quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:31 schreef Chriz2k het volgende:
Dus ik werd logischerwijs helemaal para en sla een neger op z'n bek, slaat 'ie terug.
Dus ik zo van: ''EY! Wat doe je kill?!''
Hij zo van: ''Ja, sorry.''
quote:Dus ik werd logischerwijs helemaal para en sla een neger op z'n bek, slaat 'ie terug .
Dus ik zo van: ''EY! Wat doe je kill?!''
Hij zo van: ''Ja, sorry.''
TS bedoel je neem ik aan of wat?quote:Op maandag 20 juli 2009 19:40 schreef Opperkwal het volgende:
Ben jij een kloon van Eminich toevallig?
dit zou wel een erg domme manier zijn om je kloon te onthullenquote:Op maandag 20 juli 2009 19:46 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
TS bedoel je neem ik aan of wat?
dat dusquote:Op maandag 20 juli 2009 19:40 schreef Opperkwal het volgende:
Ben jij een kloon van Eminich toevallig?
Mijn topics zijn altijd op de waarheid gebaseerd, aan jouw hoofd te zien scoor jij alleen maar op homo-ontmoetingsplaatsen.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:26 schreef Inverted_World het volgende:
Kutkick. Doch vraag ik me af of TS ooit welleens in het echt een meisje heeft gefixt, al die tijd die hij steekt in verzonnen topics, hij kan nooit tijd hebben voor real life chicks_!
Dit topic kon echt niet mooier.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:03 schreef melanie_the_miss het volgende:
Mooi topic!
Haha, ik zie ergens een vorm van jaloezie.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mijn topics zijn altijd op de waarheid gebaseerd, aan jouw hoofd te zien scoor jij alleen maar op homo-ontmoetingsplaatsen.
quote:Ik rook dus wat ganja terwijl ik op mijn bika stap om naar de club te gaan, onderweg nog eventjes gestopt om een zwerver in elkaar te slaan maar er is niets noemenswaardigs gebeurd.
Ik moest daar de eerste keer dat ik de OP las al om lachen.quote:
je hebt wel zo'n grote bek over iedereen die lelijk is enzo maar als jijzelf zo'n chickmagnet bent als je beweert moet je ook het lef hebben om van jezelf eens een foto te posten anders ben je niets meer dan een eminich.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mijn topics zijn altijd op de waarheid gebaseerd, aan jouw hoofd te zien scoor jij alleen maar op homo-ontmoetingsplaatsen.
Na drie kwartier nog je post edittenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:47 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Haha, ik zie ergens een vorm van jaloezie.Maar goed, tof mij afkraken, terwijl je zelf geen fobo hebt. Ik weet zeker dat als je een fobo had alle topics van jou sowieso direct naar ONZ werder verplaatst, deze staat er niet voor niets
Tevens zie je eruit als iemand van 13 so stfu.![]()
Praat geen poep, G'. Ik beoordeel mensen nooit op hun uiterlijk, tenzij ik als eerste word gebasht.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:04 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
je hebt wel zo'n grote bek over iedereen die lelijk is enzo maar als jijzelf zo'n chickmagnet bent als je beweert moet je ook het lef hebben om van jezelf eens een foto te posten anders ben je niets meer dan een eminich.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |