SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
Ik was ook even aan het overwegen wat ik zou doen; mezelf overgeven en dat wijf meteen batsen, óf die knakworst neerknuppelen als ware het een zeehondje en denken bij mn eigenste zovan: "ik haal straks wel een bosje bloemen voor dat wijf"quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:16 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ik heb hem ook neergeknuppelt
Amata zegt dat ze je het misschien ooit zal vergeven.
Bij het verjaardagsfeestje tegen butchquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:20 schreef vosss het volgende:
Overigens vind ik de dialogen wel mooi, je kan echt bij elk gesprek de botte lul uithangen.
En dat doe ik dus ook steevast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Rock It launcher is lachen man, met hoge snelheid theekopjes en al het andere rotzooi wegschietenOneindig ammo in feite want wanneer je het wegschiet kan je het ook weer op pakken
![]()
Dat deed ik dus ook, kreeg geen cadeau'tje van Amanta....quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:20 schreef vosss het volgende:
Overigens vind ik de dialogen wel mooi, je kan echt bij elk gesprek de botte lul uithangen.
En dat doe ik dus ook steevast
Ik ook niet. Ik ben echt een super goed iemand in Falloutquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:12 schreef DretoX het volgende:
Wie heeft trouwens Butch z'n moeder laten stikken? Ik kon het niet, het is gewoon moeilijk om een bastard te zijn in dit spel.
Inderdaadquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Bij het verjaardagsfeestje tegen butch
Tsja, ik wel.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:12 schreef DretoX het volgende:
Wie heeft trouwens Butch z'n moeder laten stikken? Ik kon het niet, het is gewoon moeilijk om een bastard te zijn in dit spel.
Ik had geen zin om ammo te verspillen dus heb overgehaald om het zelf op te lossen. Had verwacht dat hij dood zou gaan maar hij overleefde het.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:12 schreef DretoX het volgende:
Maar zij gaf je dat mooie gedicht op je 10e verjaardag!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:42 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan tijdens die test 'Up your ass buddy.'
Dat gemeen doen is wel leuk.
[..]
Tsja, ik wel.Kut Butch.
En dan schiet je iedereen dood. Ga je een beetje sexen en ren je door een grauw landschap.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:13 schreef koen_pijl het volgende:
Wat is het verhaal? Een oorlog met atoombommen? En wat heeft je pa er mee te maken?
Ehmm.... Okequote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:13 schreef disjfa het volgende:
[..]
En dan schiet je iedereen dood. Ga je een beetje sexen en ren je door een grauw landschap.
Idd whooo
Ze had haar zoon beter moeten opvoeden dan een stom gedicht makenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:09 schreef DretoX het volgende:
[..]
Maar zij gaf je dat mooie gedicht op je 10e verjaardag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |