Stil. Mooi.quote:Toen kwam zo die eerdergenoemde sma tegen m'n penis aanrijden, maar het beviel me niks.
Ik dacht echt zo van: ''Nee.''
Dus ik zo van: ''Sorry, ik heb hoofdpijn, vandaag niet.''
Sma begon te huilen, dus ik sloeg haar.
''Niet met me sollen, bitch.''
Eens, teleurstellende anticlimax!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:45 schreef Tristessa het volgende:
Je begon goed, maar het einde is kut.
Paragraaf 1.2: 'Hier ging het fout'.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:08 schreef shroomer het volgende:
Stel je nou eens voor: over 200 jaar sta je met dit topic in de geschiedenisboeken van alle brugklassers van Nederland. (Hoofdstuk: "De opkomst en teloorgang van het internet")
Goed topic weer, klasse.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:31 schreef Chriz2k het volgende:
geen takkie takkie, ik kom onverwachts
Word je zelf nou geil van dit soort verhaaltjes?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:31 schreef Chriz2k het volgende:
Ze stond met haar broek op de enkels in een hokje en ik werd gedwongen haar te beffen, dat vreselijke kale, strakke en bovenal natte 16-jarige kutje.
Na afloop kon ik niets anders doen dan trillen.
Trillen als het mietje dat ik ben.
Klacht: De vagina van een 16-jarig meisje moeten bevredigen terwijl er geen pijpbeurt tegenover staat.
quote:
Iedereen zou dat moeten zijn, daarmee leren we vrouwen dat dat ook kan en zullen ze vaker onbaatzuchtig pijpen. En daar moet je al vroeg mee beginnen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:43 schreef Stofje het volgende:
Ben jij nou een onbaatzuchtige beffer, Chris?
chris wil graag modje worden en gaat nu topics openen waarvan ie hoopt dat ze goed vallen bij de crew.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:43 schreef Biels het volgende:
Chriz is een ekte ekte.
Dit dus.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:43 schreef Biels het volgende:
Chriz is een ekte ekte.
Nou.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:58 schreef solyaris het volgende:
[..]
Word je zelf nou geil van dit soort verhaaltjes?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
Geen takkie takkie, ik kom onverwachts![]()
Is dat niet van Kempi?
Ken jij Bioslock überhaupt?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:37 schreef S1nn3rz het volgende:
ts is een goedkope bioslock wannabe.
well boy, not even close.
Ja, want dit soort topics doen het altijd goed bij de crew.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:44 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
chris wil graag modje worden en gaat nu topics openen waarvan ie hoopt dat ze goed vallen bij de crew.
royal sadness
Well, thank you.quote:
Lijkt niet eens een béétje op losertje BS. Wat een typetje was dat, bah.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:37 schreef S1nn3rz het volgende:
ts is een goedkope bioslock wannabe.
well boy, not even close.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:04 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ben blij dat iemand m'n plaatje weet te waarderen
Ik ben the best of both worlds.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
je moet niet ontkennen dat je een bs + vac wannebee bent!!!!
Het lukt je alleen nog niet.
Piramidenbouwers vs. Oorlogsveteranenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:40 schreef Stofje het volgende:
Lijkt niet eens een béétje op held VAC. Wat een typetje was dat, yeah.
Kom maar halen bitch!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik word ook moe van jouw gezeik.
Maak eens een sandwich voor me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |