Even toegevoegd. Thanks.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:24 schreef LasTeR het volgende:
Requirements?
Van wat ik er van lees op andere fora zijn ze over het algemeen erg anti-Fallout 3.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:27 schreef McDBigMac het volgende:Ik vraag me alleen af of het de fans van eerdere delen ook aanspreekt.
http://www.gametrailers.com/player/42026.htmlquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:23 schreef -Dries- het volgende:
Ik ben niet erg bekend in de geschiedenis (verhaal) van Fallout. Is er ergens een special ofzo waar ik dat kan lezen?
Morgen toch al?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:08 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Fallout 1 uitgespeeld en ben bijna aan het eind van Fallout 2 (vermoed ik).
Ik begrijp in ieder geval waarom Fallout 3 zo bloederig MOEST zijn.
Allerliefst.
Beiden zijn trouwens een aanrader om nog eens te spelen wanneer je dit nooit gedaan hebt.
Deel 2 is wel veel leuker dan 1 maar ik zou beginnen met 1, om bepaalde dingen in Fallout 2 te kunnen begrijpen.
Nog maar een paar daagjes.
Op de Fallout wiki is best wel wat terug te vinden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:23 schreef -Dries- het volgende:
Ik ben niet erg bekend in de geschiedenis (verhaal) van Fallout. Is er ergens een special ofzo waar ik dat kan lezen?
roflquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:41 schreef RWest het volgende:
Vergelijking van graphics van de verschillende versies:
[ afbeelding ]
Mijn broer had hem gisteren al gehaald bij de Music Storequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:02 schreef DretoX het volgende:
Weet iemand of hij al ergens te koop is?
Whahahahaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:41 schreef RWest het volgende:
[ afbeelding ]
Toch niks nieuws dat een game er het beste uit ziet op de PC? Dat is de afgelopen 10 jaar al zo!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:51 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ziet er het best uit op de pc, waar ik hem dus voor ga halen
Het feit dat ik geen xbox360 of een ps3 heb, zou dat ook kunnen beïnvloeden.![]()
Logisch als pannenkoeken. Beetje PC heeft console-hardware meteen weer ingehaald, terwijl de console er 7 jaar mee vooruit moet. Daar kan het voordeel van optimalisatie (maar 1 systeem om voor te ontwikkelen) niks aan veranderen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:43 schreef McGilles het volgende:
[..]
Toch niks nieuws dat een game er het beste uit ziet op de PC? Dat is de afgelopen 10 jaar al zo!
Das waar, ben denk ik gewend om wat grafisch mindere spellen te spelen laatste tijd. WoW en WAR zijn nu niet echt toppers op dat gebiedquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:43 schreef McGilles het volgende:
[..]
Toch niks nieuws dat een game er het beste uit ziet op de PC? Dat is de afgelopen 10 jaar al zo!
Iedereen doodknallen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:59 schreef koen_pijl het volgende:
Ik hoorde van een vriend, die het spel al heeft dat het op het begin leuk is maar op een gegeven ogenblik veel van het zelfde wordt, qua omgeving enzo.
Wat is het verhaal eigenlijk?
Sjongejonge. En ik hem maar bestellen bij play.com voor 50 euro (CE), had ik al eerder kunnen spelen voor hetzelfde geld grrrrquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:04 schreef Necrodeath het volgende:
Zag hem vandaag liggen in de Media Markt. 38 euro voor de pc versie, 50 voor de collectors edition.
Het 'Fallout' gevoel heeft het zeker wel, misschien de engine van oblivion en de ruime omgeving maar voor de rest is het totaal geen oblivion, misschien een oblivion met guns en gore.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:59 schreef UndeadMonkey_NL het volgende:
ik ga dit spel vooral kopen omdat het lijkt op oblivion, is dit een goede reden of word ik teleurgesteld?
Zeker een goede reden! Al het goede van Oblivion zit erin, maar dan nog beter, meer en in een compleet andere setting. Als je Oblivion goed vond vind je dit GEWELDIG!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:59 schreef UndeadMonkey_NL het volgende:
ik ga dit spel vooral kopen omdat het lijkt op oblivion, is dit een goede reden of word ik teleurgesteld?
Die cherry bombs vind je overal en nergens, in ieder geval zo maak ik het mee. Ik heb ze op verschillende plekken gevonden en altijd verkocht totdat ik erachter kwam dat ik er bommen mee kom makenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:08 schreef Biefstuk het volgende:
Wordt nogal eentonig vind ik na een paar uur spelenOok schoot ik per ongeluk iemand in z'n kop in dat stadje met die atoombom.
Nu blijft het stadje hostile tegen me. Had de atoombom al gedeactiveerd maar heb nu toch wel zin om het op te blazen xD Heb zojuist de schematics voor zo'n selfmade bom kunnen vinden. Alleen een van de benodigheden zijn Cherry Bombs, waar krijg je die?
Ik heb hem ook neergeknuppeltquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:01 schreef NoCigar het volgende:
Is het erg fataal als je de Overseer doodmept? Dat het zich niet aan het einde ineens tegen je gaat keren oid>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
Ik was ook even aan het overwegen wat ik zou doen; mezelf overgeven en dat wijf meteen batsen, óf die knakworst neerknuppelen als ware het een zeehondje en denken bij mn eigenste zovan: "ik haal straks wel een bosje bloemen voor dat wijf"quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:16 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ik heb hem ook neergeknuppelt
Amata zegt dat ze je het misschien ooit zal vergeven.
Bij het verjaardagsfeestje tegen butchquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:20 schreef vosss het volgende:
Overigens vind ik de dialogen wel mooi, je kan echt bij elk gesprek de botte lul uithangen.
En dat doe ik dus ook steevast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Rock It launcher is lachen man, met hoge snelheid theekopjes en al het andere rotzooi wegschietenOneindig ammo in feite want wanneer je het wegschiet kan je het ook weer op pakken
![]()
Dat deed ik dus ook, kreeg geen cadeau'tje van Amanta....quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:20 schreef vosss het volgende:
Overigens vind ik de dialogen wel mooi, je kan echt bij elk gesprek de botte lul uithangen.
En dat doe ik dus ook steevast
Ik ook niet. Ik ben echt een super goed iemand in Falloutquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:12 schreef DretoX het volgende:
Wie heeft trouwens Butch z'n moeder laten stikken? Ik kon het niet, het is gewoon moeilijk om een bastard te zijn in dit spel.
Inderdaadquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Bij het verjaardagsfeestje tegen butch
Tsja, ik wel.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:12 schreef DretoX het volgende:
Wie heeft trouwens Butch z'n moeder laten stikken? Ik kon het niet, het is gewoon moeilijk om een bastard te zijn in dit spel.
Ik had geen zin om ammo te verspillen dus heb overgehaald om het zelf op te lossen. Had verwacht dat hij dood zou gaan maar hij overleefde het.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:12 schreef DretoX het volgende:
Maar zij gaf je dat mooie gedicht op je 10e verjaardag!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:42 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan tijdens die test 'Up your ass buddy.'
Dat gemeen doen is wel leuk.
[..]
Tsja, ik wel.Kut Butch.
En dan schiet je iedereen dood. Ga je een beetje sexen en ren je door een grauw landschap.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:13 schreef koen_pijl het volgende:
Wat is het verhaal? Een oorlog met atoombommen? En wat heeft je pa er mee te maken?
Ehmm.... Okequote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:13 schreef disjfa het volgende:
[..]
En dan schiet je iedereen dood. Ga je een beetje sexen en ren je door een grauw landschap.
Idd whooo
Ze had haar zoon beter moeten opvoeden dan een stom gedicht makenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:09 schreef DretoX het volgende:
[..]
Maar zij gaf je dat mooie gedicht op je 10e verjaardag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind het lopen heel erg meevallen. Lekker fasttravelen. En als je ergens nog niet bent geweest is dr wel een plek in de buurt waar je naar kan fasttravelen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:07 schreef MrX1982 het volgende:
Je moet veel teveel lopen en dat kompas is irritant.
Ik heb een side missie aangenomen van iemand in Megaton om een bericht te brengen naar een dorp oid maar als ik daar heen ga kom ik een Mirelurk tegen en leg ik het af met mijn honkbalknuppelquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:07 schreef lennartb.nl het volgende:
Vind het lopen heel erg meevallen. Lekker fasttravelen. En als je ergens nog niet bent geweest is dr wel een plek in de buurt waar je naar kan fasttravelen.
Oja, rocketjumpen met de fatboy werkt niet
Tip. Kijk es boven jequote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:19 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik heb een side missie aangenomen van iemand in Megaton om een bericht te brengen naar een dorp oid maar als ik daar heen ga kom ik een Mirelurk tegen en leg ik het af met mijn honkbalknuppel.
Eens kijken of ik erheen kan fasttravelen.
Hint: Flashlight? B ingedrukt houden. En misschien een beetje levellen ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:45 schreef McGilles het volgende:
Ik vind het wel een lastige game, ben nu op de quest in dat museum, maar als je net dat metro station uitkomt heb je dit veel mutants, die allemaal stuk voor stuk niet snel neergaan.
Misschien moet ik met mijn level 5 hier nog niet zijn
Verder vind ik het wel lastig om te zien hoe je nou ergens heen moet. Ik heb mezelf rotgezocht om bij dat museum uit te komen. Ondergronds zie je nauwelijks iets dus moet je alles maar aflopen.
Had hem gister voor 58 bij de media markt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:16 schreef deepart het volgende:
Voor de ps3 komt hij morgen uit, welke winkels verkoopt hem al? Lijkt me namelijk een super vette game
Ow dat is een nette prijs. Ik heb hem zojuist voor 15 euro bij Van Leest. Want ik had een waardebon van 50 euro, ooit eens gewonnen. Dalijk maar eens in me ps3 stoppen. Eerst moet ik nog wat huiswerk makenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:59 schreef DretoX het volgende:
[..]
Had hem gister voor 58 bij de media markt.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:51 schreef RedDevil085 het volgende:
Ben hem (Fa3 natuurlijk) sinds gisteren aan het spelen en ook al ben ik een Fallout fan pur sang (Vault Dweller ftw) en had ik het spel ook gespeeld als hij door een team van programmerende chimpansees was gemaakt, moet ik toch zeggen dat ik... nou ja, een tikkeltje teleurgesteld ben. Had van "alle" kanten gehoord dat het ECHT geen Oblivion met guns word, maar ook al hebben ze zeker aandacht besteed aan het Fallout universum, toch heeft het die Oblivion feel (is niet verschrikkelijk, vond Oblivion heel goed te spelen).
Ik zal er nog flink wat uren in moeten pompen (en natuurlijk een paar keer op verschillende manieren het verhaal doorlopen) voordat ik er een definitieve mening over kan geven, maar vooralsnog is het: Leuk, maar niet meer dan dat...
Ik...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:12 schreef DretoX het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Ik vind de orientatie af en toe ook behoorlijk moeilijk... Maar goed, dat geldt voor alle begin, hequote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:45 schreef McGilles het volgende:
Ik vind het wel een lastige game, ben nu op de quest in dat museum, maar als je net dat metro station uitkomt heb je dit veel mutants, die allemaal stuk voor stuk niet snel neergaan.
Misschien moet ik met mijn level 5 hier nog niet zijn
Verder vind ik het wel lastig om te zien hoe je nou ergens heen moet. Ik heb mezelf rotgezocht om bij dat museum uit te komen. Ondergronds zie je nauwelijks iets dus moet je alles maar aflopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Aardig snel, wat is er teleurstellend voor jou?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:29 schreef Blinker het volgende:
Weet iemand of je de Brotherhood of Steel ook daadwerkelijk kan joinen? Ik ben nu onderhand level 7, vind het wel een vermakelijk spelletje, maar ben wel enigzins teleurgesteld.
Zo, als er nu nog een consolefanboy is die zegt dat de Xbox of PS3 beter zijn dan de PC dan moet ie heel snel zijn mond spoelenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:41 schreef RWest het volgende:
[ afbeelding ]
Er is nog geen enkel spel op de consoles mooier dan de PC-versie, zal ook niet gaan gebeuren, trekt dat apparaatje gewoon niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zo, als er nu nog een consolefanboy is die zegt dat de Xbox of PS3 beter zijn dan de PC dan moet ie heel snel zijn mond spoelen
PS3 ziet er trouwens onthutsend slecht uit
Misschien toch een keer gaan spelen. Ik zag het niet zo zitten in dat spel maar het schijnt wel super goed te zijn dus tja, dan moet het maar
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:26 schreef Black_Rainbow het volgende:
vanmiddag de main quest uitgespeeld. Ik moet zeggen, dit spel heeft me te veel vrije tijd gekost. En zal het nog wel meer doen, ook al heb ik hem al een keer uitgespeeld. Het einde kwam vrij plotseling, ik zal er niet teveel over loslaten, maar vond hem vrij matig. Maargoed, er zijn er 200, dus volgende keer beter.
Ikquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:12 schreef DretoX het volgende:
Nou ik was vroeger nogal verstokt aan Fallout 1.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:00 schreef DretoX het volgende:
[..]
Aardig snel, wat is er teleurstellend voor jou?
Xbox versie kan wel 1080p toch?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:24 schreef deepart het volgende:
Ben hem aan het spelen op de ps3, het ziet er niet echt zo gelikt uit grafisch. De besturing voelt hetzelfde als oblivion. Vind het begin wel aardig al, moet er nog wel een beetje inkomen.
Wel jammer is dat hij op 720 is, en niet op 1080. Daardoor zie ik framedrops op een of andere vage manier.
Oja, en als tijdens het spelen er iemand van mijn buddy's online komt pauseert het spel tot die melding weer weg is.. Kan je dat uitzetten?
Weet ik niet, ik heb geen xbox.. Helaasquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:28 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Xbox versie kan wel 1080p toch?
Ah achter op mn doosje staat inderdaad 1080p. Maargoed ik heb toch geen HDTVquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:34 schreef deepart het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb geen xbox.. Helaas
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:35 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ah achter op mn doosje staat inderdaad 1080p. Maargoed ik heb toch geen HDTV
Anders koop je er een xbox bij, kost toch niks joh
Hmmmyessssss, join the darkside, young padawan!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:38 schreef deepart het volgende:
[..]
mijn volgende console word een microsoft console
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hmmmyessssss, join the darkside, young padawan!
Als je teveel meuk bij je hebt ben je overencumbered (overbeladen) en kun je niet meer lopen... Waarschijnlijk een negatief effect op wat drugs die je gebruikt heb (mentats?) of misschien is een van je benen "crippled".quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:38 schreef andre347 het volgende:
Mijn poppetje loopt wat langzaam. Komt dit door de vele spullen die ik op pak en meeneem? (blikjes uit de SuperDupper)
Heb ik ookquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:07 schreef Egamer het volgende:
Vraagje over wat betreft wapens... hebben jullie ook best vaak last van gebrek aan ammo? Ik moet heel vaak naar de winkel om weer wat ammo te kopen.
Hehe... daar ben ik ook een tijd mee bezig geweestquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:19 schreef deepart het volgende:
[..]
Heb ik ook
Ik kom nu al niet verder, niet lachen hè! Maar ik ben in dat dorpje geweest en die vent 100 munten gegeven, toen zei die waar ik heen moest. Nu ben ik daat vlakbij maar in dat stadje kan ik niet verder want der ligt puin waar ik niet overheen kan!Help!
Hmmmyessss....just use the force..hmm....quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:19 schreef deepart het volgende:
[..]
Heb ik ook
Ik kom nu al niet verder, niet lachen hè! Maar ik ben in dat dorpje geweest en die vent 100 munten gegeven, toen zei die waar ik heen moest. Nu ben ik daat vlakbij maar in dat stadje kan ik niet verder want der ligt puin waar ik niet overheen kan!Help!
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:22 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Hehe... daar ben ik ook een tijd mee bezig geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke knop is dat?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hmmmyessss....just use the force..hmm....
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
Ik ben het met je eens, maar ik hoor zo vaak van Xbox en PS3 fanboys dat het niet zo isquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:17 schreef McGilles het volgende:
[..]
Er is nog geen enkel spel op de consoles mooier dan de PC-versie, zal ook niet gaan gebeuren, trekt dat apparaatje gewoon niet.
Dat heet een Brahmin, geen koe!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:44 schreef neggix het volgende:
Whehe, die koe met die 2 koppen moet je ook niet neerknallenDan ben je zelf ook gelijk redelijk aan de dode kant
Mooi spelletje alleen idd het lopen is een beetje veel
Daar kun je wel om lachen maar in de 50's hadden ze plannen om echt ALLES op kernenergie te laten lopenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:07 schreef Biefstuk het volgende:
Lopen is zeer irritant, wat me ook is opgevallen. Auto's uit die tijd liepen op een kernreacter oidLaat een auto fikken en je krijgt een minipaddestoel wanneer die ontploft. Zeer goedkoop om een groepje mobs neer te halen =D
Als je ammo tekort hebt dan loop je gewoon veel te snel door het spel heen en vergeet je in alle boxes/desks/lockers etc te kijken. Ik zit met alle guns echt op 400+ kogels en schiet vrolijk in het rond.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:07 schreef Egamer het volgende:
Vraagje over wat betreft wapens... hebben jullie ook best vaak last van gebrek aan ammo? Ik moet heel vaak naar de winkel om weer wat ammo te kopen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:44 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Ik vind de orientatie af en toe ook behoorlijk moeilijk... Maar goed, dat geldt voor alle begin, heHeb ongeveer 3 uur zitten zoeken naar "The Family"
Ow dus daaaaaar... Daar heb ik ook echt lang naar lopen zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja vond ik ook! Vooral ook door de muziek op je radio!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:57 schreef JK het volgende:
Heb nooit Fallout 1 en 2 gespeeld, maar 3 ademt ergens een beetje een Bioshock sfeertje uit, misschien door de getekende poppetjes van de reclames over de 'vaults'.
Anyway. Verkopen jullie al jullie oude wapens? Zoals de BB gun ofzo? Of houden jullie alles, just in case..
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:03 schreef lennartb.nl het volgende:
reload knop inhoudenloop je meteen ook wat sneller
In die test die je moest afleggen hadden ze het over een hand die uit je buik groeitquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:19 schreef -Dries- het volgende:
Owja, en wat is dat als ik iets eet of drink met 2+ radiation? Wat gebeurd er dan met je? Want er gaat geen health vanaf als ik iets eet.
Btw, RedDevil085, welk level was jij voor die Family grot?
Maar dat is alleen voor extreme radiation denk ik. Want als je gewoon iets eet, gebeurd er niks.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:22 schreef deepart het volgende:
[..]
In die test die je moest afleggen hadden ze het over een hand die uit je buik groeitHeb al wel spuiten ofzo gevonden die dat rad eraf halen.
Ik vond dat Bioshock in sfeer veel weg had van Fallout 1 & 2.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:57 schreef JK het volgende:
Gisteravond maar eens geinstalleerd en gespeeld tot ik de vault uit kwam. Tot nu toe al erg gaaf, grafisch gewoon mooi. Heb nooit Fallout 1 en 2 gespeeld, maar 3 ademt ergens een beetje een Bioshock sfeertje uit, misschien door de getekende poppetjes van de reclames over de 'vaults'.
Van het weekend eens zien of ik er nog meer tijd voor heb.
Als je radiation levels hoger worden, krijg je radiation poisoning. Minor, severe, en critical (verder ben ik nog niet geweestquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:19 schreef -Dries- het volgende:
Owja, en wat is dat als ik iets eet of drink met 2+ radiation? Wat gebeurd er dan met je? Want er gaat geen health vanaf als ik iets eet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, hoeveel bobbleheads hebben jullie al? En welke?
Doe eens niet.
Dus elke keer als ik iets eets of drink met een +2 radiation, wordt dat allemaal bij elkaar opgeteld en krijg ik uiteindelijk een hele hoge radiation poisoning?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:08 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Als je radiation levels hoger worden, krijg je radiation poisoning. Minor, severe, en critical (verder ben ik nog niet geweest). Hoe hoger je radiation poisoning level, hoe meer stats van S.P.E.C.I.A.L. je verliest, dingen als Strength, en Endurance e.d.
Yup. Healen bij Moira kan als het goed is alleen als je met die quest bezig bent, daarna kun je terecht bij de doc in Megaton (zal ook vast wel ergens anders een doc zijn, als je Megaton hebt opgeblazen ofzoquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:20 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dus elke keer als ik iets eets of drink met een +2 radiation, wordt dat allemaal bij elkaar opgeteld en krijg ik uiteindelijk een hele hoge radiation poisoning?
En radiation kan je ook laten ''healen'' bij Moira toch?
Dat moet je bij de clinic doen. En je kan ook Rad-Away gebruiken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:20 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dus elke keer als ik iets eets of drink met een +2 radiation, wordt dat allemaal bij elkaar opgeteld en krijg ik uiteindelijk een hele hoge radiation poisoning?
En radiation kan je ook laten ''healen'' bij Moira toch?
Nou... dat lockpicken is toch niet zo moeilijk? En waarschijnlijk ligt die sleutel ook vast wel ergens in die grot.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:26 schreef Un4 het volgende:
Die hideout van The Family kan je dus alleen in met een key (of lockpick uiteraard)?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:26 schreef Un4 het volgende:
Die hideout van The Family kan je dus alleen in met een key (of lockpick uiteraard)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dus makkelijker
zie ondertitel
Dat maakt de spellen zeker niet slechter! Maar de sfeer is een beetje hetzelfde en dat vind ik echt niet erg, Bioshock is een topgame die ik dan op de PC ook heb uitgespeeld.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:07 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Ik vond dat Bioshock in sfeer veel weg had van Fallout 1 & 2.Maar dat maakt de spellen niet slechter natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn character nu btw:
![]()
4 of 5, het was even doorbikkelen (hoop boobytraps in die tunnels) maar het was de moeite waard... Ik heb intussen alle missies voor Moira gedaan en zit nu te dubben of Megaton nog bestaansrecht heeft of niet :pquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:19 schreef -Dries- het volgende:
Hoe vaak ben je de Mysterious Stranger inmiddels al tegen gekomen? (Neem tenminste aan dat je hem bedoelde in je eerdere post?)quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:30 schreef Blinker het volgende:
Je hebt ook nog Enclave armor, ik weet niet of dat nog beter is? Moet ik nog uitzoeken.
Maar qua armor is het vrij karig inderdaad. Ben trouwens bijna level 13
Vreemd genoeg ben ik die nog steeds niet tegen gekomenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:09 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je de Mysterious Stranger inmiddels al tegen gekomen? (Neem tenminste aan dat je hem bedoelde in je eerdere post?)
Thanks! Dat scheelt al een stuk ja!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:03 schreef lennartb.nl het volgende:
reload knop inhoudenloop je meteen ook wat sneller
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:48 schreef Blinker het volgende:
Bah lucky you! Ik moet het nog steeds doen met een Laser Rifle
Hoeveel damage doet de Plasma Rifle en waar heb je die verkregen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kun je in ruil daarvoor die gast in de bar ook killen. Krijg je zelfs karma voor...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:26 schreef andre347 het volgende:
Ik moet nu naar die Galaxy Radio. Kun je deze missie halen als je level 3 bent? Welke missies kan ik nog meer in Megaton aannemen (ben nu bij de 3e missie bij de supplies) Verder nog niet veel missies gedaan. Alleen die sherriff is doodGekilled door die gast in de bar
Dat heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:13 schreef Haijo het volgende:
[..]
Dan kun je in ruil daarvoor die gast in de bar ook killen. Krijg je zelfs karma voor...
Is dit trouwens ook het 360 topic?
Volgens mij is de sherrif de enige die die missie aanbiedquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:23 schreef andre347 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaanEn hoe kan ik die bom onschadelijk maken? Welke missie moet ik dan aannemen?
Ik zou er ook niet opnieuw voor begonnen zijnquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:37 schreef Blinker het volgende:
Ach, niet druk om maken! Gewoon doorgaan
Daar word je niet op afgerekend.
Railway riflequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:32 schreef McGilles het volgende:
Ik ben net lvl10 geworden. Volgens mij is het alleen niet de bedoeling dat ik die plasma rifle heb, ik schiet zelfs van 100m afstand elke vijand in 1 schot dood
Ook heb ik net mijn 2e eigen-gemaakte wapen, railway-rifle. Had 2x het schematic, dus was het een 2e versie geworden met +10% damageOverigens heb ik nu max ammo voor de meeste wapens en ook al 89 stimpacks
Ik ga hem zeker even lekker testen morgen. Maar die plasma gun die ik heb is toch wel heeeel erg dikquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:37 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Railway rifle![]()
Hoofden, benen, armen, alles blijft aan de muur hangen met dat ding
Ik heb nu 5 fatboy ammo en al 2x die gun gevonden. Beide keren heb ik die gun gewoon gedumpt omdat hij zo zwaar isquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:38 schreef Blinker het volgende:
Het spel is geinstalleerd 6gb ongeveer.
Ik heb zelf een 8800GT en daar draait bijna alles op het allerhoogste.
@McGilles
Na een tijdje had ik ook plasma rifle en die is inderdaad erg goed.
Ik bedenk me nu net dat ik steeds mijn fatboy ammo heb opgespaard en nooit gebruikt
Het neemt 5.63 GB in.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:36 schreef Devrim_ het volgende:
Hoeveel GB neemt dit spel in?
En loopt het een beetje goed op een nVidia 8600GT?
Heb al 4 uurtjes erop zitten maar nog geen 1 crash gehadquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:36 schreef gabiballetje het volgende:
Hebben jullie ook zo'n enorme last van de hoeveelheid crashes ???
Anyway, het spel is zo vet dat ik gewoon door BLIJF spelen.
Enig idee waar ik Dogmeat tegen kan komen of zo ? Lijkt me wel cool maar heb geen idee.
Ben nu lvl 9 geloof ik, heb GNR al gedaan, ben op zoek naar Weapons Cache, Declaration of Independence kan ik niet bij komen, Lockpicking te laag voor linker deur en geen sleutel voor de hoofddeur.
Ik ga overnieuw beginnen want ik ging iets te snel, hoe zorg je ervoor dat die sherrif gekilled wordt?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:26 schreef andre347 het volgende:
Ik moet nu naar die Galaxy Radio. Kun je deze missie halen als je level 3 bent? Welke missies kan ik nog meer in Megaton aannemen (ben nu bij de 3e missie bij de supplies) Verder nog niet veel missies gedaan. Alleen die sherriff is doodGekilled door die gast in de bar
Ja, praktisch wel. Als je nog wat andere dingen zou ik het nu doen, want je kan niet verder spelen als je em uitgespeeld hebt.quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:47 schreef Biels het volgende:
Anyway, ik ga nu richting Vault 87, ben ik al bijna door het spel heen of wat?
Best gay dan. Ik wil eigenlijk die Death Claws nog vinden, maargoed, die scheuren me aan stukkenquote:Op zaterdag 1 november 2008 02:41 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ja, praktisch wel. Als je nog wat andere dingen zou ik het nu doen, want je kan niet verder spelen als je em uitgespeeld hebt.
Er zit een metrostation in de buurt en daar moet je dan voor de rest wel uitkomen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 02:43 schreef xminator het volgende:
Waar zit de hol van de fire ants? Ik moet nu geloof ik hun hol vinden en verdelgen oid. Help me.
Waar ken ik burke vinden![]()
In hoeveel uur heb je hem uitgespeeld?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:53 schreef Blinker het volgende:
Moet je nagaan die Ghoulstad ken ik nog nieteens
Ik ga denk ik overnieuw beginnen en pure evil spel
Ik was dogmeat tegengekomen bij de junk yard.
En hier had ik oook geregeld last van crashes, maar gelukkig duurt het laden van het spel niet zo lang, dus zag het wel door de vingers
quote:Op zaterdag 1 november 2008 02:41 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ja, praktisch wel. Als je nog wat andere dingen zou ik het nu doen, want je kan niet verder spelen als je em uitgespeeld hebt.
Ricko niet doen! Fallout 3 is het beste spel EVER!quote:
Kwa humor, ik had net even eenquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:51 schreef RickoKun het volgende:
Ja? Tell me aquilaatje, hoe zit het met de humor, nog steeds zo gitzwart als in fallout 1 en 2?
Kan je me overtuigen dat dit geen oblivion met guns is? Ik zeg niet dat het zo is maar convince me zodat ik hem misschien ga aanschaffen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat vond ik wel grappig gedaan
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:26 schreef deepart het volgende:
[..]
Kwa humor, ik had net even eenmomentje in de game..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat vond ik wel grappig gedaan
dat zou mij ook wel een glimlach op het gezicht toveren
![]()
Over die omschrijvingen ben ik het mee eens, en die versimpelde interface vind ik wel handig. Lekker snel, ik speel hem op een console dus dan moet je inderdaad niet van die uitgebreide menu's hebben.quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:26 schreef DennisMoore het volgende:
'k Vind het jammer dat je geen uitgebreide omschrijvingen bij items kunt zien, zoals in de vorige.
En verder is de interface wel erg versimpeld, waarschijnlijk ivm consoles enzo.
Ik heb hem nog niet gespeeldquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:51 schreef RickoKun het volgende:
Ja? Tell me aquilaatje, hoe zit het met de humor, nog steeds zo gitzwart als in fallout 1 en 2?
Kan je me overtuigen dat dit geen oblivion met guns is? Ik zeg niet dat het zo is maar convince me zodat ik hem misschien ga aanschaffen
Gister ook zo'nquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:26 schreef deepart het volgende:
Kwa humor, ik had net even eenmomentje in de game..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste twee woorden in spoiler is een linkDoe eens niet.
Ik hoor van genoeg mensen dat het toch echt wel oblivion met guns is en dan bijgevoegd element VATS.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:04 schreef Kamphuys het volgende:
Jezus griebels wat is ie vet. Ben er net na 5 uur voor het eerst uitgecrashed maar misschien goed, soort verplichte pauze
Samenvattend: VATS verveelt nog absoluut niet en het is helemaal WEL Fallout. Nikste Oblivion met guns. Petje af Bethesda!
(enig puntje van kritiek: het schieten is een beetje wobbelig, waarschijnlijk omdat hij ook voor de consoles is. Speelt niet echt strak. Op zich niet erg, het is een RPG natuurlijk, niet puur FPS)
Blabla, oblivion is een apenspel. Ik heb deeltje 1 en 2 van fallout vanaf de release gespeeld en dit heeft dus echt wel het Fallout gevoel. Alles lekker doorzoeken, sneaky dingen uithalen waardoor je extra'tjes krijgt, het zit er allemaal in!quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik hoor van genoeg mensen dat het toch echt wel oblivion met guns is en dan bijgevoegd element VATS.
Oblivion heb ik ook gespeeld, en als we het hebben over de gameplay kan je wel voelen dat het er op lijkt. De sfeer is wel anders. Ik vond Oblivion kut, maar Fallout daarentegen vind ik erg vetquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:40 schreef McGilles het volgende:
[..]
Blabla, oblivion is een apenspel. Ik heb deeltje 1 en 2 van fallout vanaf de release gespeeld en dit heeft dus echt wel het Fallout gevoel. Alles lekker doorzoeken, sneaky dingen uithalen waardoor je extra'tjes krijgt, het zit er allemaal in!
Ohhh mooi zo, dat doet mij goed.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:58 schreef deepart het volgende:
[..]
Oblivion heb ik ook gespeeld, en als we het hebben over de gameplay kan je wel voelen dat het er op lijkt. De sfeer is wel anders. Ik vond Oblivion kut, maar Fallout daarentegen vind ik erg vet
Hoezo zou je quests nodig hebben om te levelen. Er zijn zo ONTZETTEND veel dingen waar je heen kan gaan voor side-quests en gewoon enemies knallen dat level echt geen probleem hoeft te zijn. Je moet ook niet zo snel mogelijk door dit spel heengaan, het is niet voor niet GEEN first-person shooter.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:02 schreef andre347 het volgende:
Minpunt wat ik heb bij dit spel is dat ik quests moet uitvoeren waar ik het juiste level nog niet voor heb. In megaton zijn te weinig missies waarbij je snel stijgt in level
Voor de rest is het een top game! Doet me denken aan Bioshock.
Daartussen heb je ook nog een aantal dingen die je kan doen, je kan ook in die metro stations ronddwaalen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:15 schreef Blinker het volgende:
Je kan echt super snel levelen. Gewoon veel raiders afknallen.
In deze volgorde=> Elementary school => Superdupermart => en dan gelijk door naar GNR
Tegen die tijd ben je allang level 5.
Hoog genoeg om in de wasteland te overleven.
Ah ok. Er zijn er nog een aantal meer, die ik ook nog niet heb bezocht.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:21 schreef McGilles het volgende:
[..]
Daartussen heb je ook nog een aantal dingen die je kan doen, je kan ook in die metro stations ronddwaalen.
Ben nu net lvl15 en ga op naar de eerste andere vault, nummertje 112 volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens niet.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:30 schreef Necrodeath het volgende:
Net weer een oude bekende tegen gekomen:Die ben ik nog niet eens tegen gekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil! Ik wil! Ik wil!
Ik vind het wel een kruising tussen Oblivion en de oude Fallouts. helaas mis ik van die laatste wel wat veel , maar toch. Het spel is gewoon heel goed. Net zoals Oblivion trouwens was.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ohhh mooi zo, dat doet mij goed.
Ik zal hem zo even uitproberen op mijn pc
Uren moet wachten, waar dan? Gewoon resten en je kan overal gelijk in.quote:Op zondag 2 november 2008 00:12 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik vind het wel een kruising tussen Oblivion en de oude Fallouts. helaas mis ik van die laatste wel wat veel , maar toch. Het spel is gewoon heel goed. Net zoals Oblivion trouwens was.
Maar het feti dat je bv. uren zit te wachten totdat een winkel opengaat doet me helaas teveel aan Oblivion denken, terwijl ik daar bij Fallout helemaal niet aan wil denken.
Rofl wtfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu tijd om te slapen
Doe eens niet.
In de originele Fallouts moest je ook regelmatig wachten om dat er op een bepaalde tijd iets stond te gebeuren hoorquote:Op zondag 2 november 2008 02:03 schreef NoCigar het volgende:
Nou ja, op T drukken en dan een uur of acht wachten. Ik ken het nog van Oblivion
Een crash in 5 uur. Ben toch wel blij dat ik hem al gedownload heb, krijg de CE van Play.com pas vrijdag denk ik, was echt te frustrererend geweest om daar op te wachten.quote:Op zondag 2 november 2008 11:13 schreef RickoKun het volgende:
Ik begin erg giftig te worden, eerst al problemen met fable 2 om em binnen te krijgen voor xbox360.
Zit ik dit spel te spelen, crashed ie om de haverklap. Maar ach, daar zal ik in mijn eentje wel weer last van hebben.
Gewoon '1', '2', '3', '4' etc.quote:
Ik ben geen hardware specialist, maar als ik dit zo lees zou ik zeggen dat je videokaart te warm wordt. (Hoe lichter het verbruik, hoe langer het duurt voordat hij bij een bepaalde temperatuur eruit knalt). Of alleszins iets in je kast wat te warm wordt.quote:Op zondag 2 november 2008 13:10 schreef RickoKun het volgende:
Bij mij maakt ie niet uit of ik alles op low zet, hij gaat dan toch weer crashen, al duurt het wat langer voordat dat gebeurt.
Serieus?quote:Op zondag 2 november 2008 13:11 schreef Morri het volgende:
[..]
Gewoon '1', '2', '3', '4' etc.
Je moet er wel eerst je wapens aan toe kennen: open de Pip-boy (Tab), houdt 1, 2, of 3 etc ingedrukt en klik dan op het wapen in je Waepons submenu. Aan elk cijfer kun je op die manier een wapen toevoegen.
Ja, serieus. Probeer maarquote:Op zondag 2 november 2008 13:48 schreef Blinker het volgende:
[..]
Serieus?
Ik heb al 25 uur op de teller en ik ging de hele tijd eerst naar de pip boy etc
Och laat maar, ik heb hem nu op windowed en nu crashed bijna niet meer.quote:Op zondag 2 november 2008 13:30 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Ik ben geen hardware specialist, maar als ik dit zo lees zou ik zeggen dat je videokaart te warm wordt. (Hoe lichter het verbruik, hoe langer het duurt voordat hij bij een bepaalde temperatuur eruit knalt). Of alleszins iets in je kast wat te warm wordt.
Wat voor specs heb je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.--edit--
En waar kan ik in vredesnaam een bed opzoeken? Ik kan NERGENS pitten voor een NORMALE prijs. allemaal 100 caps enzo?
[ Bericht 4% gewijzigd door Rickocum op 02-11-2008 15:41:28 ]
quote:Op zondag 2 november 2008 15:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Och laat maar, ik heb hem nu op windowed en nu crashed bijna niet meer.
Jezus lui, wat heb ik een moete om mijn ammo op peil te houden. Ik ros zowat mn hele ammunitie erdoorheen om 1 zo'n fire ant kapot te knallen. Naja, dan weer verder met mijn melee weapons
over fire ants gesproken:Heb je geen huis in megaton of tenpennySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.--edit--
En waar kan ik in vredesnaam een bed opzoeken? Ik kan NERGENS pitten voor een NORMALE prijs. allemaal 100 caps enzo?. Iig in die huis van die missie met fire ants (dooie vader) daar heb je een bed, kun je in slapen.
quote:Op zondag 2 november 2008 15:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Och laat maar, ik heb hem nu op windowed en nu crashed bijna niet meer.
Jezus lui, wat heb ik een moete om mijn ammo op peil te houden. Ik ros zowat mn hele ammunitie erdoorheen om 1 zo'n fire ant kapot te knallen. Naja, dan weer verder met mijn melee weapons
over fire ants gesproken:Ik heb ook net die fire-ants quest gedaan, meeste fireants in 1 of 2 kogels kapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.--edit--
En waar kan ik in vredesnaam een bed opzoeken? Ik kan NERGENS pitten voor een NORMALE prijs. allemaal 100 caps enzo?
Tevens moet je gewoon wat beter zoeken naar stimpacks, zit momenteel op 187 stuks![]()
Doorzoek dan goed alle schappen en huisjes. Heb nu echt van alles enorm veel. Zeker meer dan tienduizend kogels.quote:Op zondag 2 november 2008 16:09 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zit echt vaak zonder ammo
Een granaat sneaky bij iemand in z'n broek stoppen is écht geniaal
Die fire-ants in 2 schoten kapot? Welke moeilijkheidsgraad en wapen? (En ja ik richt ook op die antennaquote:Op zondag 2 november 2008 16:08 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb ook net die fire-ants quest gedaan, meeste fireants in 1 of 2 kogels kapot
Tevens moet je gewoon wat beter zoeken naar stimpacks, zit momenteel op 187 stuks
Moeilijkheidsgraad normal. Wapen voornamelijk een plasmagun, maar met een sniper lukt het ookquote:Op zondag 2 november 2008 18:04 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Die fire-ants in 2 schoten kapot? Welke moeilijkheidsgraad en wapen? (En ja ik richt ook op die antenna)
TAB indrukken geeft lampje maar geeft niet echt veel lichtquote:Op zondag 2 november 2008 18:15 schreef RickoKun het volgende:
Ook wil ik een klacht indienen.
Wat is dit spel me toch een potje donker zeg!
Is er misschien ook een night vision ofzo in dit spel?soms blijf ik maar op V drukken om te zien waar de vijand is
Het is geen FPS, het hoort bij de sfeer van het spel. Of wacht tot het dag is. Mocht je binnen zijn moet je gewoon veel op je 'radar' kijken.quote:Op zondag 2 november 2008 18:15 schreef RickoKun het volgende:
Is er misschien ook een night vision ofzo in dit spel?soms blijf ik maar op V drukken om te zien waar de vijand is
Dat zijn exploderende auto's, daar zitten kernreactoren inquote:Op zondag 2 november 2008 18:46 schreef uwbftp het volgende:
Sigh, ik wordt de heletijd beschoten door iemand met een mini-nuke. Dan knok ik met wat merc's en wat mutants... dan ineens, BOOOOOM
mini-nuke net achter me
Wie the fuck schiet dat op me? Ik zie niemand...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
Niet denk ik zo, je hebt het nu verknalt (iig als je dit niet van plan was)quote:Op zondag 2 november 2008 20:10 schreef Klautje het volgende:
Ik heb net eenn quest gedaan van Moira in die meubelwinkel waar je jezelf moet bezeren, nou is dat wel gelukt maar telkens schoot die guard mij dood om de één of andere reden, dus uiteindelijk hem maar afgeknald. Maar nu zit heel Megaton achter me aan... Hoe stop ik dit?
Niet, of bomb megaton.quote:Op zondag 2 november 2008 20:10 schreef Klautje het volgende:
Ik heb net eenn quest gedaan van Moira in die meubelwinkel waar je jezelf moet bezeren, nou is dat wel gelukt maar telkens schoot die guard mij dood om de één of andere reden, dus uiteindelijk hem maar afgeknald. Maar nu zit heel Megaton achter me aan... Hoe stop ik dit?
quote:Op zondag 2 november 2008 15:16 schreef Blinker het volgende:
Weet iemand hoe ik bij de republic of dave kan komen?
Alle 'normale' guns (Assault Rifle, Chinese Assault Rifle, Sawed Off Shotgun, Combat Shotgun, .44 Magnum, 10mm (silenced) Pistol, 32. Pistol, Hunting Rifle, Sniper Rifle e.d.) vallen allemaal onder Small Guns. Ohja, Railway ding is ook small.quote:Op zondag 2 november 2008 19:22 schreef RickoKun het volgende:
Is een sniper een big gun of een small ?
en een shotgun dan?
Ik vind het stom dat ze dat niet erbij vermelden.
Klopt, op default brightness is het nogal donker. Gewoon brightness bij de opties wat aanpassen.quote:Op zondag 2 november 2008 18:15 schreef RickoKun het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet nu richting die Carrier en ben bijna een evil level 7
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Heheh nice!quote:Op zondag 2 november 2008 20:52 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Klopt, op default brightness is het nogal donker. Gewoon brightness bij de opties wat aanpassen.![]()
Net kwam ik ook 3 super mutants tegen met miniguns. Ik was al bezig om een goed plekje te vinden waar ik ze met een headshot zou kunnen omleggen. Sta ik op het punt van schieten, komt er ineens een groepje raiders aan met missile launchers.
Het werd een heel spektakel met 1 raider die het allemaal overleefde. Deze maar even uit zijn lijden verlost en weggelopen met een paar mooie wapens.
quote:One atom says to another atom "I think I'm missing a neutron" The other atom asks "Are you sure", and he replies "I'm positive"
Barter, speech en energy guns.quote:Op zondag 2 november 2008 20:56 schreef RickoKun het volgende:
Kut man, ik zou dan eigenlijk opnieuw moeten beginnen met small guns ofzo, maar goed, die doe ik het volgende spelletje wel.
Welke skills hebben jullie getagged?
Mijn skills: Big Guns, Melee, Energy weapons
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar?quote:Op zondag 2 november 2008 21:32 schreef Biels het volgende:
Net oasis gedaan, level 17 en een dik vet alien pistool gevonden. 82 damage en volgens mij +1000000000000000% procent op je criticals ofzo. Death Claws zijn nu mietjes.
Neh, er liggen een paar schepen neergestort. Maar dat is geen echte locatie, dus ik zou even mijn spel aan moeten zetten en een screenshotje moeten fixxen. Komt later wel.quote:Op zondag 2 november 2008 23:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Alien's zijn random encounters geloof ik.
Die schepen liggen toch op random plaatsenquote:Op zondag 2 november 2008 23:32 schreef Biels het volgende:
[..]
Neh, er liggen een paar schepen neergestort. Maar dat is geen echte locatie, dus ik zou even mijn spel aan moeten zetten en een screenshotje moeten fixxen. Komt later wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik wel redelijk irritant vind, is het vele lopen naar nieuwe lokaties. Liever dan gewoon zoals Fallout op de map klikken naar diverse locaties die je net te horen hebt gekregen en dan maar random encounters.
Verder een dikkevoor de graphics, man als je net die Vault uit komt en de buitenwereld ziet. Genieten!
![]()
Speciaal voor Fallout 3 en Farcry 2, maar even een upgrade gedaan naar Radeon 4850. Alles op High met 4xAA en 1280x1024.
![]()
Eensch!quote:Op maandag 3 november 2008 02:26 schreef Gamer_V het volgende:
Pro tip: speel de main quest niet uit, maar ga gewoon lekker verkennen. Ugh. Waar zijn mijn end-slides voor verschillende dorpen? Waar zijn mijn 500+ eindes?
In de hoofddirectory, waar Fallout geinstalleerd is.quote:Op maandag 3 november 2008 01:25 schreef Troonwoord het volgende:
Waar zijn jullie screenshots opgeslagen ? Ik vind ze maar niet..
Sneak, Small Guns en nog eentje.....quote:Op zondag 2 november 2008 20:56 schreef RickoKun het volgende:
Welke skills hebben jullie getagged?
Mijn skills: Big Guns, Melee, Energy weapons
Barter niet een beetje nutteloos?quote:Op zondag 2 november 2008 21:21 schreef McGilles het volgende:
Barter, speech en energy guns.
No way! Als je tenminste een good char speelt natuurlijk, anders moord je gewoon elke keer een dorp uit als je te weinig geld hebt. Maar Barter maakt de producten goedkoper om te kopen en je krijgt meer als je verkoopt.quote:
Ja ok, ik snap wat Barter doet, maar er zijn toch genoeg dingen om geld mee te krijgen? Bijvoorbeeld als ik wat Raiders sloop, dan repair ik de armors die ze aanhebben (heb 100 repair met Vault 101 Utility Suit), en verkoop die. Hetzelfde doe ik met de wapens die ze hebben.quote:Op maandag 3 november 2008 12:18 schreef jogy het volgende:
[..]
No way! Als je tenminste een good char speelt natuurlijk, anders moord je gewoon elke keer een dorp uit als je te weinig geld hebt. Maar Barter maakt de producten goedkoper om te kopen en je krijgt meer als je verkoopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn character nu![]()
Doe eens niet.
quote:Op maandag 3 november 2008 12:32 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ja ok, ik snap wat Barter doet, maar er zijn toch genoeg dingen om geld mee te krijgen? Bijvoorbeeld als ik wat Raiders sloop, dan repair ik de armors die ze aanhebben (heb 100 repair met Vault 101 Utility Suit), en verkoop die. Hetzelfde doe ik met de wapens die ze hebben.Thanks. Volgende char moet toch maar wat meer strenght krijjgen, of ik moet gewoon wat minder zooi meesleurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn character nu![]()
[ link | afbeelding ]want ergens halverwege ben ik altijd vol en moet ik weer terug. Gelukkig heb ik dat huis nu wel in megaton dus kan ik het ergens opslaan. Maar toch
.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
quote:Op maandag 3 november 2008 12:32 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ja ok, ik snap wat Barter doet, maar er zijn toch genoeg dingen om geld mee te krijgen? Bijvoorbeeld als ik wat Raiders sloop, dan repair ik de armors die ze aanhebben (heb 100 repair met Vault 101 Utility Suit), en verkoop die. Hetzelfde doe ik met de wapens die ze hebben.Hoezo ben je een ghoul?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn character nu![]()
[ link | afbeelding ]Strong back perk is heel handig, maar alsnog heb ik dat ook jaquote:Op maandag 3 november 2008 12:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Thanks. Volgende char moet toch maar wat meer strenght krijjgen, of ik moet gewoon wat minder zooi meesleurenwant ergens halverwege ben ik altijd vol en moet ik weer terug. Gelukkig heb ik dat huis nu wel in megaton dus kan ik het ergens opslaan. Maar toch
.
Strength stat omhoog doen met een perk en de strength bobblehead zoeken
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |