Ik denk dat ik het verschil tussen vrouwentieten en mannentieten wel kan zien, mocht ze een tietenfoto posten.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:26 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Sommige meisjes hebben geen tieten, sommige mannen dan weer wel.
tot dat jij geen foto van je sixpack post ben je voor mij een shemale.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:26 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Sommige meisjes hebben geen tieten, sommige mannen dan weer wel.
Hoop shemales op deze aardbol dan.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:28 schreef superXmacho het volgende:
[..]
tot dat jij geen foto van je sixpack post ben je voor mij een shemale.
Jonge zonder sixpack = shemale.
Zal ik op google nog ff een plaatje opzoeken voor de heren hoe een sixpack er hoort uit te zien op zen minst?
Die moet in de OPquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:28 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:29 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hoop shemales op deze aardbol dan.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:28 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Zal ik op google nog ff een plaatje opzoeken voor de heren hoe een sixpack er hoort uit te zien op zen minst?
Bij dezequote:
Dans maar mee.!quote:
dat is gewoon een kei hard feit..quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:29 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hoop shemales op deze aardbol dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't hate me because I am a blonde!
Ik heb werkelijk geen idee!quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij deze
Maar nogmaals; waarom zijn jos en jitzzzze uit de OP?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:28 schreef superXmacho het volgende:
[..]
quote:Disney-ster Miley Cyrus is dol op Britse jongens. „Ik ben al op zeker twintig jongens verliefd geworden in de korte tijd dat ik in Engeland ben”, citeert het Amerikaanse tijdschrift People de 15-jarige dochter van countryzanger Billy Ray Cyrus maandag.
„Het accent klinkt zo intelligent. Ik vind het geweldig dat de jongens zo stijlvol zijn en trenchcoats dragen. Ik heb mijn vader al gebeld om te zeggen dat hij me niet thuis hoeft te verwachten”, grapte de Amerikaanse zangeres en actrice, die de hoofdrol speelt in de tv-serie Hannah Montana. „Ik wil hier wonen.”
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:32 schreef superXmacho het volgende:
[..]
dat is gewoon een kei hard feit..
Zal ik der een topic over maken?
Oja zo hoort een sixpack er op zen minst uit te zienvmbo'ers de naïviteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
[..]
Oja zo hoort een sixpack er op zen minst uit te zienHey kijk eindelijk een tieten foto van StellaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Wij hoeven helemaal niets te bewijzen WANT WIJ ZIJN MANNEN. Het internet is van ons, en als jij geen tieten post of toegeeft dat je ook een man bent, ben jij niet welkom in deze SC.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:28 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Hoi.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:27 schreef Broekpaling het volgende:
Baanbrekend record, ik denk dat ik vandaag al 6 uur in de baas z'n tijd zit te niksen.
Hier en daar praatje maken. Koffie leuten. Etc.
[..]
Oja zo hoort een sixpack er op zen minst uit te zienOok al zouden alle kerels zon sixpack hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan nog mag jij alleen maar kijken en 's nachts huilend in slaap vallen nadat je uren hebt gemasturbeerd met een komkommer.
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |