abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62370582
Potverdriedubbeltjes. Vorige topic was vol, maar er was nog geen nieuwe aangemaakt. Enfin, bij deze!

Het is bijna zover! 28 oktober breekt (als het goed is) de hel los.

Plaatjes en woorden schieten te kort, dus ga snel maar wat filmpjes kijken op Youtube!

Tot zover mijn amateuristische openingspost. Ik wacht nu verder af op mijn mede-gamers die dit topic uiteraard gaan volplempen met nieuwe/handige informatie!

Edit: Requirements:
Minimum:
CPU: P4 2.4 ghz
Mem: 1 gb (2 gb Vista)
Video: DirectX 9.0c compliant card with 256 MB RAM (NVIDIA 6800 or better / ATI X850 or better)

Recommended:
CPU: Intel Core 2 Duo
Mem: 2 gb
Video: DirectX 9.0c compliant card with 512 MB RAM (NVIDIA 8800 series, ATI 3800 series)

[ Bericht 17% gewijzigd door Jolly_Reaper op 14-10-2008 10:32:57 ]
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:24:16 #2
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_62370618
Requirements?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_62370720
Ben benieuwd ik moet echt een leuk spel hebben, ik kan tegenwoordig de laatste tijd me niet meer echt vermaken op de games.
GTA 4 heb ik me wel een tijdje over gebogen
en WoW blijf ik spelen.
maar verder elk nieuw spel is gewoon niks het lukt me niet om me er mee te vermaken echt heel jammer.
Hoop dat dit wel iets word, het einde van het jaar komt er vanalles ben echt benieuwd
Gouwe tande zijn toch geen echte tande!
*Tot onze grooste spijt is de cursus omgaan met teleurstellingen afgelast.*
pi_62370813
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 10:24 schreef LasTeR het volgende:
Requirements?
Even toegevoegd. Thanks.

@HzHertz: Same here.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:35:55 #5
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_62370887
Oeh, deze gaat bééldig spelen op mijn laptop.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_62370890
Ben benieuwd of het soepel gaat lopen, al die recommed van tegenwoordig en dan nog niet vloeiend kunnen spelen ookal heb je meer.
Core 2 duo 3.3 ghz 6mb cache
4gb ram
9800gx2

Heb zo het gevoel dat het me niet helemaal lekker gaat lopen.
Gouwe tande zijn toch geen echte tande!
*Tot onze grooste spijt is de cursus omgaan met teleurstellingen afgelast.*
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:41:19 #7
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_62371016
Oh man, je beheert ook je Karma en kan een lawbringer worden, of juist
erg evil, of een combinatie daarvan... Niiice!

What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_62373839
Bright light! Noooo! Gizmo no want!

Howdy, partnuurr!

De mudcrabs zijn geevolueerd!

Anders sla je mijn hoofd er even af. (+Oh god, nee he. Lockpicking. )

A view to a (lot of) kill(s).

Tools of survival: (Ik hoop toch eigenlijk wel dat er wat melee in zit. Roestige Katanas en zo.)
pi_62399249
Ik heb al die filmpjes (en niet alleen uit dit topic) eens bekeken en mij spreekt het erg aan. Ik vraag me alleen af of het de fans van eerdere delen ook aanspreekt. Het lijkt toch veel meer First Person/Oblivion like te zijn geworden. Ik hoef niet zo nodig vooraan te staan en wacht even de kritieken af maar t lijkt me dat ie bijna niet stuk kan.

Hele nette reqspecs trouwens. Benieuwd of dat waargemaakt kan worden.
"Did I ever tell you my father's famous last words?"
"'Careful son, the safety's off'"
"I mean, before that!!!"
pi_62399751
Ik neem aan dat er geen verschillen zijn qua gameplay en quests enzo tussen de PC en PS3?
Zo nee dan lees ik bij deze hier even mee
PSN-ID: Blue-Eyed-NL
pi_62399855
Tvp.

Ik denk niet dat ik dit lang ga spelen met spellen als GTA4 en Saints Row 2 binnenkort
pi_62399998
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 11:27 schreef McDBigMac het volgende:Ik vraag me alleen af of het de fans van eerdere delen ook aanspreekt.
Van wat ik er van lees op andere fora zijn ze over het algemeen erg anti-Fallout 3.
Tsja. Ergens begrijpelijk, maar desondanks denk ik dat je veel plezier in dit spel kunt hebben. Op naar de 28e.
Bestelling is al gedaan.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 13:19:24 #13
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_62402372
Zodra je een beetje positief over dit spel durft te zijn wordt je op diverse fora levend geflambeerd door de "old skool" FO fans.

Volgens mij word dit gewoon een dik spel hoor, heb van Oblivion (al dan niet met een paar mods) uren genoten.
Op elke fokker past een bril.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 13:29:39 #14
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_62402637
Op Tweakers.net in het Fallout topic wordt het spel al volop gespeeld: een Xbox review exemplaar is gelekt en is volop downloadbaar op alle torrent sites.

Ik probeer het niet te veel te lezen ivm spoilers enzo maar de eerste reacties zijn echt heel erg positief. En het opvallendste: met name de oldschool Fallout diehards zijn behoorlijk blij en opgelucht omdat het de oude look en feel met veel succes heeft overgenomen/geevenaard.

Met die minimum/recommended systeemeisen veeg ik normaal gesproken m'n reet af. De recommended kun je meestal zien als absoluut minimum. In dit geval zijn de recommended eisen dusdanig hoog (ok, een 3870 kost echt geen ruk meer), ik heb het gevoel dat het nu wel gewoon eerlijke eisen zijn.

En het spel wordt ook uitgebracht op de Xbox he, hardware van een paar jaar terug. Ik denk niet dat de PC versie nou zoveel gedetailleerder/zwaarder gaat worden.

Iemand ervaring met andere recente spellen die voor beide systemen uitkwamen en de bijbehorende systeemeisen? (MassEffect ofzo?)
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_62414879
Aan melee wapens gelukkig geen gebrek;
http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3_weapons
pi_62588263
tvp
pi_62603306
Nog een weekje.
Releasedate in Europa schijnt trouwens de 31e te zijn ipv de 28e. Nou ja, die paar dagen overleven we wel.

Ondertussen heb ik Fallout 1 uitgespeeld en ben nu met 2 bezig. Altijd leuk wat achtergronden te weten.
Erg gave spellen. Erg jammer (en beschamend eigenlijk) dat ik die in het verleden totaal heb gemist.
pi_62608986
Oudeschoolspeler wil meelezen.
anonieme razernist
pi_62691785
Ik ben niet erg bekend in de geschiedenis (verhaal) van Fallout. Is er ergens een special ofzo waar ik dat kan lezen?
pi_62692792
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 16:23 schreef -Dries- het volgende:
Ik ben niet erg bekend in de geschiedenis (verhaal) van Fallout. Is er ergens een special ofzo waar ik dat kan lezen?
http://www.gametrailers.com/player/42026.html

Misschien helpt dat .
  maandag 27 oktober 2008 @ 08:40:19 #21
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_62709543
PcGameplay geeft het een dikke 9 en roemt de overgenomen Fallout-sfeer.

(Dat blad heb ik erg hoog zitten, lees het al 15 jaar en als zij een 9 uitdelen dan ga ik er maar vanuit dat het echt goed is. Doen ze maar heel zelden. Far Cry 2 kreeg bv een 8,5 wegens 'te repititief')
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
pi_62709792
VInd het er een beetje shokkend uitzien. Heb een userreview gelezen en die had toch best veel negatieve punten, maark na hem niet meer vinden.
Ik wacht even af. Ga eerst Bioshock halen
Xbox Live: koenpijl
  maandag 27 oktober 2008 @ 08:59:06 #23
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_62709804
tvF
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_62717948
Fallout 1 uitgespeeld en ben bijna aan het eind van Fallout 2 (vermoed ik).
Ik begrijp in ieder geval waarom Fallout 3 zo bloederig MOEST zijn.

Allerliefst.

Beiden zijn trouwens een aanrader om nog eens te spelen wanneer je dit nooit gedaan hebt.
Deel 2 is wel veel leuker dan 1 maar ik zou beginnen met 1, om bepaalde dingen in Fallout 2 te kunnen begrijpen.

Nog maar een paar daagjes.
pi_62719036
Fallout (vooral deel 2) is mijn favoriete gameserie dus ondanks mijn scepsis over "Oblivion with guns" toch maar een pre-order gezet voor een CE bij Bol.Com
*piep*
pi_62719510
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 14:08 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Fallout 1 uitgespeeld en ben bijna aan het eind van Fallout 2 (vermoed ik).
Ik begrijp in ieder geval waarom Fallout 3 zo bloederig MOEST zijn.

Allerliefst.

Beiden zijn trouwens een aanrader om nog eens te spelen wanneer je dit nooit gedaan hebt.
Deel 2 is wel veel leuker dan 1 maar ik zou beginnen met 1, om bepaalde dingen in Fallout 2 te kunnen begrijpen.

Nog maar een paar daagjes.
Morgen toch al?
pi_62720945
Bij de meeste webwinkels staat 30 of 31 oktober als release datum.
Dynabyte roept echter al "op voorraad" en die ststus krijgt een game als als ze hem een dag later verwachten. Hmm, ik ben erg benieuwd.
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
pi_62721138
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 16:23 schreef -Dries- het volgende:
Op de Fallout wiki is best wel wat terug te vinden.
pi_62721345
Ik heb de filmpjes nog eens bekeken, maar watl ijkt het veel op Oblivion!
Sla deze denk ik over, of koop hem ooit tweedehands of als hij niet meer zo veel kost.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:57:00 #30
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_62744722
Op IGN zijn ze iig lovend.

http://pc.ign.com/articles/924/924346p1.html

Hoop dat vandaag de "demo" uitkomt zodat ik hem ff kan proberen voordat ik hem koop
pi_62750442
Weet iemand of hij al ergens te koop is?
pi_62750860
Geen idee, ik denk het niet. Ik ga morgen alvast even kijken.
pi_62754753
Wat is het verhaal eigenlijk en dat van Fallout 1 en 2?
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:17:26 #34
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_62754980
Ben vanmiddag begonnen met spelen en alleen de tutorial/intro is al vet

VATS systeem werkt ook gewoon goed zonder controller, mbv de muis kun je heel snel je acties queuen om zo iemands hoofd of arm eraf te schieten

[ Bericht 23% gewijzigd door Catch_me op 28-10-2008 17:00:33 ]
pi_62757499
Vergelijking van graphics van de verschillende versies:

pi_62757736

PS3 Op welk systeem heb je het catch me? En gekocht of dedownload?
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 18:07:03 #37
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_62758041
Gedownload,

draait op een 8800GTX, 3GB, q6600
1920x1200 resolutie, 2 x AA en AF, rest op max, geen lag tot nu toe.
pi_62759117
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 17:41 schreef RWest het volgende:

[ afbeelding ]
rofl

Ziet er het best uit op de pc, waar ik hem dus voor ga halen
Het feit dat ik geen xbox360 of een ps3 heb, zou dat ook kunnen beïnvloeden.
Doe eens niet.
pi_62759503
Insidegamer geeft deze game een 10-. Misschien toch maar eens proberen. Setting spreekt me niet echt aan maar misschien gaat dat nog veranderen.
pi_62767085
vanmiddag de main quest uitgespeeld. Ik moet zeggen, dit spel heeft me te veel vrije tijd gekost. En zal het nog wel meer doen, ook al heb ik hem al een keer uitgespeeld. Het einde kwam vrij plotseling, ik zal er niet teveel over loslaten, maar vond hem vrij matig. Maargoed, er zijn er 200, dus volgende keer beter.

Iig, de reviews liegen niet. Dit spel is goed. Als je eenmaal begint moet je gewoon verder spelen. de sfeer, de actie, het verhaal, allemaal goed, al ben ik wel een paar bugs tegen gekomen. Maar niks wat het spel echt belemmerde.

Nu even Fable 2 verslinden, wellicht dat ik hier daarna nog wel een poging waag, en dan de hele andere kant van het verhaal ga proberen.
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_62767792
Damn, sommigen van jullie zijn er vroeg bij.
Ik lees net dat de mijne vandaag is verzonden. Nog even snel Fallout 2 afmaken en dan op naar 3.
pi_62772311
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 14:02 schreef DretoX het volgende:
Weet iemand of hij al ergens te koop is?
Mijn broer had hem gisteren al gehaald bij de Music Store
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_62772327
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 17:41 schreef RWest het volgende:

[ afbeelding ]
Whahahaha !!!
vosss is de naam,
pi_62772970
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 18:51 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Ziet er het best uit op de pc, waar ik hem dus voor ga halen
Het feit dat ik geen xbox360 of een ps3 heb, zou dat ook kunnen beïnvloeden.
Toch niks nieuws dat een game er het beste uit ziet op de PC? Dat is de afgelopen 10 jaar al zo!
  woensdag 29 oktober 2008 @ 08:55:19 #45
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_62773214
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 08:43 schreef McGilles het volgende:

[..]

Toch niks nieuws dat een game er het beste uit ziet op de PC? Dat is de afgelopen 10 jaar al zo!
Logisch als pannenkoeken. Beetje PC heeft console-hardware meteen weer ingehaald, terwijl de console er 7 jaar mee vooruit moet. Daar kan het voordeel van optimalisatie (maar 1 systeem om voor te ontwikkelen) niks aan veranderen.

Ik ga m'n tent maar opzetten bij de voordeur denk ik voor als m'n CE bezorgd wordt. Hopelijk doet Play.com daar niet al te lang over.

M'n vingers jeuken om het ook niet te downloaden maar vooruit, ben nog lekker bezig met Far Cry 2 dus ik kna nog wel een paar dagen wachten.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 08:57:00 #46
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_62773247
Hmmm, status voor verzending is ' packing', zouden ze hem dan toch net na de 31e hier kunnen krijgen?
pi_62773754
Ik vind dat er [MULTI] in de tt moet staan
pi_62774308
Koel, sommige geluidjes zijn ook nog hetzelfde als in Fallout 2 .
pi_62774507
Ron Perlman: "War... War never changes."

.
pi_62774710
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 08:43 schreef McGilles het volgende:

[..]

Das waar, ben denk ik gewend om wat grafisch mindere spellen te spelen laatste tijd. WoW en WAR zijn nu niet echt toppers op dat gebied
Doe eens niet.
pi_62776518
Ik hoorde van een vriend, die het spel al heeft dat het op het begin leuk is maar op een gegeven ogenblik veel van het zelfde wordt, qua omgeving enzo.
Wat is het verhaal eigenlijk?
pi_62777724
Besteld bij Skiq (12game).... hopelijk komt ie niet tegelijk met de op hetzelfde moment bestelde uitbreiding voor WoW....

Voortaan toch maar eerst de leveringsvoorwaarden lezen Mutsaers....
  woensdag 29 oktober 2008 @ 11:47:16 #53
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_62778094
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 10:59 schreef koen_pijl het volgende:
Ik hoorde van een vriend, die het spel al heeft dat het op het begin leuk is maar op een gegeven ogenblik veel van het zelfde wordt, qua omgeving enzo.
Wat is het verhaal eigenlijk?
Iedereen doodknallen.

Tenminste, dat kan, had ik altijd wel lol mee en ik zal het hier ook zeker een keer zo spelen. Het leukste vind ik altijd de megalomane evil egoist. Wel iedereen helpen voor geld en punten en daarna alsnog afknallen en/of beroven

Het verhaal bepaal je grootdeels zelf verder. Je moet wel op zoek naar je vader geloof ik.
pi_62779881
Hij is vet! Had iets meer zwarte humor in gemogen, maar ik ben nog maar net uit de vault dus misschien oordeel ik te vroeg.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 13:27:30 #55
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_62780793
Heb nog niemand gehoord over de Collector's Edition, dus bij deze: ik heb hem net gekocht en hij is heel mooi. Wellicht dat ik het lunchtrommeltje nog in gebruik neem.

Ik ben alleen niet zo gek dat ik honderden euro's betaal voor een paar pixels extra, dus ik heb hem gewoon voor de xbox360.
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_62780812
Hoe duur?
pi_62780989
Ikheb ook de CE, maar dan voor PC, ¤54 voor betaald.
pi_62781376
Waar heeft iedereen hem vandaan?
  woensdag 29 oktober 2008 @ 15:45:34 #59
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_62784643
Bij de winkel. Dimension plus had hem gewoon liggen.
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_62784912
ook de winkel, zowel de dixons als de music store hadden ze al liggen.
pi_62785195
Zag hem vandaag liggen in de Media Markt. 38 euro voor de pc versie, 50 voor de collectors edition.
Doe eens niet.
pi_62785845
Prijs zijn gelijk aan xbox versie? Qua ce?
pi_62786370
xbox versie ¤59,95 bij Media Markt Rotterdam Alexanderium. Maar meteen meegenomen .
  woensdag 29 oktober 2008 @ 18:48:17 #64
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_62789274
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 16:04 schreef Necrodeath het volgende:
Zag hem vandaag liggen in de Media Markt. 38 euro voor de pc versie, 50 voor de collectors edition.
Sjongejonge. En ik hem maar bestellen bij play.com voor 50 euro (CE), had ik al eerder kunnen spelen voor hetzelfde geld grrrr
pi_62789513
Ah bedankt allemaal, heb hem bij Media Markt gescoord voor 59 eu .
pi_62789570
ik ga dit spel vooral kopen omdat het lijkt op oblivion, is dit een goede reden of word ik teleurgesteld?
pi_62790692
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 18:59 schreef UndeadMonkey_NL het volgende:
ik ga dit spel vooral kopen omdat het lijkt op oblivion, is dit een goede reden of word ik teleurgesteld?
Het 'Fallout' gevoel heeft het zeker wel, misschien de engine van oblivion en de ruime omgeving maar voor de rest is het totaal geen oblivion, misschien een oblivion met guns en gore.
pi_62790815
Vandaag ook voor de 360 binnen gekregen. Straks maar even uitproberen.
pi_62794614
De TT moet en het subforum moeten ff Multi worden

Ik heb hem sinds gister en godverdomme wat is die goed

Ik heb mn fat boy nog niet afgevuurd die bewaar ik voor speciale momenten
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 18:59 schreef UndeadMonkey_NL het volgende:
Zeker een goede reden! Al het goede van Oblivion zit erin, maar dan nog beter, meer en in een compleet andere setting. Als je Oblivion goed vond vind je dit GEWELDIG!

Ik heb hem om dezelfde reden gehaald, en ik ben verslaafd.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:08:52 #70
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_62796150
Wordt nogal eentonig vind ik na een paar uur spelen Ook schoot ik per ongeluk iemand in z'n kop in dat stadje met die atoombom.
Nu blijft het stadje hostile tegen me. Had de atoombom al gedeactiveerd maar heb nu toch wel zin om het op te blazen xD Heb zojuist de schematics voor zo'n selfmade bom kunnen vinden. Alleen een van de benodigheden zijn Cherry Bombs, waar krijg je die?
pi_62797698
Hij speelt ook lekker hoor .
Je kunt makkelijk op ultra-high settings spelen .
pi_62798003
Is het erg fataal als je de Overseer doodmept? Dat het zich niet aan het einde ineens tegen je gaat keren oid>
anonieme razernist
pi_62798442
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:08 schreef Biefstuk het volgende:
Wordt nogal eentonig vind ik na een paar uur spelen Ook schoot ik per ongeluk iemand in z'n kop in dat stadje met die atoombom.
Nu blijft het stadje hostile tegen me. Had de atoombom al gedeactiveerd maar heb nu toch wel zin om het op te blazen xD Heb zojuist de schematics voor zo'n selfmade bom kunnen vinden. Alleen een van de benodigheden zijn Cherry Bombs, waar krijg je die?
Die cherry bombs vind je overal en nergens, in ieder geval zo maak ik het mee. Ik heb ze op verschillende plekken gevonden en altijd verkocht totdat ik erachter kwam dat ik er bommen mee kom maken

Ik kom ze in ieder geval op alle soort plekken tegen.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 23:16:51 #74
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_62798515
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:01 schreef NoCigar het volgende:
Is het erg fataal als je de Overseer doodmept? Dat het zich niet aan het einde ineens tegen je gaat keren oid>
Ik heb hem ook neergeknuppelt
Amata zegt dat ze je het misschien ooit zal vergeven.
pi_62798579
Zou die amanta wel met je meegaan als ze je die gast niet had doodgeknuppeld? IK HIELD VAN HAAR . Heerlijk spel, zit nu die west's te zoeken.. Nog meer mensen met PS3 hier? Want elke keer als een vriend zich aanmeld hangt het spel een paar seconde .
pi_62798709
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_62800031
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:16 schreef Biefstuk het volgende:

[..]

Ik heb hem ook neergeknuppelt
Amata zegt dat ze je het misschien ooit zal vergeven.
Ik was ook even aan het overwegen wat ik zou doen; mezelf overgeven en dat wijf meteen batsen, óf die knakworst neerknuppelen als ware het een zeehondje en denken bij mn eigenste zovan: "ik haal straks wel een bosje bloemen voor dat wijf"

Ik hoefde niet zo heel lang na te denken overigens
vosss is de naam,
pi_62800053

Een kort gameplay filmpje van de eerste 10 minuten . Het is wel grappig hoe zet het gedaan hebben met geboren worden etc.
pi_62800058
Overigens vind ik de dialogen wel mooi, je kan echt bij elk gesprek de botte lul uithangen.

En dat doe ik dus ook steevast
vosss is de naam,
pi_62800441
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 00:20 schreef vosss het volgende:
Overigens vind ik de dialogen wel mooi, je kan echt bij elk gesprek de botte lul uithangen.

Bij het verjaardagsfeestje tegen butch
pi_62800583
"You'd better have cancer, because from the looks of it you're breaking rule number 1, now"
  donderdag 30 oktober 2008 @ 01:22:11 #82
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_62800934
Ben al 5x overnieuw begonnen en het gaat lekker hier
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Rock It launcher is lachen man, met hoge snelheid theekopjes en al het andere rotzooi wegschieten Oneindig ammo in feite want wanneer je het wegschiet kan je het ook weer op pakken
pi_62803284
Tja, heb uiteindelijk de overseer toch maar laten leven en verderop zit ik met weer zo'n probleem. Ik heb de landlord afgeknald en vraag me nu af of ik daar wel juist aan heb gedaan: meteen daarna moest ik nog twee andere gasten afschieten die me toen aanvielen en mijn karma is ineens een stuk neutraler geworden. En o ja, daarna nog zo'n kerel die de sherrif had afgeschoten en het dorpje wilde opblazen. Ik wil het eigenlijk allemaal proberen, maar dan duurt zo'n spel zo lang.
Gaat dat niet allemaal tegen je werken als je teveel 'slechte'dingen doet, dat het spel dan moelijker/anders wordt? Ik kan me herinneren dat als je in deel twee ergens een kind had vermoord iedereen je altijd aanviel.
anonieme razernist
pi_62803608
Ik vind het naar. Ik wou lekker aardig zijn. Heb wat sidequest aangenomen en ben naar ajar (?) gegaan. Daar liep ik per ongeluk metro stations in en heb iets teveel monsters afgeknalt. Heb 3 andere locaties ook nog gezien waar ik in een van de 3 iemand zou moeten vinden maar ik kan ze niet vinden.

Nu heb ik geen ammo meer en loop maar wat rond met mn basebalbat. Toen kwam ik ergens anders een donkere gang tegen met allerlij schorpioenen en toen was ik dood. Ik begrijp het niet
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_62803656
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 00:20 schreef vosss het volgende:

Dat deed ik dus ook, kreeg geen cadeau'tje van Amanta.... Heb Butch verlinkt en ik vond de Pip Boy 3000 een oud barrel.

Heb net de G.O.A.T test gedaan en moet nu de Vault uit zien te komen.

ik was best sceptisch over de game, gezien dat RPG me niet zo trekt, Mass Effect leek me ook geweldig, maar die had ik na een uurtje alweer uitgezet....

Deze game daarentegen wist me gelijk vast te grijpen, geen idee waarom.......

Vanavond mn bitch met een fles wijn naar dr vriendin sturen en Clarkson gaat gamen.

[ Bericht 20% gewijzigd door J.Clarkson op 30-10-2008 09:53:17 ]
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_62803776
Ik vind dat gedicht dat je van dat oude wijf krijgt wel prachtig
pi_62804060
Wat een game! Enigste wat ik erover kan zeggen Kan ook niet wachten om wat betere wapens te krijgen!
pi_62804310
Wie heeft trouwens Butch z'n moeder laten stikken? Ik kon het niet, het is gewoon moeilijk om een bastard te zijn in dit spel.
pi_62804369
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:12 schreef DretoX het volgende:
Wie heeft trouwens Butch z'n moeder laten stikken? Ik kon het niet, het is gewoon moeilijk om een bastard te zijn in dit spel.
Ik ook niet. Ik ben echt een super goed iemand in Fallout
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:28:19 #90
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_62804642
Heb zojuist Tenpenny Tower laten infiltreren door ghouls
Ik hou geen schuilplaats meer over xD
pi_62804992
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 00:44 schreef xminator het volgende:

[..]

Bij het verjaardagsfeestje tegen butch
Inderdaad . En dan tijdens die test 'Up your ass buddy.' Dat gemeen doen is wel leuk.
quote:
Tsja, ik wel. Kut Butch.
pi_62805442
quote:
Ik had geen zin om ammo te verspillen dus heb overgehaald om het zelf op te lossen. Had verwacht dat hij dood zou gaan maar hij overleefde het.

Megaton gaat er bij mij vanavond ook aan btw, nadat ik alles heb leeggeroofd en heb vermoord. Heerlijke game, heb alleen het echte Fallout gevoel uit deel 1 en 2 nog niet echt.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
pi_62805625
Ik vind dat het spel je niet echt het gevoel geeft om goed te zijn. Komt misschien door de setting. Overseer en Butch vermoord en die gasten in Megaton komen ook mijn keel uit.

Ik loop nu een beetje rond te dwalen door de wastelands voor een missie maar ik heb vrijwel geen kogels of goede wapens en die Mirelurk is best sterk als je alleen een honkbalknuppel hebt.Op dit moment vind ik het nogal een frustrerend spel. Je moet veel teveel lopen en dat kompas is irritant.
pi_62805689
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:42 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Inderdaad . En dan tijdens die test 'Up your ass buddy.' Dat gemeen doen is wel leuk.
[..]

Tsja, ik wel. Kut Butch.
Maar zij gaf je dat mooie gedicht op je 10e verjaardag!
pi_62805782
Wat is het verhaal? Een oorlog met atoombommen? En wat heeft je pa er mee te maken?
pi_62805799
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:13 schreef koen_pijl het volgende:
Wat is het verhaal? Een oorlog met atoombommen? En wat heeft je pa er mee te maken?
En dan schiet je iedereen dood. Ga je een beetje sexen en ren je door een grauw landschap.

Idd whooo
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_62805836
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:13 schreef disjfa het volgende:

[..]

En dan schiet je iedereen dood. Ga je een beetje sexen en ren je door een grauw landschap.

Idd whooo
Ehmm.... Oke
pi_62805915
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:09 schreef DretoX het volgende:

[..]

Maar zij gaf je dat mooie gedicht op je 10e verjaardag!
Ze had haar zoon beter moeten opvoeden dan een stom gedicht maken .
pi_62805957
Ik heb een sniper rifle gevonden,
kan iemand mij vertellen of die in de catagorie small of big guns valt?

in de vorige fallouts was het een small gun, maar in fallout 3 ziet hij er vrij grof uit
het wordt tijd dat ik mijn avatar update
pi_62806412
Ik heb dogmeat gevonden!
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')