ik denk dat je in het ootje wordt genomen...quote:
Ga werken theuntjequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:18 schreef Theuntje het volgende:
Sweet home Alabama
Where the skies are so blue
Sweet Home Alabama
Lord, I'm coming home to you![]()
ya think?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:19 schreef Mailbox het volgende:
lameee? volgensmij lullen jullie gewoon
Ja ik zag het in de huiskamer, lekker basketballee!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:22 schreef _DeMoN_ het volgende:
Ging over de NBA op CNN.
Egenlijk moet dit topic gewoon dicht en moet er een verbod op topics die met de wannabee profeet Anton Teuben te maken hebben komen.
OMG. Echt?! Waar?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
http://www.niburu.nl/
Voor al uw UFO nieuws!
Morgen een pressconference in Groningen van hun.
Nou dan vertel je bevindingen als je terug bentquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
OMG. Echt?! Waar?
* MinderMutsig wil bij die persconferentie zijn en heeft toch niks beters te doen vandaag
grinnik ^^ hier in Eindhoven hangt ook een grote pizza boven het huis , is dat normaal?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:38 schreef BadBadPresident het volgende:
Ik heb een idee:
als we nou allemaal afzonderlijk mevrouw goodchild mailen met het volgende verhaal:
we zien al de hele dag een ufo boven amsterdam. maar tegen iedereen die we het zeggen die ziet niks!
als iets van 20 mensen dat doendan gaat ze er misschien wel wat mee doen en zet ze zichzelf nog meer voor schut
Zie je het al voor je? Als er staat dat inwoners van Amsterdam ufo's zien geven ze gewoon drugs de schuldquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:38 schreef BadBadPresident het volgende:
Ik heb een idee:
als we nou allemaal afzonderlijk mevrouw goodchild mailen met het volgende verhaal:
we zien al de hele dag een ufo boven amsterdam. maar tegen iedereen die we het zeggen die ziet niks!
als iets van 20 mensen dat doendan gaat ze er misschien wel wat mee doen en zet ze zichzelf nog meer voor schut
Maar dan moet ik eerst weten waar het is.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:33 schreef Mailbox het volgende:
[..]
Nou dan vertel je bevindingen als je terug bent
Google is your friend?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Maar dan moet ik eerst weten waar het is.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:42 schreef Mailbox het volgende:
wie durft 112 heel angstig op te bellen ?
Ik heb vannochtend nog wat bladblazende poolen uitgescholden omdat ze mijn rust verstoordequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:48 schreef ToT het volgende:
OEH! Ik hoor allerlei spannende geluiden buiten!
Oh wacht....dat is de vuilniswagen!![]()
Hier begint het tamelijk op te klarenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind het wel heel sneu voor die aliens dat het zo bewolkt is vandaag. Voeren ze een fantastische show op daar boven maar er is niemand die het ziet.
Waarom kan ik nu alleen maar denken aan Cartman: "they didn't do anything to my ass!"quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:53 schreef BadBadPresident het volgende:
Goodchild zei toch iets van.. alleen de mensen die er voor open staan zien de ufos
Nekschotje?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:04 schreef _DeMoN_ het volgende:
Ik las gister trouwens op het forum van nibiru dat iemand zeker wist dat ze vandaag zouden komen en dat ze er zelfs al zijn... en hoe je dat kon merken? Kijk hoe druk het is op de snelwegen, dat kan geen toeval zijn! De aliens zijn al hier in de vorm van mensenlichamen... !
Serieus..... i shit you not
In dat geval zeg ik: uitzetten!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:04 schreef _DeMoN_ het volgende:
Ik las gister trouwens op het forum van nibiru dat iemand zeker wist dat ze vandaag zouden komen en dat ze er zelfs al zijn... en hoe je dat kon merken? Kijk hoe druk het is op de snelwegen, dat kan geen toeval zijn! De aliens zijn al hier in de vorm van mensenlichamen... !
Serieus..... i shit you not
Ik zit eigenlijk wel te wachten op Chaos,,quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
In dat geval zeg ik: uitzetten!
Laat ze lekker op hun eigen planeet in de file gaan staan.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:06 schreef patty het volgende:
Schattige hoax
http://www.spacepirates.nl/content/view/40/1/
Ik verveel me ook wel een beetje. Lang geleden sinds ik aan CNN gekluisterd zatquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:08 schreef Mailbox het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk wel te wachten op Chaos,,
Cnn is meestal wel reete traag qua informatie...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik verveel me ook wel een beetje. Lang geleden sinds ik aan CNN gekluisterd zat
Hoe laat moet ik er nu zijn?quote:Persconferentie: 18.30 uur | Zaal open: 19.30 uur | Aanvang: 20.00 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |