Ja, uit een nest. Ik vind vooral La-Vie erg apartquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh my, uit 1 nest???
Zjoli, dat is echt te erg, terwijl Jolie zo;n leuke vrolijke naam is...
En Vinki dan?
Ik ken een Lavieënschka, dat is NOG erger dan La-vie.
Bijna hetzelfde als Kim en Tim... Echt een Kwik-Kwek-Kwak gehaltequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:45 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat vinden jullie van de combi Kim en Finn?
Kim, Finn, Nick, Rik... ik zit even te denken welke jongensnaam ook die i-klinker heeft, die jullie volgens mij wel vaak leuk vindenquote:Op zondag 12 oktober 2008 00:37 schreef _Ingrid_ het volgende:
Van bix rijtje vind ik Rik wel leuk. .
Kim had Nick geheten als ze een jongen was geweest.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 09:29 schreef texelonia het volgende:
De achternaam is niet echt een probleem met de meeste voornamen volgens mij. Ik kan zo geen voorbeeld bedenken van wat niet past iig. Maar Nina zou leuker passen bij mijn achternaam eigenlijk (net als Noah)
Bij de achternaam van de kinderen vind ik Sara leuk passen en ook een mooie naam. Maar ja, Noah heeft een denkbeeldige kat, Saartje. En zo heb ik bij elke naam wel een reden waarom het niet 'kan'
Als je Nina niet echt iets vindt, dan kun je nog wel Nine doen bijvoorbeeld. Gewoon Nederlands uitgesproken als Nie-ne zegmaar. Want Isa en Nina is ook zo A A.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:41 schreef marlieske het volgende:
Vind Nina eigenlijk wel leuk maar je hoort het al best veel en wil niet dat mensen een link leggen naar GTST... zeg maar. Dus geloof niet dat het dat gaat worden.
Pfff moeilijk.
Isa en Symon dan?quote:
Ik vind Nena ook erg leukquote:Op zondag 12 oktober 2008 09:21 schreef Diaan73 het volgende:
Nena vind ik erg leukleuker en origineler dan Nina. Noah en Nina? hmm ik weet niet hoor. Ik zou me ook druk maken over hoe het klinkt met de achternaam ipv de naam van de grote broer/zus, wat wij dus ook doen.
Jammer, ik vind Rens erg leukquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb een zeikerd hier. Ik zei Rens is leuk. Nee, dat eindigt op een s, wil ik niet. Grrr!
Wat vindt Djeez dan wel leuk?quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb een zeikerd hier. Ik zei Rens is leuk. Nee, dat eindigt op een s, wil ik niet. Grrr!
Troel, hadden we zelf ook bedacht. Kim omdraaien. Maar vind ik Ri(c)k toch leuker.
Na de bevalling heb je toch 3 dagen de tijd om aangifte te doen? Zie het er nog we van komen dat dat de beslissing pas wordt gemaakt.
vind ik niet helemaal vergelijkbaar, omdat 't zo'n heel andere eindklank heeft. Finn en Tim hebben allebei een hoger 'rijm'gehalte bij Kim, vind ik. maar misschien komt 't ook omdat m'n eigen neef & nicht Nick & Kim heten, en ik het dus een hele natuurlijke combinatie vind. ik ben er al bijna 20 jaar aan gewend.quote:Op zondag 12 oktober 2008 00:31 schreef oh-oh het volgende:
Kim en Nick is hetzelfde als Kim en Finn of Kim en Tim dan toch?
Nope ook niet, maar vertel de naam hier ook verder niet geen idee namelijk of hier mensen komen die ik ken en wil de jongensnaam zeker stil houden, doe ik al zo lang namelijk, kunnen deze 7 maanden er ook nog wel bij.quote:
Ik vind Elise minder mooi bij Isa. Als je per se wilt vernoemen zou ik er Betty van maken. Maar dat vind ik eigenlijk helemaal geen leuke naam.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:59 schreef marlieske het volgende:
Meisjes namen vind ik veel lastiger ..... wat is leuk bij Isa.
