vrienden?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:29 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Aan het einde van onze biologische evolutie.
Nu komt de integratie tussen bio- en technologie - gerichte evolutie zeg maar.
Ik kop m in voor BNW.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:16 schreef Mailbox het volgende:
[..]
Ja idd waar is het zonnetje, tis maar een mistige bedoeling hier in Eindhoven
nou ik geef gewoon al het verkeer en fabrieken de schuld best eerlijk toch?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik kop m in voor BNW.
Dat komt door de regering, die beinvloeden het weer zodanig dat de bevolking geen heldere lucht heeft en dus niet het schip kan en mag zien.
Conspiracy!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:36 schreef Mailbox het volgende:
[..]
nice ik krijg het filmpje alleen niet aan de gang
hij doet het idd ookquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Conspiracy!!Gisteren deed hij het wel!
abductedquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:42 schreef Mailbox het volgende:
Waar zijn al onze ufo meepraat vriendjes?
Sommigen moeten werken voor hun geld..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:42 schreef Mailbox het volgende:
whahah werken!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:46 schreef Arsenius het volgende:
[..]
Sommigen moeten werken voor hun geld..
quote:
Meegenomen als interstellaire galeislavenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:42 schreef Mailbox het volgende:
whahah SAY Wooot?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:48 schreef Elegy het volgende:
[..]
Meegenomen als interstellaire galeislaven
Komt omdat die film gewoon meesterlijk is, en zoo vol met onzinquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja. daar moet ik steeds aan denken bij dit soort topics
Nog een flinke klus, roeien in een vacuümquote:
Oeh scherp! ik heb werkelijk geen ideequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:49 schreef Dejannn het volgende:
Tvp, en nu maar wachten tot het ook de 14e is in Alabama, of is het dat al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |