abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62798709
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_62800031
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:16 schreef Biefstuk het volgende:

[..]

Ik heb hem ook neergeknuppelt
Amata zegt dat ze je het misschien ooit zal vergeven.
Ik was ook even aan het overwegen wat ik zou doen; mezelf overgeven en dat wijf meteen batsen, óf die knakworst neerknuppelen als ware het een zeehondje en denken bij mn eigenste zovan: "ik haal straks wel een bosje bloemen voor dat wijf"

Ik hoefde niet zo heel lang na te denken overigens
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_62800053

Een kort gameplay filmpje van de eerste 10 minuten . Het is wel grappig hoe zet het gedaan hebben met geboren worden etc.
pi_62800058
Overigens vind ik de dialogen wel mooi, je kan echt bij elk gesprek de botte lul uithangen.

En dat doe ik dus ook steevast
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_62800441
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 00:20 schreef vosss het volgende:
Overigens vind ik de dialogen wel mooi, je kan echt bij elk gesprek de botte lul uithangen.

Bij het verjaardagsfeestje tegen butch
pi_62800583
"You'd better have cancer, because from the looks of it you're breaking rule number 1, now"
  donderdag 30 oktober 2008 @ 01:22:11 #82
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_62800934
Ben al 5x overnieuw begonnen en het gaat lekker hier
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Rock It launcher is lachen man, met hoge snelheid theekopjes en al het andere rotzooi wegschieten Oneindig ammo in feite want wanneer je het wegschiet kan je het ook weer op pakken
pi_62803284
Tja, heb uiteindelijk de overseer toch maar laten leven en verderop zit ik met weer zo'n probleem. Ik heb de landlord afgeknald en vraag me nu af of ik daar wel juist aan heb gedaan: meteen daarna moest ik nog twee andere gasten afschieten die me toen aanvielen en mijn karma is ineens een stuk neutraler geworden. En o ja, daarna nog zo'n kerel die de sherrif had afgeschoten en het dorpje wilde opblazen. Ik wil het eigenlijk allemaal proberen, maar dan duurt zo'n spel zo lang.
Gaat dat niet allemaal tegen je werken als je teveel 'slechte'dingen doet, dat het spel dan moelijker/anders wordt? Ik kan me herinneren dat als je in deel twee ergens een kind had vermoord iedereen je altijd aanviel.
anonieme razernist
pi_62803608
Ik vind het naar. Ik wou lekker aardig zijn. Heb wat sidequest aangenomen en ben naar ajar (?) gegaan. Daar liep ik per ongeluk metro stations in en heb iets teveel monsters afgeknalt. Heb 3 andere locaties ook nog gezien waar ik in een van de 3 iemand zou moeten vinden maar ik kan ze niet vinden.

Nu heb ik geen ammo meer en loop maar wat rond met mn basebalbat. Toen kwam ik ergens anders een donkere gang tegen met allerlij schorpioenen en toen was ik dood. Ik begrijp het niet
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_62803656
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 00:20 schreef vosss het volgende:

Dat deed ik dus ook, kreeg geen cadeau'tje van Amanta.... Heb Butch verlinkt en ik vond de Pip Boy 3000 een oud barrel.

Heb net de G.O.A.T test gedaan en moet nu de Vault uit zien te komen.

ik was best sceptisch over de game, gezien dat RPG me niet zo trekt, Mass Effect leek me ook geweldig, maar die had ik na een uurtje alweer uitgezet....

Deze game daarentegen wist me gelijk vast te grijpen, geen idee waarom.......

Vanavond mn bitch met een fles wijn naar dr vriendin sturen en Clarkson gaat gamen.

[ Bericht 20% gewijzigd door J.Clarkson op 30-10-2008 09:53:17 ]
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_62803776
Ik vind dat gedicht dat je van dat oude wijf krijgt wel prachtig
pi_62804060
Wat een game! Enigste wat ik erover kan zeggen Kan ook niet wachten om wat betere wapens te krijgen!
pi_62804310
Wie heeft trouwens Butch z'n moeder laten stikken? Ik kon het niet, het is gewoon moeilijk om een bastard te zijn in dit spel.
pi_62804369
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:12 schreef DretoX het volgende:
Wie heeft trouwens Butch z'n moeder laten stikken? Ik kon het niet, het is gewoon moeilijk om een bastard te zijn in dit spel.
Ik ook niet. Ik ben echt een super goed iemand in Fallout
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:28:19 #90
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_62804642
Heb zojuist Tenpenny Tower laten infiltreren door ghouls
Ik hou geen schuilplaats meer over xD
pi_62804992
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 00:44 schreef xminator het volgende:

[..]

Bij het verjaardagsfeestje tegen butch
Inderdaad . En dan tijdens die test 'Up your ass buddy.' Dat gemeen doen is wel leuk.
quote:
Tsja, ik wel. Kut Butch.
pi_62805442
quote:
Ik had geen zin om ammo te verspillen dus heb overgehaald om het zelf op te lossen. Had verwacht dat hij dood zou gaan maar hij overleefde het.

Megaton gaat er bij mij vanavond ook aan btw, nadat ik alles heb leeggeroofd en heb vermoord. Heerlijke game, heb alleen het echte Fallout gevoel uit deel 1 en 2 nog niet echt.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
pi_62805625
Ik vind dat het spel je niet echt het gevoel geeft om goed te zijn. Komt misschien door de setting. Overseer en Butch vermoord en die gasten in Megaton komen ook mijn keel uit.

Ik loop nu een beetje rond te dwalen door de wastelands voor een missie maar ik heb vrijwel geen kogels of goede wapens en die Mirelurk is best sterk als je alleen een honkbalknuppel hebt.Op dit moment vind ik het nogal een frustrerend spel. Je moet veel teveel lopen en dat kompas is irritant.
pi_62805689
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:42 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Inderdaad . En dan tijdens die test 'Up your ass buddy.' Dat gemeen doen is wel leuk.
[..]

Tsja, ik wel. Kut Butch.
Maar zij gaf je dat mooie gedicht op je 10e verjaardag!
pi_62805782
Wat is het verhaal? Een oorlog met atoombommen? En wat heeft je pa er mee te maken?
Xbox Live: koenpijl
pi_62805799
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:13 schreef koen_pijl het volgende:
Wat is het verhaal? Een oorlog met atoombommen? En wat heeft je pa er mee te maken?
En dan schiet je iedereen dood. Ga je een beetje sexen en ren je door een grauw landschap.

Idd whooo
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_62805836
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:13 schreef disjfa het volgende:

[..]

En dan schiet je iedereen dood. Ga je een beetje sexen en ren je door een grauw landschap.

Idd whooo
Ehmm.... Oke
Xbox Live: koenpijl
pi_62805915
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:09 schreef DretoX het volgende:

[..]

Maar zij gaf je dat mooie gedicht op je 10e verjaardag!
Ze had haar zoon beter moeten opvoeden dan een stom gedicht maken .
pi_62805957
Ik heb een sniper rifle gevonden,
kan iemand mij vertellen of die in de catagorie small of big guns valt?

in de vorige fallouts was het een small gun, maar in fallout 3 ziet hij er vrij grof uit
het wordt tijd dat ik mijn avatar update
pi_62806412
Ik heb dogmeat gevonden!
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')