Even toegevoegd. Thanks.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:24 schreef LasTeR het volgende:
Requirements?
Van wat ik er van lees op andere fora zijn ze over het algemeen erg anti-Fallout 3.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:27 schreef McDBigMac het volgende:Ik vraag me alleen af of het de fans van eerdere delen ook aanspreekt.
http://www.gametrailers.com/player/42026.htmlquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:23 schreef -Dries- het volgende:
Ik ben niet erg bekend in de geschiedenis (verhaal) van Fallout. Is er ergens een special ofzo waar ik dat kan lezen?
Morgen toch al?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:08 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Fallout 1 uitgespeeld en ben bijna aan het eind van Fallout 2 (vermoed ik).
Ik begrijp in ieder geval waarom Fallout 3 zo bloederig MOEST zijn.
Allerliefst.
Beiden zijn trouwens een aanrader om nog eens te spelen wanneer je dit nooit gedaan hebt.
Deel 2 is wel veel leuker dan 1 maar ik zou beginnen met 1, om bepaalde dingen in Fallout 2 te kunnen begrijpen.
Nog maar een paar daagjes.
Op de Fallout wiki is best wel wat terug te vinden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:23 schreef -Dries- het volgende:
Ik ben niet erg bekend in de geschiedenis (verhaal) van Fallout. Is er ergens een special ofzo waar ik dat kan lezen?
roflquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:41 schreef RWest het volgende:
Vergelijking van graphics van de verschillende versies:
[ afbeelding ]
Mijn broer had hem gisteren al gehaald bij de Music Storequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:02 schreef DretoX het volgende:
Weet iemand of hij al ergens te koop is?
Whahahahaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:41 schreef RWest het volgende:
Vergelijking van graphics van de verschillende versies:
[ afbeelding ]
Toch niks nieuws dat een game er het beste uit ziet op de PC? Dat is de afgelopen 10 jaar al zo!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:51 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ziet er het best uit op de pc, waar ik hem dus voor ga halen
Het feit dat ik geen xbox360 of een ps3 heb, zou dat ook kunnen beïnvloeden.![]()
Logisch als pannenkoeken. Beetje PC heeft console-hardware meteen weer ingehaald, terwijl de console er 7 jaar mee vooruit moet. Daar kan het voordeel van optimalisatie (maar 1 systeem om voor te ontwikkelen) niks aan veranderen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:43 schreef McGilles het volgende:
[..]
Toch niks nieuws dat een game er het beste uit ziet op de PC? Dat is de afgelopen 10 jaar al zo!
Das waar, ben denk ik gewend om wat grafisch mindere spellen te spelen laatste tijd. WoW en WAR zijn nu niet echt toppers op dat gebiedquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:43 schreef McGilles het volgende:
[..]
Toch niks nieuws dat een game er het beste uit ziet op de PC? Dat is de afgelopen 10 jaar al zo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |