Ja, dat denk ik ook altijdquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:02 schreef Californium het volgende:
maar ik was bang dat ik waarschijnlijk de hele nacht zou gaan piekeren...![]()
Toch is het zoquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:02 schreef Californium het volgende:
[..]
ik kan dat zo moeilijk geloven...
Ik weet niet.. ik vind het onzin dat je stoned of dronken moet zijn.... ik kan andere dingen bedenken om mijn hoofd leeg te makenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Toch is het zo![]()
Ik kan gewoon heel moeilijk in slaap komen, moet je toch inmiddels wel weten
Dat kan, lezen werkt bij mij ook af en toe. Maar ik ga meestal voor de makkelijke weg, dat zou je ook moeten weten inmiddelsquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik weet niet.. ik vind het onzin dat je stoned of dronken moet zijn.... ik kan andere dingen bedenken om mijn hoofd leeg te maken
Wat een klote streekquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:36 schreef Puala het volgende:
Bleeh, ben ik terug van vakantie krijg ik gelijk te horen dat ik 4 weken werk voor niets heb gedaan. Ik heb een complete webwinkel gebouwd en gedesigned voor een klant en nou is die weggegaan bij ons omdat hij met een ander is gaan samenwerken en nu een ander softwarepakket gaat gebruiken. Weg opdracht voor school dus, weg 200 uur werk.![]()
![]()
![]()
![]()
Zacht uitgedruktquote:
jammer genoeg wel jahquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat kan, lezen werkt bij mij ook af en toe. Maar ik ga meestal voor de makkelijke weg, dat zou je ook moeten weten inmiddels
200 uren declareren. Zoiets moet je ook altijd op papier zetten, maar dat heb je nu waarschijnlijk wel geleerdquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:36 schreef Puala het volgende:
Bleeh, ben ik terug van vakantie krijg ik gelijk te horen dat ik 4 weken werk voor niets heb gedaan. Ik heb een complete webwinkel gebouwd en gedesigned voor een klant en nou is die weggegaan bij ons omdat hij met een ander is gaan samenwerken en nu een ander softwarepakket gaat gebruiken. Weg opdracht voor school dus, weg 200 uur werk.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee het gaat waarschijnlijk echt om een groot verlies. Het bedrijf in Groningen pleegt contractbreuk dus het is allemaal ingewikkeld en de advocaat van het bedrijf is nu zelfs op bezoek om verhaal te halen en alles. Gelijk groot materiaal dus blijkbaarquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:51 schreef nicomart het volgende:
ok ok.. ik dacht dat het een particuliere opdracht was.
eensquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:07 schreef HostiMeister het volgende:
Ach bekijk het zo, jij hebt 200 uur in een project gestoken, dat staat ook geregistreerd (of iig je chef kan er garant voor staan) dus school kan weinig zeiken mits het nieuwe project ook voldoet aan je stageafspraken. Lijkt me athans.
Lijkt mij ook, maar je weet het nooit. Moet een project voltooien, uitrollen en implementeren deze stage. Dat is de eis en daar heb ik nog tot 30 januari voor om te voldoen.. Lijkt me dus niet zo lastig eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:07 schreef HostiMeister het volgende:
Ach bekijk het zo, jij hebt 200 uur in een project gestoken, dat staat ook geregistreerd (of iig je chef kan er garant voor staan) dus school kan weinig zeiken mits het nieuwe project ook voldoet aan je stageafspraken. Lijkt me athans.
Nou je bent pas een dikke maand bezig dus nog alle tijd dacht ik zo, zie het als opstartprojectquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, maar je weet het nooit. Moet een project voltooien, uitrollen en implementeren deze stage. Dat is de eis en daar heb ik nog tot 30 januari voor om te voldoen.. Lijkt me dus niet zo lastig eigenlijk.
Het is nog uitgebreider als wat ik nu verteld heb hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:09 schreef nicomart het volgende:
mja.. wel interessant, maar jammer dat dat over jouw rug moet gebeuren natuurlijlk!
Wij hadden ook zulke verhalen op school, maar meer dat de bedrijven dachten dat ze onze ideeen wel even gratis konden gebruiken. Zoals bijvoorbeeld de consumentenbond, waar ons groepje uiteindelijk goed geld aan overgehouden heeft
Groepje van 5 man en per persoon 750 euro aan overgehouden. Waren ze niet blij mee, maar ze wilde het toch graag hebben
Doe ik ookquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou je bent pas een dikke maand bezig dus nog alle tijd dacht ik zo, zie het als opstartproject
Tja, niet om je situatie te bagitaliseren maar bij software en web development kan het vaak zijn dat een klant ineens een totaal andere richting in wil slaan waardoor veel hard werk verloren gaat, ik heb het iig ook vaak genoeg meegemaakt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Doe ik ook![]()
Maar vind het desondanks wel jammer
Denk dat 99% van de dingen allemaal voor het bedrijf komen nu en niet voor mijzelf. Het is gewoon zonde van de tijd en een kwestie van regelen dat school de andere opdracht te weten komt. Makkelijk eigenlijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:20 schreef nicomart het volgende:
jup.. je moet rekening houden met dit soort dingen. Het gebeurd gewoon en daar moet je eigenlijk gewoon keiharde afspraken voor maken.
Maar goed, ik heb het nu ook op mijn eigen werk dat ik soms ergens een tijdje aan gewerkt heb en dat het uiteindelijk niet gebruikt gaat worden. Aan de ene kant maakt het niet uit, want ik krijg mij salaris toch wel, maar aan de andere kant blijft het jammer dat je geen resultaten zal gaan zien van je werk..
Afgezien van de canceling van mijn project is het perfectquote:
Ow heerlijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:35 schreef Deansensitized het volgende:
Joah prima
Krijg volgende week de sleutel van mijn huisje, dus dat is
quote:
jah.... dat ga ik vanavond dus doenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:40 schreef Deansensitized het volgende:
Haha ja, geen goed plan dan
Zit trouwens net een nummer te luisteren wat mooi bij de TT past:
So come take a drink, and drown your sorrows
And all of our fears will be gone till tomorrow
We'll have no regrets, and live for the day
In Nancy's Harbour Café
Moet wel lukken. Inkomstenbelasting, Successie- en schenkingsrecht en wat aanverwante zaken (bedrijfsopvolging bijvoorbeeld). De hele minor amper colleges gemist en tijdens colleges ook opgelet, dat is meestal al 75% van het werk.quote:
Gezellig! we hebben super huisgenoten!!! zit ook een leuke kerel tussen! Lekker eten, en binnenkort een haloween feestje...misschien dat ik daat naartoe ga, maar hou niet zo van verkleden enzo... maar echt tof...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hey![]()
Hoe was je diner geval
ik ga even douchentot zo
Dat is mooiquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Gezellig! we hebben super huisgenoten!!! zit ook een leuke kerel tussen! Lekker eten, en binnenkort een haloween feestje...misschien dat ik daat naartoe ga, maar hou niet zo van verkleden enzo... maar echt tof...
een leuke kerel jah hij kan lekker lullen en hij is grappigquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat is mooi![]()
En een leuke kerel
je hebt toch een vriend
![]()
halloween is wel vetEn ja verkleden is iets minder
aah okquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:56 schreef Californium het volgende:
[..]
een leuke kerel jah hij kan lekker lullen en hij is grappig
heb nog nooit een echte halloween feest gehad... en je moet verplicht verkleed komen
verkledenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
aah ok![]()
Ik ook niet echtIn walibi is het wel altijd vet
en dan hoef je niet verkleed
Lunchen.quote:
Ik kom uit Limboland, probeer er dan maar eens aan te ontsnappenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik vond carnaval ook altijd stom. Maar het wordt hier gelukkig ook amper gevierd, dus ik word er nog maar weinig mee geconfronteerd.
Lastig ja. Je kunt tijdelijk boven de rivieren gaan vertoeven. Genoeg ruimte hier door de mensen die i.v.m. carnaval de andere kant op gaan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kom uit Limboland, probeer er dan maar eens aan te ontsnappen
Daar was ik ook heel slecht in, ik kon niet faken dat ik ziek was tegenover mijn moeder, iedereen kon ik playen behalve mijn maquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:26 schreef Californium het volgende:
ik probeerde altijd ziek te lijken als carnaval eraan kwam...maar mam stuurde me toch naar school
je eigen ma playen...ik weet niet of dat goed isquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daar was ik ook heel slecht in, ik kon niet faken dat ik ziek was tegenover mijn moeder, iedereen kon ik playen behalve mijn ma
Dat hoort erbij jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:49 schreef Puala het volgende:
Carnaval is alleen maar leuk als je dronken mag worden.
Zeker weten, ben afgelopen jaar op de kop naar huis gegaan naar wat ik heb gehoord (weet zelf niets meerquote:
Of mensen die om andere redenen niks hebben met carnaval. Die zijn er ook hoor.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:08 schreef nicomart het volgende:
Behalve voor de mensen die liever anders willen zijn dan andere en daarom nooit zullen doen wat anderen ook doen.. Zelfs al is het hartstikke leuk
quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:07 schreef HostiMeister het volgende:
Die vervelende muziek en volwassen mensen die zich als kinderen gaan gedragen
Ja maar dan nog blijft de vraag, waarom je het vervelend vindt om volwassenen zich als kinderen te zien gedragen? Jij hebt liever een goed gesprek onder het genot van een glaasje rose? Waarschijnlijk niet, ik gok dat je liever ergens staat te pogo-en of headbangen.. Je goed recht hoor, niets mis mee.quote:
Uhh... jajaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:09 schreef Californium het volgende:
[..]
eens![]()
bij ons op school gaat het om je presteren en niet om de resultaten
Het gaat erom hoe wij het doen en niet wat de resulaten zijn....Die kunnen in ons vakgebied er namelijk niet zijn, slecht zijn, of onverwacht zijnquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Uhh... jaja, hoe zie je dat los van elkaar dan ?
Presteren is toch ook naar de resultaten kijken lijkt me, maar ik snap je idee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Het gaat erom hoe wij het doen en niet wat de resulaten zijn....Die kunnen in ons vakgebied er namelijk niet zijn, slecht zijn, of onverwacht zijn
Hardrockquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:22 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja maar dan nog blijft de vraag, waarom je het vervelend vindt om volwassenen zich als kinderen te zien gedragen? Jij hebt liever een goed gesprek onder het genot van een glaasje rose? Waarschijnlijk niet, ik gok dat je liever ergens staat te pogo-en of headbangen.. Je goed recht hoor, niets mis mee.
Maar waarom is dat dan juist wel de manier waarop je je moet gedragen dan? Moeten is een groot woord natuurlijk, maar waarom is dat dan wel leuk?
En vervelende muziek vind ik een non-argument. Je gaat zoiets doen omdat je met vrienden iets leuks gaat doen. Bij het stappen is muziek niet de hoofdmoot van de avond. Natuurlijk wel belangrijk, maar daar kan je je echt wel 1 avond voor afzonderen of net doen alsof het leuk is..
Ik probeer hier overigens niet het carnaval heilig te verklaren hoor, maar waarom je er zo op tegen moet zijn vind ik gek.
opvallend vind ik het dan weer wel dat hosti, cali en ook Angel voor zover ik weet wel weer into de hardrock/metal/enz zijn...
Er tegen zijn, och, laat mensen maar. Ik doe er gewoon niet aan mee en ben blij dat ik die mogelijkheid hier een stuk beter heb dan onder de rivieren. En muziek is altijd een goed argument om iets wel of niet leuk te vinden. En waarom ik het een leuker vind dan het andere, dat is gewoon een kwestie van smaak. Dat heb jij net zo goed.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:22 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja maar dan nog blijft de vraag, waarom je het vervelend vindt om volwassenen zich als kinderen te zien gedragen? Jij hebt liever een goed gesprek onder het genot van een glaasje rose? Waarschijnlijk niet, ik gok dat je liever ergens staat te pogo-en of headbangen.. Je goed recht hoor, niets mis mee.
Maar waarom is dat dan juist wel de manier waarop je je moet gedragen dan? Moeten is een groot woord natuurlijk, maar waarom is dat dan wel leuk?
En vervelende muziek vind ik een non-argument. Je gaat zoiets doen omdat je met vrienden iets leuks gaat doen. Bij het stappen is muziek niet de hoofdmoot van de avond. Natuurlijk wel belangrijk, maar daar kan je je echt wel 1 avond voor afzonderen of net doen alsof het leuk is..
Ik probeer hier overigens niet het carnaval heilig te verklaren hoor, maar waarom je er zo op tegen moet zijn vind ik gek.
opvallend vind ik het dan weer wel dat hosti, cali en ook Angel voor zover ik weet wel weer into de hardrock/metal/enz zijn...
Mee eens maar dan house.... Ik ben ook niet van Carnaval en matige muziek, voor mij is muziek wel het hoofddoelquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Hardrockik vind het verkleden niet leuk en de muziek, en ik heb het geprobeerd, maar tis gewoon geen feest voor mij....Je mag van mij gaan vieren.... Maar het is niets voor mij
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Presteren is toch ook naar de resultaten kijken lijkt me, maar ik snap je idee.
Daarnaast is dat kusje helemaal welkom
Precies. Muziek is nooit een non-argument.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Mee eens maar dan house.... Ik ben ook niet van Carnaval en matige muziek, voor mij is muziek wel het hoofddoel
Gaan we nog trouwen? Of zal ik gewoon een mooi pak aan doen, jij een toffe jurk, dat we dan in een luxe auto er een feest van makenquote:
Mee eens... ik kan in elke willekeurig kroeg naar takke herrie luisteren en met mijn zatte klote matige platen meezingen. Toch bezoek ik liever een house-feest in een wat grotere stad met een line-up die me aanspreekt. Lijkt me niet meer dan normaal... Ieder zijn genrequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Precies. Muziek is nooit een non-argument.
champagne en een chocolade bruidstaartquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Gaan we nog trouwen? Of zal ik gewoon een mooi pak aan doen, jij een toffe jurk, dat we dan in een luxe auto er een feest van maken?
Trouwen als gothic?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:55 schreef Californium het volgende:
[..]
champagne en een chocolade bruidstaartMag ik een zwarte jurk
Tuurlijk mag jij datquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:55 schreef Californium het volgende:
[..]
champagne en een chocolade bruidstaartMag ik een zwarte jurk
Mooie zwarte, chique jurkquote:
jah hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Tuurlijk mag jij dat
Zwarte auto ook?
wel slim ja.. leuk niet.. maar het is niet anders.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:37 schreef Californium het volgende:
dankje...
Ik dacht...ik meld het even om pijnlijke momenten / opmerkingen te vermijden
Och, die kom ik hier zo vaak tegen, meestal negeer ik opmerkingen die ik niet snap gewoon.quote:
Niet op die manier...maar gewoon sex gerelateerde opmerkingen o.i.d dat kan over 2 weken wel weer...maar nu heb ik daar even geen zin in... Niet dat jullie dat express zullen doen, maar kan per ongeluk gebeuren dat iemand zoiets zegtquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Och, die kom ik hier zo vaak tegen, meestal negeer ik opmerkingen die ik niet snap gewoon.
Deze snapte ik dan overigens wel. Dus ik zal geen nare opmerkingen maken. Al had ik die intentie sowieso niet direct toen ik gisteren besloot hier weer eens te posten.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja uhm rustig en saaiHeb echt heel de dag niks gedaan
Je weet toch dat ik hier kom om over stage te praten. Het is toch de stage slowchat?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet op die manier...maar gewoon sex gerelateerde opmerkingen o.i.d dat kan over 2 weken wel weer...maar nu heb ik daar even geen zin in... Niet dat jullie dat express zullen doen, maar kan per ongeluk gebeuren dat iemand zoiets zegt
Oja....quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik hier kom om over stage te praten. Het is toch de stage slowchat?
Nou moet je niet zelf beginnen he, dan lok je het uit.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Oja....hoe kon ik dat vergeten....sex is vies
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nou moet je niet zelf beginnen he, dan lok je het uit.
Ja dan snap ik waarom het uit isquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Oja....hoe kon ik dat vergeten....sex is vies
Ben het al, dus vroeg mijn bedje in... laptop met een paar tv-series er op... en dan vroeg gaan slapenquote:
Ahh klote om te horenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:34 schreef Californium het volgende:
hosti en cali waren ooit....(tot gister ongeveer) een koppel irlen de meeste mensen hier weten dat
Ik ben het denk ik bijna.. Maar ik zou het ook nog af kunnen slaan.. Het is afwachten...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ben het al, dus vroeg mijn bedje in... laptop met een paar tv-series er op... en dan vroeg gaan slapen
Ik ben net als een F1 motor.... op het moment van stuk gaan.. kan ik net even wat harder.... en dan is het echt... POEF!!...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben het denk ik bijna.. Maar ik zou het ook nog af kunnen slaan.. Het is afwachten...
Klopt, ben de enige hier zonder mobiel internet geloof ikquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:07 schreef HostiMeister het volgende:
En vandaag de hele dag geen Piles?
Is dit een open sollicitatie?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:43 schreef Bravebart het volgende:
Is er al een poll voor de nieuwe liefde van Cali?
Tot het maken van een poll? Prima hoorquote:
Nope.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt, ben de enige hier zonder mobiel internet geloof ik
Maar ik ben er weer![]()
Mensen die bijdehanter dan ik zijnquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tot het maken van een poll? Prima hoor
Gelukkig maarquote:
Gozerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:43 schreef Bravebart het volgende:
Is dat niet een beetje snelquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:43 schreef Bravebart het volgende:
Gaat dat te ver?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:52 schreef Californium het volgende:
Niet op die manier...maar gewoon sex gerelateerde opmerkingen o.i.d dat kan over 2 weken wel weer...maar nu heb ik daar even geen zin in... Niet dat jullie dat express zullen doen, maar kan per ongeluk gebeuren dat iemand zoiets zegt
* moet beter leren lezenquote:
Ik lees ook wel terug, maar te globaal blijkbaar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Teruglezen is zinloos zegt iedereen altijd. Nou, niet dus![]()
Je kunt nu gewoon alles goed lezen hoor, zoveel werk is het tegenwoordig nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik lees ook wel terug, maar te globaal blijkbaar.
Alleen zal 9 van de 10 keer achteraf blijken dat het wel nutteloos was.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kunt nu gewoon alles goed lezen hoor, zoveel werk is het tegenwoordig niet
Tja, achquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Alleen zal 9 van de 10 keer achteraf blijken dat het wel nutteloos was.
Ja, dat dusquote:
Ik ga niet elke topic doorlezen wat ik eventueel gemist heb.. dan maar even voor lul staan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Alleen zal 9 van de 10 keer achteraf blijken dat het wel nutteloos was.
Haha, nee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Je hebt ontdekt dat je ook bij Icesave zit?
Nieuwe Mac?quote:
yes indeed my friend.quote:
Altijd goed.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Als ik afgestudeerd ben trakteer ik mezelf ook op een nieuwe Apple.
Ik ben ook nog steeds zeer blij met mijn iBook. Maar na een aantal jaar begint nu toch de accu minder te worden. Ook is de processor wat oud. Het begint wat minder soepel te werken met nieuwe software. Dus een nieuwe laptop zou over een maandje of 8 wel eens mogen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Altijd goed.
HAd eerst een beetje m'n twijfels bij zwarte toetsen maar icm dat zwarte scherm staat 't 'm prima.
Sinds ik deze laptop heb, powerbook G4 (6 jaar oud) hoef ik ook niks anders meer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ben ook nog steeds zeer blij met mijn iBook. Maar na een aantal jaar begint nu toch de accu minder te worden. Ook is de processor wat oud. Het begint wat minder soepel te werken met nieuwe software. Dus een nieuwe laptop zou over een maandje of 8 wel eens mogen.
En dat het weer een Apple wordt, dat is sowieso wel vrij zeker.
Haha, nee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:40 schreef nicomart het volgende:
ah uiteraard.. Ik zat al in de store te kijken en dacht dat ik cijferblind was
Deze week van 14.00 tot 22.30quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Goed plan
Werk je tegenwoordig overdag eigenlijk?
Luiwammesquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ongezellig, das precies wanneer ik niet slaap
Heb nu herfstvakantie, maar normaal:quote:
mm ja ik ga maar slapen. Word morgen toch weer vroeg wakker ge smstquote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook wel eigenlijk, moet eigenlijk gaan slapen, maar nog geen zin
Ohja, vakantiequote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb nu herfstvakantie, maar normaal:
ma: 13.00 uur
di: vrij
woe: 13.00 uur
do: vrij
vr: 9.00 uur
za: 8.00 uur werken
Dus kan vaak uitslapen
Helleuquote:
Gozerquote:
Wat grappig, ik kwam vandaag een beetje brak aan op mijn werk en we hebben het net over precies hetzelfdequote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:48 schreef Puala het volgende:
Oh noes, op stage gesprekken over dronken worden, overgeven en dat soort dingen
Wat vind je van de nieuwe macbooks?quote:
Nou ik geloof nergens in. Althans, ik ga niet naar een kerk, bid niet en dat soort dingen.quote:
quote:
Hmm, volgens mij allemaal dingen die je jezelf aan doetquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:57 schreef G.Fawkes het volgende:
Hoezo ik brak ben? Fijn dat je het vraagt
Zaterdag 600 km naar duitsland gereden
Zondag tot uurtje of 9 (in de avond) in de weer geweest voor een verloving in Duitsland
Zondag na 9 weer 600 km naar Nederland gereden, was om 00:30 thuis met veel nekpijn
Maandagavond een concert in Amsterdam
Gister een hele dag presentatie's gevolgd bij een klant en ook nog eens 350 km gereden
Dat dus
Grefo'squote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ik geloof nergens in. Althans, ik ga niet naar een kerk, bid niet en dat soort dingen.
Al mijn collega's (op een andere stage loper na dan) zijn gelovig. Bidden voor het eten gebeurt hier altijd, de vrouwen dragen allemaal rokken en ze gaan ook nog eens elke zondag naar de kerk. Op zaterdag liggen ze voor half 12 op bed, want anders slaap je niet voordat het zondag is enz.
Ik zeg ook niet dat ik iemand anders het me aandoetquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij allemaal dingen die je jezelf aan doetMaar wel leuk het meeste
Klopt ookquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:00 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik iemand anders het me aandoet
U vroeg waarom ik brak was, weet je nog
What the hell, zijn die nog hier in Nederland te vinden? Ik wist dat Cali zo'n collega had tijdens d'r vorige stage, maar nog meer van dat soort volkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ik geloof nergens in. Althans, ik ga niet naar een kerk, bid niet en dat soort dingen.
Al mijn collega's (op een andere stage loper na dan) zijn gelovig. Bidden voor het eten gebeurt hier altijd, de vrouwen dragen allemaal rokken en ze gaan ook nog eens elke zondag naar de kerk. Op zaterdag liggen ze voor half 12 op bed, want anders slaap je niet voordat het zondag is enz.
Wat heb jij gedaan dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Klopt ookMaar was wel geinsteresseerd
En ik vind toch dat mijn weekend leuker was
Jup, kan ook niet anders hier in de buurt hoor. De hele gemeente hier is een refomatorische gemeente. Denk dat 70% van de gemeente in rok loopt. Daarnaast heb je hier ook nog het lodestijn (dat is helemaal refocity) en daar kom je als broekdragende leerling niet op.quote:
Brrrrrrr rokken....quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup, kan ook niet anders hier in de buurt hoor. De hele gemeente hier is een refomatorische gemeente. Denk dat 70% van de gemeente in rok loopt. Daarnaast heb je hier ook nog het lodestijn (dat is helemaal refocity) en daar kom je als broekdragende leerling niet op.
Sounds like lots of funquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Weekendje centerparks afgesloten met autopech.
Jurkjesquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Whehehe ik dacht dat je roken schreef
Die staan mij dus totaal nietquote:
Je bedoelt dit?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:12 schreef Yesse het volgende:
[..]Ook dat maar rokken vind ik zowat even erg... Vooral die lange dingen.. Onhandig!! En lelijk trouwens
DIe 2e valt nog mee.. Maar die eerste is dus onhandig en kun je niks in doen..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Je bedoelt dit?
http://www.hgbusinesswear.nl/filecontent/kleding/rokken1.jpg
http://hpbimg.terhorstvangeel.net/verze%20web.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Hé, ga eens zielig doen jijquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:17 schreef Californium het volgende:
Goedemorgen mensen!!! ik voel me zoveel beter dan gister.... Hoorde ik nou iets van een poll? wie doet er allemaal mee ?
Pics!quote:
Wat voor poll?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hé, ga eens zielig doen jijPoll komt er pas over 2 weken
Gelukkig maar dat die 2e meevalt, van die rokken heb ik ookquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
DIe 2e valt nog mee.. Maar die eerste is dus onhandig en kun je niks in doen..
Oke sorryquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hé, ga eens zielig doen jijPoll komt er pas over 2 weken
Nicequote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:20 schreef Californium het volgende:
ik heb (strak van de ibuprofen) heerlijk en lang geslapen eerst even wat gelezen en om kwart over 9 het licht uit gedaan... en heb pakketje van mams gekrijgteen nieuwe sjaal en verder wat dingen om te lezen en wat eten, oorbellen en huissloffen
En chocolade pepernoten en ben helemaal blij
Ik ben er ook nog niet uit.. Aan de ene kant vind ik ze wel sexy. Maar zit hier net met een nieuwe MBP..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:58 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wat vind je van de nieuwe macbooks?
Ik weet het nog niet
lijkt me lastig om dan over dat soort dingen te praten ja..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Had je niet net een nieuwe mac mini?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog niet uit.. Aan de ene kant vind ik ze wel sexy. Maar zit hier net met een nieuwe MBP..
[..]
teruglezenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:27 schreef HostiMeister het volgende:
Maar nu weet ik nog steeds niet wat voor poll, lui...
Die macmini is voor thuis.. die mpb is van mijn werkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:25 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Had je niet net een nieuwe mac mini?
ahh duidelijk. Ik heb gewoon een vista machine voor mijn werkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:29 schreef nicomart het volgende:
[..]
Die macmini is voor thuis.. die mpb is van mijn werk
Vertel mij dan ook ff waar het over gaatquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:34 schreef HostiMeister het volgende:
Ben er zelfs voor gaan terug lezen![]()
Veel te nieuwsgierig
Een poll wie de nieuwe toyboy van Cali wordtquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:36 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Vertel mij dan ook ff waar het over gaat
Nu ben ik ook nieuwsgierig
Ah, thnx man! Mag jij niet kiezen wie het wordt?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een poll wie de nieuwe toyboy van Cali wordt
Whehehe, is dat het recht van een exvriendje?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:39 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ah, thnx man! Mag jij niet kiezen wie het wordt?
Het wordt hier met de dag gekkerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een poll wie de nieuwe toyboy van Cali wordt
ex? Ik wist niet dat het zover wasquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Whehehe, is dat het recht van een exvriendje?
"Die ziet er wel goed uit, pak hem maar"
Ja gisteren hebben we besloten dat we beter vrienden kunnen blijvenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:51 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
ex? Ik wist niet dat het zover was
Kies je wel mij?
Of gewoon de grootste lul. Ik allebei de gevallen win ik gewoonquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja gisteren hebben we besloten dat we beter vrienden kunnen blijven
Tja, als ik dit topic mag geloven zijn er wel meer gegadigden? In jouw cultuur betekend dat toch degene met de meeste kamelen wint?
Ik denk idd dat jij de grootste lul bentquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:54 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Of gewoon de grootste lul. Ik allebei de gevallen win ik gewoon
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:55 schreef PteV het volgende:
[..]
Ik denk idd dat jij de grootste lul bent
Jij had toch al een date?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:54 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Of gewoon de grootste lul. Ik allebei de gevallen win ik gewoon
Ja als je iedereen van de poll afhaald die al bezet is hou je alleen piles en pb en dean over ofzo?quote:
ik heb ook een hele leuke damequote:
die was te makkelijkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:55 schreef PteV het volgende:
[..]
Ik denk idd dat jij de grootste lul bent
Was het de kamelen of de piemel waar ze voor viel?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:57 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
ik heb ook een hele leuke dame
Ik was een geintje
Ik zou mijn schatje voor niemand ruilen
als back up dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee, huidige vriend doet het nog prima
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Was het de kamelen of de piemel waar ze voor viel?
Backups, leren ze jou niets tijdens computerlesquote:
Ik weet nog niet wat ze in godsnaam in me ziet, maar dat maakt nog even niets uitquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Was het de kamelen of de piemel waar ze voor viel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |