Vind het lopen heel erg meevallen. Lekker fasttravelen. En als je ergens nog niet bent geweest is dr wel een plek in de buurt waar je naar kan fasttravelen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:07 schreef MrX1982 het volgende:
Je moet veel teveel lopen en dat kompas is irritant.
Ik heb een side missie aangenomen van iemand in Megaton om een bericht te brengen naar een dorp oid maar als ik daar heen ga kom ik een Mirelurk tegen en leg ik het af met mijn honkbalknuppelquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:07 schreef lennartb.nl het volgende:
Vind het lopen heel erg meevallen. Lekker fasttravelen. En als je ergens nog niet bent geweest is dr wel een plek in de buurt waar je naar kan fasttravelen.
Oja, rocketjumpen met de fatboy werkt niet
Tip. Kijk es boven jequote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:19 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik heb een side missie aangenomen van iemand in Megaton om een bericht te brengen naar een dorp oid maar als ik daar heen ga kom ik een Mirelurk tegen en leg ik het af met mijn honkbalknuppel.
Eens kijken of ik erheen kan fasttravelen.
Hint: Flashlight? B ingedrukt houden. En misschien een beetje levellen ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:45 schreef McGilles het volgende:
Ik vind het wel een lastige game, ben nu op de quest in dat museum, maar als je net dat metro station uitkomt heb je dit veel mutants, die allemaal stuk voor stuk niet snel neergaan.
Misschien moet ik met mijn level 5 hier nog niet zijn
Verder vind ik het wel lastig om te zien hoe je nou ergens heen moet. Ik heb mezelf rotgezocht om bij dat museum uit te komen. Ondergronds zie je nauwelijks iets dus moet je alles maar aflopen.
Had hem gister voor 58 bij de media markt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:16 schreef deepart het volgende:
Voor de ps3 komt hij morgen uit, welke winkels verkoopt hem al? Lijkt me namelijk een super vette game
Ow dat is een nette prijs. Ik heb hem zojuist voor 15 euro bij Van Leest. Want ik had een waardebon van 50 euro, ooit eens gewonnen. Dalijk maar eens in me ps3 stoppen. Eerst moet ik nog wat huiswerk makenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:59 schreef DretoX het volgende:
[..]
Had hem gister voor 58 bij de media markt.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:51 schreef RedDevil085 het volgende:
Ben hem (Fa3 natuurlijk) sinds gisteren aan het spelen en ook al ben ik een Fallout fan pur sang (Vault Dweller ftw) en had ik het spel ook gespeeld als hij door een team van programmerende chimpansees was gemaakt, moet ik toch zeggen dat ik... nou ja, een tikkeltje teleurgesteld ben. Had van "alle" kanten gehoord dat het ECHT geen Oblivion met guns word, maar ook al hebben ze zeker aandacht besteed aan het Fallout universum, toch heeft het die Oblivion feel (is niet verschrikkelijk, vond Oblivion heel goed te spelen).
Ik zal er nog flink wat uren in moeten pompen (en natuurlijk een paar keer op verschillende manieren het verhaal doorlopen) voordat ik er een definitieve mening over kan geven, maar vooralsnog is het: Leuk, maar niet meer dan dat...
Ik...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:12 schreef DretoX het volgende:
Wie heeft trouwens Butch z'n moeder laten stikken? Ik kon het niet, het is gewoon moeilijk om een bastard te zijn in dit spel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Ik vind de orientatie af en toe ook behoorlijk moeilijk... Maar goed, dat geldt voor alle begin, hequote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:45 schreef McGilles het volgende:
Ik vind het wel een lastige game, ben nu op de quest in dat museum, maar als je net dat metro station uitkomt heb je dit veel mutants, die allemaal stuk voor stuk niet snel neergaan.
Misschien moet ik met mijn level 5 hier nog niet zijn
Verder vind ik het wel lastig om te zien hoe je nou ergens heen moet. Ik heb mezelf rotgezocht om bij dat museum uit te komen. Ondergronds zie je nauwelijks iets dus moet je alles maar aflopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Aardig snel, wat is er teleurstellend voor jou?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:29 schreef Blinker het volgende:
Weet iemand of je de Brotherhood of Steel ook daadwerkelijk kan joinen? Ik ben nu onderhand level 7, vind het wel een vermakelijk spelletje, maar ben wel enigzins teleurgesteld.
Zo, als er nu nog een consolefanboy is die zegt dat de Xbox of PS3 beter zijn dan de PC dan moet ie heel snel zijn mond spoelenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:41 schreef RWest het volgende:
Vergelijking van graphics van de verschillende versies:
[ afbeelding ]
Er is nog geen enkel spel op de consoles mooier dan de PC-versie, zal ook niet gaan gebeuren, trekt dat apparaatje gewoon niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zo, als er nu nog een consolefanboy is die zegt dat de Xbox of PS3 beter zijn dan de PC dan moet ie heel snel zijn mond spoelen
PS3 ziet er trouwens onthutsend slecht uit
Misschien toch een keer gaan spelen. Ik zag het niet zo zitten in dat spel maar het schijnt wel super goed te zijn dus tja, dan moet het maar
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:26 schreef Black_Rainbow het volgende:
vanmiddag de main quest uitgespeeld. Ik moet zeggen, dit spel heeft me te veel vrije tijd gekost. En zal het nog wel meer doen, ook al heb ik hem al een keer uitgespeeld. Het einde kwam vrij plotseling, ik zal er niet teveel over loslaten, maar vond hem vrij matig. Maargoed, er zijn er 200, dus volgende keer beter.
Ikquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:12 schreef DretoX het volgende:
Wie heeft trouwens Butch z'n moeder laten stikken? Ik kon het niet, het is gewoon moeilijk om een bastard te zijn in dit spel.
Nou ik was vroeger nogal verstokt aan Fallout 1.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:00 schreef DretoX het volgende:
[..]
Aardig snel, wat is er teleurstellend voor jou?
Xbox versie kan wel 1080p toch?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:24 schreef deepart het volgende:
Ben hem aan het spelen op de ps3, het ziet er niet echt zo gelikt uit grafisch. De besturing voelt hetzelfde als oblivion. Vind het begin wel aardig al, moet er nog wel een beetje inkomen.
Wel jammer is dat hij op 720 is, en niet op 1080. Daardoor zie ik framedrops op een of andere vage manier.
Oja, en als tijdens het spelen er iemand van mijn buddy's online komt pauseert het spel tot die melding weer weg is.. Kan je dat uitzetten?
Weet ik niet, ik heb geen xbox.. Helaasquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:28 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Xbox versie kan wel 1080p toch?
Ah achter op mn doosje staat inderdaad 1080p. Maargoed ik heb toch geen HDTVquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:34 schreef deepart het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb geen xbox.. Helaas
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:35 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ah achter op mn doosje staat inderdaad 1080p. Maargoed ik heb toch geen HDTV
Anders koop je er een xbox bij, kost toch niks joh
Hmmmyessssss, join the darkside, young padawan!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:38 schreef deepart het volgende:
[..]
mijn volgende console word een microsoft console
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hmmmyessssss, join the darkside, young padawan!
Als je teveel meuk bij je hebt ben je overencumbered (overbeladen) en kun je niet meer lopen... Waarschijnlijk een negatief effect op wat drugs die je gebruikt heb (mentats?) of misschien is een van je benen "crippled".quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:38 schreef andre347 het volgende:
Mijn poppetje loopt wat langzaam. Komt dit door de vele spullen die ik op pak en meeneem? (blikjes uit de SuperDupper)
Heb ik ookquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:07 schreef Egamer het volgende:
Vraagje over wat betreft wapens... hebben jullie ook best vaak last van gebrek aan ammo? Ik moet heel vaak naar de winkel om weer wat ammo te kopen.
Hehe... daar ben ik ook een tijd mee bezig geweestquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:19 schreef deepart het volgende:
[..]
Heb ik ook
Ik kom nu al niet verder, niet lachen hè! Maar ik ben in dat dorpje geweest en die vent 100 munten gegeven, toen zei die waar ik heen moest. Nu ben ik daat vlakbij maar in dat stadje kan ik niet verder want der ligt puin waar ik niet overheen kan!Help!
Hmmmyessss....just use the force..hmm....quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:19 schreef deepart het volgende:
[..]
Heb ik ook
Ik kom nu al niet verder, niet lachen hè! Maar ik ben in dat dorpje geweest en die vent 100 munten gegeven, toen zei die waar ik heen moest. Nu ben ik daat vlakbij maar in dat stadje kan ik niet verder want der ligt puin waar ik niet overheen kan!Help!
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:22 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Hehe... daar ben ik ook een tijd mee bezig geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke knop is dat?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hmmmyessss....just use the force..hmm....
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
Ik ben het met je eens, maar ik hoor zo vaak van Xbox en PS3 fanboys dat het niet zo isquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:17 schreef McGilles het volgende:
[..]
Er is nog geen enkel spel op de consoles mooier dan de PC-versie, zal ook niet gaan gebeuren, trekt dat apparaatje gewoon niet.
Dat heet een Brahmin, geen koe!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:44 schreef neggix het volgende:
Whehe, die koe met die 2 koppen moet je ook niet neerknallenDan ben je zelf ook gelijk redelijk aan de dode kant
Mooi spelletje alleen idd het lopen is een beetje veel
Daar kun je wel om lachen maar in de 50's hadden ze plannen om echt ALLES op kernenergie te laten lopenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:07 schreef Biefstuk het volgende:
Lopen is zeer irritant, wat me ook is opgevallen. Auto's uit die tijd liepen op een kernreacter oidLaat een auto fikken en je krijgt een minipaddestoel wanneer die ontploft. Zeer goedkoop om een groepje mobs neer te halen =D
Als je ammo tekort hebt dan loop je gewoon veel te snel door het spel heen en vergeet je in alle boxes/desks/lockers etc te kijken. Ik zit met alle guns echt op 400+ kogels en schiet vrolijk in het rond.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:07 schreef Egamer het volgende:
Vraagje over wat betreft wapens... hebben jullie ook best vaak last van gebrek aan ammo? Ik moet heel vaak naar de winkel om weer wat ammo te kopen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:44 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Ik vind de orientatie af en toe ook behoorlijk moeilijk... Maar goed, dat geldt voor alle begin, heHeb ongeveer 3 uur zitten zoeken naar "The Family"
Ow dus daaaaaar... Daar heb ik ook echt lang naar lopen zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja vond ik ook! Vooral ook door de muziek op je radio!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:57 schreef JK het volgende:
Heb nooit Fallout 1 en 2 gespeeld, maar 3 ademt ergens een beetje een Bioshock sfeertje uit, misschien door de getekende poppetjes van de reclames over de 'vaults'.
Anyway. Verkopen jullie al jullie oude wapens? Zoals de BB gun ofzo? Of houden jullie alles, just in case..
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:03 schreef lennartb.nl het volgende:
reload knop inhoudenloop je meteen ook wat sneller
In die test die je moest afleggen hadden ze het over een hand die uit je buik groeitquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:19 schreef -Dries- het volgende:
Owja, en wat is dat als ik iets eet of drink met 2+ radiation? Wat gebeurd er dan met je? Want er gaat geen health vanaf als ik iets eet.
Btw, RedDevil085, welk level was jij voor die Family grot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |