abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62776518
Ik hoorde van een vriend, die het spel al heeft dat het op het begin leuk is maar op een gegeven ogenblik veel van het zelfde wordt, qua omgeving enzo.
Wat is het verhaal eigenlijk?
Xbox Live: koenpijl
pi_62777724
Besteld bij Skiq (12game).... hopelijk komt ie niet tegelijk met de op hetzelfde moment bestelde uitbreiding voor WoW....

Voortaan toch maar eerst de leveringsvoorwaarden lezen Mutsaers....
  woensdag 29 oktober 2008 @ 11:47:16 #53
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_62778094
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 10:59 schreef koen_pijl het volgende:
Ik hoorde van een vriend, die het spel al heeft dat het op het begin leuk is maar op een gegeven ogenblik veel van het zelfde wordt, qua omgeving enzo.
Wat is het verhaal eigenlijk?
Iedereen doodknallen.

Tenminste, dat kan, had ik altijd wel lol mee en ik zal het hier ook zeker een keer zo spelen. Het leukste vind ik altijd de megalomane evil egoist. Wel iedereen helpen voor geld en punten en daarna alsnog afknallen en/of beroven

Het verhaal bepaal je grootdeels zelf verder. Je moet wel op zoek naar je vader geloof ik.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_62779881
Hij is vet! Had iets meer zwarte humor in gemogen, maar ik ben nog maar net uit de vault dus misschien oordeel ik te vroeg.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 13:27:30 #55
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_62780793
Heb nog niemand gehoord over de Collector's Edition, dus bij deze: ik heb hem net gekocht en hij is heel mooi. Wellicht dat ik het lunchtrommeltje nog in gebruik neem.

Ik ben alleen niet zo gek dat ik honderden euro's betaal voor een paar pixels extra, dus ik heb hem gewoon voor de xbox360.
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_62780812
Hoe duur?
pi_62780989
Ikheb ook de CE, maar dan voor PC, ¤54 voor betaald.
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
pi_62781376
Waar heeft iedereen hem vandaan?
  woensdag 29 oktober 2008 @ 15:45:34 #59
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_62784643
Bij de winkel. Dimension plus had hem gewoon liggen.
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_62784912
ook de winkel, zowel de dixons als de music store hadden ze al liggen.
pi_62785195
Zag hem vandaag liggen in de Media Markt. 38 euro voor de pc versie, 50 voor de collectors edition.
Doe eens niet.
pi_62785845
Prijs zijn gelijk aan xbox versie? Qua ce?
pi_62786370
xbox versie ¤59,95 bij Media Markt Rotterdam Alexanderium. Maar meteen meegenomen .
  woensdag 29 oktober 2008 @ 18:48:17 #64
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_62789274
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 16:04 schreef Necrodeath het volgende:
Zag hem vandaag liggen in de Media Markt. 38 euro voor de pc versie, 50 voor de collectors edition.
Sjongejonge. En ik hem maar bestellen bij play.com voor 50 euro (CE), had ik al eerder kunnen spelen voor hetzelfde geld grrrr
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_62789513
Ah bedankt allemaal, heb hem bij Media Markt gescoord voor 59 eu .
pi_62789570
ik ga dit spel vooral kopen omdat het lijkt op oblivion, is dit een goede reden of word ik teleurgesteld?
pi_62790692
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 18:59 schreef UndeadMonkey_NL het volgende:
ik ga dit spel vooral kopen omdat het lijkt op oblivion, is dit een goede reden of word ik teleurgesteld?
Het 'Fallout' gevoel heeft het zeker wel, misschien de engine van oblivion en de ruime omgeving maar voor de rest is het totaal geen oblivion, misschien een oblivion met guns en gore.
pi_62790815
Vandaag ook voor de 360 binnen gekregen. Straks maar even uitproberen.
pi_62794614
De TT moet en het subforum moeten ff Multi worden

Ik heb hem sinds gister en godverdomme wat is die goed

Ik heb mn fat boy nog niet afgevuurd die bewaar ik voor speciale momenten
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 18:59 schreef UndeadMonkey_NL het volgende:
Zeker een goede reden! Al het goede van Oblivion zit erin, maar dan nog beter, meer en in een compleet andere setting. Als je Oblivion goed vond vind je dit GEWELDIG!

Ik heb hem om dezelfde reden gehaald, en ik ben verslaafd.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:08:52 #70
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_62796150
Wordt nogal eentonig vind ik na een paar uur spelen Ook schoot ik per ongeluk iemand in z'n kop in dat stadje met die atoombom.
Nu blijft het stadje hostile tegen me. Had de atoombom al gedeactiveerd maar heb nu toch wel zin om het op te blazen xD Heb zojuist de schematics voor zo'n selfmade bom kunnen vinden. Alleen een van de benodigheden zijn Cherry Bombs, waar krijg je die?
pi_62797698
Hij speelt ook lekker hoor .
Je kunt makkelijk op ultra-high settings spelen .
pi_62798003
Is het erg fataal als je de Overseer doodmept? Dat het zich niet aan het einde ineens tegen je gaat keren oid>
anonieme razernist
pi_62798442
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:08 schreef Biefstuk het volgende:
Wordt nogal eentonig vind ik na een paar uur spelen Ook schoot ik per ongeluk iemand in z'n kop in dat stadje met die atoombom.
Nu blijft het stadje hostile tegen me. Had de atoombom al gedeactiveerd maar heb nu toch wel zin om het op te blazen xD Heb zojuist de schematics voor zo'n selfmade bom kunnen vinden. Alleen een van de benodigheden zijn Cherry Bombs, waar krijg je die?
Die cherry bombs vind je overal en nergens, in ieder geval zo maak ik het mee. Ik heb ze op verschillende plekken gevonden en altijd verkocht totdat ik erachter kwam dat ik er bommen mee kom maken

Ik kom ze in ieder geval op alle soort plekken tegen.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
  woensdag 29 oktober 2008 @ 23:16:51 #74
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_62798515
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:01 schreef NoCigar het volgende:
Is het erg fataal als je de Overseer doodmept? Dat het zich niet aan het einde ineens tegen je gaat keren oid>
Ik heb hem ook neergeknuppelt
Amata zegt dat ze je het misschien ooit zal vergeven.
pi_62798579
Zou die amanta wel met je meegaan als ze je die gast niet had doodgeknuppeld? IK HIELD VAN HAAR . Heerlijk spel, zit nu die west's te zoeken.. Nog meer mensen met PS3 hier? Want elke keer als een vriend zich aanmeld hangt het spel een paar seconde .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')