Mijn oma heet Elisabeth, roepnaam Lies.... zat zelf te denken aan Elize, Elise.
iemand nog originelere ideeën?
hahaquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:09 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Die had ik ook in mijn hoofd toen ik die engelse voorkeur las!
Elsbeth, Lizet, Lizzy.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:59 schreef marlieske het volgende:
[..]
Meisjes namen vind ik veel lastiger ..... wat is leuk bij Isa.
Mijn oma heet Elisabeth, roepnaam Lies.... zat zelf te denken aan Elize, Elise.
iemand nog originelere ideeën?
Die zijn leuk bij Kimquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:50 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dean, Jake en Tyler vinden we allebei wel leuk.Die staan op het lijstje!
Jongen of meisje?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:03 schreef Lishe het volgende:
Elsa is mooi! Lies ook trouwens.
In mijn omgeving: Kijn!
Dat was ook mijn eerste gedachte, toen ik het las.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:02 schreef oh-oh het volgende:
Is Isa niet ook al afgeleid van Elisabeth?
we gaan lekker zoquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:09 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik vind Else wel een goede naam.(Ben ik het weer met je eens, Maneki
)
Vertel eens, misschien kunnen we iets creatiefs bedenken!quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:18 schreef marlieske het volgende:
Nee eigenlijk niet.... maar het lijkt er wel wat op jah, misschien maar gewoon totaal iets anders bedenken en dat vernoemen los laten. Naar de oma van mijn man gaan we zeker niet vernoemen die had een vreselijke naam :`(
De naam van mijn omaquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:43 schreef PushyGurl het volgende:
mag ik jullie vragen wat jullie van de naam Dina vinden
De naam was Petronella Jacoba maar verzin maar niets je kan je creativiteit beter gebruiken geloof me!quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:34 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Vertel eens, misschien kunnen we iets creatiefs bedenken!
Ella vind ik een supernaam!quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:00 schreef marlieske het volgende:
[..]
De naam was Petronella Jacoba maar verzin maar niets je kan je creativiteit beter gebruiken geloof me!
doet me denken aan n gezin dat ik 'ken'quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:02 schreef Vlindur het volgende:
Ik ken een gezin met 3 kinderen die Eelke, Eelco en Elke heetten....
Of je daar nou blij mee moet zijn.. (2 jongens en een meisje)
Arnaud is een mooie naam. Een vriend van ons die 2 maanden dodelijk verongelukt is droeg die naam..
Dat is toch niet serieusquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:02 schreef Vlindur het volgende:
Jawel. Nog één: Onze overburen hebben 4 kinderen: Jarom, Jair, Jesse en Jafna. De moeder heet Janke. De vader Anton ofzo.. Ik vind dat zooooo fout.quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:02 schreef Vlindur het volgende:
Het is duidelijk dat het echt op z'n Engels uitgesproken moet worden door die D's , maar mijn god wat een spelling... Alsof een gemiddeld iemand niet weet dat June gewoon June is...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:34 schreef Peaceful het volgende:
Ik ken een gezin met 3 meiden:
Djune, Djillian en Djuwel
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:34 schreef Peaceful het volgende:
Djuwel... Moet dat juweel voorstellen oid?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:34 schreef Peaceful het volgende:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:39 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Djuwel... Moet dat juweel voorstellen oid?
Kennissen van ons hebben ze ook een D voor de naam gezet want papa's en mama's naam begint ook met een J. en ze vonden het stom om hem ook met een J te laten beginnen... Dus hebben ze er Djaimy van gemaakt..
Ook niet echt mijn smaak..
dit vind ik een wat vreemd argument, want fonetisch klopt Djuwel juist beter dan Jewel, dus zou het voor een kind makkelijker zijn om Djuwel te leren schrijven dan Jewel. neemt niet weg dat Djuwel gewoon veel lelijker is.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:59 schreef marlieske het volgende:
ik vind het iig leuk als mijn kind rond zijn 5 jaar oud ofzo weet hoe zijn/haar naam geschreven moet worden maar met zulke rare namen als djuwel (lijkt inderdaad op gruwel) word het de kindjes wel erug lastig gemaakt.
Da's toch niet zo erg? Tenzij het Jan, Jans, Jan jr en johan is ofzo...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:57 schreef marlieske het volgende:
Ooh ja vrienden van me hebben beiden een naam die begint met een J en de beide zoons nu ook![]()
verrek nu je het zegtquote:en huuphuup, "Juwel" is toch evenmin een naam?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:07 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb er 4 (naar goed katholiek gebruik allerlei vernoemingen en dan in heiligennamen enzo) en schaap heeft er maar 1. Wij vinden twee namen ook onzin en ook niet mooier dan 1.
In België maakt daar dus niemand een punt vanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:51 schreef miss_sly het volgende:
Nou, mbt dezelfde voorletter, zeker als je maar een naam hebt, is dat het bijvoorbeeld met post niet altijd duidelijk is voor wie het is. als ze heel klein zijn, is dat niet zo0'n punt, maar dat kan wel lastig worden.
Bij ons vallen dus de S en B als voorletter af, maar puur uit praktische overwegingen
Ik vind dat een kind, ook jong al, recht heeft op privacy. als ik de rekeningen al zou betalen, zou hij/zij er zelf voor moeten zorgen dat die bij mij terecht komen, want ik ga hun post niet open maken.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:22 schreef Iksje het volgende:
[..]
In België maakt daar dus niemand een punt van
Misschien betalen hier meer ouders de rekeningen van hun kinderen en is het niet zo'n punt als die brief dan opengedaan wordt door vader of moeder
En vriendjes en vriendinnetjes die een brief sturen, die doen allicht niet aan initialen. (als ze uberhaupt nog brieven schrijven)
Ja, volgens die traditie heb ik er dus 4: voornaam, tevens roepnaam, voornaam meter op zijn heiligs, voornaam peter op zijn heiligs en voornaam moeder op zijn heiligs.quote:Liande heeft 2 namen, dat wou ik zo bij een meisje, als 2e naam draagt ze de naam van m'n overleden moeder.
Tweede uk krijgt gewoon 1 naam.
De traditie van voornaam + voornaam peter + voornaam meter volgen wij dus niet. (en velen al met ons)
Peters: peetvader Meters: peetmoeder. Vaak gekozen bij katholieken. Daar doen wij ook niet aan. Ik heb ook 3 namen, vernoemd naar mn oma. Diana Gerridina Jantina, ik heb geluk dat mn moeder Dinie niet mooi vond en Diana wel dus die naam gekregen. Pffew.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:24 schreef Vlindur het volgende:
Wij hebben hier geen peters en meters.
(Ik snap ook niet echt wat het inhoud trouwens)
Een vriendje van Tristan heet ook Tayfun. Ik vind het een leuke naam voor een Turks jongetje. En in zijn klas zit een Furkan, dat vind ik dan weer minder leuk.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:21 schreef PM-girl het volgende:
Een turkse Tayfun ken ik ook, of het moet dezelfde zijn
vind je dat zelf nooit vervelend als je weer eens al je namen moet opschrijven voor officiele gelegenheden? Ik vind dat dus echt een crime. Schaap is zo klaar: een naam en een korte ook nog. Dus ons kind zou er ook maar een krijgen, veel gemakkelijker.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 05:36 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb 5 namen, gebruikelijk/traditie in mijn familie. Ons kindje krijgt ook 5 namen.
Spreek je het ook echt uit als Noer? Hmmm... ik zou het zelf niet kiezen, maar vind het niet eens verschrikkelijk, wel apart, leukquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:52 schreef bixister het volgende:
mijn vriendin-met-Egyptische echtgenoot heeft een zoontje genaamdNoer.
Idd, alsof je elke dag daar mee bezig bentquote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:55 schreef Reinhilde het volgende:
Nee, vind ik nooit vervelend. Want hoe vaak moet dat nou? Nee hoor, geen problemen mee.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 05:36 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb 5 namen, gebruikelijk/traditie in mijn familie. Ons kindje krijgt ook 5 namen.
Nou, de tweede krijgt andere namen, die wordt naar anderen vernoemd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:42 schreef bixister het volgende:
waarom is vernoemen bij een tweede anders?
carmella, Noer spreek je inderdaad gewoon uit als Noer.
Ik vind Beppie idd al een hele verbeteringquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:47 schreef Maneki.Neko het volgende:
Vroegah was mijn nummer 1 meisjesnaam Samanthaen zo tijdens mijn zwangerschap van nummer 1 was het Melanie
Gelukkig kreeg ik eerst een paar zoons en m`n verstand weer terug
Da`s tenminste hollands en behoeft geen uitleg qua schrijfwijzequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:38 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik vind Beppie idd al een hele verbetering
Dat weet ik ook sinds vorige week, toevallig ook via een/de pubquiz?quote:Op zondag 19 oktober 2008 @ 23:57 schreef bixister het volgende:
oja en niet dat ik iets met de naam Wendy heb, maar ik hoorde laatst dat die naam uit het verhaal 'Peter Pan' komt. daarvoor bestond ie niet als naam! dat vond ik wel een aardig weetje voor hier. ik keer er zelf echt van op. ik ken heel wat Wendy's.
Fee heb je vast van die collega van mij toen je het visjes werkje gemaakt hebtquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:46 schreef Lishe het volgende:
Melanie. Tsja.
Ik wou een Fee (jammer) en een Laure (spreek uit: Loor), die vind ik nog steeds wel leuk. Ook toen had ik moeite met jongensnamen.
Ik ken een Bram en Lotte (ze hebben trouwens nog een broertje).quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:05 schreef Brighteyes het volgende:
Bij mij heeft jarenlang bovenaan mijn meisjeslijstje 'Lieke' gestaan. Mijn babypop van vroeger heet al zo.![]()
Mocht ik ooit nog 2 meiden krijgen dan is dat zeker een van mijn favorieten voor de 2e.
Verder is Lotta/Lotte hier ook lang favoriet geweest.
Voor jongensnamen heb ik het lang in de Bram en Max hoek gezocht.
haha, gelukkig (voor Sashaquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ze zijn hier ook inmiddels al afgevallen hoor Lilly.
En wij combineren het niet met Lotte, dat scheelt al enorm.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:29 schreef lily het volgende:
Ik verwachtte je al![]()
Nou, helemaal niks natuurlijk(maar niet voor ons
)
oh absoluutquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En wij combineren het niet met Lotte, dat scheelt al enorm.
wat grappig BE, ik heb Lieke ook op een briefje geschreven toevallig. Maar ik heb nog heel wat maandjes te gaan om verdere namen te bedenkenquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:05 schreef Brighteyes het volgende:
Bij mij heeft jarenlang bovenaan mijn meisjeslijstje 'Lieke' gestaan. Mijn babypop van vroeger heet al zo.![]()
Mocht ik ooit nog 2 meiden krijgen dan is dat zeker een van mijn favorieten voor de 2e.
Verder is Lotta/Lotte hier ook lang favoriet geweest.
Voor jongensnamen heb ik het lang in de Bram en Max hoek gezocht.
Nee, die van mij ook niet (zoals zo ongeveer alles wat ik noemdequote:Op maandag 20 oktober 2008 18:46 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik vond Fee ook een hele mooie naam. Fay ook. Maar ja, m'n man dus niet.![]()
Als je dat doet dan stuur ik je een toverstokjequote:Op maandag 20 oktober 2008 17:33 schreef Poppejans het volgende:
Waaah Lishe wat toevallig zeg, wij hier vinden Fee ook geweldig!! Dan dus wel die schrijfwijze zo.
Ik zou zo een dochter Fee kunnen noemen
Hahahaquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:10 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Als je dat doet dan stuur ik je een toverstokje
preciesquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:01 schreef Vlindur het volgende:
Yeah, Tristan!! Brad Pitt in die ene film![]()
![]()
![]()
Erin zou ik echt nooit doen in nederland.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 07:23 schreef Belana het volgende:
Ik ben dol op namen als Ira (van Ira Levin, uit te spreken als Airaa ) en ook Eli (maar dan wel uitgesproken als Ielaai ) en dat is dan ook meteen de reden dat die namen het niet werden, omdat ik niet wilde dat het zo vreselijk nederlands zou worden uitgesproken.
Een mooie meisjesnaam vind ik Erin ( Errin )
Een vriendje van Liam heet Fermin, das spaans begreep ik, ik vind het een leuke naam. Een ander vriendje heet Ismaïl, vind ik ook erg mooi.
Zo heet de hond van m'n oudersquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:39 schreef Belana het volgende:
Caleb is ook mooi ja
een jongetje bij Liam op de bso heet Troy, dat vind ik ook wel grappig.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:40 schreef cattie het volgende:
Elias is toch niet echt een Engels uit te spreken naam? Dan wordt het m.i. Elijah. Beide mooie namen trouwens.
Jullie hebben het sowieso over leuke namen.![]()
Heb ik me ergens versproken?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Hihi cattie, je zegt veel te veel de laatste 2 dagen![]()
Het lijkt mij wel duidelijk wat Ive moeilijker uit kan spreken enzo...![]()
Charles op zijn frans niets voor jou trouwens?
Dat is een leuke zegquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:34 schreef Lishe het volgende:
Ik vind Elin een waardige variant. (Zag dat de hoofdpersoon uit de Co-assistent ook zo heette.)
Weet je wat ik zo'n mooie naam vind Lily; de jouwequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:56 schreef lily het volgende:
Ja, Kate is ook leuk! (en Jake ook)
wat vindt je dan van Caleb?
Ik val duidelijk op de Engelse namen![]()
Eli is prima te doen in het Nederlands? Net zoals de hogepriester? Elia en Elias kan ook primaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:56 schreef Belana het volgende:
Ja, Erin is in het Nederlands idd niet te doen, precies als met Ira en Eli. Ik vind de engelse versies prachtig...
ja, dat een hond dan zo heetIk heb dat met een collega, die heeft net en zoontje gekregen, Yari heet hij. Zo heet dus een hond van mijn tante.
Haha, vind ik ook erg mooi hoor.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:41 schreef Carmella het volgende:
Weet je wat ik zo'n mooie naam vind Lily; de jouweIk ben helemaal gek op Lilly
, staat in m'n top10 lijstje.
Hoogstwaarschijnlijk een Scandinavische. Lovis wordt hier uitgesproken als Louise (v is een w en de i wordt lang aangehouden)quote:Op zondag 2 november 2008 08:41 schreef Vivi het volgende:
Ik las laatst op de aftiteling van een film: "Lovis" ....
Ik dacht al idd dat het een Scandinavische naam wasquote:Op zondag 2 november 2008 08:49 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk een Scandinavische. Lovis wordt hier uitgesproken als Louise (v is een w en de i wordt lang aangehouden)
Lovis is trouwens de moeder van Ronja de Roversdochter.
Ik vind het zo... hoe zeg je dat ... gedragen. Ik ben bang dat het niet leuk is om zo te heten. geen frisse naam, zeg maarquote:
quote:Op zondag 2 november 2008 08:49 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk een Scandinavische. Lovis wordt hier uitgesproken als Louise (v is een w en de i wordt lang aangehouden)
Lovis is trouwens de moeder van Ronja de Roversdochter.
Willow! Dat was die film over dat dwergvolk toch?quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:00 schreef Dakota het volgende:
Ik vind Willow en Lux mooie meisjesnamen, maar die krijg ik er nooit in bij vriendlief hoor
Daarbij hebben we al namen.
ook, maar ook uit ehm the wickerman en buffy the vampire slayer enzoquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:26 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Willow! Dat was die film over dat dwergvolk toch?
Ja, die is leukquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:42 schreef texelonia het volgende:
Wij hadden dus een leuke jongensnaam, krijgen we een meid! Iemand nog leuke suggesties?
Namen die ik/we leuk vonden maar om verschillende redenen het niet zullen worden: Elin, Myron, Sara, Hanna...
Abbahquote:Op zondag 2 november 2008 19:57 schreef Igraine het volgende:
Ik vind Frida meer in de categorie Agneta vallen.
zo te zien houden we van dezelfde namenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:38 schreef Belana het volgende:
mijn neefje heet Jake, dat vind ik ook geweldig
Jill en Leah zijn ook mooi
Voor een meisje hebben wij nog Kathleen op het lijstje gehad, terwijl ik dat dan nu weer wat minder vind![]()
Kate vind ik dan wel weer leuk.
Logan vind ik ook mooi. Of Diesel. misschien zijn die een tikkie over the top, maar ik vind ze wel stoer
Dat vind ik een hele mooiequote:Op dinsdag 4 november 2008 20:21 schreef texelonia het volgende:
Elin was lange tijd DE naam, al voordat er een meisje in de maak was. Maar een achternichtje van inmiddels 1 heet zo, dus valt af.
Shiloh & Pax toch ook, brad en angelina verzinnen leuke namenquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:30 schreef Belana het volgende:
Maddoxmooi dakota
ook voor een meisje trouwens, ook al zal dat wel niet kloppen
Ja, die vond ik persoonlijk ook erg mooi! Rose ook trouwens.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:38 schreef PM-girl het volgende:
Noah en Ruth is erg leuk buurvrouw (en Tex!)
Ik ken iemand die zo heet en die is zonder noemenswaardig trauma groot geworden.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:41 schreef Dakota het volgende:
Ruth vind ik echt walgelijken t rijmt te makkelijk op kut
Ik baal wel van t feit dat ik niet in mijn eentje mag kiezen, dan zou het wel een kickass naam zijn, nu is het ietwat lieflijk
als t aan hem lag wordt het Melissa ofzo *ril*quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:42 schreef Belana het volgende:
een kickass naam
jammer dat je man/vriend er niet van houdt
Hier idem.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zo heet en die is zonder noemenswaardig trauma groot geworden.
Ik vind Maren en Maartje eerlijk gezegd niet zo gek veel op elkaar lijken. Tuurlijk in de verte wel maar ach. Misschien voelt je zus zich juist wel stiekem een beetje vereerd dat de naam wat van die van haar weg heeftquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:48 schreef texelonia het volgende:
Maren vind ik leuk, maar lijkt wel op mn zus de naam (Maartje), Saar zo heet de denkbeeldige poes van Noahen is ook al min of meer de reden dat Sara het niet wordt (plus het klinkt zo joods, noah en sara
), Tess is een afkorting van mijn naam.
Echt, met elke naam die ik wel leuk vind is wel iets. Of zou ik me onbewust teveel door mn omgeving laten beïnvloeden, dat ik voornamelijk namen leuk vind die in onze omgeving al voorkomen? Namen ook waar ik vroeger niks mee had.
ik ken alleen maar vrouwelijke esra's maar dan dus met een S.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:51 schreef Belana het volgende:
de moeder van een vriendje van Liam heet Ezra, dat vind ik wel echt heel raar, voor mij is dat een echte jongens/mannen naam
Ik ook niet echtquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:51 schreef huuphuup het volgende:
Ik vind Maren en Maartje eerlijk gezegd niet zo gek veel op elkaar lijken.
Ja het is op die manier geschreven een turkse meisjesnaam, daar kwam ik dus ook achter toen Ezra geboren was. Voor mij is het een stoere mannen naam, maar ook van een wijs man. Ik heb hem hier vandaan (van Vivi) maar kende de naam van de band "Better than Ezra" .quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:54 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik ken alleen maar vrouwelijke esra's maar dan dus met een S.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |