Maar dat is alleen voor extreme radiation denk ik. Want als je gewoon iets eet, gebeurd er niks.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:22 schreef deepart het volgende:
[..]
In die test die je moest afleggen hadden ze het over een hand die uit je buik groeitHeb al wel spuiten ofzo gevonden die dat rad eraf halen.
Ik vond dat Bioshock in sfeer veel weg had van Fallout 1 & 2.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:57 schreef JK het volgende:
Gisteravond maar eens geinstalleerd en gespeeld tot ik de vault uit kwam. Tot nu toe al erg gaaf, grafisch gewoon mooi. Heb nooit Fallout 1 en 2 gespeeld, maar 3 ademt ergens een beetje een Bioshock sfeertje uit, misschien door de getekende poppetjes van de reclames over de 'vaults'.
Van het weekend eens zien of ik er nog meer tijd voor heb.
Als je radiation levels hoger worden, krijg je radiation poisoning. Minor, severe, en critical (verder ben ik nog niet geweestquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:19 schreef -Dries- het volgende:
Owja, en wat is dat als ik iets eet of drink met 2+ radiation? Wat gebeurd er dan met je? Want er gaat geen health vanaf als ik iets eet.
Btw, RedDevil085, welk level was jij voor die Family grot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, hoeveel bobbleheads hebben jullie al? En welke?
Doe eens niet.
Dus elke keer als ik iets eets of drink met een +2 radiation, wordt dat allemaal bij elkaar opgeteld en krijg ik uiteindelijk een hele hoge radiation poisoning?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:08 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Als je radiation levels hoger worden, krijg je radiation poisoning. Minor, severe, en critical (verder ben ik nog niet geweest). Hoe hoger je radiation poisoning level, hoe meer stats van S.P.E.C.I.A.L. je verliest, dingen als Strength, en Endurance e.d.
Yup. Healen bij Moira kan als het goed is alleen als je met die quest bezig bent, daarna kun je terecht bij de doc in Megaton (zal ook vast wel ergens anders een doc zijn, als je Megaton hebt opgeblazen ofzoquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:20 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dus elke keer als ik iets eets of drink met een +2 radiation, wordt dat allemaal bij elkaar opgeteld en krijg ik uiteindelijk een hele hoge radiation poisoning?
En radiation kan je ook laten ''healen'' bij Moira toch?
Dat moet je bij de clinic doen. En je kan ook Rad-Away gebruiken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:20 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dus elke keer als ik iets eets of drink met een +2 radiation, wordt dat allemaal bij elkaar opgeteld en krijg ik uiteindelijk een hele hoge radiation poisoning?
En radiation kan je ook laten ''healen'' bij Moira toch?
Nou... dat lockpicken is toch niet zo moeilijk? En waarschijnlijk ligt die sleutel ook vast wel ergens in die grot.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:26 schreef Un4 het volgende:
Die hideout van The Family kan je dus alleen in met een key (of lockpick uiteraard)?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:26 schreef Un4 het volgende:
Die hideout van The Family kan je dus alleen in met een key (of lockpick uiteraard)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dus makkelijker
zie ondertitel
Dat maakt de spellen zeker niet slechter! Maar de sfeer is een beetje hetzelfde en dat vind ik echt niet erg, Bioshock is een topgame die ik dan op de PC ook heb uitgespeeld.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:07 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Ik vond dat Bioshock in sfeer veel weg had van Fallout 1 & 2.Maar dat maakt de spellen niet slechter natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn character nu btw:
![]()
4 of 5, het was even doorbikkelen (hoop boobytraps in die tunnels) maar het was de moeite waard... Ik heb intussen alle missies voor Moira gedaan en zit nu te dubben of Megaton nog bestaansrecht heeft of niet :pquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:19 schreef -Dries- het volgende:
Owja, en wat is dat als ik iets eet of drink met 2+ radiation? Wat gebeurd er dan met je? Want er gaat geen health vanaf als ik iets eet.
Btw, RedDevil085, welk level was jij voor die Family grot?
Hoe vaak ben je de Mysterious Stranger inmiddels al tegen gekomen? (Neem tenminste aan dat je hem bedoelde in je eerdere post?)quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:30 schreef Blinker het volgende:
Je hebt ook nog Enclave armor, ik weet niet of dat nog beter is? Moet ik nog uitzoeken.
Maar qua armor is het vrij karig inderdaad. Ben trouwens bijna level 13
Vreemd genoeg ben ik die nog steeds niet tegen gekomenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:09 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je de Mysterious Stranger inmiddels al tegen gekomen? (Neem tenminste aan dat je hem bedoelde in je eerdere post?)
Thanks! Dat scheelt al een stuk ja!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:03 schreef lennartb.nl het volgende:
reload knop inhoudenloop je meteen ook wat sneller
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:48 schreef Blinker het volgende:
Bah lucky you! Ik moet het nog steeds doen met een Laser Rifle
Hoeveel damage doet de Plasma Rifle en waar heb je die verkregen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kun je in ruil daarvoor die gast in de bar ook killen. Krijg je zelfs karma voor...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:26 schreef andre347 het volgende:
Ik moet nu naar die Galaxy Radio. Kun je deze missie halen als je level 3 bent? Welke missies kan ik nog meer in Megaton aannemen (ben nu bij de 3e missie bij de supplies) Verder nog niet veel missies gedaan. Alleen die sherriff is doodGekilled door die gast in de bar
Dat heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:13 schreef Haijo het volgende:
[..]
Dan kun je in ruil daarvoor die gast in de bar ook killen. Krijg je zelfs karma voor...
Is dit trouwens ook het 360 topic?
Volgens mij is de sherrif de enige die die missie aanbiedquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:23 schreef andre347 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaanEn hoe kan ik die bom onschadelijk maken? Welke missie moet ik dan aannemen?
Ik zou er ook niet opnieuw voor begonnen zijnquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:37 schreef Blinker het volgende:
Ach, niet druk om maken! Gewoon doorgaan
Daar word je niet op afgerekend.
Railway riflequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:32 schreef McGilles het volgende:
Ik ben net lvl10 geworden. Volgens mij is het alleen niet de bedoeling dat ik die plasma rifle heb, ik schiet zelfs van 100m afstand elke vijand in 1 schot dood
Ook heb ik net mijn 2e eigen-gemaakte wapen, railway-rifle. Had 2x het schematic, dus was het een 2e versie geworden met +10% damageOverigens heb ik nu max ammo voor de meeste wapens en ook al 89 stimpacks
Ik ga hem zeker even lekker testen morgen. Maar die plasma gun die ik heb is toch wel heeeel erg dikquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:37 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Railway rifle![]()
Hoofden, benen, armen, alles blijft aan de muur hangen met dat ding
Ik heb nu 5 fatboy ammo en al 2x die gun gevonden. Beide keren heb ik die gun gewoon gedumpt omdat hij zo zwaar isquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:38 schreef Blinker het volgende:
Het spel is geinstalleerd 6gb ongeveer.
Ik heb zelf een 8800GT en daar draait bijna alles op het allerhoogste.
@McGilles
Na een tijdje had ik ook plasma rifle en die is inderdaad erg goed.
Ik bedenk me nu net dat ik steeds mijn fatboy ammo heb opgespaard en nooit gebruikt
Het neemt 5.63 GB in.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:36 schreef Devrim_ het volgende:
Hoeveel GB neemt dit spel in?
En loopt het een beetje goed op een nVidia 8600GT?
Heb al 4 uurtjes erop zitten maar nog geen 1 crash gehadquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:36 schreef gabiballetje het volgende:
Hebben jullie ook zo'n enorme last van de hoeveelheid crashes ???
Anyway, het spel is zo vet dat ik gewoon door BLIJF spelen.
Enig idee waar ik Dogmeat tegen kan komen of zo ? Lijkt me wel cool maar heb geen idee.
Ben nu lvl 9 geloof ik, heb GNR al gedaan, ben op zoek naar Weapons Cache, Declaration of Independence kan ik niet bij komen, Lockpicking te laag voor linker deur en geen sleutel voor de hoofddeur.
Ik ga overnieuw beginnen want ik ging iets te snel, hoe zorg je ervoor dat die sherrif gekilled wordt?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:26 schreef andre347 het volgende:
Ik moet nu naar die Galaxy Radio. Kun je deze missie halen als je level 3 bent? Welke missies kan ik nog meer in Megaton aannemen (ben nu bij de 3e missie bij de supplies) Verder nog niet veel missies gedaan. Alleen die sherriff is doodGekilled door die gast in de bar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |