quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:31 schreef Chriz2k het volgende:
Dus ik zo van: ''! '' en stuur terug: ''Ey boo, geen takkie takkie vanavond, ik kom onverwachts.'', alleen dan ietwat meer op een elitaire en verheven manier.
Ik rook dus wat ganja terwijl ik op mijn bika stap om naar de club te gaan, onderweg nog eventjes gestopt om een zwerver in elkaar te slaan maar er is niets noemenswaardigs gebeurd.
Hier moest ik wel heel hard om lachenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:31 schreef Chriz2k het volgende:
Ik rook dus wat ganja terwijl ik op mijn bika stap om naar de club te gaan, onderweg nog eventjes gestopt om een zwerver in elkaar te slaan maar er is niets noemenswaardigs gebeurd.
Die andere 99,9% van de KLB-topics zijn ware pareltjes die het lezen meer dan waard zijn en waarin de creativiteit in jouw ogen optimaal zegeviert en waarbij de klacht volledig gegrond is?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:49 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Deze topics beginnen een beetje te vervelen...
Bedankt voor je input.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:53 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
Deze keer is-ie wat minder dan je vorig topic. vooral vanwege dat hetzelfde onderwerp uitgekauwd werd, en minder goede zinconstructies/woordkeuzes gehanteerd worden. Zoals in elkaar slaan ipv in elkaar rossen, en maar ipv verder niets noemenswaardigs.
Volgende keer meer aandacht besteden aan je verhal, dat over iets geheels anders moet gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |