Je hebt gelijk!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
Vergeet je niet iemand????!!!
Vuile sloerie! Goedkoop stuk vreten!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En alle gekheid op een stokje:,
,
! HOI M_T_M!
,
,
!
*bloemetjes strooit*
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En alle gekheid op een stokje:,
,
! HOI M_T_M!
,
,
!
*bloemetjes strooit*
Dit is oldskool, je oma en ik die de liefde bedrijven.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:32 schreef Chriz2k het volgende:
Speciaal voor jullie, om mijn nieuwe topicidee te vieren.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
LEUGENS
Prima, met die van jou?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..].
Om maar weer even ontopic te gaan: Hoe gaat het eigenlijk met jouw vagina?
Die mag niet klagen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:48 schreef melanie_the_miss het volgende:
Prima, met die van jou?
Ja dat van die zwerver was idd grappig maar voor de rest wat jammer jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:41 schreef afcajos het volgende:
Toen je over die zwerver begon moest ik serieus lachenVerder een beetje een anti-climax weer
Je begint altijd zo sterk, maar het einde geeft mij op één of andere manier nooit een bevredigend gevoel.. (en jou ook niet!!!11
![]()
!!11
)
hier stopte ik met lezenquote:van de
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:45 schreef Tristessa het volgende:
Je begon goed, maar het einde is kut.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die andere 99,9% van de KLB-topics zijn ware pareltjes die het lezen meer dan waard zijn en waarin de creativiteit in jouw ogen optimaal zegeviert en waarbij de klacht volledig gegrond is?
ahhahahaquote:
Omdat het sletje de touwtjes in handen hadquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:06 schreef Hagelkaas het volgende:
Uitstekende uitdrukking van je emoties Chris, ik leef echt met je mee. Desalniettemin vraag ik mij toch af waarom het tienersletje niet keihard anaalmee naar huis hebt genomen, om daar de daad af te maken?
Ik wacht op het volgende topic.
Dat is over het algemeen niet mijn stijl.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:06 schreef Hagelkaas het volgende:
Uitstekende uitdrukking van je emoties Chris, ik leef echt met je mee. Desalniettemin vraag ik mij toch af waarom het tienersletje niet keihard anaalmee naar huis hebt genomen, om daar de daad af te maken?
Ik wacht op het volgende topic.
Aha, natgras.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Grashealmpjes gedompeld in ochtenddauw.
Beste post uit dit topicquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |