quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:26 schreef p-J16 het volgende:
Ze zenden nu een filmpje op cnn uit waar je een vogel opeens naar beneden ziet vallen, alsof er iets in de lucht zit...
dat was al bekendquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:26 schreef Blue-eagle het volgende:
Na afloop van dit soort dagen heb ik altijd zoiets van.. wat nou als ik een poule had gemaakt waar je believers tegenover sceptici zet? Leg een bedrag in, winner takes all.
Iedereen met een klein beetje verstand weet namelijk dat er niks gaat gebeuren. Maarja. Morgen krijgen we te horen dat we een paar schrikkeljaren niet hebben gevolgd en dus pas over 4 jaar de aliens gaan zien.. in 2012!
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:29 schreef Frutsel het volgende:
Toch hoop ik dat het wel gaat gebeuren
alleen die gezichten van die sceptici, onbetaalbaar
Wallstreet en AEX -25%, onbetaalbaar
Low Flying Aliens in File, onbetaalbaar
Weg met alle geloofsovertuigen, onbetaalbaar
etc etc
Maar ja, ik ga maar weer verder slapen, euh dromen, euh werken,
Waarom weg met alle geloofsovertuigingen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:29 schreef Frutsel het volgende:
alleen die gezichten van die sceptici, onbetaalbaar
Wallstreet en AEX -25%, onbetaalbaar
Low Flying Aliens in File, onbetaalbaar
Weg met alle geloofsovertuigen, onbetaalbaar
etc etc
Maar ja, ik ga maar weer verder slapen, euh dromen, euh werken,
Een soldaat zegtquote:Een canadese soldaat zegt opdracht van zijn luitenant te hebben gekregen zich gereed te houden van 13 tot en met 19 oktober. Dit geldt natuurlijk voor het hele leger. Er wordt niet aan de soldaten gemeld waar het om gaat, maar wel wordt hen opgedragen zich er stil over te houden om eventuele paniek te voorkomen. In een tweede bericht dat op 10-14-08.blogspot.com is geplaatst kun je de originele e-mail lezen die de soldaat heeft ontvangen van zijn commandant. Hierin staat bevestigd dat de soldaten rustig moeten wachten op een eventuele oproep.
Ja en ik hoop dat ik opeens kan toveren en dat ik de lotto win en dat nederland opeens verandert in een tropisch eiland en dat alle mannen behalve ik verdwijnen zodat alle vrouwen voor mij zijn (maar de lelijke moeten ook verdwijnen) en ik hoop dat ik opeens 30 ferrari's krijg en 40 lamborghini's en 3 zonda's en ik hoop dat ik ook nog 40 quadriljoen euro krijg want dan zou ik jouw gezicht wel eens willen zien !quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:29 schreef Frutsel het volgende:
Stel je voor dat er een ruimteschip komt dat met onomstotelijk bewijs komt dat zij ons hier tigzoveel jaar geleden neer hebben geplantquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:33 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Waarom weg met alle geloofsovertuigingen?Sprak gister nog met een moslim en die beweerde dat als aliens bestonden ze ook een creatie van Allah zouden zijn, dusja, dat krijg je er toch niet uit
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:34 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ja en ik hoop dat ik opeens kan toveren en dat ik de lotto win en dat nederland opeens verandert in een tropisch eiland en dat alle mannen behalve ik verdwijnen zodat alle vrouwen voor mij zijn (maar de lelijke moeten ook verdwijnen) en ik hoop dat ik opeens 30 ferrari's krijg en 40 lamborghini's en 3 zonda's en ik hoop dat ik ook nog 40 quadriljoen euro krijg want dan zou ik jouw gezicht wel eens willen zien !
Zal lastig gaan, hij heeft alle andere mannen weg gewenst behalve zichzelf zodat hij lekker kan fappe midden op straat zonder dat er mannen toekijkenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]Dan krijg ik toch wel een tienduizendje mee ofzo?
yep yep, reputatie betekend niets meer tegenwoordig....quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat forum op niburu is erg vermakelijk maar de redenatie van sommige mensen daar zelfs ronduit hilarisch.![]()
Er moet wel iets gebeuren vandaag want daar is bewijs voor anders zouden al die mensen die dit zeggen hun geloofwaardigheid niet zomaar op het spel zetten.![]()
![]()
* MinderMutsig heeft een nieuwe hobby
Ik wil echt naar die persconferentie morgen. Om te zien hoeveel 'pers' er is en om te zien hoe die vent zich hier uit gaat proberen te kletsen.
Tsja, dan zullen geheid velen zeggen, ja maar zij zijn een creatie van god/allah dus wij dan ook (quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Stel je voor dat er een ruimteschip komt dat met onomstotelijk bewijs komt dat zij ons hier tigzoveel jaar geleden neer hebben geplant
zullen we naar nieuw zeeland gaan dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:38 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Tsja, dan zullen geheid velen zeggen, ja maar zij zijn een creatie van god/allah dus wij dan ook (_! ). Nee dat geloof zie ik echt niet zo verdwijnen, no matter what.
Ondertussen, tis nu toch overal 14 oktober dacht ik, zelfs op Honululu. En in Nieuw Zeeland is het alweer bijna 15 oktober. Nou waar blijven ze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |