abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62370582
Potverdriedubbeltjes. Vorige topic was vol, maar er was nog geen nieuwe aangemaakt. Enfin, bij deze!

Het is bijna zover! 28 oktober breekt (als het goed is) de hel los.

Plaatjes en woorden schieten te kort, dus ga snel maar wat filmpjes kijken op Youtube!

Tot zover mijn amateuristische openingspost. Ik wacht nu verder af op mijn mede-gamers die dit topic uiteraard gaan volplempen met nieuwe/handige informatie!

Edit: Requirements:
Minimum:
CPU: P4 2.4 ghz
Mem: 1 gb (2 gb Vista)
Video: DirectX 9.0c compliant card with 256 MB RAM (NVIDIA 6800 or better / ATI X850 or better)

Recommended:
CPU: Intel Core 2 Duo
Mem: 2 gb
Video: DirectX 9.0c compliant card with 512 MB RAM (NVIDIA 8800 series, ATI 3800 series)

[ Bericht 17% gewijzigd door Jolly_Reaper op 14-10-2008 10:32:57 ]
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:24:16 #2
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_62370618
Requirements?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_62370720
Ben benieuwd ik moet echt een leuk spel hebben, ik kan tegenwoordig de laatste tijd me niet meer echt vermaken op de games.
GTA 4 heb ik me wel een tijdje over gebogen
en WoW blijf ik spelen.
maar verder elk nieuw spel is gewoon niks het lukt me niet om me er mee te vermaken echt heel jammer.
Hoop dat dit wel iets word, het einde van het jaar komt er vanalles ben echt benieuwd
Gouwe tande zijn toch geen echte tande!
*Tot onze grooste spijt is de cursus omgaan met teleurstellingen afgelast.*
pi_62370813
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 10:24 schreef LasTeR het volgende:
Requirements?
Even toegevoegd. Thanks.

@HzHertz: Same here.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:35:55 #5
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_62370887
Oeh, deze gaat bééldig spelen op mijn laptop.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_62370890
Ben benieuwd of het soepel gaat lopen, al die recommed van tegenwoordig en dan nog niet vloeiend kunnen spelen ookal heb je meer.
Core 2 duo 3.3 ghz 6mb cache
4gb ram
9800gx2

Heb zo het gevoel dat het me niet helemaal lekker gaat lopen.
Gouwe tande zijn toch geen echte tande!
*Tot onze grooste spijt is de cursus omgaan met teleurstellingen afgelast.*
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:41:19 #7
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_62371016
Oh man, je beheert ook je Karma en kan een lawbringer worden, of juist
erg evil, of een combinatie daarvan... Niiice!

What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_62373839
Bright light! Noooo! Gizmo no want!

Howdy, partnuurr!

De mudcrabs zijn geevolueerd!

Anders sla je mijn hoofd er even af. (+Oh god, nee he. Lockpicking. )

A view to a (lot of) kill(s).

Tools of survival: (Ik hoop toch eigenlijk wel dat er wat melee in zit. Roestige Katanas en zo.)
pi_62399249
Ik heb al die filmpjes (en niet alleen uit dit topic) eens bekeken en mij spreekt het erg aan. Ik vraag me alleen af of het de fans van eerdere delen ook aanspreekt. Het lijkt toch veel meer First Person/Oblivion like te zijn geworden. Ik hoef niet zo nodig vooraan te staan en wacht even de kritieken af maar t lijkt me dat ie bijna niet stuk kan.

Hele nette reqspecs trouwens. Benieuwd of dat waargemaakt kan worden.
"Did I ever tell you my father's famous last words?"
"'Careful son, the safety's off'"
"I mean, before that!!!"
pi_62399751
Ik neem aan dat er geen verschillen zijn qua gameplay en quests enzo tussen de PC en PS3?
Zo nee dan lees ik bij deze hier even mee
PSN-ID: Blue-Eyed-NL
pi_62399855
Tvp.

Ik denk niet dat ik dit lang ga spelen met spellen als GTA4 en Saints Row 2 binnenkort
pi_62399998
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 11:27 schreef McDBigMac het volgende:Ik vraag me alleen af of het de fans van eerdere delen ook aanspreekt.
Van wat ik er van lees op andere fora zijn ze over het algemeen erg anti-Fallout 3.
Tsja. Ergens begrijpelijk, maar desondanks denk ik dat je veel plezier in dit spel kunt hebben. Op naar de 28e.
Bestelling is al gedaan.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 13:19:24 #13
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_62402372
Zodra je een beetje positief over dit spel durft te zijn wordt je op diverse fora levend geflambeerd door de "old skool" FO fans.

Volgens mij word dit gewoon een dik spel hoor, heb van Oblivion (al dan niet met een paar mods) uren genoten.
Op elke fokker past een bril.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 13:29:39 #14
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_62402637
Op Tweakers.net in het Fallout topic wordt het spel al volop gespeeld: een Xbox review exemplaar is gelekt en is volop downloadbaar op alle torrent sites.

Ik probeer het niet te veel te lezen ivm spoilers enzo maar de eerste reacties zijn echt heel erg positief. En het opvallendste: met name de oldschool Fallout diehards zijn behoorlijk blij en opgelucht omdat het de oude look en feel met veel succes heeft overgenomen/geevenaard.

Met die minimum/recommended systeemeisen veeg ik normaal gesproken m'n reet af. De recommended kun je meestal zien als absoluut minimum. In dit geval zijn de recommended eisen dusdanig hoog (ok, een 3870 kost echt geen ruk meer), ik heb het gevoel dat het nu wel gewoon eerlijke eisen zijn.

En het spel wordt ook uitgebracht op de Xbox he, hardware van een paar jaar terug. Ik denk niet dat de PC versie nou zoveel gedetailleerder/zwaarder gaat worden.

Iemand ervaring met andere recente spellen die voor beide systemen uitkwamen en de bijbehorende systeemeisen? (MassEffect ofzo?)
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_62414879
Aan melee wapens gelukkig geen gebrek;
http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3_weapons
pi_62588263
tvp
pi_62603306
Nog een weekje.
Releasedate in Europa schijnt trouwens de 31e te zijn ipv de 28e. Nou ja, die paar dagen overleven we wel.

Ondertussen heb ik Fallout 1 uitgespeeld en ben nu met 2 bezig. Altijd leuk wat achtergronden te weten.
Erg gave spellen. Erg jammer (en beschamend eigenlijk) dat ik die in het verleden totaal heb gemist.
pi_62608986
Oudeschoolspeler wil meelezen.
anonieme razernist
pi_62691785
Ik ben niet erg bekend in de geschiedenis (verhaal) van Fallout. Is er ergens een special ofzo waar ik dat kan lezen?
pi_62692792
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 16:23 schreef -Dries- het volgende:
Ik ben niet erg bekend in de geschiedenis (verhaal) van Fallout. Is er ergens een special ofzo waar ik dat kan lezen?
http://www.gametrailers.com/player/42026.html

Misschien helpt dat .
  maandag 27 oktober 2008 @ 08:40:19 #21
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_62709543
PcGameplay geeft het een dikke 9 en roemt de overgenomen Fallout-sfeer.

(Dat blad heb ik erg hoog zitten, lees het al 15 jaar en als zij een 9 uitdelen dan ga ik er maar vanuit dat het echt goed is. Doen ze maar heel zelden. Far Cry 2 kreeg bv een 8,5 wegens 'te repititief')
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
pi_62709792
VInd het er een beetje shokkend uitzien. Heb een userreview gelezen en die had toch best veel negatieve punten, maark na hem niet meer vinden.
Ik wacht even af. Ga eerst Bioshock halen
Xbox Live: koenpijl
  maandag 27 oktober 2008 @ 08:59:06 #23
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_62709804
tvF
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_62717948
Fallout 1 uitgespeeld en ben bijna aan het eind van Fallout 2 (vermoed ik).
Ik begrijp in ieder geval waarom Fallout 3 zo bloederig MOEST zijn.

Allerliefst.

Beiden zijn trouwens een aanrader om nog eens te spelen wanneer je dit nooit gedaan hebt.
Deel 2 is wel veel leuker dan 1 maar ik zou beginnen met 1, om bepaalde dingen in Fallout 2 te kunnen begrijpen.

Nog maar een paar daagjes.
pi_62719036
Fallout (vooral deel 2) is mijn favoriete gameserie dus ondanks mijn scepsis over "Oblivion with guns" toch maar een pre-order gezet voor een CE bij Bol.Com
*piep*
pi_62719510
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 14:08 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Fallout 1 uitgespeeld en ben bijna aan het eind van Fallout 2 (vermoed ik).
Ik begrijp in ieder geval waarom Fallout 3 zo bloederig MOEST zijn.

Allerliefst.

Beiden zijn trouwens een aanrader om nog eens te spelen wanneer je dit nooit gedaan hebt.
Deel 2 is wel veel leuker dan 1 maar ik zou beginnen met 1, om bepaalde dingen in Fallout 2 te kunnen begrijpen.

Nog maar een paar daagjes.
Morgen toch al?
pi_62720945
Bij de meeste webwinkels staat 30 of 31 oktober als release datum.
Dynabyte roept echter al "op voorraad" en die ststus krijgt een game als als ze hem een dag later verwachten. Hmm, ik ben erg benieuwd.
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
pi_62721138
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 16:23 schreef -Dries- het volgende:
Op de Fallout wiki is best wel wat terug te vinden.
pi_62721345
Ik heb de filmpjes nog eens bekeken, maar watl ijkt het veel op Oblivion!
Sla deze denk ik over, of koop hem ooit tweedehands of als hij niet meer zo veel kost.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:57:00 #30
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_62744722
Op IGN zijn ze iig lovend.

http://pc.ign.com/articles/924/924346p1.html

Hoop dat vandaag de "demo" uitkomt zodat ik hem ff kan proberen voordat ik hem koop
pi_62750442
Weet iemand of hij al ergens te koop is?
pi_62750860
Geen idee, ik denk het niet. Ik ga morgen alvast even kijken.
pi_62754753
Wat is het verhaal eigenlijk en dat van Fallout 1 en 2?
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:17:26 #34
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_62754980
Ben vanmiddag begonnen met spelen en alleen de tutorial/intro is al vet

VATS systeem werkt ook gewoon goed zonder controller, mbv de muis kun je heel snel je acties queuen om zo iemands hoofd of arm eraf te schieten

[ Bericht 23% gewijzigd door Catch_me op 28-10-2008 17:00:33 ]
pi_62757499
Vergelijking van graphics van de verschillende versies:

pi_62757736

PS3 Op welk systeem heb je het catch me? En gekocht of dedownload?
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 18:07:03 #37
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_62758041
Gedownload,

draait op een 8800GTX, 3GB, q6600
1920x1200 resolutie, 2 x AA en AF, rest op max, geen lag tot nu toe.
pi_62759117
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 17:41 schreef RWest het volgende:

[ afbeelding ]
rofl

Ziet er het best uit op de pc, waar ik hem dus voor ga halen
Het feit dat ik geen xbox360 of een ps3 heb, zou dat ook kunnen beïnvloeden.
Doe eens niet.
pi_62759503
Insidegamer geeft deze game een 10-. Misschien toch maar eens proberen. Setting spreekt me niet echt aan maar misschien gaat dat nog veranderen.
pi_62767085
vanmiddag de main quest uitgespeeld. Ik moet zeggen, dit spel heeft me te veel vrije tijd gekost. En zal het nog wel meer doen, ook al heb ik hem al een keer uitgespeeld. Het einde kwam vrij plotseling, ik zal er niet teveel over loslaten, maar vond hem vrij matig. Maargoed, er zijn er 200, dus volgende keer beter.

Iig, de reviews liegen niet. Dit spel is goed. Als je eenmaal begint moet je gewoon verder spelen. de sfeer, de actie, het verhaal, allemaal goed, al ben ik wel een paar bugs tegen gekomen. Maar niks wat het spel echt belemmerde.

Nu even Fable 2 verslinden, wellicht dat ik hier daarna nog wel een poging waag, en dan de hele andere kant van het verhaal ga proberen.
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_62767792
Damn, sommigen van jullie zijn er vroeg bij.
Ik lees net dat de mijne vandaag is verzonden. Nog even snel Fallout 2 afmaken en dan op naar 3.
pi_62772311
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 14:02 schreef DretoX het volgende:
Weet iemand of hij al ergens te koop is?
Mijn broer had hem gisteren al gehaald bij de Music Store
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_62772327
quote:

[ afbeelding ]
Whahahaha !!!
vosss is de naam,
pi_62772970
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 18:51 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Ziet er het best uit op de pc, waar ik hem dus voor ga halen
Het feit dat ik geen xbox360 of een ps3 heb, zou dat ook kunnen beïnvloeden.
Toch niks nieuws dat een game er het beste uit ziet op de PC? Dat is de afgelopen 10 jaar al zo!
  woensdag 29 oktober 2008 @ 08:55:19 #45
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_62773214
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 08:43 schreef McGilles het volgende:

[..]

Toch niks nieuws dat een game er het beste uit ziet op de PC? Dat is de afgelopen 10 jaar al zo!
Logisch als pannenkoeken. Beetje PC heeft console-hardware meteen weer ingehaald, terwijl de console er 7 jaar mee vooruit moet. Daar kan het voordeel van optimalisatie (maar 1 systeem om voor te ontwikkelen) niks aan veranderen.

Ik ga m'n tent maar opzetten bij de voordeur denk ik voor als m'n CE bezorgd wordt. Hopelijk doet Play.com daar niet al te lang over.

M'n vingers jeuken om het ook niet te downloaden maar vooruit, ben nog lekker bezig met Far Cry 2 dus ik kna nog wel een paar dagen wachten.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 08:57:00 #46
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_62773247
Hmmm, status voor verzending is ' packing', zouden ze hem dan toch net na de 31e hier kunnen krijgen?
pi_62773754
Ik vind dat er [MULTI] in de tt moet staan
pi_62774308
Koel, sommige geluidjes zijn ook nog hetzelfde als in Fallout 2 .
pi_62774507
Ron Perlman: "War... War never changes."

.
pi_62774710
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 08:43 schreef McGilles het volgende:

[..]

Das waar, ben denk ik gewend om wat grafisch mindere spellen te spelen laatste tijd. WoW en WAR zijn nu niet echt toppers op dat gebied
Doe eens niet.
pi_62776518
Ik hoorde van een vriend, die het spel al heeft dat het op het begin leuk is maar op een gegeven ogenblik veel van het zelfde wordt, qua omgeving enzo.
Wat is het verhaal eigenlijk?
pi_62777724
Besteld bij Skiq (12game).... hopelijk komt ie niet tegelijk met de op hetzelfde moment bestelde uitbreiding voor WoW....

Voortaan toch maar eerst de leveringsvoorwaarden lezen Mutsaers....
  woensdag 29 oktober 2008 @ 11:47:16 #53
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_62778094
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 10:59 schreef koen_pijl het volgende:
Ik hoorde van een vriend, die het spel al heeft dat het op het begin leuk is maar op een gegeven ogenblik veel van het zelfde wordt, qua omgeving enzo.
Wat is het verhaal eigenlijk?
Iedereen doodknallen.

Tenminste, dat kan, had ik altijd wel lol mee en ik zal het hier ook zeker een keer zo spelen. Het leukste vind ik altijd de megalomane evil egoist. Wel iedereen helpen voor geld en punten en daarna alsnog afknallen en/of beroven

Het verhaal bepaal je grootdeels zelf verder. Je moet wel op zoek naar je vader geloof ik.
pi_62779881
Hij is vet! Had iets meer zwarte humor in gemogen, maar ik ben nog maar net uit de vault dus misschien oordeel ik te vroeg.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 13:27:30 #55
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_62780793
Heb nog niemand gehoord over de Collector's Edition, dus bij deze: ik heb hem net gekocht en hij is heel mooi. Wellicht dat ik het lunchtrommeltje nog in gebruik neem.

Ik ben alleen niet zo gek dat ik honderden euro's betaal voor een paar pixels extra, dus ik heb hem gewoon voor de xbox360.
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_62780812
Hoe duur?
pi_62780989
Ikheb ook de CE, maar dan voor PC, ¤54 voor betaald.
pi_62781376
Waar heeft iedereen hem vandaan?
  woensdag 29 oktober 2008 @ 15:45:34 #59
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_62784643
Bij de winkel. Dimension plus had hem gewoon liggen.
pi_62784912
ook de winkel, zowel de dixons als de music store hadden ze al liggen.
pi_62785195
Zag hem vandaag liggen in de Media Markt. 38 euro voor de pc versie, 50 voor de collectors edition.
Doe eens niet.
pi_62785845
Prijs zijn gelijk aan xbox versie? Qua ce?
pi_62786370
xbox versie ¤59,95 bij Media Markt Rotterdam Alexanderium. Maar meteen meegenomen .
  woensdag 29 oktober 2008 @ 18:48:17 #64
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_62789274
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 16:04 schreef Necrodeath het volgende:
Zag hem vandaag liggen in de Media Markt. 38 euro voor de pc versie, 50 voor de collectors edition.
Sjongejonge. En ik hem maar bestellen bij play.com voor 50 euro (CE), had ik al eerder kunnen spelen voor hetzelfde geld grrrr
pi_62789513
Ah bedankt allemaal, heb hem bij Media Markt gescoord voor 59 eu .
pi_62789570
ik ga dit spel vooral kopen omdat het lijkt op oblivion, is dit een goede reden of word ik teleurgesteld?
pi_62790692
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 18:59 schreef UndeadMonkey_NL het volgende:
ik ga dit spel vooral kopen omdat het lijkt op oblivion, is dit een goede reden of word ik teleurgesteld?
Het 'Fallout' gevoel heeft het zeker wel, misschien de engine van oblivion en de ruime omgeving maar voor de rest is het totaal geen oblivion, misschien een oblivion met guns en gore.
pi_62790815
Vandaag ook voor de 360 binnen gekregen. Straks maar even uitproberen.
pi_62794614
De TT moet en het subforum moeten ff Multi worden

Ik heb hem sinds gister en godverdomme wat is die goed

Ik heb mn fat boy nog niet afgevuurd die bewaar ik voor speciale momenten
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 18:59 schreef UndeadMonkey_NL het volgende:
Zeker een goede reden! Al het goede van Oblivion zit erin, maar dan nog beter, meer en in een compleet andere setting. Als je Oblivion goed vond vind je dit GEWELDIG!

Ik heb hem om dezelfde reden gehaald, en ik ben verslaafd.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:08:52 #70
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_62796150
Wordt nogal eentonig vind ik na een paar uur spelen Ook schoot ik per ongeluk iemand in z'n kop in dat stadje met die atoombom.
Nu blijft het stadje hostile tegen me. Had de atoombom al gedeactiveerd maar heb nu toch wel zin om het op te blazen xD Heb zojuist de schematics voor zo'n selfmade bom kunnen vinden. Alleen een van de benodigheden zijn Cherry Bombs, waar krijg je die?
pi_62797698
Hij speelt ook lekker hoor .
Je kunt makkelijk op ultra-high settings spelen .
pi_62798003
Is het erg fataal als je de Overseer doodmept? Dat het zich niet aan het einde ineens tegen je gaat keren oid>
anonieme razernist
pi_62798442
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:08 schreef Biefstuk het volgende:
Wordt nogal eentonig vind ik na een paar uur spelen Ook schoot ik per ongeluk iemand in z'n kop in dat stadje met die atoombom.
Nu blijft het stadje hostile tegen me. Had de atoombom al gedeactiveerd maar heb nu toch wel zin om het op te blazen xD Heb zojuist de schematics voor zo'n selfmade bom kunnen vinden. Alleen een van de benodigheden zijn Cherry Bombs, waar krijg je die?
Die cherry bombs vind je overal en nergens, in ieder geval zo maak ik het mee. Ik heb ze op verschillende plekken gevonden en altijd verkocht totdat ik erachter kwam dat ik er bommen mee kom maken

Ik kom ze in ieder geval op alle soort plekken tegen.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 23:16:51 #74
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_62798515
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:01 schreef NoCigar het volgende:
Is het erg fataal als je de Overseer doodmept? Dat het zich niet aan het einde ineens tegen je gaat keren oid>
Ik heb hem ook neergeknuppelt
Amata zegt dat ze je het misschien ooit zal vergeven.
pi_62798579
Zou die amanta wel met je meegaan als ze je die gast niet had doodgeknuppeld? IK HIELD VAN HAAR . Heerlijk spel, zit nu die west's te zoeken.. Nog meer mensen met PS3 hier? Want elke keer als een vriend zich aanmeld hangt het spel een paar seconde .
pi_62798709
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_62800031
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:16 schreef Biefstuk het volgende:

[..]

Ik heb hem ook neergeknuppelt
Amata zegt dat ze je het misschien ooit zal vergeven.
Ik was ook even aan het overwegen wat ik zou doen; mezelf overgeven en dat wijf meteen batsen, óf die knakworst neerknuppelen als ware het een zeehondje en denken bij mn eigenste zovan: "ik haal straks wel een bosje bloemen voor dat wijf"

Ik hoefde niet zo heel lang na te denken overigens
vosss is de naam,
pi_62800053

Een kort gameplay filmpje van de eerste 10 minuten . Het is wel grappig hoe zet het gedaan hebben met geboren worden etc.
pi_62800058
Overigens vind ik de dialogen wel mooi, je kan echt bij elk gesprek de botte lul uithangen.

En dat doe ik dus ook steevast
vosss is de naam,
pi_62800441
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 00:20 schreef vosss het volgende:
Overigens vind ik de dialogen wel mooi, je kan echt bij elk gesprek de botte lul uithangen.

Bij het verjaardagsfeestje tegen butch
pi_62800583
"You'd better have cancer, because from the looks of it you're breaking rule number 1, now"
  donderdag 30 oktober 2008 @ 01:22:11 #82
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_62800934
Ben al 5x overnieuw begonnen en het gaat lekker hier
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Rock It launcher is lachen man, met hoge snelheid theekopjes en al het andere rotzooi wegschieten Oneindig ammo in feite want wanneer je het wegschiet kan je het ook weer op pakken
pi_62803284
Tja, heb uiteindelijk de overseer toch maar laten leven en verderop zit ik met weer zo'n probleem. Ik heb de landlord afgeknald en vraag me nu af of ik daar wel juist aan heb gedaan: meteen daarna moest ik nog twee andere gasten afschieten die me toen aanvielen en mijn karma is ineens een stuk neutraler geworden. En o ja, daarna nog zo'n kerel die de sherrif had afgeschoten en het dorpje wilde opblazen. Ik wil het eigenlijk allemaal proberen, maar dan duurt zo'n spel zo lang.
Gaat dat niet allemaal tegen je werken als je teveel 'slechte'dingen doet, dat het spel dan moelijker/anders wordt? Ik kan me herinneren dat als je in deel twee ergens een kind had vermoord iedereen je altijd aanviel.
anonieme razernist
pi_62803608
Ik vind het naar. Ik wou lekker aardig zijn. Heb wat sidequest aangenomen en ben naar ajar (?) gegaan. Daar liep ik per ongeluk metro stations in en heb iets teveel monsters afgeknalt. Heb 3 andere locaties ook nog gezien waar ik in een van de 3 iemand zou moeten vinden maar ik kan ze niet vinden.

Nu heb ik geen ammo meer en loop maar wat rond met mn basebalbat. Toen kwam ik ergens anders een donkere gang tegen met allerlij schorpioenen en toen was ik dood. Ik begrijp het niet
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_62803656
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 00:20 schreef vosss het volgende:

Dat deed ik dus ook, kreeg geen cadeau'tje van Amanta.... Heb Butch verlinkt en ik vond de Pip Boy 3000 een oud barrel.

Heb net de G.O.A.T test gedaan en moet nu de Vault uit zien te komen.

ik was best sceptisch over de game, gezien dat RPG me niet zo trekt, Mass Effect leek me ook geweldig, maar die had ik na een uurtje alweer uitgezet....

Deze game daarentegen wist me gelijk vast te grijpen, geen idee waarom.......

Vanavond mn bitch met een fles wijn naar dr vriendin sturen en Clarkson gaat gamen.

[ Bericht 20% gewijzigd door J.Clarkson op 30-10-2008 09:53:17 ]
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_62803776
Ik vind dat gedicht dat je van dat oude wijf krijgt wel prachtig
pi_62804060
Wat een game! Enigste wat ik erover kan zeggen Kan ook niet wachten om wat betere wapens te krijgen!
pi_62804310
Wie heeft trouwens Butch z'n moeder laten stikken? Ik kon het niet, het is gewoon moeilijk om een bastard te zijn in dit spel.
pi_62804369
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:12 schreef DretoX het volgende:
Wie heeft trouwens Butch z'n moeder laten stikken? Ik kon het niet, het is gewoon moeilijk om een bastard te zijn in dit spel.
Ik ook niet. Ik ben echt een super goed iemand in Fallout
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:28:19 #90
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_62804642
Heb zojuist Tenpenny Tower laten infiltreren door ghouls
Ik hou geen schuilplaats meer over xD
pi_62804992
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 00:44 schreef xminator het volgende:

[..]

Bij het verjaardagsfeestje tegen butch
Inderdaad . En dan tijdens die test 'Up your ass buddy.' Dat gemeen doen is wel leuk.
quote:
Tsja, ik wel. Kut Butch.
pi_62805442
quote:
Ik had geen zin om ammo te verspillen dus heb overgehaald om het zelf op te lossen. Had verwacht dat hij dood zou gaan maar hij overleefde het.

Megaton gaat er bij mij vanavond ook aan btw, nadat ik alles heb leeggeroofd en heb vermoord. Heerlijke game, heb alleen het echte Fallout gevoel uit deel 1 en 2 nog niet echt.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
pi_62805625
Ik vind dat het spel je niet echt het gevoel geeft om goed te zijn. Komt misschien door de setting. Overseer en Butch vermoord en die gasten in Megaton komen ook mijn keel uit.

Ik loop nu een beetje rond te dwalen door de wastelands voor een missie maar ik heb vrijwel geen kogels of goede wapens en die Mirelurk is best sterk als je alleen een honkbalknuppel hebt.Op dit moment vind ik het nogal een frustrerend spel. Je moet veel teveel lopen en dat kompas is irritant.
pi_62805689
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:42 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Inderdaad . En dan tijdens die test 'Up your ass buddy.' Dat gemeen doen is wel leuk.
[..]

Tsja, ik wel. Kut Butch.
Maar zij gaf je dat mooie gedicht op je 10e verjaardag!
pi_62805782
Wat is het verhaal? Een oorlog met atoombommen? En wat heeft je pa er mee te maken?
pi_62805799
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:13 schreef koen_pijl het volgende:
Wat is het verhaal? Een oorlog met atoombommen? En wat heeft je pa er mee te maken?
En dan schiet je iedereen dood. Ga je een beetje sexen en ren je door een grauw landschap.

Idd whooo
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_62805836
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:13 schreef disjfa het volgende:

[..]

En dan schiet je iedereen dood. Ga je een beetje sexen en ren je door een grauw landschap.

Idd whooo
Ehmm.... Oke
pi_62805915
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:09 schreef DretoX het volgende:

[..]

Maar zij gaf je dat mooie gedicht op je 10e verjaardag!
Ze had haar zoon beter moeten opvoeden dan een stom gedicht maken .
pi_62805957
Ik heb een sniper rifle gevonden,
kan iemand mij vertellen of die in de catagorie small of big guns valt?

in de vorige fallouts was het een small gun, maar in fallout 3 ziet hij er vrij grof uit
het wordt tijd dat ik mijn avatar update
pi_62806412
Ik heb dogmeat gevonden!
SPOILER
pi_62806425
Volgens mij valt ie onder small guns.
...war never changes
pi_62807209
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:07 schreef MrX1982 het volgende:
Je moet veel teveel lopen en dat kompas is irritant.
Vind het lopen heel erg meevallen. Lekker fasttravelen. En als je ergens nog niet bent geweest is dr wel een plek in de buurt waar je naar kan fasttravelen.

Oja, rocketjumpen met de fatboy werkt niet
pi_62807422
Voor de ps3 komt hij morgen uit, welke winkels verkoopt hem al? Lijkt me namelijk een super vette game
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_62807511
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:07 schreef lennartb.nl het volgende:
Vind het lopen heel erg meevallen. Lekker fasttravelen. En als je ergens nog niet bent geweest is dr wel een plek in de buurt waar je naar kan fasttravelen.

Oja, rocketjumpen met de fatboy werkt niet
Ik heb een side missie aangenomen van iemand in Megaton om een bericht te brengen naar een dorp oid maar als ik daar heen ga kom ik een Mirelurk tegen en leg ik het af met mijn honkbalknuppel .

Eens kijken of ik erheen kan fasttravelen.
pi_62808201
Ik vind het wel een lastige game, ben nu op de quest in dat museum, maar als je net dat metro station uitkomt heb je dit veel mutants, die allemaal stuk voor stuk niet snel neergaan.

Misschien moet ik met mijn level 5 hier nog niet zijn
Verder vind ik het wel lastig om te zien hoe je nou ergens heen moet. Ik heb mezelf rotgezocht om bij dat museum uit te komen. Ondergronds zie je nauwelijks iets dus moet je alles maar aflopen.
pi_62808275
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:19 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik heb een side missie aangenomen van iemand in Megaton om een bericht te brengen naar een dorp oid maar als ik daar heen ga kom ik een Mirelurk tegen en leg ik het af met mijn honkbalknuppel .

Eens kijken of ik erheen kan fasttravelen.
Tip. Kijk es boven je
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:45 schreef McGilles het volgende:
Ik vind het wel een lastige game, ben nu op de quest in dat museum, maar als je net dat metro station uitkomt heb je dit veel mutants, die allemaal stuk voor stuk niet snel neergaan.

Verder vind ik het wel lastig om te zien hoe je nou ergens heen moet. Ik heb mezelf rotgezocht om bij dat museum uit te komen. Ondergronds zie je nauwelijks iets dus moet je alles maar aflopen.
Hint: Flashlight? B ingedrukt houden. En misschien een beetje levellen ja.
pi_62808391
Kheb em ook nu.
Eventjes gespeeld, ben met quests in Megaton bezig. Burke is al dood bij mij Jammer dat hij geen sleutel had van zijn eigen huisje in Megaton, kom zijn huis niet binnen nu.
Vind het jammer dat speech overduidelijk minder van invloed is hier dan bij de vorige delen, misschien vandaag nog eens overnieuw beginnen zonder speech als tag skill.
Ik ben ook al mutated Als ik nu Severe Radiation Poisoning heb, worden mijn crippled limbs weer gehealed.

Trouwens Sneak is echt belachelijk vet In de vault al, ik zag Amata op een stoel zitten en 2 kerels over haar heen buigen en shit vragen enzo, ik dacht, ik sloop ze gewoon. Sneak aan, deur open [Detected] stond er, ik dacht fok it, VATS en 3x op het hoofd van de rechter met mn pistool equipped, en gaan. Sneak Critical Hit, zijn hoofd lag eraf met 1 kogel. Ik zag iets te laat dat die, nu hoofdloze, dus de Overseer was

[ Bericht 0% gewijzigd door Necrodeath op 30-10-2008 13:00:57 ]
Doe eens niet.
pi_62808610
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:16 schreef deepart het volgende:
Voor de ps3 komt hij morgen uit, welke winkels verkoopt hem al? Lijkt me namelijk een super vette game
Had hem gister voor 58 bij de media markt.
pi_62810309
Elke winkel verkoopt hem nu al denk ik.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 14:05:57 #110
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_62810572
Ik heb hem ook. Net naar die 2e vault geweest, ik heb me intens vermaakt.
pi_62811714
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:59 schreef DretoX het volgende:

[..]

Had hem gister voor 58 bij de media markt.
Ow dat is een nette prijs. Ik heb hem zojuist voor 15 euro bij Van Leest. Want ik had een waardebon van 50 euro, ooit eens gewonnen. Dalijk maar eens in me ps3 stoppen. Eerst moet ik nog wat huiswerk maken
Diepzinnige deepart.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 15:26:07 #112
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62812931
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 14:51 schreef RedDevil085 het volgende:
Ben hem (Fa3 natuurlijk) sinds gisteren aan het spelen en ook al ben ik een Fallout fan pur sang (Vault Dweller ftw) en had ik het spel ook gespeeld als hij door een team van programmerende chimpansees was gemaakt, moet ik toch zeggen dat ik... nou ja, een tikkeltje teleurgesteld ben. Had van "alle" kanten gehoord dat het ECHT geen Oblivion met guns word, maar ook al hebben ze zeker aandacht besteed aan het Fallout universum, toch heeft het die Oblivion feel (is niet verschrikkelijk, vond Oblivion heel goed te spelen).

Ik zal er nog flink wat uren in moeten pompen (en natuurlijk een paar keer op verschillende manieren het verhaal doorlopen) voordat ik er een definitieve mening over kan geven, maar vooralsnog is het: Leuk, maar niet meer dan dat...
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 15:28:10 #113
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62812998
quote:
Ik...
SPOILER
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 15:29:24 #114
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_62813036
Weet iemand of je de Brotherhood of Steel ook daadwerkelijk kan joinen? Ik ben nu onderhand level 7, vind het wel een vermakelijk spelletje, maar ben wel enigzins teleurgesteld.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 15:44:45 #115
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62813492
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:45 schreef McGilles het volgende:

Ik vind de orientatie af en toe ook behoorlijk moeilijk... Maar goed, dat geldt voor alle begin, he Heb ongeveer 3 uur zitten zoeken naar "The Family"
SPOILER
pi_62813959
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 15:29 schreef Blinker het volgende:
Weet iemand of je de Brotherhood of Steel ook daadwerkelijk kan joinen? Ik ben nu onderhand level 7, vind het wel een vermakelijk spelletje, maar ben wel enigzins teleurgesteld.
Aardig snel, wat is er teleurstellend voor jou?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 16:11:20 #117
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62814324
quote:

[ afbeelding ]
Zo, als er nu nog een consolefanboy is die zegt dat de Xbox of PS3 beter zijn dan de PC dan moet ie heel snel zijn mond spoelen

PS3 ziet er trouwens onthutsend slecht uit

Misschien toch een keer gaan spelen. Ik zag het niet zo zitten in dat spel maar het schijnt wel super goed te zijn dus tja, dan moet het maar
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_62814559
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:11 schreef Komakie het volgende:

[..]

Zo, als er nu nog een consolefanboy is die zegt dat de Xbox of PS3 beter zijn dan de PC dan moet ie heel snel zijn mond spoelen

PS3 ziet er trouwens onthutsend slecht uit

Misschien toch een keer gaan spelen. Ik zag het niet zo zitten in dat spel maar het schijnt wel super goed te zijn dus tja, dan moet het maar
Er is nog geen enkel spel op de consoles mooier dan de PC-versie, zal ook niet gaan gebeuren, trekt dat apparaatje gewoon niet.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 16:23:21 #119
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_62814739
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:26 schreef Black_Rainbow het volgende:
vanmiddag de main quest uitgespeeld. Ik moet zeggen, dit spel heeft me te veel vrije tijd gekost. En zal het nog wel meer doen, ook al heb ik hem al een keer uitgespeeld. Het einde kwam vrij plotseling, ik zal er niet teveel over loslaten, maar vond hem vrij matig. Maargoed, er zijn er 200, dus volgende keer beter.

Ja ja, veel tijd kwijt
  donderdag 30 oktober 2008 @ 16:55:33 #120
111328 cryotek
zie signature
pi_62815616
quote:
Ik
En ik heb hem ook door zijn hoofd geschoten
zie ondertitel
  donderdag 30 oktober 2008 @ 16:56:41 #121
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_62815641
Iemand problemen gehad met SeCUROM bij installatie? Topic op Tweakers waaruit blijkt dat die sukkels van Bethesda alsnog (geheel tegen belofte in) die klote DRM hebben bijgevoegd. Die troep komt mijn pc niet op.

Ga thuis meteen een illegale download aanzwengelen. Zal ik volgende week wel ergens m'n CE binnenkrijgen maar het schijfje laat ik dan maar mooi in de kast liggen. Heb Bethesda hier al over gemaild, moet iedereen eigenljk doen. Wanneer leren ze het nou eens...
  donderdag 30 oktober 2008 @ 17:21:34 #122
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_62816189
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:00 schreef DretoX het volgende:

[..]

Aardig snel, wat is er teleurstellend voor jou?
Nou ik was vroeger nogal verstokt aan Fallout 1.
Maar het heeft niet de sfeer van Fallout 1, ze hebben het geprobeert maar het komt er gewoon niet in de buurt.
De omgevingen lijken ook allemaal erg veel op elkaar.
Het voelt niet Fallout aan als, maar als een mod voor Oblivion.

Desalniettemin geen slecht spel, ik zou het een 7 geven.
Niet slecht, maar het komt niet in de buurt van het origineel.
pi_62816254
Ben hem aan het spelen op de ps3, het ziet er niet echt zo gelikt uit grafisch. De besturing voelt hetzelfde als oblivion. Vind het begin wel aardig al, moet er nog wel een beetje inkomen.

Wel jammer is dat hij op 720 is, en niet op 1080. Daardoor zie ik framedrops op een of andere vage manier.

Oja, en als tijdens het spelen er iemand van mijn buddy's online komt pauseert het spel tot die melding weer weg is.. Kan je dat uitzetten?
Diepzinnige deepart.
pi_62816338
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 17:24 schreef deepart het volgende:
Ben hem aan het spelen op de ps3, het ziet er niet echt zo gelikt uit grafisch. De besturing voelt hetzelfde als oblivion. Vind het begin wel aardig al, moet er nog wel een beetje inkomen.

Wel jammer is dat hij op 720 is, en niet op 1080. Daardoor zie ik framedrops op een of andere vage manier.

Oja, en als tijdens het spelen er iemand van mijn buddy's online komt pauseert het spel tot die melding weer weg is.. Kan je dat uitzetten?
Xbox versie kan wel 1080p toch?
pi_62816447
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 17:28 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Xbox versie kan wel 1080p toch?
Weet ik niet, ik heb geen xbox.. Helaas
Diepzinnige deepart.
pi_62816475
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 17:34 schreef deepart het volgende:

[..]

Weet ik niet, ik heb geen xbox.. Helaas
Ah achter op mn doosje staat inderdaad 1080p. Maargoed ik heb toch geen HDTV

Anders koop je er een xbox bij, kost toch niks joh
pi_62816521
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 17:35 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Ah achter op mn doosje staat inderdaad 1080p. Maargoed ik heb toch geen HDTV

Anders koop je er een xbox bij, kost toch niks joh
mijn volgende console word een microsoft console
Diepzinnige deepart.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:45:26 #128
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_62819656
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 17:38 schreef deepart het volgende:

[..]

mijn volgende console word een microsoft console
Hmmmyessssss, join the darkside, young padawan!
pi_62819828
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:45 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Hmmmyessssss, join the darkside, young padawan!
Diepzinnige deepart.
pi_62821119
Mijn poppetje loopt wat langzaam. Komt dit door de vele spullen die ik op pak en meeneem? (blikjes uit de SuperDupper)
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:50:03 #131
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62821475
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 20:38 schreef andre347 het volgende:
Mijn poppetje loopt wat langzaam. Komt dit door de vele spullen die ik op pak en meeneem? (blikjes uit de SuperDupper)
Als je teveel meuk bij je hebt ben je overencumbered (overbeladen) en kun je niet meer lopen... Waarschijnlijk een negatief effect op wat drugs die je gebruikt heb (mentats?) of misschien is een van je benen "crippled".

Denk dat een paar uur slaap wonderen zal doen
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:56:26 #132
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_62821641
Heb nu 2 'special weapons' Rock it launcher en die dart gun. Loop nu allemaal spullen te verzamelen voor toekomstige wapens maar ik kan die schema's maar nergens vinden Tin cans vind je trouwens heel veel in die Robotfabriek. Iemand vroeg dat in het begin van dit topic.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:07:53 #133
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_62821953
Vraagje over wat betreft wapens... hebben jullie ook best vaak last van gebrek aan ammo? Ik moet heel vaak naar de winkel om weer wat ammo te kopen.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_62822222
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:07 schreef Egamer het volgende:
Vraagje over wat betreft wapens... hebben jullie ook best vaak last van gebrek aan ammo? Ik moet heel vaak naar de winkel om weer wat ammo te kopen.
Heb ik ook

Ik kom nu al niet verder, niet lachen hè! Maar ik ben in dat dorpje geweest en die vent 100 munten gegeven, toen zei die waar ik heen moest. Nu ben ik daat vlakbij maar in dat stadje kan ik niet verder want der ligt puin waar ik niet overheen kan! Help!
Diepzinnige deepart.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:22:09 #135
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62822303
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:19 schreef deepart het volgende:

[..]

Heb ik ook

Ik kom nu al niet verder, niet lachen hè! Maar ik ben in dat dorpje geweest en die vent 100 munten gegeven, toen zei die waar ik heen moest. Nu ben ik daat vlakbij maar in dat stadje kan ik niet verder want der ligt puin waar ik niet overheen kan! Help!
Hehe... daar ben ik ook een tijd mee bezig geweest
SPOILER
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:26:39 #136
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_62822406
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:19 schreef deepart het volgende:

[..]

Heb ik ook

Hmmmyessss....just use the force..hmm....
pi_62822844
Whehe, die koe met die 2 koppen moet je ook niet neerknallen Dan ben je zelf ook gelijk redelijk aan de dode kant

Mooi spelletje alleen idd het lopen is een beetje veel
O+ BlaBlub O+
pi_62822865
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:22 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Hehe... daar ben ik ook een tijd mee bezig geweest
SPOILER
SPOILER
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:26 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Hmmmyessss....just use the force..hmm....
Welke knop is dat?
Diepzinnige deepart.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 22:07:01 #139
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_62823446
Lopen is zeer irritant, wat me ook is opgevallen. Auto's uit die tijd liepen op een kernreacter oid Laat een auto fikken en je krijgt een minipaddestoel wanneer die ontploft. Zeer goedkoop om een groepje mobs neer te halen =D
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 00:30:39 #140
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62827015
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:17 schreef McGilles het volgende:

[..]

Er is nog geen enkel spel op de consoles mooier dan de PC-versie, zal ook niet gaan gebeuren, trekt dat apparaatje gewoon niet.
Ik ben het met je eens, maar ik hoor zo vaak van Xbox en PS3 fanboys dat het niet zo is
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 06:23:49 #141
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_62828587
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:44 schreef neggix het volgende:
Whehe, die koe met die 2 koppen moet je ook niet neerknallen Dan ben je zelf ook gelijk redelijk aan de dode kant

Mooi spelletje alleen idd het lopen is een beetje veel
Dat heet een Brahmin, geen koe!

(In een van de eerste Fallouts is daar nog een mooi stukje dialoog over, iets van 'I saw a one-headed Brahmin - No way!')
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 06:24:37 #142
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_62828589
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:07 schreef Biefstuk het volgende:
Lopen is zeer irritant, wat me ook is opgevallen. Auto's uit die tijd liepen op een kernreacter oid Laat een auto fikken en je krijgt een minipaddestoel wanneer die ontploft. Zeer goedkoop om een groepje mobs neer te halen =D
Daar kun je wel om lachen maar in de 50's hadden ze plannen om echt ALLES op kernenergie te laten lopen
pi_62828845
Hoe stop ik mijn gun weg?
Het enige wat ik kan vinden is mijn wapen wegdoen in het menu en dan heb ik mn vuisten en dan op R drukken.

Dat moet toch makkelijker kunnen?

IEmand?
vosss is de naam,
pi_62829011
reload knop inhouden loop je meteen ook wat sneller
pi_62829040
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:07 schreef Egamer het volgende:
Als je ammo tekort hebt dan loop je gewoon veel te snel door het spel heen en vergeet je in alle boxes/desks/lockers etc te kijken. Ik zit met alle guns echt op 400+ kogels en schiet vrolijk in het rond.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:57:49 #146
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_62830869
Gisteravond maar eens geinstalleerd en gespeeld tot ik de vault uit kwam. Tot nu toe al erg gaaf, grafisch gewoon mooi. Heb nooit Fallout 1 en 2 gespeeld, maar 3 ademt ergens een beetje een Bioshock sfeertje uit, misschien door de getekende poppetjes van de reclames over de 'vaults'.

Van het weekend eens zien of ik er nog meer tijd voor heb.
pi_62831141
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 15:44 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Ik vind de orientatie af en toe ook behoorlijk moeilijk... Maar goed, dat geldt voor alle begin, he Heb ongeveer 3 uur zitten zoeken naar "The Family"
SPOILER
Ow dus daaaaaar... Daar heb ik ook echt lang naar lopen zoeken
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 09:57 schreef JK het volgende:
Heb nooit Fallout 1 en 2 gespeeld, maar 3 ademt ergens een beetje een Bioshock sfeertje uit, misschien door de getekende poppetjes van de reclames over de 'vaults'.

Ja vond ik ook! Vooral ook door de muziek op je radio!

Anyway. Verkopen jullie al jullie oude wapens? Zoals de BB gun ofzo? Of houden jullie alles, just in case..
pi_62831147
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 08:03 schreef lennartb.nl het volgende:
Beter!
Diepzinnige deepart.
pi_62831374
Owja, en wat is dat als ik iets eet of drink met 2+ radiation? Wat gebeurd er dan met je? Want er gaat geen health vanaf als ik iets eet.

Btw, RedDevil085, welk level was jij voor die Family grot?
pi_62831427
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 10:19 schreef -Dries- het volgende:
Owja, en wat is dat als ik iets eet of drink met 2+ radiation? Wat gebeurd er dan met je? Want er gaat geen health vanaf als ik iets eet.

In die test die je moest afleggen hadden ze het over een hand die uit je buik groeit Heb al wel spuiten ofzo gevonden die dat rad eraf halen.
Diepzinnige deepart.
pi_62831712
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 10:22 schreef deepart het volgende:

[..]

In die test die je moest afleggen hadden ze het over een hand die uit je buik groeit Heb al wel spuiten ofzo gevonden die dat rad eraf halen.
Maar dat is alleen voor extreme radiation denk ik. Want als je gewoon iets eet, gebeurd er niks.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:36:52 #152
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_62831791
Ik heb een bekend iemand teruggevonden
pi_62832014
Spoiler!!11!1

Fallout
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:07:27 #154
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_62832615
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 09:57 schreef JK het volgende:
Gisteravond maar eens geinstalleerd en gespeeld tot ik de vault uit kwam. Tot nu toe al erg gaaf, grafisch gewoon mooi. Heb nooit Fallout 1 en 2 gespeeld, maar 3 ademt ergens een beetje een Bioshock sfeertje uit, misschien door de getekende poppetjes van de reclames over de 'vaults'.

Van het weekend eens zien of ik er nog meer tijd voor heb.
Ik vond dat Bioshock in sfeer veel weg had van Fallout 1 & 2. Maar dat maakt de spellen niet slechter natuurlijk.

In de eerdere delen was het trouwens zo dat je strength nodig had voor de grotere guns, is dat nu nog zo? Heb er nog niks van gemerkt.
pi_62832640
quote:

Als je radiation levels hoger worden, krijg je radiation poisoning. Minor, severe, en critical (verder ben ik nog niet geweest ). Hoe hoger je radiation poisoning level, hoe meer stats van S.P.E.C.I.A.L. je verliest, dingen als Strength, en Endurance e.d.
SPOILER
Trouwens, hoeveel bobbleheads hebben jullie al? En welke?
Doe eens niet.
pi_62833008
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 11:08 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Als je radiation levels hoger worden, krijg je radiation poisoning. Minor, severe, en critical (verder ben ik nog niet geweest ). Hoe hoger je radiation poisoning level, hoe meer stats van S.P.E.C.I.A.L. je verliest, dingen als Strength, en Endurance e.d.

Dus elke keer als ik iets eets of drink met een +2 radiation, wordt dat allemaal bij elkaar opgeteld en krijg ik uiteindelijk een hele hoge radiation poisoning?

En radiation kan je ook laten ''healen'' bij Moira toch?
pi_62833513
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 11:20 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Dus elke keer als ik iets eets of drink met een +2 radiation, wordt dat allemaal bij elkaar opgeteld en krijg ik uiteindelijk een hele hoge radiation poisoning?

Yup. Healen bij Moira kan als het goed is alleen als je met die quest bezig bent, daarna kun je terecht bij de doc in Megaton (zal ook vast wel ergens anders een doc zijn, als je Megaton hebt opgeblazen ofzo )
Je radiation lvl kun je op je pipboy zien, bij status ofzo dacht ik.

Ff een screenshot voor de duidelijkheid waar je het kunt zien:

Doe eens niet.
pi_62834732
Die hideout van The Family kan je dus alleen in met een key (of lockpick uiteraard)?
...war never changes
pi_62834806
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 11:20 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Dat moet je bij de clinic doen. En je kan ook Rad-Away gebruiken.
pi_62834917
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 12:26 schreef Un4 het volgende:
Die hideout van The Family kan je dus alleen in met een key (of lockpick uiteraard)?
Nou... dat lockpicken is toch niet zo moeilijk? En waarschijnlijk ligt die sleutel ook vast wel ergens in die grot.

Ik vraag me alleen af om mijn level + gear wel hoog genoeg voor die hideout
pi_62834969
Niet iedereen heeft natuurlijk een hoge lockpick skill. Ik niet namelijk.

Ik sneak wel naar iemand toe en jat de sleutel uit z'n zak. Voor de lol ook nog een live granaat in z'n zak.
...war never changes
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:02:15 #162
111328 cryotek
zie signature
pi_62835572
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 12:26 schreef Un4 het volgende:
SPOILER
Kan dus makkelijker
zie ondertitel
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:21:34 #163
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_62836084
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 11:07 schreef Hooghoudt het volgende:

[..]

Ik vond dat Bioshock in sfeer veel weg had van Fallout 1 & 2. Maar dat maakt de spellen niet slechter natuurlijk.
Dat maakt de spellen zeker niet slechter! Maar de sfeer is een beetje hetzelfde en dat vind ik echt niet erg, Bioshock is een topgame die ik dan op de PC ook heb uitgespeeld.
Met Fallout 3 ga ik hopelijk ook veel leuke uurtjes beleven.

En wat betreft die radio icm. Bioshock; Ik heb wel een radiostation al gevonden, maar nog niet geluisterd.... was tijd om m'n nest in te gaan toen ik die vault uit was.

Ik denk wel dat dit spel een van de toppers van 2008 gaat zijn.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:39:43 #164
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_62836579
Ik moet zeggen hoe langer ik speel hoe leuker het begint te worden
Blijven bij jullie trouwens ook die nummers in je kop zitten na het spelen?
SPOILER
Mijn character nu btw :
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:48:39 #165
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62836797
quote:

4 of 5, het was even doorbikkelen (hoop boobytraps in die tunnels) maar het was de moeite waard... Ik heb intussen alle missies voor Moira gedaan en zit nu te dubben of Megaton nog bestaansrecht heeft of niet :p
pi_62838957
Las ergens dat het aantal sidequests een stuk minder was dan in Oblivion, weet iemand daar het fijne van? En hoe zit het met gear, is er ook weer erg veel of is die screen van Blinker de top?
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:30:27 #167
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_62839816
Je hebt ook nog Enclave armor, ik weet niet of dat nog beter is? Moet ik nog uitzoeken.
Maar qua armor is het vrij karig inderdaad. Ben trouwens bijna level 13
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:08:13 #168
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62840860
Ik ben blij dat ik em gekocht heb want ik had geen notie van de tofheid van het spel, was ook aardig verslaafd aan Oblivion dus [14.gif]. Ben pas level 2 overigens .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:09:41 #169
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62840900
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 15:30 schreef Blinker het volgende:
Je hebt ook nog Enclave armor, ik weet niet of dat nog beter is? Moet ik nog uitzoeken.
Maar qua armor is het vrij karig inderdaad. Ben trouwens bijna level 13
Hoe vaak ben je de Mysterious Stranger inmiddels al tegen gekomen? (Neem tenminste aan dat je hem bedoelde in je eerdere post?)
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:13:29 #170
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_62841003
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 16:09 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Hoe vaak ben je de Mysterious Stranger inmiddels al tegen gekomen? (Neem tenminste aan dat je hem bedoelde in je eerdere post?)
Vreemd genoeg ben ik die nog steeds niet tegen gekomen
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:33:09 #171
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_62841559
Daar moet je ook een perk voor hebben. Dan komt hij af en toe helpen in V.A.T.S.

Anders zul je hem nooit zien, nee.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:22:04 #172
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_62844304
Ah ok, vandaar. Ik moet zeggen dat het levelen wel een stuk makkelijker gaat dan bij de originele Fallout reeks. Alweer level 14:{
pi_62844459
Net level 9 geworden en in het bezit van een zeer dikke net gekregen A3-21's Plasma Rifle. Met alle gemak frituur ik nu iedereen

Echt een dik spel, heb in het verleden met veel plezier Fallout 1 en 2 vanaf de release gespeeld en nu ook echt met plezier aan het spelen! Het doorzoeken van alle kamers is ook zeker de moeite waard, heb nu al redelijk wat skillboeken gevonden en stimpacks en ammo zat!
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:48:19 #174
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_62844971
Bah lucky you! Ik moet het nog steeds doen met een Laser Rifle
Hoeveel damage doet de Plasma Rifle en waar heb je die verkregen?
pi_62846076
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 08:03 schreef lennartb.nl het volgende:
Thanks! Dat scheelt al een stuk ja!
vosss is de naam,
pi_62846094
Ik moet nu naar die Galaxy Radio. Kun je deze missie halen als je level 3 bent? Welke missies kan ik nog meer in Megaton aannemen (ben nu bij de 3e missie bij de supplies) Verder nog niet veel missies gedaan. Alleen die sherriff is dood Gekilled door die gast in de bar
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:42:05 #177
13851 overhyped
Stop the hype
pi_62846590
Yaahaaa! fallout 3 is binnen via steam

weg van forum is!
Want ik ben HYPER dan HYPER dan HYPER dan HYPE! Overhyped voor als je dat niet begrijpt
pi_62846615
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 18:48 schreef Blinker het volgende:
Bah lucky you! Ik moet het nog steeds doen met een Laser Rifle
Hoeveel damage doet de Plasma Rifle en waar heb je die verkregen?
SPOILER
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:46:12 #179
13851 overhyped
Stop the hype
pi_62846727
Zucht, updateing, 45 minutes remaining, wel met 835KB/s gebruik ik m'n bandbreedte nog eens

Zeg dan niet dat je klaar bent #@#$ steam!
Want ik ben HYPER dan HYPER dan HYPER dan HYPE! Overhyped voor als je dat niet begrijpt
pi_62847503
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 19:26 schreef andre347 het volgende:
Ik moet nu naar die Galaxy Radio. Kun je deze missie halen als je level 3 bent? Welke missies kan ik nog meer in Megaton aannemen (ben nu bij de 3e missie bij de supplies) Verder nog niet veel missies gedaan. Alleen die sherriff is dood Gekilled door die gast in de bar
Dan kun je in ruil daarvoor die gast in de bar ook killen. Krijg je zelfs karma voor...

Is dit trouwens ook het 360 topic?
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:16:17 #181
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_62847568
Mja, ik denk dat er niet echt veel verschil in zal zitten kwa versies
Dus volgende topic multi?
pi_62847710
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 20:13 schreef Haijo het volgende:

[..]

Dan kun je in ruil daarvoor die gast in de bar ook killen. Krijg je zelfs karma voor...

Is dit trouwens ook het 360 topic?
Dat heb ik ook gedaan En hoe kan ik die bom onschadelijk maken? Welke missie moet ik dan aannemen?
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:30:21 #183
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62847860
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 20:23 schreef andre347 het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gedaan En hoe kan ik die bom onschadelijk maken? Welke missie moet ik dan aannemen?
Volgens mij is de sherrif de enige die die missie aanbied (in jou geval is de keuze al gemaakt).
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:37:42 #184
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_62848023
Ach, niet druk om maken! Gewoon doorgaan
Daar word je niet op afgerekend.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:40:15 #185
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62848094
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 20:37 schreef Blinker het volgende:
Ach, niet druk om maken! Gewoon doorgaan
Daar word je niet op afgerekend.
Ik zou er ook niet opnieuw voor begonnen zijn Dat hele megaton is in principe (in mijn geval ) toch al verdoemd... Een grote bom in het midden van een stadje laten liggen is natuurlijk vragen om problemen...
pi_62849073
Had die gast in z'n pak dus ook vermoord. En de sheriff is ook dood Nu heb ik geen missie meer én krijg ik geen superwapen voor het opblazen van Megaton
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 21:23:37 #187
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_62849152
Volgens mij kreeg je geen superwapen oid?
En als je de fatman bedoelt die kan je ook gewoon kopen
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 22:51:14 #188
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_62851719
Uitgespeeld
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:16:01 #189
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_62852430
Welk level eindigde je?
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:27:04 #190
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_62852673
Ik meen 18..
Vooral met de laatste 2 quests ga je zo snel level omhoog niet normaal.

Ik kan nu alleen niet verder spelen..
Flauw..
pi_62852777
Ik ben net lvl10 geworden. Volgens mij is het alleen niet de bedoeling dat ik die plasma rifle heb, ik schiet zelfs van 100m afstand elke vijand in 1 schot dood

Ook heb ik net mijn 2e eigen-gemaakte wapen, railway-rifle. Had 2x het schematic, dus was het een 2e versie geworden met +10% damage Overigens heb ik nu max ammo voor de meeste wapens en ook al 89 stimpacks
pi_62852835
Hoeveel GB neemt dit spel in?
En loopt het een beetje goed op een nVidia 8600GT?
pi_62852845
Hebben jullie ook zo'n enorme last van de hoeveelheid crashes ???
Anyway, het spel is zo vet dat ik gewoon door BLIJF spelen.
Enig idee waar ik Dogmeat tegen kan komen of zo ? Lijkt me wel cool maar heb geen idee.
Ben nu lvl 9 geloof ik, heb GNR al gedaan, ben op zoek naar Weapons Cache, Declaration of Independence kan ik niet bij komen, Lockpicking te laag voor linker deur en geen sleutel voor de hoofddeur.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:37:47 #194
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_62852864
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 23:32 schreef McGilles het volgende:
Ik ben net lvl10 geworden. Volgens mij is het alleen niet de bedoeling dat ik die plasma rifle heb, ik schiet zelfs van 100m afstand elke vijand in 1 schot dood

Ook heb ik net mijn 2e eigen-gemaakte wapen, railway-rifle. Had 2x het schematic, dus was het een 2e versie geworden met +10% damage Overigens heb ik nu max ammo voor de meeste wapens en ook al 89 stimpacks
Railway rifle

Hoofden, benen, armen, alles blijft aan de muur hangen met dat ding
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:38:27 #195
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_62852882
Het spel is geinstalleerd 6gb ongeveer.
Ik heb zelf een 8800GT en daar draait bijna alles op het allerhoogste.

@McGilles
Na een tijdje had ik ook plasma rifle en die is inderdaad erg goed.
Ik bedenk me nu net dat ik steeds mijn fatboy ammo heb opgespaard en nooit gebruikt
pi_62852912
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 23:37 schreef Catch_me het volgende:

[..]

Railway rifle

Hoofden, benen, armen, alles blijft aan de muur hangen met dat ding
Ik ga hem zeker even lekker testen morgen. Maar die plasma gun die ik heb is toch wel heeeel erg dik
Heb net dat halve ghoul 'stadje' uitgemoord, want mijn maatje vond sommige niet zo heel erg lief dus begon hij te schieten
pi_62852925
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 23:38 schreef Blinker het volgende:
Het spel is geinstalleerd 6gb ongeveer.
Ik heb zelf een 8800GT en daar draait bijna alles op het allerhoogste.

@McGilles
Na een tijdje had ik ook plasma rifle en die is inderdaad erg goed.
Ik bedenk me nu net dat ik steeds mijn fatboy ammo heb opgespaard en nooit gebruikt
Ik heb nu 5 fatboy ammo en al 2x die gun gevonden. Beide keren heb ik die gun gewoon gedumpt omdat hij zo zwaar is
pi_62853005
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 23:36 schreef Devrim_ het volgende:
Hoeveel GB neemt dit spel in?
En loopt het een beetje goed op een nVidia 8600GT?
Het neemt 5.63 GB in.
Ik speel het zelf op een 9500 gs. En kan gewoon lekker op ultra high spelen, je kunt het ook in m'n filmpje zien:

De 9500 gs is vergelijkbaar met de 8600gt dus je zult hem goed kunnen draaien .
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 23:36 schreef gabiballetje het volgende:
Hebben jullie ook zo'n enorme last van de hoeveelheid crashes ???
Anyway, het spel is zo vet dat ik gewoon door BLIJF spelen.
Enig idee waar ik Dogmeat tegen kan komen of zo ? Lijkt me wel cool maar heb geen idee.
Ben nu lvl 9 geloof ik, heb GNR al gedaan, ben op zoek naar Weapons Cache, Declaration of Independence kan ik niet bij komen, Lockpicking te laag voor linker deur en geen sleutel voor de hoofddeur.
Heb al 4 uurtjes erop zitten maar nog geen 1 crash gehad .
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:53:29 #199
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_62853148
Moet je nagaan die Ghoulstad ken ik nog nieteens
Ik ga denk ik overnieuw beginnen en pure evil spel

Ik was dogmeat tegengekomen bij de junk yard.
En hier had ik oook geregeld last van crashes, maar gelukkig duurt het laden van het spel niet zo lang, dus zag het wel door de vingers
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:59:24 #200
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_62853247
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 19:26 schreef andre347 het volgende:
Ik ga overnieuw beginnen want ik ging iets te snel, hoe zorg je ervoor dat die sherrif gekilled wordt?
  zaterdag 1 november 2008 @ 00:06:25 #201
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_62853371
Die kerel in dat pak gaan snitchen bij de sherrif =c
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
-Revolutionary Immortal Technique
  zaterdag 1 november 2008 @ 00:23:01 #202
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_62853663
Hehe, inderdaad.
Ik ga zodadelijk ook overnieuw beginnen en me compleet richten op de sidequests.
En alles doen wat niet mag natuurlijk
  zaterdag 1 november 2008 @ 00:47:12 #203
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_62854057
Anyway, ik ga nu richting Vault 87, ben ik al bijna door het spel heen of wat?
pi_62854089
Iemand al bij vault 106 geweest?
pi_62854463
Ik heb erg veel last van critical errors en zelfs van het spontaan herstarten van mijn pc die dan na het herstarten ook een nieuwe resolutie heeft gekregen. Jammer.
anonieme razernist
  zaterdag 1 november 2008 @ 02:41:41 #206
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_62855313
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 00:47 schreef Biels het volgende:
Anyway, ik ga nu richting Vault 87, ben ik al bijna door het spel heen of wat?
Ja, praktisch wel. Als je nog wat andere dingen zou ik het nu doen, want je kan niet verder spelen als je em uitgespeeld hebt.
pi_62855324
Waar zit de hol van de fire ants? Ik moet nu geloof ik hun hol vinden en verdelgen oid. Help me.

Waar ken ik burke vinden
  zaterdag 1 november 2008 @ 02:52:04 #208
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_62855360
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 02:41 schreef Blinker het volgende:

[..]

Ja, praktisch wel. Als je nog wat andere dingen zou ik het nu doen, want je kan niet verder spelen als je em uitgespeeld hebt.
Best gay dan. Ik wil eigenlijk die Death Claws nog vinden, maargoed, die scheuren me aan stukken .
  zaterdag 1 november 2008 @ 03:54:40 #209
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_62855590
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 02:43 schreef xminator het volgende:
Waar zit de hol van de fire ants? Ik moet nu geloof ik hun hol vinden en verdelgen oid. Help me.

Waar ken ik burke vinden
Er zit een metrostation in de buurt en daar moet je dan voor de rest wel uitkomen.
Ik ben ook een beetje gaan speuren op internet en blijkt dat ik zoveeeel dingen nog niet heb gezien.
Nog genoeg speelplezier in ieder geval

Nu eindelijk slapen
pi_62856681
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 23:53 schreef Blinker het volgende:
Moet je nagaan die Ghoulstad ken ik nog nieteens
Ik ga denk ik overnieuw beginnen en pure evil spel

Ik was dogmeat tegengekomen bij de junk yard.
En hier had ik oook geregeld last van crashes, maar gelukkig duurt het laden van het spel niet zo lang, dus zag het wel door de vingers
In hoeveel uur heb je hem uitgespeeld?

Want ik ben nu level 10 en heb er nu zo'n 14 uur opzitten. Heb zo'n 25 markers op de map waar ik heen kan gaan. Ik denk dat je heeeeeel veel hebt gemist, altijd de moeite waard om overnieuw te beginnen!
  zaterdag 1 november 2008 @ 10:34:00 #211
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_62857217
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 02:41 schreef Blinker het volgende:

[..]

wat een kutspel.
  zaterdag 1 november 2008 @ 11:46:15 #212
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_62858272
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 10:34 schreef RickoKun het volgende:

[..]

wat een kutspel.
Ricko niet doen! Fallout 3 is het beste spel EVER!
  zaterdag 1 november 2008 @ 11:51:57 #213
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_62858363
Ja? Tell me aquilaatje, hoe zit het met de humor, nog steeds zo gitzwart als in fallout 1 en 2?
Kan je me overtuigen dat dit geen oblivion met guns is? Ik zeg niet dat het zo is maar convince me zodat ik hem misschien ga aanschaffen
pi_62858853
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 11:51 schreef RickoKun het volgende:
Ja? Tell me aquilaatje, hoe zit het met de humor, nog steeds zo gitzwart als in fallout 1 en 2?
Kan je me overtuigen dat dit geen oblivion met guns is? Ik zeg niet dat het zo is maar convince me zodat ik hem misschien ga aanschaffen
Kwa humor, ik had net even een momentje in de game..
SPOILER
Dat vond ik wel grappig gedaan
Diepzinnige deepart.
pi_62858855
'k Vind het jammer dat je geen uitgebreide omschrijvingen bij items kunt zien, zoals in de vorige.
En verder is de interface wel erg versimpeld, waarschijnlijk ivm consoles enzo.
  zaterdag 1 november 2008 @ 12:28:39 #216
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_62858892
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 12:26 schreef deepart het volgende:

[..]

SPOILER
Dat vond ik wel grappig gedaan
dat zou mij ook wel een glimlach op het gezicht toveren
pi_62858898
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 12:26 schreef DennisMoore het volgende:
'k Vind het jammer dat je geen uitgebreide omschrijvingen bij items kunt zien, zoals in de vorige.
En verder is de interface wel erg versimpeld, waarschijnlijk ivm consoles enzo.
Over die omschrijvingen ben ik het mee eens, en die versimpelde interface vind ik wel handig. Lekker snel, ik speel hem op een console dus dan moet je inderdaad niet van die uitgebreide menu's hebben.
Diepzinnige deepart.
  zaterdag 1 november 2008 @ 12:38:29 #218
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_62859040
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 11:51 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb hem nog niet gespeeld
  zaterdag 1 november 2008 @ 12:41:37 #219
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_62859106
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 12:38 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik heb hem nog niet gespeeld
gaaahaaast
pi_62859938
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 12:26 schreef deepart het volgende:
Gister ook zo'n momentje hier:
SPOILER
Laatste twee woorden in spoiler is een link
Doe eens niet.
pi_62861340
Yo ik ben net voor de main quest in river city geweest voor het eerst, daarna moet je naar lincoln memorial ofzo? wat links van rivet zit iig. Ik ben nu daar en hij zegt look for dad's notes, waar kan ik die vinden? Ik sta bij een computer en een grote buis met water waar in standbeeld in staat.
pi_62861439
nvm lol al gevonden
  zaterdag 1 november 2008 @ 16:41:11 #223
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_62863592
Net gehaald, aan het installeren, ben hyped!
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  zaterdag 1 november 2008 @ 19:04:49 #224
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_62866562
Jezus griebels wat is ie vet. Ben er net na 5 uur voor het eerst uitgecrashed maar misschien goed, soort verplichte pauze

Samenvattend: VATS verveelt nog absoluut niet en het is helemaal WEL Fallout. Nikste Oblivion met guns. Petje af Bethesda!

(enig puntje van kritiek: het schieten is een beetje wobbelig, waarschijnlijk omdat hij ook voor de consoles is. Speelt niet echt strak. Op zich niet erg, het is een RPG natuurlijk, niet puur FPS)
  zaterdag 1 november 2008 @ 19:08:08 #225
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_62866643
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 19:04 schreef Kamphuys het volgende:
Jezus griebels wat is ie vet. Ben er net na 5 uur voor het eerst uitgecrashed maar misschien goed, soort verplichte pauze

Samenvattend: VATS verveelt nog absoluut niet en het is helemaal WEL Fallout. Nikste Oblivion met guns. Petje af Bethesda!

(enig puntje van kritiek: het schieten is een beetje wobbelig, waarschijnlijk omdat hij ook voor de consoles is. Speelt niet echt strak. Op zich niet erg, het is een RPG natuurlijk, niet puur FPS)
Ik hoor van genoeg mensen dat het toch echt wel oblivion met guns is en dan bijgevoegd element VATS.
pi_62867416
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 19:08 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik hoor van genoeg mensen dat het toch echt wel oblivion met guns is en dan bijgevoegd element VATS.
Blabla, oblivion is een apenspel. Ik heb deeltje 1 en 2 van fallout vanaf de release gespeeld en dit heeft dus echt wel het Fallout gevoel. Alles lekker doorzoeken, sneaky dingen uithalen waardoor je extra'tjes krijgt, het zit er allemaal in!
pi_62867816
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 19:40 schreef McGilles het volgende:

[..]

Blabla, oblivion is een apenspel. Ik heb deeltje 1 en 2 van fallout vanaf de release gespeeld en dit heeft dus echt wel het Fallout gevoel. Alles lekker doorzoeken, sneaky dingen uithalen waardoor je extra'tjes krijgt, het zit er allemaal in!
Oblivion heb ik ook gespeeld, en als we het hebben over de gameplay kan je wel voelen dat het er op lijkt. De sfeer is wel anders. Ik vond Oblivion kut, maar Fallout daarentegen vind ik erg vet
Diepzinnige deepart.
  zaterdag 1 november 2008 @ 20:00:38 #228
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_62867866
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 19:58 schreef deepart het volgende:

[..]

Oblivion heb ik ook gespeeld, en als we het hebben over de gameplay kan je wel voelen dat het er op lijkt. De sfeer is wel anders. Ik vond Oblivion kut, maar Fallout daarentegen vind ik erg vet
Ohhh mooi zo, dat doet mij goed.
Ik zal hem zo even uitproberen op mijn pc
pi_62867903
Minpunt wat ik heb bij dit spel is dat ik quests moet uitvoeren waar ik het juiste level nog niet voor heb. In megaton zijn te weinig missies waarbij je snel stijgt in level

Voor de rest is het een top game ! Doet me denken aan Bioshock.
pi_62868111
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 20:02 schreef andre347 het volgende:
Minpunt wat ik heb bij dit spel is dat ik quests moet uitvoeren waar ik het juiste level nog niet voor heb. In megaton zijn te weinig missies waarbij je snel stijgt in level

Voor de rest is het een top game ! Doet me denken aan Bioshock.
Hoezo zou je quests nodig hebben om te levelen. Er zijn zo ONTZETTEND veel dingen waar je heen kan gaan voor side-quests en gewoon enemies knallen dat level echt geen probleem hoeft te zijn. Je moet ook niet zo snel mogelijk door dit spel heengaan, het is niet voor niet GEEN first-person shooter.

En inderdaad, Bioshock had mooi die sfeer en dingetjes van Fallout 1 & 2 na-geaapt
  zaterdag 1 november 2008 @ 20:15:45 #231
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_62868195
Je kan echt super snel levelen. Gewoon veel raiders afknallen.
In deze volgorde=> Elementary school => Superdupermart => en dan gelijk door naar GNR

Tegen die tijd ben je allang level 5.
Hoog genoeg om in de wasteland te overleven.
  zaterdag 1 november 2008 @ 20:19:22 #232
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_62868293
Het leuke van Fallout 3 is wel de mogelijkheden van de vele side-quests.
Ik kwam er na het uitspelen van het spel erachter dat ik zoveeeel nog niet heb ontdekt.
Dit staat echt parallel met de vorige delen.

Het speelt inderdaad wel als Oblivion, maar de sfeer zit er helemaal in van de vorige delen
pi_62868343
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 20:15 schreef Blinker het volgende:
Je kan echt super snel levelen. Gewoon veel raiders afknallen.
In deze volgorde=> Elementary school => Superdupermart => en dan gelijk door naar GNR

Tegen die tijd ben je allang level 5.
Hoog genoeg om in de wasteland te overleven.
Daartussen heb je ook nog een aantal dingen die je kan doen, je kan ook in die metro stations ronddwaalen.
Ben nu net lvl15 en ga op naar de eerste andere vault, nummertje 112 volgens mij
  zaterdag 1 november 2008 @ 20:26:32 #234
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_62868468
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 20:21 schreef McGilles het volgende:

[..]

Daartussen heb je ook nog een aantal dingen die je kan doen, je kan ook in die metro stations ronddwaalen.
Ben nu net lvl15 en ga op naar de eerste andere vault, nummertje 112 volgens mij
Ah ok. Er zijn er nog een aantal meer, die ik ook nog niet heb bezocht.
Tip doe Vault 78 pas als je klaar bent om het spel uit te spelen. Het gaat snel vanaf daar.
Plus je kan niet verder spelen nadat je het uitgespeeld hebt.
pi_62871390
Net weer een oude bekende tegen gekomen:
SPOILER
Doe eens niet.
  zaterdag 1 november 2008 @ 23:29:52 #236
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_62872662
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:30 schreef Necrodeath het volgende:
Net weer een oude bekende tegen gekomen:
SPOILER
Die ben ik nog niet eens tegen gekomen
Ik wil! Ik wil! Ik wil!
pi_62873574
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 20:00 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ohhh mooi zo, dat doet mij goed.
Ik zal hem zo even uitproberen op mijn pc
Ik vind het wel een kruising tussen Oblivion en de oude Fallouts. helaas mis ik van die laatste wel wat veel , maar toch. Het spel is gewoon heel goed. Net zoals Oblivion trouwens was.
Maar het feti dat je bv. uren zit te wachten totdat een winkel opengaat doet me helaas teveel aan Oblivion denken, terwijl ik daar bij Fallout helemaal niet aan wil denken.
anonieme razernist
  zondag 2 november 2008 @ 01:25:27 #238
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_62874895

Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
pi_62875343
quote:
Op zondag 2 november 2008 00:12 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Ik vind het wel een kruising tussen Oblivion en de oude Fallouts. helaas mis ik van die laatste wel wat veel , maar toch. Het spel is gewoon heel goed. Net zoals Oblivion trouwens was.
Maar het feti dat je bv. uren zit te wachten totdat een winkel opengaat doet me helaas teveel aan Oblivion denken, terwijl ik daar bij Fallout helemaal niet aan wil denken.
Uren moet wachten, waar dan? Gewoon resten en je kan overal gelijk in.
pi_62875422
Nou ja, op T drukken en dan een uur of acht wachten. Ik ken het nog van Oblivion
anonieme razernist
pi_62876013
quote:
Op zondag 2 november 2008 01:25 schreef Gamer_V het volgende:
[ link | afbeelding ]

Rofl wtf

Kheb nu een Ranger Combat Armor +10 small guns, +1 luck en +5 AP met 37 DR bijna max repaired
Mooie vervanging voor mijn Recon Armor wat ik daarvoor non-stop gebruikte.
SPOILER
En nu tijd om te slapen
Doe eens niet.
  zondag 2 november 2008 @ 11:13:05 #242
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_62877990
Ik begin erg giftig te worden, eerst al problemen met fable 2 om em binnen te krijgen voor xbox360.

Zit ik dit spel te spelen, crashed ie om de haverklap. Maar ach, daar zal ik in mijn eentje wel weer last van hebben.
pi_62878392
Misschien weet iedereen dit al, maar ik kwam nu pas op het idee:
SPOILER
  zondag 2 november 2008 @ 12:48:15 #244
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_62879713
quote:
Op zondag 2 november 2008 02:03 schreef NoCigar het volgende:
Nou ja, op T drukken en dan een uur of acht wachten. Ik ken het nog van Oblivion
In de originele Fallouts moest je ook regelmatig wachten om dat er op een bepaalde tijd iets stond te gebeuren hoor
  zondag 2 november 2008 @ 12:53:29 #245
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_62879817
quote:
Op zondag 2 november 2008 11:13 schreef RickoKun het volgende:
Ik begin erg giftig te worden, eerst al problemen met fable 2 om em binnen te krijgen voor xbox360.

Zit ik dit spel te spelen, crashed ie om de haverklap. Maar ach, daar zal ik in mijn eentje wel weer last van hebben.
Een crash in 5 uur. Ben toch wel blij dat ik hem al gedownload heb, krijg de CE van Play.com pas vrijdag denk ik, was echt te frustrererend geweest om daar op te wachten.

Wat draait het spel bij jullie? (PC gamers)

Ik heb een X2 5600+ en een Radeon 3870 (2 gig mem, Win XP). Resolutie 1650 bij 1080, alles op High, zonder AA/AF. (Automatisch kiest het progje voor die instellingen + 4AA/8AF)

Toch hapert het af en toe behoorlijk, met name als ik nieuwe stukken wastland verken. Hebben jullie daar ook last van? Het is geen videokaartprobleem, dat herken ik echt wel. Haperen, wat pop-ups in de verte, brakke textures... het is alles behalve perfect. Geen punt hoor, het is super sfeervol en mooi. Hoe is dat bijj jullie?

(Wat ik wel echt heel storend vind is dat reload en wapenswitch knoppen niet altijd de eerste keer reageren, dat was bij Oblivion ook al. En maak dat vaker mee bij 'console-ports')
pi_62880045
Wat is de wapenswitch-knop ?
  zondag 2 november 2008 @ 13:10:00 #247
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_62880159
Bij mij maakt ie niet uit of ik alles op low zet, hij gaat dan toch weer crashen, al duurt het wat langer voordat dat gebeurt.

Ik weet (nog) niet wat de wapenswitch knop is, en kan je met melee wapens geeneens lichaamsdelen aanvallen?
pi_62880184
quote:
Op zondag 2 november 2008 13:05 schreef DennisMoore het volgende:
Wat is de wapenswitch-knop ?
Gewoon '1', '2', '3', '4' etc.
Je moet er wel eerst je wapens aan toe kennen: open de Pip-boy (Tab), houdt 1, 2, of 3 etc ingedrukt en klik dan op het wapen in je Waepons submenu. Aan elk cijfer kun je op die manier een wapen toevoegen.
  zondag 2 november 2008 @ 13:30:14 #249
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_62880659
quote:
Op zondag 2 november 2008 13:10 schreef RickoKun het volgende:
Bij mij maakt ie niet uit of ik alles op low zet, hij gaat dan toch weer crashen, al duurt het wat langer voordat dat gebeurt.

Ik ben geen hardware specialist, maar als ik dit zo lees zou ik zeggen dat je videokaart te warm wordt. (Hoe lichter het verbruik, hoe langer het duurt voordat hij bij een bepaalde temperatuur eruit knalt). Of alleszins iets in je kast wat te warm wordt.

Wat voor specs heb je?
  zondag 2 november 2008 @ 13:48:34 #250
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_62881081
quote:
Op zondag 2 november 2008 13:11 schreef Morri het volgende:

[..]

Gewoon '1', '2', '3', '4' etc.
Je moet er wel eerst je wapens aan toe kennen: open de Pip-boy (Tab), houdt 1, 2, of 3 etc ingedrukt en klik dan op het wapen in je Waepons submenu. Aan elk cijfer kun je op die manier een wapen toevoegen.
Serieus?
Ik heb al 25 uur op de teller en ik ging de hele tijd eerst naar de pip boy etc
pi_62881217
quote:
Op zondag 2 november 2008 13:48 schreef Blinker het volgende:

[..]

Serieus?
Ik heb al 25 uur op de teller en ik ging de hele tijd eerst naar de pip boy etc
Ja, serieus. Probeer maar
pi_62881882
Ik ook dus, Had al wel ontdenkt dat er iets gebeurde als je op een cijfer drukten en had al zo'n vermoeden...
anonieme razernist
  zondag 2 november 2008 @ 15:16:53 #253
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_62883187
Weet iemand hoe ik bij de republic of dave kan komen?
  zondag 2 november 2008 @ 15:29:16 #254
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_62883436
quote:
Op zondag 2 november 2008 13:30 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Ik ben geen hardware specialist, maar als ik dit zo lees zou ik zeggen dat je videokaart te warm wordt. (Hoe lichter het verbruik, hoe langer het duurt voordat hij bij een bepaalde temperatuur eruit knalt). Of alleszins iets in je kast wat te warm wordt.

Wat voor specs heb je?
Och laat maar, ik heb hem nu op windowed en nu crashed bijna niet meer.

Jezus lui, wat heb ik een moete om mijn ammo op peil te houden. Ik ros zowat mn hele ammunitie erdoorheen om 1 zo'n fire ant kapot te knallen. Naja, dan weer verder met mijn melee weapons

over fire ants gesproken:
SPOILER
--edit--

En waar kan ik in vredesnaam een bed opzoeken? Ik kan NERGENS pitten voor een NORMALE prijs. allemaal 100 caps enzo?

[ Bericht 4% gewijzigd door Rickocum op 02-11-2008 15:41:28 ]
pi_62883952
quote:
Op zondag 2 november 2008 15:29 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Jezus lui, wat heb ik een moete om mijn ammo op peil te houden. Ik ros zowat mn hele ammunitie erdoorheen om 1 zo'n fire ant kapot te knallen. Naja, dan weer verder met mijn melee weapons

SPOILER
--edit--

En waar kan ik in vredesnaam een bed opzoeken? Ik kan NERGENS pitten voor een NORMALE prijs. allemaal 100 caps enzo?
Heb je geen huis in megaton of tenpenny . Iig in die huis van die missie met fire ants (dooie vader) daar heb je een bed, kun je in slapen.
  zondag 2 november 2008 @ 15:58:51 #256
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_62884006
Elementary school kan je ook slapen (bij Springvale)
pi_62884236
quote:
Op zondag 2 november 2008 15:29 schreef RickoKun het volgende:

[..]

SPOILER
--edit--

Ik heb ook net die fire-ants quest gedaan, meeste fireants in 1 of 2 kogels kapot
Tevens moet je gewoon wat beter zoeken naar stimpacks, zit momenteel op 187 stuks
  zondag 2 november 2008 @ 16:09:40 #258
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62884254
Ik zit echt vaak zonder ammo

Een granaat sneaky bij iemand in z'n broek stoppen is écht geniaal
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_62884383
quote:
Op zondag 2 november 2008 16:09 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zit echt vaak zonder ammo

Een granaat sneaky bij iemand in z'n broek stoppen is écht geniaal
Doorzoek dan goed alle schappen en huisjes. Heb nu echt van alles enorm veel. Zeker meer dan tienduizend kogels.
  zondag 2 november 2008 @ 16:56:03 #260
178311 Motorhoofd
Do you feel lucky, punk
pi_62885233
Ik heb hem nu ook, wat een vette game! Al die beginstukken in de Vault waren echt meesterlijk!
Ik ben nu nog in het begin in Megaton en ben ook even in dat schoolgebouw geweest, maar daar werd het een beetje gevaarlijk.

Ik heb in Megaton een huisje van de sherrif gehad, maar ik heb geen idee waar die staat, weet iemand dat?
  zondag 2 november 2008 @ 17:24:23 #261
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_62885912
Die sherrif heet lucas nogwat, moet je ff op je lokale map kijken naar die naam.

Iemand die unarmed heefft, kan je met unarmed wél richten met VATS, met melee niet namelijk
  zondag 2 november 2008 @ 18:04:46 #262
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_62887032
quote:
Op zondag 2 november 2008 16:08 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik heb ook net die fire-ants quest gedaan, meeste fireants in 1 of 2 kogels kapot
Tevens moet je gewoon wat beter zoeken naar stimpacks, zit momenteel op 187 stuks
Die fire-ants in 2 schoten kapot? Welke moeilijkheidsgraad en wapen? (En ja ik richt ook op die antenna )
  zondag 2 november 2008 @ 18:15:57 #263
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_62887364
Ook wil ik een klacht indienen.

Wat is dit spel me toch een potje donker zeg!
Is er misschien ook een night vision ofzo in dit spel?
soms blijf ik maar op V drukken om te zien waar de vijand is
pi_62887502
quote:
Op zondag 2 november 2008 18:04 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Die fire-ants in 2 schoten kapot? Welke moeilijkheidsgraad en wapen? (En ja ik richt ook op die antenna )
Moeilijkheidsgraad normal. Wapen voornamelijk een plasmagun, maar met een sniper lukt het ook
pi_62887728
quote:
Op zondag 2 november 2008 18:15 schreef RickoKun het volgende:

TAB indrukken geeft lampje maar geeft niet echt veel licht
pi_62887948
quote:

Het is geen FPS, het hoort bij de sfeer van het spel. Of wacht tot het dag is. Mocht je binnen zijn moet je gewoon veel op je 'radar' kijken.
pi_62888097
Sigh, ik wordt de heletijd beschoten door iemand met een mini-nuke. Dan knok ik met wat merc's en wat mutants... dan ineens, BOOOOOM

mini-nuke net achter me

Wie the fuck schiet dat op me? Ik zie niemand...
  zondag 2 november 2008 @ 19:22:02 #268
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_62888991
Is een sniper een big gun of een small ?

en een shotgun dan?

Ik vind het stom dat ze dat niet erbij vermelden.
pi_62890251
quote:
Op zondag 2 november 2008 18:46 schreef uwbftp het volgende:
Sigh, ik wordt de heletijd beschoten door iemand met een mini-nuke. Dan knok ik met wat merc's en wat mutants... dan ineens, BOOOOOM

mini-nuke net achter me

Wie the fuck schiet dat op me? Ik zie niemand...
Dat zijn exploderende auto's, daar zitten kernreactoren in

Niet bij auto's gaan staan dus

Na het disarmen van de bom in megaton;
SPOILER
  zondag 2 november 2008 @ 20:10:00 #270
217719 Klautje
IK KOM HIER OM TE HATEN GEK
pi_62890706
Ik heb net eenn quest gedaan van Moira in die meubelwinkel waar je jezelf moet bezeren, nou is dat wel gelukt maar telkens schoot die guard mij dood om de één of andere reden, dus uiteindelijk hem maar afgeknald. Maar nu zit heel Megaton achter me aan... Hoe stop ik dit?
© Bafnek
pi_62890826
quote:
Op zondag 2 november 2008 20:10 schreef Klautje het volgende:
Ik heb net eenn quest gedaan van Moira in die meubelwinkel waar je jezelf moet bezeren, nou is dat wel gelukt maar telkens schoot die guard mij dood om de één of andere reden, dus uiteindelijk hem maar afgeknald. Maar nu zit heel Megaton achter me aan... Hoe stop ik dit?
Niet denk ik zo, je hebt het nu verknalt (iig als je dit niet van plan was)
Afmaken die handel zou ik maar zo zeggen!
pi_62890838
quote:
Op zondag 2 november 2008 20:10 schreef Klautje het volgende:
Niet, of bomb megaton.
  zondag 2 november 2008 @ 20:20:49 #273
217719 Klautje
IK KOM HIER OM TE HATEN GEK
pi_62891072
Opnieuw beginnen dan maar...
© Bafnek
pi_62891399
quote:
Op zondag 2 november 2008 15:16 schreef Blinker het volgende:
Weet iemand hoe ik bij de republic of dave kan komen?
pi_62891411
quote:
Op zondag 2 november 2008 19:22 schreef RickoKun het volgende:
Is een sniper een big gun of een small ?

en een shotgun dan?

Ik vind het stom dat ze dat niet erbij vermelden.
Alle 'normale' guns (Assault Rifle, Chinese Assault Rifle, Sawed Off Shotgun, Combat Shotgun, .44 Magnum, 10mm (silenced) Pistol, 32. Pistol, Hunting Rifle, Sniper Rifle e.d.) vallen allemaal onder Small Guns. Ohja, Railway ding is ook small.
Dingen die echt groot zijn (Fat Man, Flamethrower, Minigun, Missile Launcher etc) vallen uiteraard onder Big Guns.
Doe eens niet.
pi_62892006
quote:

Klopt, op default brightness is het nogal donker. Gewoon brightness bij de opties wat aanpassen.

Net kwam ik ook 3 super mutants tegen met miniguns. Ik was al bezig om een goed plekje te vinden waar ik ze met een headshot zou kunnen omleggen. Sta ik op het punt van schieten, komt er ineens een groepje raiders aan met missile launchers.

Het werd een heel spektakel met 1 raider die het allemaal overleefde. Deze maar even uit zijn lijden verlost en weggelopen met een paar mooie wapens.
  zondag 2 november 2008 @ 20:55:57 #277
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62892120
Die raiders zijn echt mongolen. Met z'n 5en lekker een mijnenveld inrennen

Dat museum was trouwens echt tof gedaan!
SPOILER
Moet nu richting die Carrier en ben bijna een evil level 7
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  zondag 2 november 2008 @ 20:56:45 #278
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_62892158
Kut man, ik zou dan eigenlijk opnieuw moeten beginnen met small guns ofzo, maar goed, die doe ik het volgende spelletje wel.

Welke skills hebben jullie getagged?

Mijn skills: Big Guns, Melee, Energy weapons
pi_62892236
quote:
Op zondag 2 november 2008 20:52 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Klopt, op default brightness is het nogal donker. Gewoon brightness bij de opties wat aanpassen.

Net kwam ik ook 3 super mutants tegen met miniguns. Ik was al bezig om een goed plekje te vinden waar ik ze met een headshot zou kunnen omleggen. Sta ik op het punt van schieten, komt er ineens een groepje raiders aan met missile launchers.

Het werd een heel spektakel met 1 raider die het allemaal overleefde. Deze maar even uit zijn lijden verlost en weggelopen met een paar mooie wapens.
Heheh nice!
quote:
One atom says to another atom "I think I'm missing a neutron" The other atom asks "Are you sure", and he replies "I'm positive"
pi_62892969
quote:
Op zondag 2 november 2008 20:56 schreef RickoKun het volgende:
Kut man, ik zou dan eigenlijk opnieuw moeten beginnen met small guns ofzo, maar goed, die doe ik het volgende spelletje wel.

Barter, speech en energy guns.
  zondag 2 november 2008 @ 21:32:56 #281
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_62893348
Net oasis gedaan, level 17 en een dik vet alien pistool gevonden . 82 damage en volgens mij +1000000000000000% procent op je criticals ofzo. Death Claws zijn nu mietjes.
  zondag 2 november 2008 @ 21:42:16 #282
178311 Motorhoofd
Do you feel lucky, punk
pi_62893633
Net me eerste Death claw vermoord. Dat beest viel van die raiders aan, en ik dacht: ik ga ze wel even helpen. Maak ik hem dood, gaan ze op mij schieten
  zondag 2 november 2008 @ 23:12:23 #283
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_62896505
quote:
Op zondag 2 november 2008 21:32 schreef Biels het volgende:
Net oasis gedaan, level 17 en een dik vet alien pistool gevonden . 82 damage en volgens mij +1000000000000000% procent op je criticals ofzo. Death Claws zijn nu mietjes.
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar?
pi_62897043
quote:
Op zondag 2 november 2008 23:12 schreef Blinker het volgende:

[..]

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar?
Alien's zijn random encounters geloof ik.
  zondag 2 november 2008 @ 23:32:54 #285
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_62897096
quote:
Op zondag 2 november 2008 23:31 schreef xminator het volgende:

[..]

Alien's zijn random encounters geloof ik.
Neh, er liggen een paar schepen neergestort. Maar dat is geen echte locatie, dus ik zou even mijn spel aan moeten zetten en een screenshotje moeten fixxen. Komt later wel.
pi_62897206
quote:
Op zondag 2 november 2008 23:32 schreef Biels het volgende:

[..]

Neh, er liggen een paar schepen neergestort. Maar dat is geen echte locatie, dus ik zou even mijn spel aan moeten zetten en een screenshotje moeten fixxen. Komt later wel.
Die schepen liggen toch op random plaatsen
  maandag 3 november 2008 @ 00:14:06 #287
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_62898168
Masterlijk spel dit. Helemaal het Fallout gevoel.
Ben nu bezig al die quests voor onze lieftallige Moira te doen.
SPOILER
Wat ik wel redelijk irritant vind, is het vele lopen naar nieuwe lokaties. Liever dan gewoon zoals Fallout op de map klikken naar diverse locaties die je net te horen hebt gekregen en dan maar random encounters.
Verder een dikke voor de graphics, man als je net die Vault uit komt en de buitenwereld ziet. Genieten!

Speciaal voor Fallout 3 en Farcry 2, maar even een upgrade gedaan naar Radeon 4850. Alles op High met 4xAA en 1280x1024.

maandag 3 november 2008 @ 00:44:27 #288
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_62898648
Bij Fallout 1 was het in ieder geval een random encounter, maar wel waard om het uit te zoeken.
pi_62899069
Waar zijn jullie screenshots opgeslagen ? Ik vind ze maar niet..
  maandag 3 november 2008 @ 01:51:10 #290
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_62899203
Zojuist uitgespeeld. Wat zal ik zeggen. Bepaalde aspecten van het main plot halen het zo 10 punten naar beneden... Goed, ik moet het hele noordelijke gedeelte boven het midden van de kaart nog verkennen, en dat is wel tof, maar wat haalt dit het naar beneden zeg. Ugh.
  maandag 3 november 2008 @ 02:26:23 #291
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_62899349
Pro tip: speel de main quest niet uit, maar ga gewoon lekker verkennen. Ugh. Waar zijn mijn end-slides voor verschillende dorpen? Waar zijn mijn 500+ eindes?
  maandag 3 november 2008 @ 08:13:15 #292
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_62900080
quote:
Op maandag 3 november 2008 02:26 schreef Gamer_V het volgende:
Pro tip: speel de main quest niet uit, maar ga gewoon lekker verkennen. Ugh. Waar zijn mijn end-slides voor verschillende dorpen? Waar zijn mijn 500+ eindes?
Eensch!
pi_62904064
quote:
Op maandag 3 november 2008 01:25 schreef Troonwoord het volgende:
Waar zijn jullie screenshots opgeslagen ? Ik vind ze maar niet..
In de hoofddirectory, waar Fallout geinstalleerd is.
pi_62904386
quote:
Op zondag 2 november 2008 20:56 schreef RickoKun het volgende:

Sneak, Small Guns en nog eentje.....
quote:
Op zondag 2 november 2008 21:21 schreef McGilles het volgende:
Barter, speech en energy guns.
Barter niet een beetje nutteloos?
Doe eens niet.
  maandag 3 november 2008 @ 12:18:40 #295
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62904575
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:09 schreef Necrodeath het volgende:
Barter niet een beetje nutteloos?
No way! Als je tenminste een good char speelt natuurlijk, anders moord je gewoon elke keer een dorp uit als je te weinig geld hebt. Maar Barter maakt de producten goedkoper om te kopen en je krijgt meer als je verkoopt.
Vrijheid
pi_62904852
Ik speel een good char en heb nooit geldproblemen eigenlijk, ik hoef bijna niks te kopen, af en toe wat ammo. Ik heb ook net een love theme gekocht voor mn huis, 1400caps en behoorlijk useless
pi_62904873
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:18 schreef jogy het volgende:

[..]

No way! Als je tenminste een good char speelt natuurlijk, anders moord je gewoon elke keer een dorp uit als je te weinig geld hebt. Maar Barter maakt de producten goedkoper om te kopen en je krijgt meer als je verkoopt.
Ja ok, ik snap wat Barter doet, maar er zijn toch genoeg dingen om geld mee te krijgen? Bijvoorbeeld als ik wat Raiders sloop, dan repair ik de armors die ze aanhebben (heb 100 repair met Vault 101 Utility Suit), en verkoop die. Hetzelfde doe ik met de wapens die ze hebben.
SPOILER
Mijn character nu
Doe eens niet.
  maandag 3 november 2008 @ 12:34:51 #298
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62904931
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:32 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Ja ok, ik snap wat Barter doet, maar er zijn toch genoeg dingen om geld mee te krijgen? Bijvoorbeeld als ik wat Raiders sloop, dan repair ik de armors die ze aanhebben (heb 100 repair met Vault 101 Utility Suit), en verkoop die. Hetzelfde doe ik met de wapens die ze hebben.
SPOILER
Mijn character nu
[ link | afbeelding ]
Thanks. Volgende char moet toch maar wat meer strenght krijjgen, of ik moet gewoon wat minder zooi meesleuren want ergens halverwege ben ik altijd vol en moet ik weer terug. Gelukkig heb ik dat huis nu wel in megaton dus kan ik het ergens opslaan. Maar toch .
Vrijheid
pi_62905236
Ik heb hetzelfde chestding aan, alleen niet zo'n lelijke kop
pi_62905442
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:32 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

SPOILER
Mijn character nu
[ link | afbeelding ]
Hoezo ben je een ghoul?
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:34 schreef jogy het volgende:

[..]

Thanks. Volgende char moet toch maar wat meer strenght krijjgen, of ik moet gewoon wat minder zooi meesleuren want ergens halverwege ben ik altijd vol en moet ik weer terug. Gelukkig heb ik dat huis nu wel in megaton dus kan ik het ergens opslaan. Maar toch .
Strong back perk is heel handig, maar alsnog heb ik dat ook ja

Strength stat omhoog doen met een perk en de strength bobblehead zoeken
pi_62905528
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:56 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Hoezo ben je een ghoul?
Ben ik niet
http://fallout.wikia.com/wiki/Ghoul_Mask
Doe eens niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: