Hier begint het tamelijk op te klarenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind het wel heel sneu voor die aliens dat het zo bewolkt is vandaag. Voeren ze een fantastische show op daar boven maar er is niemand die het ziet.
Waarom kan ik nu alleen maar denken aan Cartman: "they didn't do anything to my ass!"quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:53 schreef BadBadPresident het volgende:
Goodchild zei toch iets van.. alleen de mensen die er voor open staan zien de ufos
Nekschotje?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:04 schreef _DeMoN_ het volgende:
Ik las gister trouwens op het forum van nibiru dat iemand zeker wist dat ze vandaag zouden komen en dat ze er zelfs al zijn... en hoe je dat kon merken? Kijk hoe druk het is op de snelwegen, dat kan geen toeval zijn! De aliens zijn al hier in de vorm van mensenlichamen... !
Serieus..... i shit you not
In dat geval zeg ik: uitzetten!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:04 schreef _DeMoN_ het volgende:
Ik las gister trouwens op het forum van nibiru dat iemand zeker wist dat ze vandaag zouden komen en dat ze er zelfs al zijn... en hoe je dat kon merken? Kijk hoe druk het is op de snelwegen, dat kan geen toeval zijn! De aliens zijn al hier in de vorm van mensenlichamen... !
Serieus..... i shit you not
Ik zit eigenlijk wel te wachten op Chaos,,quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
In dat geval zeg ik: uitzetten!
Laat ze lekker op hun eigen planeet in de file gaan staan.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:06 schreef patty het volgende:
Schattige hoax
http://www.spacepirates.nl/content/view/40/1/
Ik verveel me ook wel een beetje. Lang geleden sinds ik aan CNN gekluisterd zatquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:08 schreef Mailbox het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk wel te wachten op Chaos,,
Cnn is meestal wel reete traag qua informatie...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik verveel me ook wel een beetje. Lang geleden sinds ik aan CNN gekluisterd zat
Hoe laat moet ik er nu zijn?quote:Persconferentie: 18.30 uur | Zaal open: 19.30 uur | Aanvang: 20.00 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |