quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Presteren is toch ook naar de resultaten kijken lijkt me, maar ik snap je idee.
Daarnaast is dat kusje helemaal welkom
Precies. Muziek is nooit een non-argument.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Mee eens maar dan house.... Ik ben ook niet van Carnaval en matige muziek, voor mij is muziek wel het hoofddoel
Gaan we nog trouwen? Of zal ik gewoon een mooi pak aan doen, jij een toffe jurk, dat we dan in een luxe auto er een feest van makenquote:
Mee eens... ik kan in elke willekeurig kroeg naar takke herrie luisteren en met mijn zatte klote matige platen meezingen. Toch bezoek ik liever een house-feest in een wat grotere stad met een line-up die me aanspreekt. Lijkt me niet meer dan normaal... Ieder zijn genrequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Precies. Muziek is nooit een non-argument.
champagne en een chocolade bruidstaartquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Gaan we nog trouwen? Of zal ik gewoon een mooi pak aan doen, jij een toffe jurk, dat we dan in een luxe auto er een feest van maken?
Trouwen als gothic?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:55 schreef Californium het volgende:
[..]
champagne en een chocolade bruidstaartMag ik een zwarte jurk
Tuurlijk mag jij datquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:55 schreef Californium het volgende:
[..]
champagne en een chocolade bruidstaartMag ik een zwarte jurk
Mooie zwarte, chique jurkquote:
jah hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Tuurlijk mag jij dat
Zwarte auto ook?
wel slim ja.. leuk niet.. maar het is niet anders.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:37 schreef Californium het volgende:
dankje...
Ik dacht...ik meld het even om pijnlijke momenten / opmerkingen te vermijden
Och, die kom ik hier zo vaak tegen, meestal negeer ik opmerkingen die ik niet snap gewoon.quote:
Niet op die manier...maar gewoon sex gerelateerde opmerkingen o.i.d dat kan over 2 weken wel weer...maar nu heb ik daar even geen zin in... Niet dat jullie dat express zullen doen, maar kan per ongeluk gebeuren dat iemand zoiets zegtquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Och, die kom ik hier zo vaak tegen, meestal negeer ik opmerkingen die ik niet snap gewoon.
Deze snapte ik dan overigens wel. Dus ik zal geen nare opmerkingen maken. Al had ik die intentie sowieso niet direct toen ik gisteren besloot hier weer eens te posten.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja uhm rustig en saaiHeb echt heel de dag niks gedaan
Je weet toch dat ik hier kom om over stage te praten. Het is toch de stage slowchat?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet op die manier...maar gewoon sex gerelateerde opmerkingen o.i.d dat kan over 2 weken wel weer...maar nu heb ik daar even geen zin in... Niet dat jullie dat express zullen doen, maar kan per ongeluk gebeuren dat iemand zoiets zegt
Oja....quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik hier kom om over stage te praten. Het is toch de stage slowchat?
Nou moet je niet zelf beginnen he, dan lok je het uit.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Oja....hoe kon ik dat vergeten....sex is vies
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nou moet je niet zelf beginnen he, dan lok je het uit.
Ja dan snap ik waarom het uit isquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Oja....hoe kon ik dat vergeten....sex is vies
Ben het al, dus vroeg mijn bedje in... laptop met een paar tv-series er op... en dan vroeg gaan slapenquote:
Ahh klote om te horenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:34 schreef Californium het volgende:
hosti en cali waren ooit....(tot gister ongeveer) een koppel irlen de meeste mensen hier weten dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |