Idd inburgen!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
als ze een frikandelspeciaal niet kunnen waarderen, gaan ze maar weer lekker naar hun eigen planeetGewoon inburgeren hoor!
ow.. en er zijn ongetwijfeld mensen die nu inderdaad vol spanning naar de hemel zitten te staren. Who knows.. misschien krijgen ze ooit nog eens gelijk
Ja idd waar is het zonnetjequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:14 schreef Spellmeista het volgende:
* Spellmeista vraagt zich af waar het zonnetje vandaag is?
MEGA RUIMTESCHIP VOOR DE ZON!!
(bron: www.nu.nl)
quote:
en ik zit net lekker in mijn vel..dat is toch helemaal niet nodig jongens..??quote:WEET DIT:
WE KOMEN JULLIE WERELD BIJSTAAN
WE KOMEN NIET DE BOEL OVERNEMEN
WE KOMEN NIET OM TE VERNIETIGEN
WE KOMEN JULLIE HOOP GEVEN
agreequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:18 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
en ik zit net lekker in mijn vel..dat is toch helemaal niet nodig jongens..??
die conclusie verzinnen we wel na 12 uur xDquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:21 schreef BadBadPresident het volgende:
maar jongens, wat zal het excuus zijn dat ze niet gekomen zijn?
1. verkeerde afslag
2. file
3. ze hingen boven zee
Het zal wel "ze vonden ons ras te jong en wachten totdat we meer geavanceerd/gegroeid zijn". Of dat ze zijn geschrokken van onze oorlogzucht. De laffe hondenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:21 schreef BadBadPresident het volgende:
maar jongens, wat zal het excuus zijn dat ze niet gekomen zijn?
1. verkeerde afslag
2. file
3. ze hingen boven zee
volgens nu.nl zitten we aan het einde van onze evolutiequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:25 schreef Elegy het volgende:
[..]
Het zal wel "ze vonden ons ras te jong en wachten totdat je meer geavanceerd/gegroeid zijn". Of dat ze zijn geschrokken van onze oorlogzucht. De laffe honden
ja ik stel voor in de coffeeshop ofzo en dan in een circel gaan zitten en dan Ramstoned worden en dan die aliens mee laten blowenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:24 schreef Spellmeista het volgende:
ik heb een idee:
die Blossem Goodchild is nu vast in de 7e hemel en heeft de hele avond niet kunnen slapen..ik stel voor dat we haar allemaal een mailtje sturen als ze het mis heeft en voor haar nog 1000 nachten zonder slaap regelen.
Daar staat tegenover: als ze gelijk heeft spreken met zijn allen af in Utrecht en gaan we in een cirkelformatie staan om de aanstormende "liefdevolle" aliens een gratis knuffel te geven(free hugs)..
..ze zouden wel eens "verkeerde" gedachten kunnen krijgen Mailboxquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:26 schreef Mailbox het volgende:
[..]
ja ik stel voor in de coffeeshop ofzo en dan in een circel gaan zitten en dan Ramstoned worden en dan die aliens mee laten blowen
Give them a human probequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:58 schreef Spellmeista het volgende:
* Spellmeista pakt boek erbij: how to destroy an alien with no guns
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:27 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
..ze zouden wel eens "verkeerde" gedachten kunnen krijgen Mailbox
Aan het einde van onze biologische evolutie.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:26 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
volgens nu.nl zitten we aan het einde van onze evolutie
Balen. Dus ze komen ook nooit meer terugquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:26 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
volgens nu.nl zitten we aan het einde van onze evolutie
Dat doen ze niet. Dat lijkt maar zo omdat wij allemaal een Bablefish in het oor hebbenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:59 schreef dscx het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik mooier vind..
- Dat alle aliens altijd engels spreken / schrijven;
- Dat ze het 'Zuidelijk halfrond' op een bolvorm kunnen identificeren vanuit de ruimte;
- Of dat ze een besef van tijd hebben zoals wij dat hanteren...
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat doen ze niet. Dat lijkt maar zo omdat wij allemaal een Bablefish in het oor hebben
vrienden?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:29 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Aan het einde van onze biologische evolutie.
Nu komt de integratie tussen bio- en technologie - gerichte evolutie zeg maar.
Ik kop m in voor BNW.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:16 schreef Mailbox het volgende:
[..]
Ja idd waar is het zonnetje, tis maar een mistige bedoeling hier in Eindhoven
nou ik geef gewoon al het verkeer en fabrieken de schuld best eerlijk toch?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik kop m in voor BNW.
Dat komt door de regering, die beinvloeden het weer zodanig dat de bevolking geen heldere lucht heeft en dus niet het schip kan en mag zien.
Conspiracy!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:36 schreef Mailbox het volgende:
[..]
nice ik krijg het filmpje alleen niet aan de gang
hij doet het idd ookquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Conspiracy!!Gisteren deed hij het wel!
abductedquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:42 schreef Mailbox het volgende:
Waar zijn al onze ufo meepraat vriendjes?
Sommigen moeten werken voor hun geld..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:42 schreef Mailbox het volgende:
whahah werken!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:46 schreef Arsenius het volgende:
[..]
Sommigen moeten werken voor hun geld..
quote:
Meegenomen als interstellaire galeislavenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:42 schreef Mailbox het volgende:
whahah SAY Wooot?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:48 schreef Elegy het volgende:
[..]
Meegenomen als interstellaire galeislaven
Komt omdat die film gewoon meesterlijk is, en zoo vol met onzinquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja. daar moet ik steeds aan denken bij dit soort topics
Nog een flinke klus, roeien in een vacuümquote:
Oeh scherp! ik heb werkelijk geen ideequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:49 schreef Dejannn het volgende:
Tvp, en nu maar wachten tot het ook de 14e is in Alabama, of is het dat al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |