Ja, dat denk ik ook altijdquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:02 schreef Californium het volgende:
maar ik was bang dat ik waarschijnlijk de hele nacht zou gaan piekeren...![]()
Toch is het zoquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:02 schreef Californium het volgende:
[..]
ik kan dat zo moeilijk geloven...
Ik weet niet.. ik vind het onzin dat je stoned of dronken moet zijn.... ik kan andere dingen bedenken om mijn hoofd leeg te makenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Toch is het zo![]()
Ik kan gewoon heel moeilijk in slaap komen, moet je toch inmiddels wel weten
Dat kan, lezen werkt bij mij ook af en toe. Maar ik ga meestal voor de makkelijke weg, dat zou je ook moeten weten inmiddelsquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik weet niet.. ik vind het onzin dat je stoned of dronken moet zijn.... ik kan andere dingen bedenken om mijn hoofd leeg te maken
Wat een klote streekquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:36 schreef Puala het volgende:
Bleeh, ben ik terug van vakantie krijg ik gelijk te horen dat ik 4 weken werk voor niets heb gedaan. Ik heb een complete webwinkel gebouwd en gedesigned voor een klant en nou is die weggegaan bij ons omdat hij met een ander is gaan samenwerken en nu een ander softwarepakket gaat gebruiken. Weg opdracht voor school dus, weg 200 uur werk.![]()
![]()
![]()
![]()
Zacht uitgedruktquote:
jammer genoeg wel jahquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat kan, lezen werkt bij mij ook af en toe. Maar ik ga meestal voor de makkelijke weg, dat zou je ook moeten weten inmiddels
200 uren declareren. Zoiets moet je ook altijd op papier zetten, maar dat heb je nu waarschijnlijk wel geleerdquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:36 schreef Puala het volgende:
Bleeh, ben ik terug van vakantie krijg ik gelijk te horen dat ik 4 weken werk voor niets heb gedaan. Ik heb een complete webwinkel gebouwd en gedesigned voor een klant en nou is die weggegaan bij ons omdat hij met een ander is gaan samenwerken en nu een ander softwarepakket gaat gebruiken. Weg opdracht voor school dus, weg 200 uur werk.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee het gaat waarschijnlijk echt om een groot verlies. Het bedrijf in Groningen pleegt contractbreuk dus het is allemaal ingewikkeld en de advocaat van het bedrijf is nu zelfs op bezoek om verhaal te halen en alles. Gelijk groot materiaal dus blijkbaarquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:51 schreef nicomart het volgende:
ok ok.. ik dacht dat het een particuliere opdracht was.
eensquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:07 schreef HostiMeister het volgende:
Ach bekijk het zo, jij hebt 200 uur in een project gestoken, dat staat ook geregistreerd (of iig je chef kan er garant voor staan) dus school kan weinig zeiken mits het nieuwe project ook voldoet aan je stageafspraken. Lijkt me athans.
Lijkt mij ook, maar je weet het nooit. Moet een project voltooien, uitrollen en implementeren deze stage. Dat is de eis en daar heb ik nog tot 30 januari voor om te voldoen.. Lijkt me dus niet zo lastig eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:07 schreef HostiMeister het volgende:
Ach bekijk het zo, jij hebt 200 uur in een project gestoken, dat staat ook geregistreerd (of iig je chef kan er garant voor staan) dus school kan weinig zeiken mits het nieuwe project ook voldoet aan je stageafspraken. Lijkt me athans.
Nou je bent pas een dikke maand bezig dus nog alle tijd dacht ik zo, zie het als opstartprojectquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, maar je weet het nooit. Moet een project voltooien, uitrollen en implementeren deze stage. Dat is de eis en daar heb ik nog tot 30 januari voor om te voldoen.. Lijkt me dus niet zo lastig eigenlijk.
Het is nog uitgebreider als wat ik nu verteld heb hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:09 schreef nicomart het volgende:
mja.. wel interessant, maar jammer dat dat over jouw rug moet gebeuren natuurlijlk!
Wij hadden ook zulke verhalen op school, maar meer dat de bedrijven dachten dat ze onze ideeen wel even gratis konden gebruiken. Zoals bijvoorbeeld de consumentenbond, waar ons groepje uiteindelijk goed geld aan overgehouden heeft
Groepje van 5 man en per persoon 750 euro aan overgehouden. Waren ze niet blij mee, maar ze wilde het toch graag hebben
Doe ik ookquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou je bent pas een dikke maand bezig dus nog alle tijd dacht ik zo, zie het als opstartproject
Tja, niet om je situatie te bagitaliseren maar bij software en web development kan het vaak zijn dat een klant ineens een totaal andere richting in wil slaan waardoor veel hard werk verloren gaat, ik heb het iig ook vaak genoeg meegemaakt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Doe ik ook![]()
Maar vind het desondanks wel jammer
Denk dat 99% van de dingen allemaal voor het bedrijf komen nu en niet voor mijzelf. Het is gewoon zonde van de tijd en een kwestie van regelen dat school de andere opdracht te weten komt. Makkelijk eigenlijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:20 schreef nicomart het volgende:
jup.. je moet rekening houden met dit soort dingen. Het gebeurd gewoon en daar moet je eigenlijk gewoon keiharde afspraken voor maken.
Maar goed, ik heb het nu ook op mijn eigen werk dat ik soms ergens een tijdje aan gewerkt heb en dat het uiteindelijk niet gebruikt gaat worden. Aan de ene kant maakt het niet uit, want ik krijg mij salaris toch wel, maar aan de andere kant blijft het jammer dat je geen resultaten zal gaan zien van je werk..
Afgezien van de canceling van mijn project is het perfectquote:
Ow heerlijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:35 schreef Deansensitized het volgende:
Joah prima
Krijg volgende week de sleutel van mijn huisje, dus dat is
quote:
jah.... dat ga ik vanavond dus doenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:40 schreef Deansensitized het volgende:
Haha ja, geen goed plan dan
Zit trouwens net een nummer te luisteren wat mooi bij de TT past:
So come take a drink, and drown your sorrows
And all of our fears will be gone till tomorrow
We'll have no regrets, and live for the day
In Nancy's Harbour Café
Moet wel lukken. Inkomstenbelasting, Successie- en schenkingsrecht en wat aanverwante zaken (bedrijfsopvolging bijvoorbeeld). De hele minor amper colleges gemist en tijdens colleges ook opgelet, dat is meestal al 75% van het werk.quote:
Gezellig! we hebben super huisgenoten!!! zit ook een leuke kerel tussen! Lekker eten, en binnenkort een haloween feestje...misschien dat ik daat naartoe ga, maar hou niet zo van verkleden enzo... maar echt tof...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hey![]()
Hoe was je diner geval
ik ga even douchentot zo
Dat is mooiquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Gezellig! we hebben super huisgenoten!!! zit ook een leuke kerel tussen! Lekker eten, en binnenkort een haloween feestje...misschien dat ik daat naartoe ga, maar hou niet zo van verkleden enzo... maar echt tof...
een leuke kerel jah hij kan lekker lullen en hij is grappigquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat is mooi![]()
En een leuke kerel
je hebt toch een vriend
![]()
halloween is wel vetEn ja verkleden is iets minder
aah okquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:56 schreef Californium het volgende:
[..]
een leuke kerel jah hij kan lekker lullen en hij is grappig
heb nog nooit een echte halloween feest gehad... en je moet verplicht verkleed komen
verkledenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
aah ok![]()
Ik ook niet echtIn walibi is het wel altijd vet
en dan hoef je niet verkleed
Lunchen.quote:
Ik kom uit Limboland, probeer er dan maar eens aan te ontsnappenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik vond carnaval ook altijd stom. Maar het wordt hier gelukkig ook amper gevierd, dus ik word er nog maar weinig mee geconfronteerd.
Lastig ja. Je kunt tijdelijk boven de rivieren gaan vertoeven. Genoeg ruimte hier door de mensen die i.v.m. carnaval de andere kant op gaan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kom uit Limboland, probeer er dan maar eens aan te ontsnappen
Daar was ik ook heel slecht in, ik kon niet faken dat ik ziek was tegenover mijn moeder, iedereen kon ik playen behalve mijn maquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:26 schreef Californium het volgende:
ik probeerde altijd ziek te lijken als carnaval eraan kwam...maar mam stuurde me toch naar school
je eigen ma playen...ik weet niet of dat goed isquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daar was ik ook heel slecht in, ik kon niet faken dat ik ziek was tegenover mijn moeder, iedereen kon ik playen behalve mijn ma
Dat hoort erbij jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:49 schreef Puala het volgende:
Carnaval is alleen maar leuk als je dronken mag worden.
Zeker weten, ben afgelopen jaar op de kop naar huis gegaan naar wat ik heb gehoord (weet zelf niets meerquote:
Of mensen die om andere redenen niks hebben met carnaval. Die zijn er ook hoor.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:08 schreef nicomart het volgende:
Behalve voor de mensen die liever anders willen zijn dan andere en daarom nooit zullen doen wat anderen ook doen.. Zelfs al is het hartstikke leuk
quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:07 schreef HostiMeister het volgende:
Die vervelende muziek en volwassen mensen die zich als kinderen gaan gedragen
Ja maar dan nog blijft de vraag, waarom je het vervelend vindt om volwassenen zich als kinderen te zien gedragen? Jij hebt liever een goed gesprek onder het genot van een glaasje rose? Waarschijnlijk niet, ik gok dat je liever ergens staat te pogo-en of headbangen.. Je goed recht hoor, niets mis mee.quote:
Uhh... jajaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:09 schreef Californium het volgende:
[..]
eens![]()
bij ons op school gaat het om je presteren en niet om de resultaten
Het gaat erom hoe wij het doen en niet wat de resulaten zijn....Die kunnen in ons vakgebied er namelijk niet zijn, slecht zijn, of onverwacht zijnquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Uhh... jaja, hoe zie je dat los van elkaar dan ?
Presteren is toch ook naar de resultaten kijken lijkt me, maar ik snap je idee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Het gaat erom hoe wij het doen en niet wat de resulaten zijn....Die kunnen in ons vakgebied er namelijk niet zijn, slecht zijn, of onverwacht zijn
Hardrockquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:22 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja maar dan nog blijft de vraag, waarom je het vervelend vindt om volwassenen zich als kinderen te zien gedragen? Jij hebt liever een goed gesprek onder het genot van een glaasje rose? Waarschijnlijk niet, ik gok dat je liever ergens staat te pogo-en of headbangen.. Je goed recht hoor, niets mis mee.
Maar waarom is dat dan juist wel de manier waarop je je moet gedragen dan? Moeten is een groot woord natuurlijk, maar waarom is dat dan wel leuk?
En vervelende muziek vind ik een non-argument. Je gaat zoiets doen omdat je met vrienden iets leuks gaat doen. Bij het stappen is muziek niet de hoofdmoot van de avond. Natuurlijk wel belangrijk, maar daar kan je je echt wel 1 avond voor afzonderen of net doen alsof het leuk is..
Ik probeer hier overigens niet het carnaval heilig te verklaren hoor, maar waarom je er zo op tegen moet zijn vind ik gek.
opvallend vind ik het dan weer wel dat hosti, cali en ook Angel voor zover ik weet wel weer into de hardrock/metal/enz zijn...
Er tegen zijn, och, laat mensen maar. Ik doe er gewoon niet aan mee en ben blij dat ik die mogelijkheid hier een stuk beter heb dan onder de rivieren. En muziek is altijd een goed argument om iets wel of niet leuk te vinden. En waarom ik het een leuker vind dan het andere, dat is gewoon een kwestie van smaak. Dat heb jij net zo goed.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:22 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja maar dan nog blijft de vraag, waarom je het vervelend vindt om volwassenen zich als kinderen te zien gedragen? Jij hebt liever een goed gesprek onder het genot van een glaasje rose? Waarschijnlijk niet, ik gok dat je liever ergens staat te pogo-en of headbangen.. Je goed recht hoor, niets mis mee.
Maar waarom is dat dan juist wel de manier waarop je je moet gedragen dan? Moeten is een groot woord natuurlijk, maar waarom is dat dan wel leuk?
En vervelende muziek vind ik een non-argument. Je gaat zoiets doen omdat je met vrienden iets leuks gaat doen. Bij het stappen is muziek niet de hoofdmoot van de avond. Natuurlijk wel belangrijk, maar daar kan je je echt wel 1 avond voor afzonderen of net doen alsof het leuk is..
Ik probeer hier overigens niet het carnaval heilig te verklaren hoor, maar waarom je er zo op tegen moet zijn vind ik gek.
opvallend vind ik het dan weer wel dat hosti, cali en ook Angel voor zover ik weet wel weer into de hardrock/metal/enz zijn...
Mee eens maar dan house.... Ik ben ook niet van Carnaval en matige muziek, voor mij is muziek wel het hoofddoelquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Hardrockik vind het verkleden niet leuk en de muziek, en ik heb het geprobeerd, maar tis gewoon geen feest voor mij....Je mag van mij gaan vieren.... Maar het is niets voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |