Maak het mee, jij was er bijquote:Galactic Federation of Light spaceship to appear over Alabama for 3 days continuously beginning October 14, 2008....
TO LEADERS, GOVERNERS, POLITICIANS AND
ALL PEOPLE OF EARTH ….
We wish it to be understood that on the 14th day of your month of October in the year 2008 a craft of great size shall be visible within your skies. It shall be in the south of your hemisphere and it shall scan over many of your states.
We give to you the name of Alabama.
It has been decided that we shall remain within your atmosphere for the minimum of three of your twenty four hour periods.
During this time there will be much commotion upon your earth plane. Your highest authorities will be intruding into ‘our’ atmospherics that surround our ship. This ‘security field’ is necessary for us, as there shall take place a ‘farce’ from those in your world who shall try to deny that we come in LOVE.
KNOW OF THIS
WE COME TO ASSIST YOUR WORLD.
WE DO NOT COME TO TAKE OVER.
WE DO NOT COME TO DESTRUCT.
WE COME TO GIVE YOU HOPE.
We are beings from other planets, who for many eons of your time have been preparing for these days ahead.
Klinkt als een kermisattractie...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:07 schreef Bastard het volgende:
First Contact!
Webcam hier te vinden: http://www.taranakivista.co.nz/index.php?page=live-picture
[..]
Maak het mee, jij was er bij
Klinkt meer als BNN.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:15 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Klinkt als een kermisattractie...
Wat kost dat?
Van: penahdsquote:
ach.. zou een aardige onderbreking van een saaie werkdag zijn toch?quote:
Truequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach.. zou een aardige onderbreking van een saaie werkdag zijn toch?
aliens van rechts hebben ook voorrangquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
True... Maar ik heb rijles vanmiddag dus dan wordt het lastig met al die aliens
Vliegende schotels hebben geen weg nodig hè, dus dat scheeltquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
True... Maar ik heb rijles vanmiddag dus dan wordt het lastig met al die aliens
Ja en straks is er een Engelse Alien, en dan zul je zien dat ik er net eentje om ver tik... en dan worden ze boosquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
aliens van rechts hebben ook voorrang
Zouden aliens een frikandelspeciaal net zo waarderen als ik?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:59 schreef dscx het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik mooier vind..
- Dat alle aliens altijd engels spreken / schrijven;
- Dat ze het 'Zuidelijk halfrond' op een bolvorm kunnen identificeren vanuit de ruimte;
- Of dat ze een besef van tijd hebben zoals wij dat hanteren...
Onzin Okey,quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:01 schreef Spellmeista het volgende:
k ff serieus..dit bericht komt dus van Bloosem Child en die zit al zo'n 10 jaar in het vak? Ja, uhm get real..
wat als zij gewoon een hevige psychose heeft gehad en met haar "kennis" iedereen de stuipen op het lijf zit te jagen?
wil je mijn mening horen: ik vind dit echt de meest grote onzin die er is. maarja we hebben nog een dagje ofzo..
Tis ook maar net welke tijdzone die aliens hanterenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:01 schreef Spellmeista het volgende:
wil je mijn mening horen: ik vind dit echt de meest grote onzin die er is. maarja we hebben nog een dagje ofzo..
haha nice,quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:05 schreef Spellmeista het volgende:
ja k wrm niet idd..
ik zit twee hoog en uit mijn "gegevens" hebben de aliens helemaal geen benen..duh
dus ik kan straks lekker uit mijn raam kijken hoe ze de deuren beneden afgaan..
niburu.nl ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:06 schreef Spellmeista het volgende:
* Spellmeista heeft het gevoel dat het hier allemaal gebeurt..
voor het eerst in een jaar tijd wilde ik zelfs een website bekijken, maar ben het adres even kwijt. Misschien kan iemand me helpen..was het niet www.niribu.nl oid?
Jij komt niet vaak in TRU he?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:07 schreef pfaf het volgende:
Zijn er ook werkelijk mensen die dit écht denken/geloven?
hoezo heb je erop gespuugd dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:08 schreef BadBadPresident het volgende:
Uhm aliens als jullie nog langs de macdrive komen neem aub dan even een big mac mee. dank u
http://www.niburu.nl/quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:06 schreef Spellmeista het volgende:
* Spellmeista heeft het gevoel dat het hier(in truth) allemaal gebeurt..
voor het eerst in een jaar tijd wilde ik zelfs een website bekijken, maar ben het adres even kwijt. Misschien kan iemand me helpen..was het niet www.niribu.nl oid?
als ze een frikandelspeciaal niet kunnen waarderen, gaan ze maar weer lekker naar hun eigen planeetquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:00 schreef Mailbox het volgende:
[..]
Zouden aliens een frikandelspeciaal net zo waarderen als ik?
lijkt me niet
Idd inburgen!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
als ze een frikandelspeciaal niet kunnen waarderen, gaan ze maar weer lekker naar hun eigen planeetGewoon inburgeren hoor!
ow.. en er zijn ongetwijfeld mensen die nu inderdaad vol spanning naar de hemel zitten te staren. Who knows.. misschien krijgen ze ooit nog eens gelijk
Ja idd waar is het zonnetjequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:14 schreef Spellmeista het volgende:
* Spellmeista vraagt zich af waar het zonnetje vandaag is?
MEGA RUIMTESCHIP VOOR DE ZON!!
(bron: www.nu.nl)
quote:
en ik zit net lekker in mijn vel..dat is toch helemaal niet nodig jongens..??quote:WEET DIT:
WE KOMEN JULLIE WERELD BIJSTAAN
WE KOMEN NIET DE BOEL OVERNEMEN
WE KOMEN NIET OM TE VERNIETIGEN
WE KOMEN JULLIE HOOP GEVEN
agreequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:18 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
en ik zit net lekker in mijn vel..dat is toch helemaal niet nodig jongens..??
die conclusie verzinnen we wel na 12 uur xDquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:21 schreef BadBadPresident het volgende:
maar jongens, wat zal het excuus zijn dat ze niet gekomen zijn?
1. verkeerde afslag
2. file
3. ze hingen boven zee
Het zal wel "ze vonden ons ras te jong en wachten totdat we meer geavanceerd/gegroeid zijn". Of dat ze zijn geschrokken van onze oorlogzucht. De laffe hondenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:21 schreef BadBadPresident het volgende:
maar jongens, wat zal het excuus zijn dat ze niet gekomen zijn?
1. verkeerde afslag
2. file
3. ze hingen boven zee
volgens nu.nl zitten we aan het einde van onze evolutiequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:25 schreef Elegy het volgende:
[..]
Het zal wel "ze vonden ons ras te jong en wachten totdat je meer geavanceerd/gegroeid zijn". Of dat ze zijn geschrokken van onze oorlogzucht. De laffe honden
ja ik stel voor in de coffeeshop ofzo en dan in een circel gaan zitten en dan Ramstoned worden en dan die aliens mee laten blowenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:24 schreef Spellmeista het volgende:
ik heb een idee:
die Blossem Goodchild is nu vast in de 7e hemel en heeft de hele avond niet kunnen slapen..ik stel voor dat we haar allemaal een mailtje sturen als ze het mis heeft en voor haar nog 1000 nachten zonder slaap regelen.
Daar staat tegenover: als ze gelijk heeft spreken met zijn allen af in Utrecht en gaan we in een cirkelformatie staan om de aanstormende "liefdevolle" aliens een gratis knuffel te geven(free hugs)..
..ze zouden wel eens "verkeerde" gedachten kunnen krijgen Mailboxquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:26 schreef Mailbox het volgende:
[..]
ja ik stel voor in de coffeeshop ofzo en dan in een circel gaan zitten en dan Ramstoned worden en dan die aliens mee laten blowen
Give them a human probequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:58 schreef Spellmeista het volgende:
* Spellmeista pakt boek erbij: how to destroy an alien with no guns
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:27 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
..ze zouden wel eens "verkeerde" gedachten kunnen krijgen Mailbox
Aan het einde van onze biologische evolutie.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:26 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
volgens nu.nl zitten we aan het einde van onze evolutie
Balen. Dus ze komen ook nooit meer terugquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:26 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
volgens nu.nl zitten we aan het einde van onze evolutie
Dat doen ze niet. Dat lijkt maar zo omdat wij allemaal een Bablefish in het oor hebbenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:59 schreef dscx het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik mooier vind..
- Dat alle aliens altijd engels spreken / schrijven;
- Dat ze het 'Zuidelijk halfrond' op een bolvorm kunnen identificeren vanuit de ruimte;
- Of dat ze een besef van tijd hebben zoals wij dat hanteren...
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat doen ze niet. Dat lijkt maar zo omdat wij allemaal een Bablefish in het oor hebben
vrienden?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:29 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Aan het einde van onze biologische evolutie.
Nu komt de integratie tussen bio- en technologie - gerichte evolutie zeg maar.
Ik kop m in voor BNW.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:16 schreef Mailbox het volgende:
[..]
Ja idd waar is het zonnetje, tis maar een mistige bedoeling hier in Eindhoven
nou ik geef gewoon al het verkeer en fabrieken de schuld best eerlijk toch?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik kop m in voor BNW.
Dat komt door de regering, die beinvloeden het weer zodanig dat de bevolking geen heldere lucht heeft en dus niet het schip kan en mag zien.
Conspiracy!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:36 schreef Mailbox het volgende:
[..]
nice ik krijg het filmpje alleen niet aan de gang
hij doet het idd ookquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Conspiracy!!Gisteren deed hij het wel!
abductedquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:42 schreef Mailbox het volgende:
Waar zijn al onze ufo meepraat vriendjes?
Sommigen moeten werken voor hun geld..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:42 schreef Mailbox het volgende:
whahah werken!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:46 schreef Arsenius het volgende:
[..]
Sommigen moeten werken voor hun geld..
quote:
Meegenomen als interstellaire galeislavenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:42 schreef Mailbox het volgende:
whahah SAY Wooot?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:48 schreef Elegy het volgende:
[..]
Meegenomen als interstellaire galeislaven
Komt omdat die film gewoon meesterlijk is, en zoo vol met onzinquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja. daar moet ik steeds aan denken bij dit soort topics
Nog een flinke klus, roeien in een vacuümquote:
Oeh scherp! ik heb werkelijk geen ideequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:49 schreef Dejannn het volgende:
Tvp, en nu maar wachten tot het ook de 14e is in Alabama, of is het dat al?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:50 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nog een flinke klus, roeien in een vacuüm
Ben benieuwd, zou er nou ook een zwarte alien op de brug van zo'n ufo zitten en angstig roepen "De Gal, de Gal de Galliërs!"
Uhm collega ik zie je nog steeds hier zitten hoor..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:50 schreef ChibiS het volgende:
Ik vlieg nu nog naar Amerika om hem te zien...
Whoohoo eindelijk komen ze, dit is het moment waar we allemaal op hebben gewacht!![]()
*NOT*![]()
Hihi, er staat ook heel groot *NOT* onder men tekst.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:52 schreef Theuntje het volgende:
[..]
Uhm collega ik zie je nog steeds hier zitten hoor..
Wie niet ? , fok men! je weet zelfquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:53 schreef Frutsel het volgende:
Giel kijkt ook op fok
hij meldde het net ook al
geen superstorm dit jaar, maar een ufoquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:54 schreef ChibiS het volgende:
[..]
Hihi, er staat ook heel groot *NOT* onder men tekst.![]()
Maar diegene die dit bedacht heeft heeft wel een hype
dan maken we ze wakker?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:56 schreef BadBadPresident het volgende:
hm www.worldtimeserver.com
The current time in Alabama, United States is
2:56
Te nuchter...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:56 schreef Mailbox het volgende:
Waarom gaan we niet met alle Fokkers een keer zo'n Gerucht verspreiden ?
wow dit is een doorbaakquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:58 schreef p-J16 het volgende:
Ze vlogen hier echt KEIhard voorbij
[ afbeelding ]
konden ze geen sporen achterlaten in vorm van een hartjequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:58 schreef p-J16 het volgende:
[ afbeelding ]
ik zeg het je, die Blossom komt nog voor de kerst met een boek in de boekhandel, met de titel "Masshysteria for dummys"quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:54 schreef ChibiS het volgende:
[..]
Hihi, er staat ook heel groot *NOT* onder men tekst.![]()
Maar diegene die dit bedacht heeft heeft wel een hype
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:58 schreef p-J16 het volgende:
[ afbeelding ]
zuchtquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:01 schreef Arsenius het volgende:
chemtrails, ik laat poeptrails achter in de wc. Telt dat ook??
Ja zullen we het samen kopen voor de kerstquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
ik zeg het je, die Blossom komt nog voor de kerst met een boek in de boekhandel, met de titel "Masshysteria for dummys"
ja hallo.. ben mod van BNW.. moet natuurlijk af en toe wel onze eigen toko promotenquote:
vooruit, ik heb bij BNW nog niet echt rondgehangen.. maar nu ik vakantie heb WIE WEETquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja hallo.. ben mod van BNW.. moet natuurlijk af en toe wel onze eigen toko promoten
Een samenzwering tussen de aliens en Teamlead!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja hallo.. ben mod van BNW.. moet natuurlijk af en toe wel onze eigen toko promoten
En die man is zelf captain van een ship he!quote:Report of Light Ship Appearing in Australia? A forum posting
I received the following email, even though it seems we can't find the original source of the message:
"Brad,
You can't quote this, because I found it on a Project Camelot forum and they're quoting it's from another forum from that. Maybe it'll show up somewhere that it can be quoted from.... Sorry
This was posted on one of my groups. This person is in Australia, where it is already the 14th:
As someone who has seen many UFOs and a contactee, I had some doubts about Blossom Goodchild's message about a massive UFO appearing in the sky on Oct. 14th..today. Last night shortly after midnight, I was awakened by an electrical buzzing sound. Finally, I got up around 12:15 a.m., Oct.14th and went outside on the veranda. As I looked up at the sky, it was very clear with brightly shining stars all around except where the almost full moon was located, there was a HUGE circular "something" that looked as if it could have been a craft. It was 30 full moons in diameter and not one star was showing within this area. The sky was totally black except I could see the moon which was much smaller than it should have been.
My husband who was a ship's captain for 30 years has never seen anything like this either and he said he had no answers for what was there. We live in a very rural area near Deloraine in Tasmania, Australia. I did take a couple of photos with my digital camera but haven't downloaded the photos yet. Will do that soon.
Something not of this world was definitely showing itself in the early morning sky here.
Iedere persoon op aarde zal het voor 15 oktober weten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:06 schreef teamlead het volgende:
hoe laat werden die grapjassen verwacht eigenlijk?
whahhaha omgquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:08 schreef p-J16 het volgende:
Special Audio from Brad on the Light Ship...
Click here to play the MP3.
Bah.,, dan moet ik nog zo lang wachtenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:10 schreef Knarf het volgende:
[..]
Iedere persoon op aarde zal het voor 15 oktober weten.
Om 13:00 nederlandse tijd gaat de dag om in Nieuw Zeeland.
mja... maar goed.. pas als het nergens meer 15/10 is zijn ze echt te laat natuurlijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:10 schreef Knarf het volgende:
[..]
Iedere persoon op aarde zal het voor 15 oktober weten.
Om 13:00 nederlandse tijd gaat de dag om in Nieuw Zeeland.
ik denk dat je in het ootje wordt genomen...quote:
Ga werken theuntjequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:18 schreef Theuntje het volgende:
Sweet home Alabama
Where the skies are so blue
Sweet Home Alabama
Lord, I'm coming home to you![]()
ya think?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:19 schreef Mailbox het volgende:
lameee? volgensmij lullen jullie gewoon
Ja ik zag het in de huiskamer, lekker basketballee!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:22 schreef _DeMoN_ het volgende:
Ging over de NBA op CNN.
Egenlijk moet dit topic gewoon dicht en moet er een verbod op topics die met de wannabee profeet Anton Teuben te maken hebben komen.
OMG. Echt?! Waar?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
http://www.niburu.nl/
Voor al uw UFO nieuws!
Morgen een pressconference in Groningen van hun.
Nou dan vertel je bevindingen als je terug bentquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
OMG. Echt?! Waar?
* MinderMutsig wil bij die persconferentie zijn en heeft toch niks beters te doen vandaag
grinnik ^^ hier in Eindhoven hangt ook een grote pizza boven het huis , is dat normaal?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:38 schreef BadBadPresident het volgende:
Ik heb een idee:
als we nou allemaal afzonderlijk mevrouw goodchild mailen met het volgende verhaal:
we zien al de hele dag een ufo boven amsterdam. maar tegen iedereen die we het zeggen die ziet niks!
als iets van 20 mensen dat doendan gaat ze er misschien wel wat mee doen en zet ze zichzelf nog meer voor schut
Zie je het al voor je? Als er staat dat inwoners van Amsterdam ufo's zien geven ze gewoon drugs de schuldquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:38 schreef BadBadPresident het volgende:
Ik heb een idee:
als we nou allemaal afzonderlijk mevrouw goodchild mailen met het volgende verhaal:
we zien al de hele dag een ufo boven amsterdam. maar tegen iedereen die we het zeggen die ziet niks!
als iets van 20 mensen dat doendan gaat ze er misschien wel wat mee doen en zet ze zichzelf nog meer voor schut
Maar dan moet ik eerst weten waar het is.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:33 schreef Mailbox het volgende:
[..]
Nou dan vertel je bevindingen als je terug bent
Google is your friend?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Maar dan moet ik eerst weten waar het is.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:42 schreef Mailbox het volgende:
wie durft 112 heel angstig op te bellen ?
Ik heb vannochtend nog wat bladblazende poolen uitgescholden omdat ze mijn rust verstoordequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:48 schreef ToT het volgende:
OEH! Ik hoor allerlei spannende geluiden buiten!
Oh wacht....dat is de vuilniswagen!![]()
Hier begint het tamelijk op te klarenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind het wel heel sneu voor die aliens dat het zo bewolkt is vandaag. Voeren ze een fantastische show op daar boven maar er is niemand die het ziet.
Waarom kan ik nu alleen maar denken aan Cartman: "they didn't do anything to my ass!"quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:53 schreef BadBadPresident het volgende:
Goodchild zei toch iets van.. alleen de mensen die er voor open staan zien de ufos
Nekschotje?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:04 schreef _DeMoN_ het volgende:
Ik las gister trouwens op het forum van nibiru dat iemand zeker wist dat ze vandaag zouden komen en dat ze er zelfs al zijn... en hoe je dat kon merken? Kijk hoe druk het is op de snelwegen, dat kan geen toeval zijn! De aliens zijn al hier in de vorm van mensenlichamen... !
Serieus..... i shit you not
In dat geval zeg ik: uitzetten!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:04 schreef _DeMoN_ het volgende:
Ik las gister trouwens op het forum van nibiru dat iemand zeker wist dat ze vandaag zouden komen en dat ze er zelfs al zijn... en hoe je dat kon merken? Kijk hoe druk het is op de snelwegen, dat kan geen toeval zijn! De aliens zijn al hier in de vorm van mensenlichamen... !
Serieus..... i shit you not
Ik zit eigenlijk wel te wachten op Chaos,,quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
In dat geval zeg ik: uitzetten!
Laat ze lekker op hun eigen planeet in de file gaan staan.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:06 schreef patty het volgende:
Schattige hoax
http://www.spacepirates.nl/content/view/40/1/
Ik verveel me ook wel een beetje. Lang geleden sinds ik aan CNN gekluisterd zatquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:08 schreef Mailbox het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk wel te wachten op Chaos,,
Cnn is meestal wel reete traag qua informatie...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik verveel me ook wel een beetje. Lang geleden sinds ik aan CNN gekluisterd zat
Hoe laat moet ik er nu zijn?quote:Persconferentie: 18.30 uur | Zaal open: 19.30 uur | Aanvang: 20.00 uur
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:26 schreef p-J16 het volgende:
Ze zenden nu een filmpje op cnn uit waar je een vogel opeens naar beneden ziet vallen, alsof er iets in de lucht zit...
dat was al bekendquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:26 schreef Blue-eagle het volgende:
Na afloop van dit soort dagen heb ik altijd zoiets van.. wat nou als ik een poule had gemaakt waar je believers tegenover sceptici zet? Leg een bedrag in, winner takes all.
Iedereen met een klein beetje verstand weet namelijk dat er niks gaat gebeuren. Maarja. Morgen krijgen we te horen dat we een paar schrikkeljaren niet hebben gevolgd en dus pas over 4 jaar de aliens gaan zien.. in 2012!
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:29 schreef Frutsel het volgende:
Toch hoop ik dat het wel gaat gebeuren
alleen die gezichten van die sceptici, onbetaalbaar
Wallstreet en AEX -25%, onbetaalbaar
Low Flying Aliens in File, onbetaalbaar
Weg met alle geloofsovertuigen, onbetaalbaar
etc etc
Maar ja, ik ga maar weer verder slapen, euh dromen, euh werken,
Waarom weg met alle geloofsovertuigingen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:29 schreef Frutsel het volgende:
alleen die gezichten van die sceptici, onbetaalbaar
Wallstreet en AEX -25%, onbetaalbaar
Low Flying Aliens in File, onbetaalbaar
Weg met alle geloofsovertuigen, onbetaalbaar
etc etc
Maar ja, ik ga maar weer verder slapen, euh dromen, euh werken,
Een soldaat zegtquote:Een canadese soldaat zegt opdracht van zijn luitenant te hebben gekregen zich gereed te houden van 13 tot en met 19 oktober. Dit geldt natuurlijk voor het hele leger. Er wordt niet aan de soldaten gemeld waar het om gaat, maar wel wordt hen opgedragen zich er stil over te houden om eventuele paniek te voorkomen. In een tweede bericht dat op 10-14-08.blogspot.com is geplaatst kun je de originele e-mail lezen die de soldaat heeft ontvangen van zijn commandant. Hierin staat bevestigd dat de soldaten rustig moeten wachten op een eventuele oproep.
Ja en ik hoop dat ik opeens kan toveren en dat ik de lotto win en dat nederland opeens verandert in een tropisch eiland en dat alle mannen behalve ik verdwijnen zodat alle vrouwen voor mij zijn (maar de lelijke moeten ook verdwijnen) en ik hoop dat ik opeens 30 ferrari's krijg en 40 lamborghini's en 3 zonda's en ik hoop dat ik ook nog 40 quadriljoen euro krijg want dan zou ik jouw gezicht wel eens willen zien !quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:29 schreef Frutsel het volgende:
Stel je voor dat er een ruimteschip komt dat met onomstotelijk bewijs komt dat zij ons hier tigzoveel jaar geleden neer hebben geplantquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:33 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Waarom weg met alle geloofsovertuigingen?Sprak gister nog met een moslim en die beweerde dat als aliens bestonden ze ook een creatie van Allah zouden zijn, dusja, dat krijg je er toch niet uit
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:34 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ja en ik hoop dat ik opeens kan toveren en dat ik de lotto win en dat nederland opeens verandert in een tropisch eiland en dat alle mannen behalve ik verdwijnen zodat alle vrouwen voor mij zijn (maar de lelijke moeten ook verdwijnen) en ik hoop dat ik opeens 30 ferrari's krijg en 40 lamborghini's en 3 zonda's en ik hoop dat ik ook nog 40 quadriljoen euro krijg want dan zou ik jouw gezicht wel eens willen zien !
Zal lastig gaan, hij heeft alle andere mannen weg gewenst behalve zichzelf zodat hij lekker kan fappe midden op straat zonder dat er mannen toekijkenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]Dan krijg ik toch wel een tienduizendje mee ofzo?
yep yep, reputatie betekend niets meer tegenwoordig....quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat forum op niburu is erg vermakelijk maar de redenatie van sommige mensen daar zelfs ronduit hilarisch.![]()
Er moet wel iets gebeuren vandaag want daar is bewijs voor anders zouden al die mensen die dit zeggen hun geloofwaardigheid niet zomaar op het spel zetten.![]()
![]()
* MinderMutsig heeft een nieuwe hobby
Ik wil echt naar die persconferentie morgen. Om te zien hoeveel 'pers' er is en om te zien hoe die vent zich hier uit gaat proberen te kletsen.
Tsja, dan zullen geheid velen zeggen, ja maar zij zijn een creatie van god/allah dus wij dan ook (quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Stel je voor dat er een ruimteschip komt dat met onomstotelijk bewijs komt dat zij ons hier tigzoveel jaar geleden neer hebben geplant
zullen we naar nieuw zeeland gaan dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:38 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Tsja, dan zullen geheid velen zeggen, ja maar zij zijn een creatie van god/allah dus wij dan ook (_! ). Nee dat geloof zie ik echt niet zo verdwijnen, no matter what.
Ondertussen, tis nu toch overal 14 oktober dacht ik, zelfs op Honululu. En in Nieuw Zeeland is het alweer bijna 15 oktober. Nou waar blijven ze?
ben niet zo gek op sites waar ik de weg meteen kwijt raakquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:42 schreef dmace het volgende:
Kunnen we nog beter opletten +) Alabama Webcams
Maar dat is simpel, ze hadden een kleine fout gemaakt in de berekening, ze hadden geen rekening gehouden met Heisenberg's onzekerheid principe in correlatie met de kromming van het tijd/ruimte continuüm.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik wil echt naar die persconferentie morgen. Om te zien hoeveel 'pers' er is en om te zien hoe die vent zich hier uit gaat proberen te kletsen.
kun je even hun telefoon nummer paase, ik krijg nog 5000k van zequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:45 schreef Studiotje het volgende:
Ze belden net, ze staan vast op de A12, even geduld nog...
Ja, zoals eerder vermeld is hun TomTom de weg kwijt geraakt en zitten ze waarschijnlijk nu bij Saturnus.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:43 schreef Theuntje het volgende:
Ik heb net met The Galactic Federation of Light gebeld maar ze komen vandaag niet..
Nog geen software update gedaanquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:41 schreef ChibiS het volgende:
Volgens mij is hun TomTom de weg kwijt geraakt
125345764359439573405749 en dan afsluiten met een # (Hekje)quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:46 schreef Mailbox het volgende:
[..]
kun je even hun telefoon nummer paase, ik krijg nog 5000k van ze
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:46 schreef Mailbox het volgende:
[..]
kun je even hun telefoon nummer paase, ik krijg nog 5000k van ze
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:48 schreef Theuntje het volgende:
[..]
125345764359439573405749 en dan afsluiten met een # (Hekje)
Doe dan meteen het nummer 15 miljoen mensen, kunnen wij ze misschien ook zienquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:48 schreef Dejannn het volgende:![]()
Hopelijk brengt dit ze weer in de juiste richting:
Yw. Als je doorkomt vergeet dan niet het codewoord "Alabama" te noemen dan krijg je de juiste "persoon" aan de lijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:48 schreef Mailbox het volgende:
[..]
ahhh ik wist wel dat ik een cijfer was vergeten bedankt
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:51 schreef Theuntje het volgende:
[..]
Yw. Als je doorkomt vergeet dan niet het codewoord "Alabama" te noemen dan krijg je de juiste "persoon" aan de lijn.
ik ookquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:53 schreef Kerol het volgende:
Ik heb dat nummer geprobeerd te bellen en ik kreeg een headcrab aan de lijn
SPOILERclass="spoiler">![]()
Als het goed is zou je dan Chuck Norris aan de lijn moeten krijgen.. check of je wel het juiste nummer hebt ingevoerd.quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:56 schreef Theuntje het volgende:
[..]
Als het goed is zou je dan Chuck Norris aan de lijn moeten krijgen.. check of je wel het juiste nummer hebt ingevoerd.
Of David Hesselhof natuurlijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:56 schreef Theuntje het volgende:
[..]
Als het goed is zou je dan Chuck Norris aan de lijn moeten krijgen.. check of je wel het juiste nummer hebt ingevoerd.
Ja, dan ben ik er niet meer verantwoordelijk voor.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:56 schreef Mailbox het volgende:
[..]
die lijn boycot ik nu al een aantal jaar
toch wel mooi dat we er over pratenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:58 schreef D-Devil het volgende:
Ik ga zometeen nog even wat popcorn halen, spannend.
http://www.abovetopsecret.com/quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:59 schreef Piaf het volgende:
Is er een engelstalige site die ook hierover bericht? of zijn het alleen maar nederlanders zoals die niburu.nl?
http://ufos.about.com/b/2008/09/22/escape-the-delusion.htmquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:59 schreef Piaf het volgende:
Is er een engelstalige site die ook hierover bericht? of zijn het alleen maar nederlanders zoals die niburu.nl?
SMS Alien AAN naar 2012 en ontvang de alien landing op JOUW MOBIIIIEEEEHHEEEELLLL!!!!1111einzquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:59 schreef ChibiS het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik er niet meer verantwoordelijk voor.
Misschien werkt het met een smsje.
Dat ze voor mij een Milf meenemenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:01 schreef D-Devil het volgende:
Zou het ijdele hoop zijn dat ze m'n schoonmoeder meenemen. ?
Ik ga ff kebab halen, tot straksquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:58 schreef D-Devil het volgende:
Ik ga zometeen nog even wat popcorn halen, spannend.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:02 schreef Nee het volgende:
UBDATE OCTOBER 14 FROM BLOSSOM CHILD
The Ship has already been hoovering for the past 6 hours and ONLY those who believe are seeng it. Some are even allowed to board the ship for a brief moment of time and taken back to earth. The skeptics are missing this great moment because of their disbelief and mockery. Lots of activities are underway inside the ship right at this very moment. Direct contact with leaders of the military has been established and our earth brothers are convinced that the ship and its occupants are not hostile. The mission is due to be completed in 66 hours.
Whahahaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:02 schreef Nee het volgende:
The Ship has already been hoovering for the past 6 hours and ONLY those who believe are seeng it. Some are even allowed to board the ship for a brief moment of time and taken back to earth. The skeptics are missing this great moment because of their disbelief and mockery. Lots of activities are underway inside the ship right at this very moment. Direct contact with leaders of the military has been established and our earth brothers are convinced that the ship and its occupants are not hostile. The mission is due to be completed in 66 hours.
Omgquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:02 schreef Nee het volgende:
Hoe gaan ze dat controleren?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:02 schreef Nee het volgende:
Dat zou een mooie strijd worden zeg: Mensheid & de huidige aliens & reptillians VS de insectoidsquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:03 schreef MinderMutsig het volgende:
Reptilians?*Googelt
Er gaat echt een wereld voor me open.
*gelooft*quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:05 schreef Mailbox het volgende:
kom we gaan allen 5 minuten geloven dat ze bestaan en dan moeten we ze wel zien
Kan iemand die dit gelooft een filmpje maken van het schip enzow ik ben stiekem toch wel benieuwd naar de gadgets van die gasten. spank you!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:02 schreef Nee het volgende:
En dan moeten we natuurlijk wel allemaal hetzelfde zien hè, straks zie jij allemaal mooie chicks als alien, maar een ander ziet een lelijke paarsgroene Znorkquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:05 schreef Mailbox het volgende:
kom we gaan allen 5 minuten geloven dat ze bestaan en dan moeten we ze wel zien
daar kan ik hellemaal in mee gaanquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
En dan moeten we natuurlijk wel allemaal hetzelfde zien hè, straks zie jij allemaal mooie chicks als alien, maar een ander ziet een lelijke paarsgroene Znork
Makkelijk te debunken dus. Gewoon de "ooggetuigen" vragen wat ze hebben gezien. En als dat niet matcht, dan lullen ze dus maar wat.quote:
Ze zeggen wel dat ze in vrede komen, maar niet geloven hoor!quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:10 schreef mazaru het volgende:
We come in peace
We come in peace
We come in peace
![]()
[ afbeelding ]
Hahahahahahahahaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:02 schreef Nee het volgende:
hahah are you fucking serious.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:02 schreef Nee het volgende:
Dooddoener.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:02 schreef Nee het volgende:
Been there, done thatquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:02 schreef Nee het volgende:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:02 schreef Nee het volgende:
Jesus, waar heb je dat vandaan? Of heb je het zelf net zitten typen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:02 schreef Nee het volgende:
Ja da's logisch, tenzij hij in Alabama zit.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:24 schreef Frutsel het volgende:
Mijn collega is een echte believer, maar die ziet zelfs niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |