quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
dat dusquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Of is Bobby-B weer het extra chromosoompje aan het uithangen door topics te openen voor zijn beurt!
Bobby had post 300 en Catch_me had 301.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Of is Bobby-B weer het extra chromosoompje aan het uithangen door topics te openen voor zijn beurt!
Ik had 299quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:51 schreef McFearless het volgende:
[..]
Bobby had post 300 en Catch_me had 301.
Want dat is ook zo moeilijk hé.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:52 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ik had 299
Ik dacht echt ff !
Kut strax moet ik de nieuwe topic openen.
En dat wil ik dus echt niet.
dat zou inderdaad een dolle boel worden zeg, hihi.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:52 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ik had 299
Ik dacht echt ff !
Kut strax moet ik de nieuwe topic openen.
En dat wil ik dus echt niet.
ORLY?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:55 schreef McFearless het volgende:
[..]
Neuh, Catch_me had de LAPO, niets meer, niets minder.
Wil je hem dan nu weer aanpassen en jezelf eruit halen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:55 schreef Catch_me het volgende:
Ik heb de sc helden aangepast toen ik bezig was met openen
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:05 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb morgen voor de 2e keer auto theorie examen, had ik dat al gezegd?
Nee joh.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:05 schreef Broekpaling het volgende:
Succesquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:05 schreef Broekpaling het volgende:
nee dat had je nog niet gezegtquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:05 schreef Broekpaling het volgende:
nee dat had je nog niet gezegtquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:05 schreef Broekpaling het volgende:
Doe is pics van je nakende lijf posten.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:04 schreef superXmacho het volgende:
Ik zal me ff aan gaan kleden ben zo terug.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe is pics van je nakende lijf posten.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe is pics van je nakende lijf posten.
Darioquote:
Welk?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Succes![]()
En ik heb een nieuw nummer leren spelen de afgelopen week.
salarisquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:07 schreef superXmacho het volgende:
gaan we het er nu over hebben wat we de afgelopen week hebben gedaan??/ wat we gaan doen?
Ik heb binnen kort weer geld!!
Kan ik lkkr shoppen.
Ja soort van..quote:
Tjek 'm over een uurtje. Ben online met iPone.quote:
Juh ik heb een buitengewoon goed humeur.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:10 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jazeker, met jou ook zo te zien?
rockbandquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:12 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Juh ik heb een buitengewoon goed humeur.
En niet eens een kater van de bockbier dag.
Dat scheelt dan weer.![]()
En ik heb rock band binnen.
Mijn Noorse schone komt morgen weer terug.
Mooi dag vandaag.
Luister ik net:quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
VERKAPT KOJK MOJ UN AIPPOON HEBBEN POST EINZwEei!!11!!!!!111!1!1!
Neuh, maar als het te lang duurt open ik hem gewoon. Boeit mij het nou welke open blijftquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:48 schreef boem-dikkie het volgende:
quote:
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Neuh, maar als het te lang duurt open ik hem gewoon. Boeit mij het nou welke open blijftVoordat ik op "Invoeren" drukte had ik nog gekeken of er niet al een topic was, en dat was toen nog niet zo.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:16 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb morgen overigens voor de 2e keer auto theorie examen.
voor de ps3 of de xbox360quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:16 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Neen !
Heb een weekje vakantie.
![]()
Rockband is echt geniaal ..![]()
Dat drummen is super vet gedaan
Wat sgattig.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:17 schreef superXmacho het volgende:
[..]
arme sgat..
Beter kijken dus voortaan.
En NIET voor je beurt een topic openen he..
godver zegquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:10 schreef afcajos het volgende:
http://www.hersenstormers.com/MOVS/Render_Website_Size.mov__________________________________________________________________!
Nee, mensen moeten niet langer dan 5 minuten doen over het openen van een topicquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:17 schreef superXmacho het volgende:
[..]
arme sgat..
Beter kijken dus voortaan.
En NIET voor je beurt een topic openen he..
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:19 schreef Noorsbloed het volgende:
Dagdag ...
Shemale krijg een leven in plaats van debiel in het rond te pm'en
Ja idd..quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
En superXmacho dan? Ban, kliekjesvorming!
ps3quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:18 schreef gers het volgende:
[..]
voor de ps3 of de xbox360![]()
maar als die noorse er is niet gaan rockbanden he
Stella mag wel een beurt krijgen! Wie wil?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
En superXmacho dan? Ban, kliekjesvorming!
Tot de dag dat jij je Nederlands op orde hebtquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:20 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ja idd..
Ik ben een meisje..
Hoe vaak moet dat nog uitgelegt worden???
Tuurlijk gaat hij rockbanden.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:18 schreef gers het volgende:
[..]
voor de ps3 of de xbox360![]()
maar als die noorse er is niet gaan rockbanden he
HOAX vrouwen kunnen niet drummenquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
ps3![]()
En mijn Noorse doet gewoon mee hoor![]()
Ze drumt zelf ook
quote:
HOAXquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:20 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ja idd..
Ik ben een meisje..
Tja, wei lechen oock so faak uid dat jauw manyr fan sgrijfen voud is, maar daar cheev je oock cheen gehoor aan.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:20 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ja idd..
Ik ben een meisje..
Door dat werk achter het station, is ze niet zo arm meer hoor!quote:
Dan wordt het hoog tijd dat ik eens naar Nederlands ga.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:21 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Tot de dag dat jij je Nederlands op orde hebt
HOAX pm naaktpics als het wel waar isquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:20 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ja idd..
Ik ben een meisje..
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat hij rockbanden.
Als je begrijp wat ik bedoel.
Zeker weten van welquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Stella mag wel een beurt krijgen! Wie durft?
Post van je lijf, zoniet, ben je een vent.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:20 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ja idd..
Ik ben een meisje..
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen ik heb geen flauw idee.
[..]
Zeker weten van wel![]()
Ze kan het nog vrij aardig ook nog
En niet naar mij, dat je het even weet!quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:23 schreef gers het volgende:
[..]
HOAX pm naaktpics als het wel waar is
In je profiel neerzetten dat je een meisje bent, maakt je geen meisje, hoor. Totdat jij een pic van je tieten post, ben jij voor mij een jongen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:20 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ja idd..
Ik ben een meisje..
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Post van je lijf, zoniet, ben je een vent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Je moest eens weten wat voor ritme's ze allemaal kan.quote:
Sommige meisjes hebben geen tieten, sommige mannen dan weer wel.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
In je profiel neerzetten dat je een meisje bent, maakt je geen meisje, hoor. Totdat jij een pic van je tieten post, ben jij voor mij een jongen.
Dus ze moet een foto van d'r vagina posten?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:26 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Sommige meisjes hebben geen tieten, sommige mannen dan weer wel.
Dat was duidelijk ja..!quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:25 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat voor ritme's ze allemaal kan.![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:25 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat voor ritme's ze allemaal kan.![]()
Liever niet. Ik wil geen pijnlijke dood.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus ze moet een foto van d'r vagina posten?
Ik denk dat ik het verschil tussen vrouwentieten en mannentieten wel kan zien, mocht ze een tietenfoto posten.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:26 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
tot dat jij geen foto van je sixpack post ben je voor mij een shemale.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:26 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hoop shemales op deze aardbol dan.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:28 schreef superXmacho het volgende:
[..]
tot dat jij geen foto van je sixpack post ben je voor mij een shemale.
Jonge zonder sixpack = shemale.
Zal ik op google nog ff een plaatje opzoeken voor de heren hoe een sixpack er hoort uit te zien op zen minst?
Die moet in de OPquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:28 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:29 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hoop shemales op deze aardbol dan.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:28 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Zal ik op google nog ff een plaatje opzoeken voor de heren hoe een sixpack er hoort uit te zien op zen minst?
Bij dezequote:
Dans maar mee.!quote:
dat is gewoon een kei hard feit..quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:29 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hoop shemales op deze aardbol dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't hate me because I am a blonde!
Ik heb werkelijk geen idee!quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij deze
Maar nogmaals; waarom zijn jos en jitzzzze uit de OP?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:28 schreef superXmacho het volgende:
[..]
quote:Disney-ster Miley Cyrus is dol op Britse jongens. „Ik ben al op zeker twintig jongens verliefd geworden in de korte tijd dat ik in Engeland ben”, citeert het Amerikaanse tijdschrift People de 15-jarige dochter van countryzanger Billy Ray Cyrus maandag.
„Het accent klinkt zo intelligent. Ik vind het geweldig dat de jongens zo stijlvol zijn en trenchcoats dragen. Ik heb mijn vader al gebeld om te zeggen dat hij me niet thuis hoeft te verwachten”, grapte de Amerikaanse zangeres en actrice, die de hoofdrol speelt in de tv-serie Hannah Montana. „Ik wil hier wonen.”
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:32 schreef superXmacho het volgende:
[..]
dat is gewoon een kei hard feit..
Zal ik der een topic over maken?
Oja zo hoort een sixpack er op zen minst uit te zienvmbo'ers de naïviteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
[..]
Oja zo hoort een sixpack er op zen minst uit te zienHey kijk eindelijk een tieten foto van StellaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Wij hoeven helemaal niets te bewijzen WANT WIJ ZIJN MANNEN. Het internet is van ons, en als jij geen tieten post of toegeeft dat je ook een man bent, ben jij niet welkom in deze SC.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:28 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Hoi.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:27 schreef Broekpaling het volgende:
Baanbrekend record, ik denk dat ik vandaag al 6 uur in de baas z'n tijd zit te niksen.
Hier en daar praatje maken. Koffie leuten. Etc.
[..]
Oja zo hoort een sixpack er op zen minst uit te zienOok al zouden alle kerels zon sixpack hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan nog mag jij alleen maar kijken en 's nachts huilend in slaap vallen nadat je uren hebt gemasturbeerd met een komkommer.
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
Juicyhilquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:35 schreef afcajos het volgende:
Iemand heeft een grapje met mijn bureaublad uitgehaald![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:34 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ook al zouden alle kerels zon sixpack hebben.
Dan nog mag jij alleen maar kijken en 's nachts huilend in slaap vallen nadat je uren hebt gemasturbeerd met een komkommer.
post je bier , post dan GOED bier ,quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:36 schreef superXmacho het volgende:
[..]
haha ja vast.
heb ook geen vriend neeuuj..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Je pappa telt niet.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:36 schreef superXmacho het volgende:
[..]
haha ja vast.
ben jij dat op de foto??quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:35 schreef afcajos het volgende:
Iemand heeft een grapje met mijn bureaublad uitgehaald![]()
[ afbeelding ]
Hebben jullie al seks dan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:36 schreef superXmacho het volgende:
[..]
haha ja vast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
ja ik heb een vriend ja..quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:38 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Je pappa telt niet.
En vriend ?![]()
Als hij net zo beroerd spelt en schrijft dan hoop ik dat jullie nooit copuleren en uitschot produceren.
Weetje, het probleem is dat jij als kloon ook gewoon niet grappig bent.quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:37 schreef superXmacho het volgende:
[..]
post je bier , post dan GOED bier ,
Niet een of ander aldi merk.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hebben jullie al seks dan?Ik krijg toch opeens visioenen te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Ze is geen kloon.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:39 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Weetje, het probleem is dat jij als kloon ook gewoon niet grappig bent.
Probeer je nu zelf te zeggen dat je en paupervriend hebtquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:38 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ja ik heb een vriend ja..
Hij zit niet meer op school hij is 18.
En jij zit niet meer op school en bent 12?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:38 schreef superXmacho het volgende:
[..]
quote:
Ken een paar nummers van ze die best goed zijn hoorquote:
Da's geen vriend, da's een pooier of loverboy.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:38 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Pauper??quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:39 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Probeer je nu zelf te zeggen dat je en paupervriend hebt?
Ze zijn ook goed.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ken een paar nummers van ze die best goed zijn hoor(ik luister het nooit, maar als het voorbij komt luister ik het wel af)
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:38 schreef superXmacho het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Da's geen vriend, da's een pooier of loverboy.
Niemand overtreft mij hoor.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:41 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Pauper??
Jullie kunnen er gewoon niet tegen dat er jonges zijn die een mooier buikje hebben als jullie
Sounds like mequote:Op maandag 13 oktober 2008 16:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij hebt zeker een jongen van de straat ?
Stoere kerel, grote bek.
Zo stom als het achtereind van een varken.
Maar maar maar ...quote:
Klopt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:42 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Maar maar maar ...
Jij bent toch heul niet zo achterlijk ?
Dan heb jij wel mijn toestemming om te copuleren.quote:
Hij doet aan vecht sport.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
![]()
Stoere kerel, grote bek.
Hij doet aan vecht sport.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
![]()
Stoere kerel, grote bek.
schietschijf in afghanistan dusquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:44 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Hij doet aan vecht sport.
En is altijd op de vecht school.
En hij is niet zo achterlijk als somigen hier.
Als hij 19 is gaat hij in dienst.
Hij heeft teminste het lef om in dienst te gaan.
*mijmertquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:44 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dan heb jij wel mijn toestemming om te copuleren.![]()
Tuurlijk, het leven draait alleen maar om buikjes.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:41 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Pauper??
Jullie kunnen er gewoon niet tegen dat er jonges zijn die een mooier buikje hebben als jullie
Met andere woorden hij is nog te stom om een vak te leren.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:44 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Doe je het wel veilig?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:46 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
*mijmert
"Vanavond dan eindelijk de eerste keer.."
Whehehehe na een jaar maakt hij het uit en laat ie je kennis maken met z'n nieuwe vriendje.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:44 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Zoals jij?quote:En hij is niet zo achterlijk als somigen hier.
quote:supermacho
Mon 13 October 2008 16:43u door dagdag
komt op mij erg dom over
maakt ook niet uit want ik val niet op mannen met een vrouwenlichaam
WTFquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:47 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Doe je het wel veilig?![]()
Vergeet niet om op je prostaat te drukken vlak voor je klaar komt.![]()
Wat ?quote:
lijkt me echt zo smerig een wijf dat die een vinger in je reet steektquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:49 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wat ?
Dat is seks voor gevorderden.
LOLLEREINZSquote:
Boh gek, die is nat.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:51 schreef gers het volgende:
[..]
lijkt me echt zo smerig een wijf dat die een vinger in je reet steekt
Gers je bent een geweldige user.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:51 schreef gers het volgende:
[..]
lijkt me echt zo smerig een wijf dat die een vinger in je reet steekt
Hier stopte ik met lezen...quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Gers je bent een geweldige user.
Maar leer je biologie
moar je ziet toch wel eens een arts te prostaat sjekken door zijn vingers in iemand reet te douwenquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Gers je bent een geweldige user.
Maar leer je biologie eens.![]()
Je hoeft geen vinger in je anus te stoppen
Gewoon drukken tussen je anus en je balzak.
Dan stimuleer je de prostaat ook.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen...
Biologie
Wij hadden altijd leipe practicums hoor, pfoe...quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen...
Biologie
True.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:55 schreef gers het volgende:
[..]
moar je ziet toch wel eens een arts te prostaat sjekken door zijn vingers in iemand reet te douwen
ik dacht alquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
True.
Maar dat is meestal alleen voor onderzoek.
Het zal ook fijner zijn als je WEL een vinger in je aars stopt.
Maar daar begin ik zelfs niet aan.
NEEN ! IK WEIGER OOK MAAR IETS OP TE STEKEN VAN DAT VAK !quote:
Neen ..quote:
Er steekt regelmatig wel iets op hier,quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
NEEN ! IK WEIGER OOK MAAR IETS OP TE STEKEN VAN DAT VAK !
Dan geen explosief orgasme voor jouquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
NEEN ! IK WEIGER OOK MAAR IETS OP TE STEKEN VAN DAT VAK !
Road Tripquote:
drum zequote:Op maandag 13 oktober 2008 17:04 schreef Noorsbloed het volgende:
lol
Maar goed.
Ik ga mijn rockband skillz verbeteren.
Dag mensen !
Waar zie jij dat?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:55 schreef gers het volgende:
[..]
moar je ziet toch wel eens een arts te prostaat sjekken door zijn vingers in iemand reet te douwen
Ik zit met het zelfde dillemaquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:22 schreef behangplakker het volgende:
Zal ik wel of niet gaan trainen vanavond?
road tripquote:
je kan toch ook chicks husselen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik zit met het zelfde dillema
Ik kan met bier en chips dik worden op de bank met mijn hand in de broek.
Of sportief doen en mijn streefgewicht halen!
Bij ons in de sportschool heb je altijd van die geile wijven die bodypumping doen ofzoquote:
Ik zit nog een beetje met mijn enkelquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik zit met het zelfde dillema
Ik kan met bier en chips dik worden op de bank met mijn hand in de broek.
Of sportief doen en mijn streefgewicht halen!
quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:35 schreef RickoKun het volgende:
BODYPUMPING IS VOOR NEGERS
EN LATIKU's
SCHIETERS VOOR DE XDOOS JA!quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:48 schreef RickoKun het volgende:
SHOOTERS VOOR XBOX360!!!!!!!!!!
WTF, DAT IS HETZELFDE ALS IK MINI-CONDOOMS VOOR MIEN EIGEN PLASSER WIL HALEN!!!!!
watquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:35 schreef RickoKun het volgende:
BODYPUMPING IS VOOR NEGERS
EN LATIKU's
verdomme, da's n lekkere binnenkomerquote:
Ik heb liever Jailbait.quote:
iddquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:34 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
verdomme, da's n lekkere binnenkomer
Beter.quote:
verrek zeg, jij kan kieskeurig zijn als de Baaszz van FOK!quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:41 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar ik krijg er geen kloppende eikel van door alleen maar naar haar te kijken
presentquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:31 schreef Rhythm het volgende:
Waar zijn de KLB-SC'ers heen?
Het kriebelt hier van de nieuwe mensen.
Wouldn't we all, Ricko, wouldn't we all...quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:43 schreef RickoKun het volgende:
ik zou wel aan haar tietjes willen nibblen!
Ok hier krijgt iedereen wel een kloppende penis van:quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:43 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
verrek zeg, jij kan kieskeurig zijn als de Baaszz van FOK!
doe eens een uit je verzameling posten, oh grote Baaszz
BAASZZZquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ok hier krijgt iedereen wel een kloppende penis van:
[ afbeelding ]
Let vooral op die spacende blik
quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:58 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
EYYyyYZzz JULLIE WETEN!!!!
WAHAHAHFDAHFHASFHAFJKADFKJLSDJ het lijkt net of dat flesje je piemel isquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:58 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
EYYyyYZzz JULLIE WETEN!!!!
daar hadden ze alleen maar heineken en is bovendien ook wel weer 2 jaar geleden ofzoquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:03 schreef afcajos het volgende:
Dat is trouwens niet Rickokun, hij drinkt namelijk enkel Baron pils
Hangt superstud MarkM daar nog niet rond?quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
daar hadden ze alleen maar heineken en is bovendien ook wel weer 2 jaar geleden ofzo![]()
Hey jos, kijk eens wat een lekkere tsjik hier een fobo heeft aangemaakt, hossel haar dang!!!!!
http://fotoboek.fok.nl/Sanne19
Dat kan niet echt zijnquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
daar hadden ze alleen maar heineken en is bovendien ook wel weer 2 jaar geleden ofzo![]()
Hey jos, kijk eens wat een lekkere tsjik hier een fobo heeft aangemaakt, hossel haar dang!!!!!
wtf ...quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
U bent de moeder van RickoKun?quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:29 schreef RickoKun het volgende:
Yo broekpaling, beter ga je weg met je hoofd anders kom ik je klappen gek
Er is tot op Hayden nog geen heden gepost in dit topic.quote:
Ik ben de moeder van mijn moeder, daarom ben ik alfa tot het omega. Masturbatie? Ik heb jou uit mijn stoffen gemasturbeerd.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
U bent de moeder van RickoKun?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ben de moeder van mijn moeder, daarom ben ik alfa tot het omega. Masturbatie? Ik heb jou uit mijn stoffen gemasturbeerd.
[..]
Ik ben de moeder van mijn moeder, daarom ben ik alfa tot het omega. Masturbatie? Ik heb jou uit mijn stoffen gemasturbeerd.
[..]
Jezus als kanker een gezicht hadquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hele goede vraag, ik had RickoKun gequote, maar er kwam iets heel anders uit.quote:
Of als je gezicht kanker had..quote:
Broncode waarmee je zonder password in kon loggen in je account ofzo stond erquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hele goede vraag, ik had RickoKun gequote, maar er kwam iets heel anders uit.![]()
je zou dr maar naast wakker wordenquote:
Had ik hem maar gequotequote:Op maandag 13 oktober 2008 19:23 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Of als je gezicht kanker had..
[..]
Broncode waarmee je zonder password in kon loggen in je account ofzo stond er
Schoenmaat Crocs: 42quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:24 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
je zou dr maar naast wakker worden
Ik had nog wel wat smeerlapperij links willen posten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif![]()
Ik hou ook van jou.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:26 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik had nog wel wat smeerlapperij links willen posten.
0 topics op naam. 14.gif![]()
Liev.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:28 schreef RickoKun het volgende:
ik klikte maar liefst 4x omdat je zo mysterieus bent!0 topics op naam. 14.gif![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:19 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Er is tot op Hayden nog geen heden gepost in dit topic.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: