Ik ben het denk ik bijna.. Maar ik zou het ook nog af kunnen slaan.. Het is afwachten...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ben het al, dus vroeg mijn bedje in... laptop met een paar tv-series er op... en dan vroeg gaan slapen
Ik ben net als een F1 motor.... op het moment van stuk gaan.. kan ik net even wat harder.... en dan is het echt... POEF!!...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben het denk ik bijna.. Maar ik zou het ook nog af kunnen slaan.. Het is afwachten...
Klopt, ben de enige hier zonder mobiel internet geloof ikquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:07 schreef HostiMeister het volgende:
En vandaag de hele dag geen Piles?
Is dit een open sollicitatie?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:43 schreef Bravebart het volgende:
Is er al een poll voor de nieuwe liefde van Cali?
Tot het maken van een poll? Prima hoorquote:
Nope.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt, ben de enige hier zonder mobiel internet geloof ik
Maar ik ben er weer![]()
Mensen die bijdehanter dan ik zijnquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tot het maken van een poll? Prima hoor
Gelukkig maarquote:
Gozerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:43 schreef Bravebart het volgende:
Is dat niet een beetje snelquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:43 schreef Bravebart het volgende:
Gaat dat te ver?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:52 schreef Californium het volgende:
Niet op die manier...maar gewoon sex gerelateerde opmerkingen o.i.d dat kan over 2 weken wel weer...maar nu heb ik daar even geen zin in... Niet dat jullie dat express zullen doen, maar kan per ongeluk gebeuren dat iemand zoiets zegt
* moet beter leren lezenquote:
Ik lees ook wel terug, maar te globaal blijkbaar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Teruglezen is zinloos zegt iedereen altijd. Nou, niet dus![]()
Je kunt nu gewoon alles goed lezen hoor, zoveel werk is het tegenwoordig nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik lees ook wel terug, maar te globaal blijkbaar.
Alleen zal 9 van de 10 keer achteraf blijken dat het wel nutteloos was.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kunt nu gewoon alles goed lezen hoor, zoveel werk is het tegenwoordig niet
Tja, achquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Alleen zal 9 van de 10 keer achteraf blijken dat het wel nutteloos was.
Ja, dat dusquote:
Ik ga niet elke topic doorlezen wat ik eventueel gemist heb.. dan maar even voor lul staan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Alleen zal 9 van de 10 keer achteraf blijken dat het wel nutteloos was.
Haha, nee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Je hebt ontdekt dat je ook bij Icesave zit?
Nieuwe Mac?quote:
yes indeed my friend.quote:
Altijd goed.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Als ik afgestudeerd ben trakteer ik mezelf ook op een nieuwe Apple.
Ik ben ook nog steeds zeer blij met mijn iBook. Maar na een aantal jaar begint nu toch de accu minder te worden. Ook is de processor wat oud. Het begint wat minder soepel te werken met nieuwe software. Dus een nieuwe laptop zou over een maandje of 8 wel eens mogen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Altijd goed.
HAd eerst een beetje m'n twijfels bij zwarte toetsen maar icm dat zwarte scherm staat 't 'm prima.
Sinds ik deze laptop heb, powerbook G4 (6 jaar oud) hoef ik ook niks anders meer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ben ook nog steeds zeer blij met mijn iBook. Maar na een aantal jaar begint nu toch de accu minder te worden. Ook is de processor wat oud. Het begint wat minder soepel te werken met nieuwe software. Dus een nieuwe laptop zou over een maandje of 8 wel eens mogen.
En dat het weer een Apple wordt, dat is sowieso wel vrij zeker.
Haha, nee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:40 schreef nicomart het volgende:
ah uiteraard.. Ik zat al in de store te kijken en dacht dat ik cijferblind was
Deze week van 14.00 tot 22.30quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Goed plan
Werk je tegenwoordig overdag eigenlijk?
Luiwammesquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ongezellig, das precies wanneer ik niet slaap
Heb nu herfstvakantie, maar normaal:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |