abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62370185

Wie loopt waar stage:
Yesse -> Duaal studente bij reclame bureau, management assistente / manusje van alles
LittledevilSC -> Afstudeerstage bij een woonstichting in Oisterwijk, Afdeling ICT en secretariaat
Leinonlein -> Afstudeerstage in Barcelona bij online verhuurbedrijf van vakantie appartementen Barcelona, afstudeerproject website usability en zoekmachine marketing.
Goover --> Afstudeerstage bij een technisch bedrijf in Leiden en studeert HBO Elektrotechniek
Californium --> Afstudeerstage op Universiteit van Edinburgh van 1 september 2008 tot eind juni 2009
Makkie88 --> Afstudeerstage Loopt stage bij het systeembeheer op een school voor voortgezet onderwijs
MvdZ --> Meewerkstage Loopt stage bij NN Netherlands (produceren rollen/lagers voor o.a. auto's) Opdr: flexibilisering van de kwaliteitsrapportage.
Litso --> Loopt stage bij BliXem in Nijmegen als webdesigner/developer voor de opleiding Communicatie Multimedia Design in Arnhem.
PieterBas -> Afstudeerstage bij een multinational om de hoek
Vencodark -> Loopt stage bij Arduin in Yerseke voor de opleiding HBO Social Work in Vlissingen. Van 1 september 2008 tot 1 juni 2009.
Battlefan --> Loopt stage bij Lantech in Amersfoort, verveeld zich op de servicedesk aldaar voor de opleiding MBO ICT
jslavenburg --> Loopt stage bij de IT Brug te Rotterdam, opleiding ICT-Beheerder
Reflectionne --> Loopt stage bij een sausjes bedrijf voor 50 dagen.
Mr.G --> Onderzoeksstage bij de VNG in Den haag naar de aansluiting van ROC's op de arbeidsmarkt.
Puala --> Loopst stage bij Bever Automatisering, opleiding ICT-Beheerder
PteV --> Loopt stage bij een multinational op het gebied van chemicaliėn, van sept. 2008 t/m januari 2009

Wie loopt geen stage, maar komt toch iedere keer weer langs:
mash_ --> stage afgelopen maar vind het wel gezellig hier.
Bravebart -> Verveelde zich en vond z'n hoop in de SC;
KaheemSaid -> Het breekt zijn vrije tijd zo mooi;
Bootje84 --> Deed een afstudeerstage, Werkt nu bij Exact Software als Internal Customer Support Professional; (studie loopt wat vertraging op);
HostiMeister -> Liep stage op de RU, komt af en toen weer eens binnenvallen;
Luctor.et.Emergo -> Werkt nu full-time aan den overkant;
ReMcOrE -> Werkt nu full-time op een accountantskantoor;
Jipje -> Vind het hier gewoon te gezellig om weg te blijven... ;
NicoMart -> Heeft op zijn werk ook niets beters te doen.
G.Fawkes --> Afgestudeerd en aan het werk bij grote ICT dienstverlener, onderzoek naar verbetering dienstverleningstrajecten
Piles --> Liep stage op de financiele afdeling van een woningcooperatie tot eind juni. En was daarna niet meer weg te slaan hier...
Milou__ --> Liep stage bij een regio dagblad op de commercie afdeling en komt af en toe langs
Cuegirllie --> Stage net afgerond en werkt nu vooral bij Defensie

Handige linkjes
Historie Stage SC-topics (met dank aan Piles...)
Uitleg over cupmaten (met dank aan Yesse...)
Beste Stage SC topic ever (met dank aan Bootje...)
Vrij om aan te vullen

Let op!
Dit is geen spam slowchat, graag je aan de regels houden! Hou het netjes en rustig, maak er geen wedstrijd van om z.s.m het topic vol te pompen!!
De OP is hier te vinden. Wil je erbij voeg jezelf dan toe in de OP

Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. "http://wiki.fok.nl/index.php/StageSC"

Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_62370189
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 10:02 schreef Californium het volgende:
maar ik was bang dat ik waarschijnlijk de hele nacht zou gaan piekeren...
Ja, dat denk ik ook altijd Waardoor ik dus weer wakker blijf

Maar ik ben weg, moet de bus halen

Succes allemaal vandaag, en tot vanavond
pi_62370215
Piles
pi_62370229
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 10:02 schreef Californium het volgende:

[..]

ik kan dat zo moeilijk geloven...
Toch is het zo
Ik kan gewoon heel moeilijk in slaap komen, moet je toch inmiddels wel weten
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_62370238
Bye Piles
pi_62370260
En vandaag de hele dag geen Piles?
pi_62370323
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 10:06 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Toch is het zo
Ik kan gewoon heel moeilijk in slaap komen, moet je toch inmiddels wel weten
Ik weet niet.. ik vind het onzin dat je stoned of dronken moet zijn.... ik kan andere dingen bedenken om mijn hoofd leeg te maken
pi_62370330
YOUR MY WONDERWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL

wat een enorm aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ooooooooooooooooooooooooooooo eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nummer is dat eigenlijk.. Toch vond ik 'm altijd wel tof.
Fuck the EBU
pi_62370361
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 10:10 schreef Californium het volgende:

[..]

Ik weet niet.. ik vind het onzin dat je stoned of dronken moet zijn.... ik kan andere dingen bedenken om mijn hoofd leeg te maken
Dat kan, lezen werkt bij mij ook af en toe. Maar ik ga meestal voor de makkelijke weg, dat zou je ook moeten weten inmiddels
pi_62370744
pi_62370894
Bleeh, ben ik terug van vakantie krijg ik gelijk te horen dat ik 4 weken werk voor niets heb gedaan. Ik heb een complete webwinkel gebouwd en gedesigned voor een klant en nou is die weggegaan bij ons omdat hij met een ander is gaan samenwerken en nu een ander softwarepakket gaat gebruiken. Weg opdracht voor school dus, weg 200 uur werk.

pi_62370917
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 10:36 schreef Puala het volgende:
Bleeh, ben ik terug van vakantie krijg ik gelijk te horen dat ik 4 weken werk voor niets heb gedaan. Ik heb een complete webwinkel gebouwd en gedesigned voor een klant en nou is die weggegaan bij ons omdat hij met een ander is gaan samenwerken en nu een ander softwarepakket gaat gebruiken. Weg opdracht voor school dus, weg 200 uur werk.

Wat een klote streek
pi_62370936
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 10:36 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Wat een klote streek
Zacht uitgedrukt Maar ja, nu mag ik tenminste al wel aan mijn nieuwe bored project gaan beginnen.
pi_62370977
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 10:12 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dat kan, lezen werkt bij mij ook af en toe. Maar ik ga meestal voor de makkelijke weg, dat zou je ook moeten weten inmiddels
jammer genoeg wel jah
pi_62371022
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 10:36 schreef Puala het volgende:

200 uren declareren. Zoiets moet je ook altijd op papier zetten, maar dat heb je nu waarschijnlijk wel geleerd
pi_62371199
das niet leuk Paula
pi_62371222
Het is niet mijn zaak dat declareren, maar het is niet alleen zo dat ik er van baal maar iedereen. De directeur is nu bezig met het bedrijf om de kosten te achterhalen. Er stond zelfs al iemand van ons bedrijf op locatie (vanaf de betuwe naar Groningen..) dus die was ook flink genaaid er door.
pi_62371292
ok ok.. ik dacht dat het een particuliere opdracht was.
pi_62371537
hoe moet het nu verder met jouw schoolopdracht Paula?
pi_62371583
Mijn school kan mijn werk bekijken, maar zal het niet kunnen beoordelen waarschijnlijk. Ben er nog mee bezig om het te mailen, maar verwacht niet zo heel erg snel antwoord.

Daarnaast heb ik al weer een nieuw project wat gestart is vanaf vandaag, dus dan moeten ze dat maar beoordelen. Heb van het vorig project wel ontzettend veel geleerd dus dat kunnen ze me in elk geval niet afnemen.
pi_62371628
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 10:51 schreef nicomart het volgende:
ok ok.. ik dacht dat het een particuliere opdracht was.
Nee het gaat waarschijnlijk echt om een groot verlies. Het bedrijf in Groningen pleegt contractbreuk dus het is allemaal ingewikkeld en de advocaat van het bedrijf is nu zelfs op bezoek om verhaal te halen en alles. Gelijk groot materiaal dus blijkbaar
pi_62371668
Ach bekijk het zo, jij hebt 200 uur in een project gestoken, dat staat ook geregistreerd (of iig je chef kan er garant voor staan) dus school kan weinig zeiken mits het nieuwe project ook voldoet aan je stageafspraken. Lijkt me athans.
pi_62371723
mja.. wel interessant, maar jammer dat dat over jouw rug moet gebeuren natuurlijlk!

Wij hadden ook zulke verhalen op school, maar meer dat de bedrijven dachten dat ze onze ideeen wel even gratis konden gebruiken. Zoals bijvoorbeeld de consumentenbond, waar ons groepje uiteindelijk goed geld aan overgehouden heeft

Groepje van 5 man en per persoon 750 euro aan overgehouden. Waren ze niet blij mee, maar ze wilde het toch graag hebben
pi_62371730
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 11:07 schreef HostiMeister het volgende:
Ach bekijk het zo, jij hebt 200 uur in een project gestoken, dat staat ook geregistreerd (of iig je chef kan er garant voor staan) dus school kan weinig zeiken mits het nieuwe project ook voldoet aan je stageafspraken. Lijkt me athans.
eens

bij ons op school gaat het om je presteren en niet om de resultaten
pi_62371738
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 11:07 schreef HostiMeister het volgende:
Lijkt mij ook, maar je weet het nooit. Moet een project voltooien, uitrollen en implementeren deze stage. Dat is de eis en daar heb ik nog tot 30 januari voor om te voldoen.. Lijkt me dus niet zo lastig eigenlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')