neger op z'n bek, slaat 'ie terug.
Dus ik zo van: ''EY! Wat doe je kill?!''
Hij zo van: ''Ja, sorry.''
quote:Dus ik werd logischerwijs helemaal para en sla een neger op z'n bek, slaat 'ie terug .
TS bedoel je neem ik aan of wat?quote:Op maandag 20 juli 2009 19:40 schreef Opperkwal het volgende:
Ben jij een kloon van Eminich toevallig?
dit zou wel een erg domme manier zijn om je kloon te onthullenquote:Op maandag 20 juli 2009 19:46 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
TS bedoel je neem ik aan of wat?
dat dusquote:Op maandag 20 juli 2009 19:40 schreef Opperkwal het volgende:
Ben jij een kloon van Eminich toevallig?
Mijn topics zijn altijd op de waarheid gebaseerd, aan jouw hoofd te zien scoor jij alleen maar op homo-ontmoetingsplaatsen.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:26 schreef Inverted_World het volgende:
Kutkick. Doch vraag ik me af of TS ooit welleens in het echt een meisje heeft gefixt, al die tijd die hij steekt in verzonnen topics, hij kan nooit tijd hebben voor real life chicks_!
Dit topic kon echt niet mooier.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:03 schreef melanie_the_miss het volgende:
Mooi topic!
Haha, ik zie ergens een vorm van jaloezie.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mijn topics zijn altijd op de waarheid gebaseerd, aan jouw hoofd te zien scoor jij alleen maar op homo-ontmoetingsplaatsen.
quote:Ik rook dus wat ganja terwijl ik op mijn bika stap om naar de club te gaan, onderweg nog eventjes gestopt om een zwerver in elkaar te slaan maar er is niets noemenswaardigs gebeurd.
Ik moest daar de eerste keer dat ik de OP las al om lachen.quote:
je hebt wel zo'n grote bek over iedereen die lelijk is enzo maar als jijzelf zo'n chickmagnet bent als je beweert moet je ook het lef hebben om van jezelf eens een foto te posten anders ben je niets meer dan een eminich.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mijn topics zijn altijd op de waarheid gebaseerd, aan jouw hoofd te zien scoor jij alleen maar op homo-ontmoetingsplaatsen.
Na drie kwartier nog je post edittenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:47 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Haha, ik zie ergens een vorm van jaloezie.Maar goed, tof mij afkraken, terwijl je zelf geen fobo hebt. Ik weet zeker dat als je een fobo had alle topics van jou sowieso direct naar ONZ werder verplaatst, deze staat er niet voor niets
Tevens zie je eruit als iemand van 13 so stfu.![]()
Praat geen poep, G'. Ik beoordeel mensen nooit op hun uiterlijk, tenzij ik als eerste word gebasht.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:04 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
je hebt wel zo'n grote bek over iedereen die lelijk is enzo maar als jijzelf zo'n chickmagnet bent als je beweert moet je ook het lef hebben om van jezelf eens een foto te posten anders ben je niets meer dan een eminich.
Dit!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:34 schreef BigKahuna het volgende:
Ik stopte toen je zei dat je in een club was waar ze anno 2008 nog Smack That draaien.
Wat een kankertent
Goede kickquote:
quote:
wordquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:13 schreef Raznet het volgende:
TS word gedwongen om haar te beffen zonder dat er een pijpbeurt tegenover staatepic fail
Maar wel geniaal geschreven![]()
2008 gast..quote:Op woensdag 16 december 2009 09:54 schreef Jarno het volgende:
Terugkijkend toch wel 1 van de beste topics van 2009 he.
Kun je nagaan!quote:
[..]
Dus ik werd logischerwijs helemaal para en sla een neger op z'n bek, slaat 'ie terug.
[..]
quote:Dus ik werd logischerwijs helemaal para en sla een neger op z'n bek, slaat 'ie terug .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |