Moet wel lukken. Inkomstenbelasting, Successie- en schenkingsrecht en wat aanverwante zaken (bedrijfsopvolging bijvoorbeeld). De hele minor amper colleges gemist en tijdens colleges ook opgelet, dat is meestal al 75% van het werk.quote:
Gezellig! we hebben super huisgenoten!!! zit ook een leuke kerel tussen! Lekker eten, en binnenkort een haloween feestje...misschien dat ik daat naartoe ga, maar hou niet zo van verkleden enzo... maar echt tof...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hey![]()
Hoe was je diner geval
ik ga even douchentot zo
Dat is mooiquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Gezellig! we hebben super huisgenoten!!! zit ook een leuke kerel tussen! Lekker eten, en binnenkort een haloween feestje...misschien dat ik daat naartoe ga, maar hou niet zo van verkleden enzo... maar echt tof...
een leuke kerel jah hij kan lekker lullen en hij is grappigquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat is mooi![]()
En een leuke kerel
je hebt toch een vriend
![]()
halloween is wel vetEn ja verkleden is iets minder
aah okquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:56 schreef Californium het volgende:
[..]
een leuke kerel jah hij kan lekker lullen en hij is grappig
heb nog nooit een echte halloween feest gehad... en je moet verplicht verkleed komen
verkledenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
aah ok![]()
Ik ook niet echtIn walibi is het wel altijd vet
en dan hoef je niet verkleed
Lunchen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |