Even toegevoegd. Thanks.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:24 schreef LasTeR het volgende:
Requirements?
Van wat ik er van lees op andere fora zijn ze over het algemeen erg anti-Fallout 3.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:27 schreef McDBigMac het volgende:Ik vraag me alleen af of het de fans van eerdere delen ook aanspreekt.
http://www.gametrailers.com/player/42026.htmlquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:23 schreef -Dries- het volgende:
Ik ben niet erg bekend in de geschiedenis (verhaal) van Fallout. Is er ergens een special ofzo waar ik dat kan lezen?
Morgen toch al?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:08 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Fallout 1 uitgespeeld en ben bijna aan het eind van Fallout 2 (vermoed ik).
Ik begrijp in ieder geval waarom Fallout 3 zo bloederig MOEST zijn.
Allerliefst.
Beiden zijn trouwens een aanrader om nog eens te spelen wanneer je dit nooit gedaan hebt.
Deel 2 is wel veel leuker dan 1 maar ik zou beginnen met 1, om bepaalde dingen in Fallout 2 te kunnen begrijpen.
Nog maar een paar daagjes.
Op de Fallout wiki is best wel wat terug te vinden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:23 schreef -Dries- het volgende:
Ik ben niet erg bekend in de geschiedenis (verhaal) van Fallout. Is er ergens een special ofzo waar ik dat kan lezen?
roflquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:41 schreef RWest het volgende:
Vergelijking van graphics van de verschillende versies:
[ afbeelding ]
Mijn broer had hem gisteren al gehaald bij de Music Storequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:02 schreef DretoX het volgende:
Weet iemand of hij al ergens te koop is?
Whahahahaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:41 schreef RWest het volgende:
Vergelijking van graphics van de verschillende versies:
[ afbeelding ]
Toch niks nieuws dat een game er het beste uit ziet op de PC? Dat is de afgelopen 10 jaar al zo!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:51 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ziet er het best uit op de pc, waar ik hem dus voor ga halen
Het feit dat ik geen xbox360 of een ps3 heb, zou dat ook kunnen beïnvloeden.![]()
Logisch als pannenkoeken. Beetje PC heeft console-hardware meteen weer ingehaald, terwijl de console er 7 jaar mee vooruit moet. Daar kan het voordeel van optimalisatie (maar 1 systeem om voor te ontwikkelen) niks aan veranderen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:43 schreef McGilles het volgende:
[..]
Toch niks nieuws dat een game er het beste uit ziet op de PC? Dat is de afgelopen 10 jaar al zo!
Das waar, ben denk ik gewend om wat grafisch mindere spellen te spelen laatste tijd. WoW en WAR zijn nu niet echt toppers op dat gebiedquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:43 schreef McGilles het volgende:
[..]
Toch niks nieuws dat een game er het beste uit ziet op de PC? Dat is de afgelopen 10 jaar al zo!
Iedereen doodknallen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:59 schreef koen_pijl het volgende:
Ik hoorde van een vriend, die het spel al heeft dat het op het begin leuk is maar op een gegeven ogenblik veel van het zelfde wordt, qua omgeving enzo.
Wat is het verhaal eigenlijk?
Sjongejonge. En ik hem maar bestellen bij play.com voor 50 euro (CE), had ik al eerder kunnen spelen voor hetzelfde geld grrrrquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:04 schreef Necrodeath het volgende:
Zag hem vandaag liggen in de Media Markt. 38 euro voor de pc versie, 50 voor de collectors edition.
Het 'Fallout' gevoel heeft het zeker wel, misschien de engine van oblivion en de ruime omgeving maar voor de rest is het totaal geen oblivion, misschien een oblivion met guns en gore.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:59 schreef UndeadMonkey_NL het volgende:
ik ga dit spel vooral kopen omdat het lijkt op oblivion, is dit een goede reden of word ik teleurgesteld?
Zeker een goede reden! Al het goede van Oblivion zit erin, maar dan nog beter, meer en in een compleet andere setting. Als je Oblivion goed vond vind je dit GEWELDIG!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:59 schreef UndeadMonkey_NL het volgende:
ik ga dit spel vooral kopen omdat het lijkt op oblivion, is dit een goede reden of word ik teleurgesteld?
Die cherry bombs vind je overal en nergens, in ieder geval zo maak ik het mee. Ik heb ze op verschillende plekken gevonden en altijd verkocht totdat ik erachter kwam dat ik er bommen mee kom makenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:08 schreef Biefstuk het volgende:
Wordt nogal eentonig vind ik na een paar uur spelenOok schoot ik per ongeluk iemand in z'n kop in dat stadje met die atoombom.
Nu blijft het stadje hostile tegen me. Had de atoombom al gedeactiveerd maar heb nu toch wel zin om het op te blazen xD Heb zojuist de schematics voor zo'n selfmade bom kunnen vinden. Alleen een van de benodigheden zijn Cherry Bombs, waar krijg je die?
Ik heb hem ook neergeknuppeltquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:01 schreef NoCigar het volgende:
Is het erg fataal als je de Overseer doodmept? Dat het zich niet aan het einde ineens tegen je gaat keren oid>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
Ik was ook even aan het overwegen wat ik zou doen; mezelf overgeven en dat wijf meteen batsen, óf die knakworst neerknuppelen als ware het een zeehondje en denken bij mn eigenste zovan: "ik haal straks wel een bosje bloemen voor dat wijf"quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:16 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ik heb hem ook neergeknuppelt
Amata zegt dat ze je het misschien ooit zal vergeven.
Bij het verjaardagsfeestje tegen butchquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:20 schreef vosss het volgende:
Overigens vind ik de dialogen wel mooi, je kan echt bij elk gesprek de botte lul uithangen.
En dat doe ik dus ook steevast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Rock It launcher is lachen man, met hoge snelheid theekopjes en al het andere rotzooi wegschietenOneindig ammo in feite want wanneer je het wegschiet kan je het ook weer op pakken
![]()
Dat deed ik dus ook, kreeg geen cadeau'tje van Amanta....quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:20 schreef vosss het volgende:
Overigens vind ik de dialogen wel mooi, je kan echt bij elk gesprek de botte lul uithangen.
En dat doe ik dus ook steevast
Ik ook niet. Ik ben echt een super goed iemand in Falloutquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:12 schreef DretoX het volgende:
Wie heeft trouwens Butch z'n moeder laten stikken? Ik kon het niet, het is gewoon moeilijk om een bastard te zijn in dit spel.
Inderdaadquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Bij het verjaardagsfeestje tegen butch
Tsja, ik wel.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:12 schreef DretoX het volgende:
Wie heeft trouwens Butch z'n moeder laten stikken? Ik kon het niet, het is gewoon moeilijk om een bastard te zijn in dit spel.
Ik had geen zin om ammo te verspillen dus heb overgehaald om het zelf op te lossen. Had verwacht dat hij dood zou gaan maar hij overleefde het.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:12 schreef DretoX het volgende:
Maar zij gaf je dat mooie gedicht op je 10e verjaardag!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:42 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan tijdens die test 'Up your ass buddy.'
Dat gemeen doen is wel leuk.
[..]
Tsja, ik wel.Kut Butch.
En dan schiet je iedereen dood. Ga je een beetje sexen en ren je door een grauw landschap.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:13 schreef koen_pijl het volgende:
Wat is het verhaal? Een oorlog met atoombommen? En wat heeft je pa er mee te maken?
Ehmm.... Okequote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:13 schreef disjfa het volgende:
[..]
En dan schiet je iedereen dood. Ga je een beetje sexen en ren je door een grauw landschap.
Idd whooo
Ze had haar zoon beter moeten opvoeden dan een stom gedicht makenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:09 schreef DretoX het volgende:
[..]
Maar zij gaf je dat mooie gedicht op je 10e verjaardag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |